Jump to content

zloto

Użytkownicy
  • Content Count

    686
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

zloto last won the day on May 6 2017

zloto had the most liked content!

Community Reputation

577 Wybraniec

About zloto

  • Birthday 10/07/1994

Kontakt

  • Strona WWW:
    https://www.twitch.tv/krystiianpl

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Miasto noł hał
  • Zainteresowania:
    Kąsole, z wyszczególnieniem:
    kąsole Xbox;
    kąsole Xbox 360;
    Kąsole Xbox One
  • GamerTag:
    KrystiianPL
  • PSN ID:
    KrystiianPL

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Podwyżka ceny GP w tym momencie to byłby strzał w kolano MS. Im nie chodzi o to aby maksymalne wydoić aktualnych użytkowników, a o jak najszybszy wzrost ilości użytkowników. Dlatego dopłacają do biznesu, dlatego masz masę promek, konwersję i tak dalej. Tak naprawdę 20 milionów subskrybentów to jest dopiero początek dla nich. Dlatego cena przez najbliższe lata nie wzrośnie. Tak, mówię najbliższe lata, bo pewnie miną lata zanim osiągną liczby do których zmierzają i wtedy ewentualnie będą rozważać zwiększenie przychodów, pod pretekstem, nie wiem "zapewnienia najlepszej jakości na rynku" czy inny
  2. A to bym się kłócił, Disney po sukcesie Spidermana czy Fallen order i porażce Avengersow, może chętniej patrzeć w stronę dobrego tematu developerskiego, niezależnie z kim on jest powiazany. MS ma kilka takich zespołów. Więc kto wie, taki deal(zarówno z MS jak i Sony) miałby obustronną korzyść. Wydawca konsoli dostaje znane IP jako ex, a Disney nie musi tworzyć własnego studia, tylko dostaje gierkę od utalentowanego teamu first party.
  3. @ASX myślę, że nie ma nic kontrowersyjnego w stwierdzeniu, że hejt jaki wtedy panował na Xboxa i wszystko z nim związane nie pomógł takim gierka jak Sunset czy QB. Wielka szkoda zwłaszcza SO, wchodzisz na matacritic i zastanawiasz się jaki cudem ta gierka ma średnia "tylko" osiemdziesiątych. Przecież to był produkt kompletny, z zróżnicowaną kampania dla jednego gracza, trybem multi, świetne audio/video. Nie wiem, aczkolwiek się domyślam, że gdyby gierka nie była w żaden sposób powiązana z MS, to recenzje i opinie krytyków byłyby mniej mieszane. Nie jest to teoria z dupy fanboja czy cos xD ale
  4. SO zdecydowanie mój top trzy generacji. Wszystko w tej grze dla mnie zagrało. Rozgrywka jest sztosem, soundtrack to mistrzostwo świata. Wizualnie moim zdaniem gra również trzyma mega wysoki poziom. Specyficzny humor z łamaniem czwartej ściany. Absolutnie to jest pozycja obowiązkowa jak ktoś kupuje Xboxa. Dodatki również są bardzo fajne. Plus okładka jest no, tak jak cala gierka 10/10.
  5. Myślę, że zwrot "czas pokaże", może się stać mottem wielu osób xDddd
  6. Ale ja Ci tłumacze, że MS ma świetne narzędzie i prostą możliwość, aby dostarczyć dla Ciebie i dla mnie jeszcze lepsze usługi i konsole, a Ty mówisz, że to nie Twój problem i ogólnie jest w pytę. To nie bardzo mamy o czym dyskutować, bo to jest taki damage control, że ja nawet nie.
  7. Pierdzielisz kolego. O tym każdy wiedział. Ja wiem, że Asax masz swoje podejście do tego tematu, ale strasznie krótkowzrocznie patrzysz, jeśli uważasz, że nie ma różnicy między tym(dla graczy) czy gry Bety będą exami czy nie. Otóż jest. To jest bardzo proste. Jeśli gierki te staną się exami, konsekwencją tego będzie, że sprzeda się więcej X'ow. Powiesz, jakie to ma znaczenie dla graczy? Otóż ma. Większa baza konsol, to mniejsza szansa, że małe gierki, bądź tytuł japońskie ominą Xboxa. Większa baza konsol to zdecydowanie trudniejsza droga dla Sony do podkupywania gier, aby tylko ominęły X
  8. W czwartek będzie tyle, a każdy kto się napalał na więcej tylko swoją naiwność znów pokazał xD
  9. Ale wersja touche to zupełnie co innego niż mobile. Mobile jest totalnie uproszczona, a touche jeśli chodzi o aspekty taktyczne, czy silnik meczowy to standardowy FM. Wersji touche zdecydowanie bliżej do PC odpowiednika niż do mobile. Jedyne co jest uproszczone to zarządzanie klubem, co i tak często irytuje a nie bawi w pełnej wersji.
  10. No ale sam zobacz na słowa Spencera. Mówi on o pełnej integracji systemu, żeby wprowadzić gamepasa na inny sprzęt. Odpalenie jednej gierki, która jest totalnym molochem i do tego należy do MŚ, to co innego niż usługa która wymaga zgody dziesiątek developerów czy wydawców. Plus podejrzewam, że chciali by używać do tego własnych serwerów i nie bardzo dzielić się dochodami z subow.
  11. Co do dyskusji z gamepassem na switchu. Był kiedyś wywiad ze Spencerem, ze oni bardzo chętnie, ale na danej platformie musi być pełna integracja Xbox live. Czyli odpada na ten moment bo nie widzę aby N czy Sony się zgodziło na taki ruch bez możliwości kasowania 30% od produktu.
  12. zloto

