Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

Drive Club NEWS:
-zmiany pogodowe nie szybciej jak w 2-gim patchu
-japońskie auta w DLC

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Po trailerze z kwietnia? :D

 

Nie.

 

Dalej czekam na twoje źródło, które mówi że Eurogamer kłamie. Dajesz.

Opublikowano

to jest info z analizy shotu z cut-scenki z maja.

 

 

 

A Kevin Spacey cut-scene towards the end of the video gives us our long vertical edge - used for ascertaining horizontal resolution. Here we find a ratio of 49/60 - giving us a provisional measurement of 1568 rendered pixels contained in the 1920-wide sample. Assuming that the upscale is the same in both x and y directions, this gives us 882 pixels on the vertical - unfortunately even the higher quality trailer doesn't give us enough in the way of long horizontal edges to work with in producing a definitive result, and in an ideal world we'd have more viable shots for analysis on both axis.

Edytowane przez tk___tk

Opublikowano

Żałosny jesteś, nawet nie wiesz kiedy robiona analiza była:

 

"3 May 2014"  - więc trailer był robiony w kwietniu.

 

A kiedy geniuszu była odłączona wtyczka od Kinecta i nowy SDK? W czerwcu z tego co pamiętam :)

 

Kolejny dzień, kolejna masakracja klapka.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Nie. W lipcu, na podstawie wersji z E3. Zabawnie strzelacie kłamstwami. :teehee: 

Edytowane przez Observer

Opublikowano

:

"3 May 2014"  - więc trailer był robiony w kwietniu.

 

A kiedy geniuszu była odłączona wtyczka od Kinecta i nowy SDK? W czerwcu z tego co pamiętam :)

 

 

Zauważ tylko, że wtedy gra nie działała w stalych 60 klatkach, tylko w przedziale 30-60. 10% może pomóc by framerate był stały, ale nie jednocześnie podnieść rozdzielczość (no chyba, że do 900p). Nagranie pochodzi z czerwca, nie kwietnia.

 

https://www.youtube.com/watch?v=itNFYTmXTw8#t=305

Edytowane przez Lukas_AT

Opublikowano

 

 

By Richard Leadbetter Published Saturday, 3 May 2014

 

#BUMHEDSZOT

Opublikowano

 

:

"3 May 2014"  - więc trailer był robiony w kwietniu.

 

A kiedy geniuszu była odłączona wtyczka od Kinecta i nowy SDK? W czerwcu z tego co pamiętam :)

 

 

Zauważ tylko, że wtedy gra nie działała w stalych 60 klatkach, tylko w przedziale 30-60. 10% może pomóc by framerate był stały, ale nie jednocześnie podnieść rozdzielczość (no chyba, że do 900p). 

 

https://www.youtube.com/watch?v=itNFYTmXTw8#t=305

 

 

Tu nie chodzi o zwolnienie mocy, a o dużo lepsze sterowniki do zestawów developerskich.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

 Nowy kał może i chodzić w 4k/120fps na ps4 i tak bym go nie kupił, ale widzę, że dla observera czlowieka, który uważa, że xbox wprowadził tępę pif paf online to cod jest kartą przetargową w wojnie konsol olo.

Opublikowano

Nie. W lipcu, na podstawie wersji z E3. Zabawnie strzelacie kłamstwami. :teehee:

 

To:

http://uk.ign.com/wikis/xbox-one/PS4_vs._Xbox_One_Native_Resolutions_and_Framerates

 

odsyła do tego:

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-resolution-boosted-for-call-of-duty-advanced-warfare-on-xbox-one

 

By Richard Leadbetter Published Saturday, 3 May 2014

 

 

ŻAŁOSNY CHUOPCZE

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Focusing on the E3 reveal's Induction mission, set to the backdrop of a besieged Seoul, we can once again verify a resolution boost over Ghosts. Exact metrics are hard to pin down based on our media, but it remains in the region of the initial 1568x882 measurements we gleaned from the reveal trailer, with the pixel ratios ruling out anything higher than 1600x900.

 

By Thomas Morgan Published Wednesday, 2 July 2014

 

Sprawdzone w maju, zweryfikowane w lipcu, ale zielona ZARAZA dalej wie lepiej.

Edytowane przez Iras

Opublikowano

 

 

Zauważ tylko, że wtedy gra nie działała w stalych 60 klatkach, tylko w przedziale 30-60. 10% może pomóc by framerate był stały, ale nie jednocześnie podnieść rozdzielczość (no chyba, że do 900p). Nagranie pochodzi z czerwca, nie kwietnia.

