Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

 

 

Project C.A.R.S. i poprzeczka... Chyba taka:

 

2vmyp02.jpg

Grałaś?

 

 

Grałam, model jazdy spoko ale cała reszta śmiech na sali. Zwalone AI, brak motywacji do przechodzenia singla, słaba oprawa (ale to akurat nie ma w wyścigach dużego znaczenia), interfejs rodem ze ścigałek z 2010 roku.

Czuć, że to nie jest produkt AAA.

 

 

wymieniłaś najmniej ważne cechy dobrego symulatora samochodowego

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

biorac pod uwage srednia dlugosc forumowego zywota randomow z gejonly to lemonka do premiery RoTTR na xbona moze nie doczekac

 

choc dzielnie sie trzyma

Opublikowano

 

 

 

Project C.A.R.S. i poprzeczka... Chyba taka:

 

2vmyp02.jpg

Grałaś?

 

 

Grałam, model jazdy spoko ale cała reszta śmiech na sali. Zwalone AI, brak motywacji do przechodzenia singla, słaba oprawa (ale to akurat nie ma w wyścigach dużego znaczenia), interfejs rodem ze ścigałek z 2010 roku.

Czuć, że to nie jest produkt AAA.

 

 

wymieniłaś najmniej ważne cechy dobrego symulatora samochodowego

 

 

Ja chcę dobrej gry, do jazdy autem wychodzę z domu i idę na parking.

Opublikowano

Wrzucam kilka postów z console laba

 

Maksymalna ocena dla W3 to jakiś żart (wersja PS4). Sama gra "artystycznie" jest cudowna, grafika bardzo ładna/śliczna, ale płynność animacji to porażka. Czuję się oszukany przez CD PROJEKT RED.  Miała być porządna optymalizacja, a nie jest. Lekkie dropy  to nie zbrodnia (2 lub 3 klatki mniej z 30fps), ale +/- 20fps jak najbardziej, szczególnie podczas walki.

wszystko zalezy od fragmentu mapy - ten build w chwili obecnej na ps4 zwalnia praktycznie tylko w czasie gameplayu gdzie w ruch ida efekty czasteczkowe - magia, dym, swiatlo z pochodni, deszcz itp - dlatego najgorzej na ps4 jest na bagnach w velen

 

jak deszcz nie pada, przeciwnicy i ty nie sraja magia co chwile czy w innych fragmentach swiata gry gdy nie ma tylu efektow czasteczkowych jest zjadliwie czyli tak jak w bialym sadzie

potwierdzam, bagna wygladaja nieziemsko, klimat swietny, ale framerate byl tam tragiczny.

 

 

wku.rwia mnie to strasznie. jak widzieli, ze giera nie wyrabia to trzeba bylo bardziej pociac grafe. mniej lisci, drzew, cieni czegokolwiek. i tak wygladaloby super, ale przynajmniej ladnie by chodzilo.

 

czasem jak sie walczy z kilkoma przeciwnikami w jakims "bogatym" miejscu to jest tragedia i mam wrazenie, ze gram na pale.

Mi też wczoraj gra zwolniała.... gdy pierwszy raz używałem eliksiru Zamieć.

 

kurde to ściąganie patchy na ps4 jest po(pipi)ane

 

 

właśnie zassalem patcha..

ściąganie marnych 500mb trwało ok 30-40 min

instalacja 1 sekunda

 

szybciej ściaga sie jak konsola jest uśpiona, tylko musisz mieć odpowiednio ustawione aby w uśpieniu sie pobierało

gdy grasz, użuywasz czata inne i coś sie pobiera w tle, pobieranie ma wtedy ostatni priorytet

 

Pamiętajcie, że do komfortowego grania zalecane jest medytowanie do pory dziennej, omijanie deszczu i nie korzystanie z magicznych efektów :kaz:

Opublikowano

 

 

 

Project C.A.R.S. i poprzeczka... Chyba taka:

 

2vmyp02.jpg

Grałaś?

Grałam, model jazdy spoko ale cała reszta śmiech na sali. Zwalone AI, brak motywacji do przechodzenia singla, słaba oprawa (ale to akurat nie ma w wyścigach dużego znaczenia), interfejs rodem ze ścigałek z 2010 roku.

Czuć, że to nie jest produkt AAA.

:dynia:

Masz racje czekaj na Forze.

Opublikowano

Grałam, model jazdy spoko ale cała reszta śmiech na sali. Zwalone AI, brak motywacji do przechodzenia singla, słaba oprawa (ale to akurat nie ma w wyścigach dużego znaczenia), interfejs rodem ze ścigałek z 2010 roku.

Czuć, że to nie jest produkt AAA.

A jaki poziom AI ustawilas, motywacja do przechodzenia singla taka sama jak w kazdej innej scigalce i tak znacznie ciekawiej niz w Forza i jezeli to jest slaba oprawa graficzna, to podaj mi choc jeden tytul(poza Driveclub, z ktorym obecnie zreszta tez przez ograniczenia, 30 klatek i 4 razy mniej aut podczas wyscigu mialbym problem ) ktory w ogole moga z PC konkurowac ^^

Edytowane przez easye

Opublikowano

AI w PCARS jest duzo lepsze niz w driveclub czy gran turismo, motywacja do singla jest przede wszystkim nauka torow, oprawa tylko ustepuje driveclubowi ze wszystkich platform

 

argumenty inwalidy

Edytowane przez Szejdj

Opublikowano

Ai w PC jest debilne. Oni nawet przeszkod na torze nie umieja omijac. xd

Opublikowano

No w wiedźminie jak nie jesteś na bagnach, nie pada deszcz, nie używasz magii, nie ma przeciwników i patrzysz w ziemie to jest super płynna animacja no ale pecetowcy hejtują.

