Skocz do zawartości


XM.

Premium Member
  • Zawartość

    7001
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    15

Ostatnia wygrana XM. w dniu 1 Grudzień 2017

Użytkownicy przyznają XM. punkty reputacji!

Reputacja

3626 Diamentowy Pies

O XM.

  • Tytuł
    Yuri Boyka
  • Urodziny 23.10.1991

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Warszawa

Ostatnie wizyty

67169 wyświetleń profilu
  1. God of War

    Jest licznik czasu gdzieś?
  2. God of War

    No yebac yt, ja tam często nawet nie oglądam filmików gier w jakie gram a w proponowanych wyskakują final bossowie -tak miałem chociażby z wieskiem. Dlatego nawet nie wchodzę na yt póki nie orzejde.
  3. Właśnie zacząłem...

    Horizon? Dla mnie wyje.bista giera, choć jak u bluberka siadło dopiero po paru h.
  4. God of War

    W ogóle ten system walki xD nie to żeby to był poziom NG czy DMC4 ale serio nie pamiętam od jak dawna musiałem podczas walki używać wszytskich przycisków na padzie co chwile, non stop trzeba coś nowego robić, ogarniać młodego - tu strzela młody, tu blok, tu kombinacja z wprowadzeniem juggla gdzie jednego przeciwnika stunujemy, drugiego podbijamy a już trzeciego w tle widzimy i szykujemy topór, rzut, podbiegniecie i salwa przy użyciu tarczy,... podczas walki pod mostem czułem się w pewnym momencie jak podczas robienia 6 challengea w vanquishu, Paluchy latały po całym padzie.
  5. God of War

    Ale poziom trudności na najwyższym to serio masochizm, nie wiem po co zaczynałem na nim. Ta walka dwu fazowa z przeciwnikami co się spada z mostu to od pierwszej próbuje przejść i druga faza to jest max...
  6. Zakupy growe!

    O B A M A
  7. God of War

    Nie no kórva doyebali z ta gra. Ja wiedziałem od początku, że Cory to jest człowiek na właściwym miejscu ale po TEJ drugiej walce w sumie jestem zniszczony tym tytułem. Zero przegięc z zachwytów ludzi, to naprawdę niszczy. A te topór Przelaczylemm na chwile na tryb rozdzielczości ... beka jeśli ktoś na tym gra xd ta gra fantastycznie zapier.dala na wydajność. To samo posty wrednego ze jemu nie potrzebny pro tylko bieda ps4. No można sobie tak wmawiać, ale po co innym kłamać ze nie ma sensu przesiadka na PRO to nie wiem.
  8. God of War

    3 najpiękniejsze mini mechaniki z gier? Ładowanie exceeda w Dmc4 Przeładowania broni w gearsach Wezwanie topora w Godzie
  9. God of War

    Ta pierwsza walka na god of war xD 10 raz podchodzę
  10. God of War

    Dobra inaczej - włączyłem grę, nie widziałem tego w opcjach i wyłączyłem żeby ściągnąć aktualizacje. Teraz ktoś gpowie gdzie dokładnie? Dobra nvm trzeba było ściągać te 6gb aktualizacji i dopiero jest.
  11. God of War

    Dwa pytania na szybko, gRa sie juz instaluje - gdzie się odpala ten performance mode i gdzie wyłącza się te wszytskie podpowiedzi w walce?
  12. GTA V - dyskusja ogólna

    I 60 baksow xD Yebac.
  13. God of War

    Kanabis jaki poziom trudności wziąłeś?
  14. Octopath Traveler

    Za 2 miechy będzie latalo za polowe, poczekaj.
  15. Gry na premierę, gdzie dostać?

    Odebrane. Jeszcze chwila i napier.dalam. : D
×