 

https://www.youtube.com/watch?v=itNFYTmXTw8#t=305

Jako że bot odpisujący na twój post dalej nie potrafi przeczytać daty, to przekleję:

 

YT: Opublikowany 2 lip 2014

 

EG: By Thomas Morgan Published Wednesday, 2 July 2014

 

Ale boty się upierają, że kwiecień :teehee:

Opublikowano

 

Nie. W lipcu, na podstawie wersji z E3. Zabawnie strzelacie kłamstwami. :teehee:

 

To:

http://uk.ign.com/wikis/xbox-one/PS4_vs._Xbox_One_Native_Resolutions_and_Framerates

 

odsyła do tego:

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-resolution-boosted-for-call-of-duty-advanced-warfare-on-xbox-one

 

By Richard Leadbetter Published Saturday, 3 May 2014

 

 

ŻAŁOSNY CHUOPCZE

 

 

już to wklejałem don ale wkleje jeszcze raz.

 

 

 

By Richard Leadbetter Published Saturday, 3 May 2014

 

#BUMHEDSZOT

 

 

 

Ale boty się upierają, że kwiecień

 

przecież rozmawiamy o obrazku z frankiem underwoodem który wkleiłeś. odnośnik z obrazka ([12]) odnosi do tekstu eurogamera z maja ;).

Edytowane przez tk___tk

Opublikowano

To jeszcze po polsku:

 

http://www.eurogamer.pl/articles/2014-07-05-advanced-warfare-to-najwiekszy-krok-naprzod-dla-serii-od-czasow-call-of-duty-2

 

Autor: Thomas Morgan Data: Sobota, 5 lipca 2014

 

Trzy dni po oryginale.

 

podobnie jak w pierwszym materiale z gry, nadal jest to coś w okolicach 1568x882, z całą pewnością poniżej 1600x900

 

 

Beka ze szrota i z botów co myślą że "july" to "kwiecień"

Edytowane przez Observer

Opublikowano

 

przecież rozmawiamy o obrazku z frankiem underwoodem który wkleiłeś. odnośnik z obrazka ([12]) odnosi do tekstu eurogamera z maja ;).

 

 

Nie ma to żadnego znaczenia, bo analiza z E3 nadal wykazuje 882p. Ze spadkami do 30 FPS. ;)

Opublikowano

Przestańcie cytować jakieś badziewne IGN czy Eurogamera, mamy tu Maciomaniaka, Donsterydo, chyba logiczne że wiedzą lepiej.

Opublikowano

w ogóle przez klapersów kolejny raz musiałem czytać to ohydne liczenie pikseli z eurogamera. pclab pełną gębą :/.

Opublikowano

 

 

przecież rozmawiamy o obrazku z frankiem underwoodem który wkleiłeś. odnośnik z obrazka ([12]) odnosi do tekstu eurogamera z maja ;).

 

 

Nie ma to żadnego znaczenia, bo analiza z E3 nadal wykazuje 882p. Ze spadkami do 30 FPS. ;)

 

 

Jak w czerwcu było nowe SDK, to materiał pokazywany w tym samym miesiącu leciał na starym buildzie.

Opublikowano

Przestańcie cytować jakieś badziewne IGN czy Eurogamera, mamy tu Maciomaniaka, Donsterydo, chyba logiczne że wiedzą lepiej.

 

SLQJc.gif

 

 

bonus content

 

 

 

widze, że masz chyba to samo co ja jakiś czas temu, chodzisz w kółko i oglądasz stare gameplaye :)

mi troche przeszło teraz, ogrywam już z miesiąc NFS Rivals, katuje platyne, czasami już mnie wq niektóre wyścigi

skończe to i chyba zrobie sobie troche przerwy od ścigałek

 

lista pierwszych 35 aut

 

cwyhDnO.jpg

 

yeti i fanek chyba jedyni na tym forum jeszcze wierzą w tego drivecrapa

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

W nowym SDK zapewne dwukrotnie zwiększą liczbę fps i podciągną liczbę pikseli o połowę. rotfl

Opublikowano

w ogóle proponuje żebyśmy porzucili dyskusję nt. gierki która interesuje chyba tylko irasów tego świata. 30fps pasuje do coda - większy cinematic experience.

Edytowane przez tk___tk

Opublikowano

W nowym SDK zapewne dwukrotnie zwiększą liczbę fps i podciągną liczbę pikseli o połowę. rotfl

 

Po nowym SDK Bungie czy Blizzard podciągnęli w swoich grach rozdzielczość o ponad 40%, ale co ja tam wiem. 

 

A dokładnie to o 44%, więc...

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

35 aut, przypominaja sie nfsy sprzed 10 lat. Ta gra powinna byc sprzedawana za 60zl. Tras ile bedzie, 3? 4?

Opublikowano

Przepraszam - Czy już wiadomo, która konsola jest the best?

Czy wiadomo - kto botem a kto klapem?

Opublikowano

PLUS PAŹDZIERNIK:

PS4:
-The Binding of Isaac
-Drive Club PLUS EDITION
PS3:
-XXX(Duży tytuł z platyną)
-XXX(Mały tytuł)
PSVita:

-Joe Danger The Movie
-The Binding of Isaac
-XXX(Gra Indie z Platyną) 
 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.