Opublikowano

chyba nagram gamedvr klapom walke z magią na bagnach, niech zobacza raz w zyciu jak to powinno wygladac, gdyby wybrali lepszego next gena

Opublikowano

Spoko, każdy widać oczekuje czego innego od gier. Ja lubię AI z Forzy Motorsport (przynajmniej do momentu gdy się ich wyprzedzi, bo wtedy się poddają), nie jest dla mnie normalne, że kierowcy rozwalają agresją na zakrętach bez powodu. Motywację mam w postaci zarabiania kasy na następne fury - i tak w każdych singlowych wyścigach. Jak ktoś ma PS4 to wyboru nie ma co do samochodówek, natomiast na xboxie i blaszaku Project C.A.R.S. to nie jest żadna rewelacja.

 

A w Wiedźmina byłoby warto grać nawet jakby miał cały czas 20 klatek.

Edytowane przez Wieslawa

Opublikowano

(smiechlem)

 

Wyobraz sobie Kermit, co bys pisal, gdyby tak w pozostalych 90% przypadkow gry dzialaly lepiej z wyzsza rozdzialka. Chociaz raz mozesz poczuc, co to znaczy 10klatek w grze wiecej, szkoda ze nadal z nizsza rozdzialka... :(

Edytowane przez easye

Opublikowano

rozdzialka dobra dla januszy, kazdy gracz wie ze fps > rozdzialka

Opublikowano

Którzy i tak nie widzę różnicy

Opublikowano

Oczywiscie, ale Wiedzmin widze otwiera oczy, teraz mozecie sobie wyobrazic te wszystkie pozostale produkcje z gorszym frameratem i 720p.

Edytowane przez easye

Opublikowano

 te wszystkie pozostale produkcje z gorszym frameratem i 720p.

 

nie gram w cod ghosta i peesa, sorry

Opublikowano

no troche jednak bekowo  ze 90% multiplatform ma lepsze fps i rozdzialke na ps4 niz na xone, a jak na zlosc w tych 10% znalazl sie nasz wiesiek3

 

na cale szczescie kolejna multiplatforma na jaka czekam czyli mgs5 to juz bedzie pozoga na xone i lawina beki w cw, ze kojima skonczyl sie na pierwszym mgsie i seria nikogo

Opublikowano

no wymieniajmy! w wyscigi tez nie!, FPS tez nie ! MGS tez nie (...)

Edytowane przez easye

Opublikowano

tabak1234 - zawsze szanowalem tego usera, oczywiscie wsrod xbotow w cw pelna konsmiracja by nic nie pisac, ze gra na xone tnie caly czas

 

 

Maksymalna ocena dla W3 to jakiś żart (wersja PS4). Sama gra "artystycznie" jest cudowna, grafika bardzo ładna/śliczna, ale płynność animacji to porażka. Czuję się oszukany przez CD PROJEKT RED.  Miała być porządna optymalizacja, a nie jest. Lekkie dropy  to nie zbrodnia (2 lub 3 klatki mniej z 30fps), ale +/- 20fps jak najbardziej, szczególnie podczas walki. 

Zgadzam się z tą wypowiedzią,to jest normalnie skandal,gra przez cały czas "chaczy"(xbox one),zastanawiam się nad zwrotem tej gry i kupnie jak może ją naprawiją, NIE przypominam sobie innej gry na konsole,od ps1 do teraz,aby przez cały czas tneła,dziwie się ludzom że są w to stanie grać.

 

Opublikowano

Przegralem w Wieska z 5h. Jestem na drugiej mapie i jedyne spadki fps mialem na samym poczatku. Potem caly czas plynniutko. :banderas:

Opublikowano

Taka sama beka był z PS3, później wszyscy wiemy, że jak dev chciał to potrafił, tu IMO będzie podobnie, Bungie chciało i zrobiło w Destiny 1080p także  wmawiajcie sobie dalej, że to wina konsoli bo wielki Pan Koijima któremu wyszedł tylko jeden MGS na PSX'a  nie potrafi zrobić gry nawet w 900p reszta może ale on nie daje rady.

 

 

U mnie wiesiek też chodzi pięknie, potrafi przy churpać ale ma to miejsce raz na jakiś czas nie jest to męczące i nagminne, najbardziej daje się we znaki podczas jazdy na koniu, ale kto by tam na nim jeździł cały czas grę pokonuje pieszo :) Czy to deszcz czy rzucanie czarów pod czas walki wszystko działa bardzo dobrze.

 

Śmieszą mnie te cytaty które wklejacie i teksty typu jak można grać w tą grę na konsoli, ano można bo jest za(pipi)ista i nie przeszkadza mi w niej 30 fpsów, pozdrawiam wasz Ból Dupy.

Edytowane przez Soul

Opublikowano

Chcialbym przypomniec, ze roznica w multiplatformach miala sie powiekszac, a Izi ciagle walczy demkiem MGS i Ghostami. Jest jeszcze roczny PES, ciekawe jak na XO wypadnie nastepna czesc? Oh wait...

Opublikowano

Hum jeszcze dzisiaj pisal o rwiacej animacji w FC4 na Loniaku. ^^

Wystarczajaco nowa? Project Cars z freezami sekundowymi? Naprawili, czy nadal zaden z fanow nie kupil przez fakt jak dziala? No i przypominam, ze roiznice mialy sie pomniejszac (insiderzy, moc kinecta, chmura, Dx12), a wy walczycie 1 Wieskiem, ktory jedyne co ma lepsze to pare klatek...

Edytowane przez easye

Opublikowano

 Jest jeszcze roczny PES, ciekawe jak na XO wypadnie nastepna czesc? Oh wait...

???

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.