Opublikowano 28 kwietnia 20159 l Ostatnio dla 3/4 graczy 1080p jest najważniejsze i jakby nie było jest to deal breaker
Opublikowano 29 kwietnia 20159 l Porównanie wersji z PC i Xone (niestety bez testu FPS): Chyba jednak się skuszę na pudło. Wróg pisał, że tearing zminimalizowany. Niestety dema nie ma, trzeba się samemu przekonać. Edytowane 29 kwietnia 20159 l przez DonSterydo
Opublikowano 26 maja 20159 l Ho ho ho, przychodzę z prezentami Ostatnio trafił mi się kod na State of Decay YOSE, niestety nie posiadam Xone, więc z chęcią go komuś oddam. Zainteresowanych proszę o PW, kto pierwszy ten lepszy!
Opublikowano 4 czerwca 20159 l odeszła sucz końcówka od razu przypomniała wolf among us goty gierka. ograłem na x360, cholernie miło znowu ją ogrywać na xone. mam nadzieję że zabrali się już za kolejną część albo inną grę w podobnym stylu.
Opublikowano 4 czerwca 20159 l Dobre Zebrałem trochę tych listów, ale żadnego nie czytałem. Też dobrze mi się grało na Xone, miałem odłożyć na jakiś czas, ale po zakupie szybko wbiłem 20h Chcę jeszcze zrobić dodatek Lifeline.
Opublikowano 4 czerwca 20159 l w tej grze aż chce się iść do przodu, zrobić jeszcze jednego questa, przeszukać jeszcze jeden dom, zebrać jeszcze trochę surowców itd. jestem przy końcówce podstawki, 2 misje do końca. później dodatki
Opublikowano 4 czerwca 20159 l Dokładnie. Jeszcze chwila, jeszcze kawałek, jeszcze jeden dom Mam nadzieję, że gdy zrobią sequel, bo ten tej pewny na 100%, to jeszcze bardziej rozbudują zarządzanie społecznością i możliwości rozbudowy "bazy" + odzyskiwanie surowców z otoczenia (najlepsze elementy gry, które trzymają przy konsoli).
Opublikowano 4 czerwca 20159 l przydała by się jakaś konkretna baza do zagospodarowania, albo nawet małe osiedle do tworzenia społeczności i potrzebnych ośrodków. zawsze zajmowałem Snyder Trucking Warehouse bo to chyba największa baza. szkoda że slotów wystarcza tylko na część obiektów. fajnie by było zbudować wszystko i dbać o to. szpital, kuchnia, siłownia itd. na plus jest to, że save się "starzeje" nawet przy wyłączonej konsoli a nie tylko kiedy gramy. po ponownym uruchomieniu są zmiany, np badania w bibliotece, które trwały 4h, zleciały przez noc, zasoby zmalały itd. osom. właśnie w tę stronę powinni pójść, survival z jednoczesnym budowaniem i rozrastaniem społeczności. fabuła fabułą ale przetrwanie jest najważniejsze.
Opublikowano 30 października 20159 l Jakby ktoś był zainteresowany gierką, to do wyrwania na gram.pl jest pudełkowa wersja za 50 zł. http://sklep.gram.pl/xone/state-of-decay.shtml Edytowane 30 października 20159 l przez zloto
Opublikowano 22 sierpnia 20168 l w tej grze aż chce się iść do przodu, zrobić jeszcze jednego questa, przeszukać jeszcze jeden dom, zebrać jeszcze trochę surowców itd. jestem przy końcówce podstawki, 2 misje do końca. później dodatki W sumie odpalilem remasterka i jest tak jak mówisz (wczesniej pykalem tylko w trial na 360) nawet mimo tego, że gra jest tak okropnie brzydka i beznadziejnie zoptymalizowana to niesamowicie wciąga. Gdyby tylko mieli większy budżet to by przecież zrobili kosmicznego sztosa (liczę, że dwójka pozamiata).
Opublikowano 22 sierpnia 20168 l Ich budżet nie ogranicza, a brak skilla Prawie cały team jest złożony z ludzi co same MMO robili. Za to nadrabiają znajomością tematu.
Opublikowano 22 sierpnia 20168 l Większy budżet = zatrudnienie lepiej ogarniąjących silnik developerów -> lepiej zoptymalizowana gra. Zresztą z studia, które robi gierke z XBL marketu awansowali na twórców których MS pokazuje na konferencji na e3 ( i to nie w pasmie z indykami) to i tak gigantyczny skok. Ciekawe czy zasilą ich odpowiednio zielonymi aby Sod 2 był dopracowaną grą. Edytowane 22 sierpnia 20168 l przez _Be_
Opublikowano 22 sierpnia 20168 l przypomniałeś mi że mam ten sztosik na twardzielu. Muszę wrócić i pograć tej jesieni
Opublikowano 22 sierpnia 20168 l Większy budżet = zatrudnienie lepiej ogarniąjących silnik developerów -> lepiej zoptymalizowana gra. Zresztą z studia, które robi gierke z XBL marketu awansowali na twórców których MS pokazuje na konferencji na e3 ( i to nie w pasmie z indykami) to i tak gigantyczny skok. Ciekawe czy zasilą ich odpowiednio zielonymi aby Sod 2 był dopracowaną grą. Na trailerze urywki z gry wyglądały dobrze. Mam takie przyziemne marzenie jak stałe 30 fps
Opublikowano 22 sierpnia 20168 l przypomniałeś mi że mam ten sztosik na twardzielu. Muszę wrócić i pograć tej jesieni Szczerze polecam ograć grę na PC. Framerate zabija tę grę niestety.
Opublikowano 26 marca 20187 l Ogrywam jedynkę przed premierą mesjasza w maju. Zrobiłem quest na otwarcie nowego outposta - mam 8 chłopa, 30 materiałów i cały czas gry jestem w budynku chłop mi mówi że nie można nic zrobić? @_Be_ ty pewnie wiesz o co biega Edytowane 26 marca 20187 l przez hav7n
Opublikowano 26 marca 20187 l Tak 39 minut temu, hav7n napisał: Ogrywam jedynkę przed premierą mesjasza w maju. Zrobiłem quest na otwarcie nowego outposta - mam 8 chłopa, 30 materiałów i cały czas gry jestem w budynku chłop mi mówi że nie można nic zrobić? @_Be_ ty pewnie wiesz o co biega Workshop zrobiłeś?
Opublikowano 26 marca 20187 l Ok nie wiem co mi się uyebalo ze max ludzi co moge mieć w bazie to 8 Uratowałem jedna doope i mogę już założyć drugi outpost
Opublikowano 27 marca 20187 l 15 godzin temu, Pacquiao napisał: Pewnie Ci jakiś ludzi brakuje. Poczytaj jakie masz misje do zrobienia. Ok cały czas nie ogarniam Jest wymagane 30 materiałów i 8 chłopa, materiałów mam w brud, 9 chłopa w bazie i ciągle nie mogę nic zrobić?
Opublikowano 27 marca 20187 l Gdzieś musisz mieć opisane co jest 5 To nie jest aż tak skomplikowana gra
Opublikowano 20 czerwca 20186 l Zacząłem dziś grać i jest ogólnie spoko, fajny klimat i gameplay choć ma razie trochę nie ogarniam tego wszystkiego. Ale kórva za spadki do 0 klatek to XDDDD te screen crashe to jest masakra, graficznie to jest the bouncer z PS2. Gram dalej, zawiadamia się spoko przygoda.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.