Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

Na PS3 Ci to nie przeszkadzało, teraz nagle zaczęło. 

PS3 only for exclusives.X360 dla multiplatform i tych paru exów :)

 

Ale przecież każda multiplatforma chodzi w jakiś sposób lepiej na PS4, więc o czym Ty mówisz :P

Niby są różnice na korzyść PS4 ale tak naprawdę jak by ich nie było.

 

No tak, tylko ze niecaly tydzien temu normalnie wylaczylem konsole po sesji TLoU i nie wypinalem jej z zasilania (przez ten czas ogrywalem Risena 3 na blaszce, goraco polecam), zadnych brakow pradu tez nie bylo, wiec powinna normalnie sie odpalic.

PS4 wyczuło że ją zdradziłeś na rzecz PC więc strzeliło ci foha :pinch:

Edytowane przez Karas

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Spencer rozsyla swoje kumulusy na niewiernych xD.

Opublikowano

Schowaj się człowieku bo każdy nowy dzień w Twoim wykonaniu na forum, to kolejna kompromitacja. Ciężko już spamiętać te wszystkie bzdury co pisałeś.

 

Wczoraj Diablo 3 w 50 FPS, wcześniej akwaplanacja chuopcze, 60 FPS na filmach z jutub "widać gołym okiem", suchar z WIeśkiem na E3 itp. itd.

 

Coś jest na rzeczy bo klapki pisały. Wiadomo, jak PS4 gdzieś nie wyrabia to wina Xone XD

dodałbym jeszcze motyw z niezrozumieniem podtytułu cw 8 xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Opublikowano

 

No tak, tylko ze niecaly tydzien temu normalnie wylaczylem konsole po sesji TLoU i nie wypinalem jej z zasilania (przez ten czas ogrywalem Risena 3 na blaszce, goraco polecam), zadnych brakow pradu tez nie bylo, wiec powinna normalnie sie odpalic.

PS4 wyczuło że ją zdradziłeś na rzecz PC więc strzeliło na ciebie foha

 

Chwila zwątpienia, nie szanowanie marki i są tego efekty.

Opublikowano

 

Na PS3 Ci to nie przeszkadzało, teraz nagle zaczęło. 

PS3 only for exclusives.X360 dla multiplatform i tych paru exów :)

 

Ale przecież każda multiplatforma chodzi w jakiś sposób lepiej na PS4, więc o czym Ty mówisz :P

Niby są ale tak naprawdę jak by ich nie było

 

 

Bo jak gdzieś byłoby widać większe różnice, to devi ustawiają rozdzielczość na Xone na 900p - praktycznie różnice nie są wtedy takie zauważalne, bo przejście z 900p do 1080p jest duuużo mniej widoczne niż z 720p na 900p, ale z czysto technicznego punktu widzenia, to różnica jest spora, bo 1080p jest rozdzielczością natywną o ponad 40% większą od 900p.

 

Dlatego wiele razy pisałem, że lepiej żeby devi robili gry na Xone w 900p, a jakość obrazu pozostawili taką samą, bo oszczędzają w ten sposób sporo zasobów i praktycznie niwelują zauważalne dla oka różnice, tym bardziej, że dochodzi jeszcze upscalling.

 

Dlatego jeżeli tą samą grę developer robi na PS4 w 1080p i na Xone w 900p, to różnice są, tak jak napisałeś, takie jakby ich nie było, bo większość nadwyżki mocy PS4 nad Xone jest spożytkowana na wyświetlenie gry w tej wyższej o ponad 40% rozdzielczości, co sprawia, że sama jakość gry na obu platformach jest bardzo porównywalna.

 

Inaczej sytuacja by wyglądała gdyby developer na PS4 też zrobił grę w 900p, wtedy miałby nadwyżkę w porównaniu do Xone.

