Jump to content

Observer

Użytkownicy
  • Content Count

    1445
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    27

Observer last won the day on January 7

Observer had the most liked content!

Community Reputation

3848 Diamentowy Pies

About Observer

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zacznijmy od tego że nie ma jakiejś uznanej jednogłośnie definicji sanboxa, gracze sobie sami to wymyślili że sandbox to klon GTA - a jedynymi warunkami jest otwarty świat oraz nieliniowa fabuła, gdzie w każdej chwili możesz odejść od wątku głównego i robić sidequesty. Jak poczytać różne definicje na temat tego co jest sandboxem, to wymienia sie tam GTA, ale też Minecrafta, Elite, Simcity a nawet Dreams czy Little Big Planet - albo serie Elder Scrolls lub Fallout - więc wszystko co nie prowadzi gracza po sznurku. W jaki więc sposób Cyberpunk nie spełnia definicji Sandboxa, jak Fallout 3 ją spe
  2. Bardzo słabe jest to zwalanie na QA. "Nasze testy nie wykazały błędów jakie doświadczyli gracze" - tzn. co, testerzy w ogóle gry nie włączyli? Przecież tam z wejścia dostajesz zestaw problemów z grą. Prawda jest taka że dobrze wiedzieli że gra nie jest gotowa, ale trzeba było spieniężyć okres gwiazdkowy - ale czegoś takiego nie mógł przyznać, bo to by ich naraziło na proces, więc lepiej zwalić winę na najsłabiej opłacanych pracowników. Bardzo słabe.
  3. Bo to jest True Ending, najlepiej oddaje klimat całej gry. Mi się gra na napisach wyjebała za każdym razem.
  4. Observer

    The Last of Us Part II

    Może tym razem pogramy jakimś grzybem żeby pokazać że one też mają uczucia.
  5. A najlepsze że wejdziesz na ich FP to mamy w komentarzach całą armie Typowych Polskich Pecetowców ktorzy im liżą dupę "przeszedłem grę i nie miałem żadnych błędów". Najwyżej zalajkowanym komentarz pisze o tym że co sie dzieje z tym światem, że taki hejt spadł na twórców, którzy chcieli jak najlepiej dla graczy. Inni ich bronią pisząc że to wina producentów konsol że gra wyszła zabugowana. Mentalność niewolnika jednak jest tych ludziach głęboko zakorzeniona.
  6. To samo PRowe tłumaczenie co poprzednio. Przekonują że byli pewni że zdążą z premierą w 100% działającej gry przed gwiazdką, ale teraz potrzebują kilku miesięcy na poprawki? Dobrze wiedzieli co robili i że gra wymaga jeszcze miesięcy pracy na warsztacie, tylko trzeba było spieniężyć okres świąteczny więc wypuścili dziurawe early access.
  7. Oglądam, ale to 40 minut i zacząłem się zastanawiać po scenkach z czego to leci.
  8. – Występujemy do przedsiębiorcy o wyjaśnienia problemów z grą i działań przez niego podjętych. Sprawdzimy jak producent pracuje nad wprowadzaniem poprawek czy rozwiązaniem trudności uniemożliwiających grę na różnych konsolach, ale także jak zamierza działać w stosunku do osób, które złożyły reklamacje i są niezadowolone z zakupu w związku z brakiem możliwości odtworzenia gry na posiadanym sprzęcie mimo wcześniejszych zapewnień producenta – mówi Małgorzata Cieloch, rzeczniczka prasowa UOKiK https://technologia.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/8064427,cyberpunk-2077-uokik-cd-projekt-
  9. Jak grałem babą, więc Judy wymiętosiłem. Za to miałem też opcje pocałować Kerrego do wyboru, ale tego nie zrobiłem, bo się szanuje.
  10. Miałem nadzieje że wybierając w Mikoshi to zakończenie że chce przejść na drugą stronę i zostawić ciało Johnnemu, że zakończenie zobaczymy z perspektywy V i zobaczymy na własne oczy co tam za cuda czekają za Blackwallem w świecie wolnych AI. A tu nas przeniosło z powrotem do NC jako Johnny. A poza tym zakończenia (jeszcze tego solo i z Rogue nie zrobiłem) oceniam jako bardzo porządne, ładnie podsumowujące historię, szkoda że żadne nie jest do końca pozytywne, przydałaby się chociaż jedna opcja na pozytywny finał jakby się wykonało resztę gry na 100%. Z tych co widziałem to zakończenie Ara
  11. Ale czym atakuje, skoro przyznajesz to samo? Nikt nie przeczy że gra na PC wygląda i chodzi lepiej, ale jak co chwilę pada argument typu "no miałem kilkanaście błędów, sporo powazniejszych, kilka razy musiałem wczytać sejwa bo coś się zablokowało - ale mi to nie przeszkadza" to jak inaczej to nazwać niż przyzwyczajeniem do bugów? Ja tam ostatnio spędziłem 70 godzin w Ghost Of Tsushima i tam nie miałem żadnego błędu, w TLOUII też wszystko dopracowane do najmniejszego detalu, w RDRII na 120 godzin miałem może jeden lekki błąd jak koń się wtopił w kamień - jeden, kilkusekundowy, można wybaczyć. I
  12. Gracze konsolowi nie latają po forum mówiąc że gra wygląda idealnie i nie widzą jej oczywistych wad. Po prostu innymi słowami przyznałeś że jesteś przywyczajony do bugów.
  13. Jak widać użytkownicy PC są bardziej przyzwyczajeni do bugów niż użytkownicy konsol i tak bardzo im nie przeszkadza że gra się sypie, a nawet tego nie widzą.
  14. Dlaczego nie? Odbudowanie opinii powinno być dla nich teraz priorytetem. Przebudowa całego AI w patchu może wydawać się czymś niemożliwym, ale warto pamiętać że większość tych zmian może już być w kodzie jaki mamy na dysku, tylko została zastąpiona placeholderami na ostatnią chwilę więc to nie musi być ostatecznie przebudowa czegoś od zera, tylko dokończenie rzeczy które mają już w jakimś stopniu gotowe.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.