 

Osobną kwestią jest też fakt, że pomiędzy PS4 i Xone jest mniejsza różnica w faktycznej wydajności niż się większości wydaje. Bądź co bądź PS4 ma mocniejsze GPU, ale Xone ma o 10% wydajniejsze CPU, do tego dochodzi dedykowany chip audio, który zwalnia moc obliczeniową, którą na przetwarzanie dźwięku normalnie trzeba przeznaczyć z CPU, a to jeszcze dodatkowo zwiększa wydajność CPU w Xone ponad CPU w PS4. Idąc dalej PS4 ma szybki zunifikowany RAM, ale Xone ma dodatkową kombinację z ESRAM + do wykorzystania w grach na Xone jest 500 Mb więcej ramu niż na PS4.

 

Te wszystkie różnice sprawiają, że pomimo tego, że PS4 jest mocniejsze, co oczywiste, to ta różnica nie jest na poziomie 50% między obiema konsolami, a pewnie zamyka się gdzieś w granicach 30%. Dodaj do tego standardowe różnice w rodzielczości na obu sprzętach, które dla gracza nie są tak oczywiste, ale technicznie robią dla spożytkowania mocy obliczeniowej istotą róznicę i masz odpowiedź na pytanie dlaczego gry na PS4 nie odstają od tych na Xone tak jakby niektórzy chcieli.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Dlatego wiele razy pisałem, że lepiej żeby devi robili gry na Xone w 900p, a jakość obrazu pozostawili taką samą, bo oszczędzają w ten sposób sporo zasobów i praktycznie niwelują zauważalne dla oka różnice, tym bardziej, że dochodzi jeszcze upscalling.

To by było najlogiczniejsze rozwiązanie , ale obecnie gdy gierka nie jest w 1080p jest dla januszy upośledzona stąd będziemy obserwować coraz większe parcie na tą rozdzielczość bo 1080p na pudełku musi być.

Opublikowano

obecnie gdy gierka nie jest w 1080p jest dla januszy upośledzona stąd będziemy obserwować coraz większe parcie na tą rozdzielczość bo 1080p na pudełku musi być.

Wyższa rozdzielczość jest dla januszy! Tylko subHD hardcore gamers master race!

Opublikowano

1080p na XO za wszelką cenne tylko dla januszy!

Edytowane przez Karas

Opublikowano
ale Xone ma o 10% wydajniejsze CPU,

 

Nie jest wiadome, czy nie ma opcji turbo. Więc te 1.6GHz nie musi być stałe. 

Opublikowano

Ja chciałbym napisać, że Plants vs Zombies: Garden Warfare to kozak gierka, a w związku z tym yebać EA i M$ za to, że to był czasowy ex. Przez to mniej ludzi kupi ją na PS4 i online szybciej zdechnie. Czasowa ekskluzywność w grach multiplayerowych to zło.

 

OK, kontynuujcie ;)

Edytowane przez SzczurekPB

Opublikowano

 

 

Na PS3 Ci to nie przeszkadzało, teraz nagle zaczęło. 

PS3 only for exclusives.X360 dla multiplatform i tych paru exów :)

 

Ale przecież każda multiplatforma chodzi w jakiś sposób lepiej na PS4, więc o czym Ty mówisz :P

Niby są ale tak naprawdę jak by ich nie było

 

 

Bo jak gdzieś byłoby widać większe różnice, to devi ustawiają rozdzielczość na Xone na 900p - praktycznie różnice nie są wtedy takie zauważalne, bo przejście z 900p do 1080p jest duuużo mniej widoczne niż z 720p na 900p, ale z czysto technicznego punktu widzenia, to różnica jest spora, bo 1080p jest rozdzielczością natywną o ponad 40% większą od 900p.

...

 

 

 

Dlatego wiele razy pisałem, że lepiej żeby devi robili gry na Xone w 900p, a jakość obrazu pozostawili taką samą, bo oszczędzają w ten sposób sporo zasobów i praktycznie niwelują zauważalne dla oka różnice, tym bardziej, że dochodzi jeszcze upscalling.

 

Dlatego jeżeli tą samą grę developer robi na PS4 w 1080p i na Xone w 900p, to różnice są, tak jak napisałeś, takie jakby ich nie było, bo większość nadwyżki mocy PS4 nad Xone jest spożytkowana na wyświetlenie gry w tej wyższej o ponad 40% rozdzielczości, co sprawia, że sama jakość gry na obu platformach jest bardzo porównywalna.

 

Inaczej sytuacja by wyglądała gdyby developer na PS4 też zrobił grę w 900p, wtedy miałby nadwyżkę w porównaniu do Xone.

 

Osobną kwestią jest też fakt, że pomiędzy PS4 i Xone jest mniejsza różnica w faktycznej wydajności niż się większości wydaje. Bądź co bądź PS4 ma mocniejsze GPU, ale Xone ma o 10% wydajniejsze CPU, do tego dochodzi dedykowany chip audio, który zwalnia moc obliczeniową, którą na przetwarzanie dźwięku normalnie trzeba przeznaczyć z CPU, a to jeszcze dodatkowo zwiększa wydajność CPU w Xone ponad CPU w PS4. Idąc dalej PS4 ma szybki zunifikowany RAM, ale Xone ma dodatkową kombinację z ESRAM + do wykorzystania w grach na Xone jest 500 Mb więcej ramu niż na PS4.

 

Te wszystkie różnice sprawiają, że pomimo tego, że PS4 jest mocniejsze, co oczywiste, to ta różnica nie jest na poziomie 50% między obiema konsolami, a pewnie zamyka się gdzieś w granicach 30%. Dodaj do tego standardowe różnice w rodzielczości na obu sprzętach, które dla gracza nie są tak oczywiste, ale technicznie robią dla spożytkowania mocy obliczeniowej istotą róznicę i masz odpowiedź na pytanie dlaczego gry na PS4 nie odstają od tych na Xone tak jakby niektórzy chcieli.

 

 

 

 

Hmm, dlugi i zdaje sie powazny post probujacy chlodno ocenic sytuacje, zglaszam do moderacji, powod: offtopic.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

 

 

yebać EA i M$

 

EA super firma, blacharzom dała 72h za darmo.

Opublikowano

Na PS3 Ci to nie przeszkadzało, teraz nagle zaczęło.

Tam różnica nie wynosiła czasami 50%
Opublikowano

Czasami wynosiła wiecej

Opublikowano

Ja chciałbym napisać, że Plants vs Zombies: Garden Warfare to kozak gierka, a w związku z tym yebać EA i M$ za to, że to był czasowy ex. Przez to mniej ludzi kupi ją na PS4 i online szybciej zdechnie. Czasowa ekskluzywność w grach multiplayerowych to zło.

 

OK, kontynuujcie ;)

 

Akurat PvZ zrobiło chyba większą karierę na pastgenie MS niż na Xone.

Opublikowano

 

 

 

 

To nie wyrabia bardziej. Logiczne.

No to jest logiczne , więc gdy gierka x na XO i PS4 wygląda i chodzi identycznie to ludzie biorący wersje na PS4 mogą się czuć jednak rozczarowanii bo potencjał ich platformy nie został wykorzystany. I to o tym coraz częściej mówi się w kontekście multiplatform.

Ale przecież każda multiplatforma chodzi w jakiś sposób lepiej na PS4, więc o czym Ty mówisz :P

 

Zresztą cała ta rozmowa wyszła z kolejnych bzdur wymyślanych przez eXp4rta, chciał błysnąć tylko pomylił parę "nieistotnych" faktów: Xone pomylił, z konsolami, równanie do Xone pomylił z równaniem PC do KONSOL, a klapków z blacharami :D

Jesteś tak smutny że aż mi Cie żal.

Jak juz będę w domu zrobię z ciebie taka beke że ostatnio forumek tak się dobrze z Tobą bawił podczas premiery Xboxa i twojej dzielnej obrony DRM, always online itd.

Opublikowano

Spoko, z Ciebie beka jest codziennie.

Opublikowano

Ej, dajcie mu bana, będzie święty spokój, ja już tej jego błazenady nie czytam, szkoda czasu, ale widzę, że inni dalej się nabierają. 

Opublikowano

Ja chciałbym napisać, że Plants vs Zombies: Garden Warfare to kozak gierka, a w związku z tym yebać EA i M$ za to, że to był czasowy ex. Przez to mniej ludzi kupi ją na PS4 i online szybciej zdechnie. Czasowa ekskluzywność w grach multiplayerowych to zło.

 

OK, kontynuujcie ;)

Potwierdzam ze PvZ to kozacki multiplayer. Kupilem cyfrowke na XO, cieszy ciagle wsparcie tworcow darmowymi dodatkami z nowymi mapami, trybami czy mozliwoscia kustokozacji swojej roslinki/zombiaka. Gra masa ludzi, nigdy nie mialem problemi zeby znalezc mecz w jakimkolwiek trybie gry. Wiadomo, Xbox Live najlepsze community online <3.

Opublikowano

 

 

 

Na PS3 Ci to nie przeszkadzało, teraz nagle zaczęło. 

PS3 only for exclusives.X360 dla multiplatform i tych paru exów :)

 

Ale przecież każda multiplatforma chodzi w jakiś sposób lepiej na PS4, więc o czym Ty mówisz :P

Niby są ale tak naprawdę jak by ich nie było

 

 

Bo jak gdzieś byłoby widać większe różnice, to devi ustawiają rozdzielczość na Xone na 900p - praktycznie różnice nie są wtedy takie zauważalne, bo przejście z 900p do 1080p jest duuużo mniej widoczne niż z 720p na 900p, ale z czysto technicznego punktu widzenia, to różnica jest spora, bo 1080p jest rozdzielczością natywną o ponad 40% większą od 900p.

...

 

 

 

Dlatego wiele razy pisałem, że lepiej żeby devi robili gry na Xone w 900p, a jakość obrazu pozostawili taką samą, bo oszczędzają w ten sposób sporo zasobów i praktycznie niwelują zauważalne dla oka różnice, tym bardziej, że dochodzi jeszcze upscalling.

 

Dlatego jeżeli tą samą grę developer robi na PS4 w 1080p i na Xone w 900p, to różnice są, tak jak napisałeś, takie jakby ich nie było, bo większość nadwyżki mocy PS4 nad Xone jest spożytkowana na wyświetlenie gry w tej wyższej o ponad 40% rozdzielczości, co sprawia, że sama jakość gry na obu platformach jest bardzo porównywalna.

 

Inaczej sytuacja by wyglądała gdyby developer na PS4 też zrobił grę w 900p, wtedy miałby nadwyżkę w porównaniu do Xone.

 

Osobną kwestią jest też fakt, że pomiędzy PS4 i Xone jest mniejsza różnica w faktycznej wydajności niż się większości wydaje. Bądź co bądź PS4 ma mocniejsze GPU, ale Xone ma o 10% wydajniejsze CPU, do tego dochodzi dedykowany chip audio, który zwalnia moc obliczeniową, którą na przetwarzanie dźwięku normalnie trzeba przeznaczyć z CPU, a to jeszcze dodatkowo zwiększa wydajność CPU w Xone ponad CPU w PS4. Idąc dalej PS4 ma szybki zunifikowany RAM, ale Xone ma dodatkową kombinację z ESRAM + do wykorzystania w grach na Xone jest 500 Mb więcej ramu niż na PS4.

 

Te wszystkie różnice sprawiają, że pomimo tego, że PS4 jest mocniejsze, co oczywiste, to ta różnica nie jest na poziomie 50% między obiema konsolami, a pewnie zamyka się gdzieś w granicach 30%. Dodaj do tego standardowe różnice w rodzielczości na obu sprzętach, które dla gracza nie są tak oczywiste, ale technicznie robią dla spożytkowania mocy obliczeniowej istotą róznicę i masz odpowiedź na pytanie dlaczego gry na PS4 nie odstają od tych na Xone tak jakby niektórzy chcieli.

 

 

 

 

Hmm, dlugi i zdaje sie powazny post probujacy chlodno ocenic sytuacje, zglaszam do moderacji, powod: offtopic.

 

 

Biję się w pierś. Mogłem spożytkować ten czas na dłubanie w nosie - z pewnością byłoby to bardziej efektywne od napisania poważnego postu w CW ;)

Opublikowano

Uważaj Don, bo eXp3rt szykuje na ciebie bombe beczki jak wróci z pracy na zmywaku. #beczunia

Opublikowano

No, czekam jak z rękawa wyciągnie tą wypowiedź developera CDP, w której mówi oględnie, że nie będą robić żadnych specjalnych ficzerów dla żadnej z platform i będzie myślał, że się tego nie spodziewam.

 

*ups*

Opublikowano

 

Biję się w pierś. Mogłem spożytkować ten czas na dłubanie w nosie - z pewnością byłoby to bardziej efektywne od napisania poważnego postu w CW ;)

 

No ok, ale zeby mi to bylo ostatni raz.

Opublikowano

Ktoś wspominał o CDP? Słyszałem, że Ubi przygotowuje się do przejęcia tej firemki :whistling:

 

ibjBT9t53COTOY.jpg

Opublikowano

 

 

Schowaj się człowieku bo każdy nowy dzień w Twoim wykonaniu na forum, to kolejna kompromitacja. Ciężko już spamiętać te wszystkie bzdury co pisałeś.

 

Coś jest na rzeczy bo klapki pisały. Wiadomo, jak PS4 gdzieś nie wyrabia to wina Xone XD

A powiedz mi jak mocno ty się kompromitujesz wzywając mnie, krzycząc przez łzy, to nie prawda, tak nie może być, to pisały klapki, tematu na forum cdp nie było, to jakaś jeeebbana manipulacja, mając na uwadze że samo GPU w xone jest gorsze od tego w PS4 a 8gb gddr5 jest niemal stworzone do generowania takiego świata jaki jest we wiedzminie.

 

 

Kolejna Twoja kompromitacja dzisiaj: Na CDP był temat założony przez blachary, które tam pisały, że WERSJE NA KONSOLE PS4/XONE POWINNY BYĆ ZJECHANE W DÓŁ ŻEBY NIE WYGLĄDAŁY PODOBNIE DO PC MASTER RACE.

 

Kolejny raz nie czytałeś tego na co się powołujesz...

 

 

 

CHUOPCZE

 

 

:D

 

 

 

 

Both the PS4 and Xbox One actually use an identical graphics architecture known as AMD’s GCN technology, although there are some other major design differences I won’t cover here. The major catch is that the Xbox One has 768 graphics cores, while the PS4 has 1,152 cores. Since the two consoles run at similar GPU clockspeeds, the PS4 has 50 percent more raw shader power.

 

cyt.: nr 1

"Niestety panowie z CD Projekt Red uznali, że chcą aby wersje na Xboksa One i PS4 były takie same, dlatego postanowili lekko wykastrować tą na hardware Japończyków.

Zawsze chcieliśmy dostarczyć najlepsze możliwe przeżycia naszym graczom, bez zważania na platformy więc nie chcemy dawać specjalnych bajerów graficznych tylko jednym z nich"

 

cyt.: nr 2

"Na co będzie miało to wpływ? Między innymi na lekko gorszy anty-aliasing"

 

 

Co do Diablo i jego spadków do 50FPSów

 

36780446749779342336.png

 

Oczywiście jak to napisałeś, twierdzisz że wypowiedź deva jest oględna XD, no bo co beton ma powiedzieć.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.