    Hellblade 2

    No cóż, to znaczy, że coś tam nie dokonać u nich z produktywnością, jak ponad rok od zapowiedzi nie byli w stanie wypuścić nawet skrawka grywalnego fragmentu. Z drugiej strony, wciąż mają kredyt zaufania i jeśli po latach oczekiwania wypuszczą wartościowy produkt, to nie mam nic przeciwko temu. W każdym razie ja nie mam zamiaru obniżać swoich oczekiwań, jak nie dostarczą solidnego kawałka kodu to znaczy, że nie uciągnęli tematu.
  13. zloto

    Hellblade 2

    Wciąż linkedin mówi, że mają 106 pracowników. Mara to gra koncepcyjna, trzeci niezapowiedziany tytuł musi być jeszcze w większych powijkach. Logicznie można zalozyc, że około 60 procent studia pracuje nad projektem który ma być dostarczony jako pierwsze, gdzie resztą bawią się właśnie małe zespoły i po wydaniu, w tym wypadku, HB większość ludzi się przerzucić na następny projekt. W każdym razie ja tam mam wysokie oczekiwania co do ich gry, ale nie należy tego mylić z tym, że oczekuje gierki o skali sanboxow od Ubi.
  14. zloto

    Hellblade 2

    Nie no, Asax nie przesadzaj, że nad grą pracuje 20 osób. Studio ma ponad 100 osób. Chcesz powiedzieć, że pozostałe 80 pracuje nad tytułem koncepcyjnym Mara? Po drugie produkcja gier w zależności od etapu na którym jest projekt wymaga różnego nakładu ludzkiego. Nie jest to studio 300 osobowe, ale nawet 50 osób może dostarczyć solidna jakość. Tylko nie w takiej skali jak R* czy ND, że gra będzie na 25 godzin czy coś. Zresztą, apropo ND. Nawet tak wielkie studio musiało totalnie zrezygnować z komponentu multii, aby dostarczyć tytuł wysokiej jakości na więcej niż 6 godzin.
  15. 343 to by dobrze zrobiło jakby ich zamknęli w chu... Albo przynajmniej solidna restrukturyzacja, bo ludzie którzy są na czele studia totalnie nie ogarniają, mimo w zasadzie nieograniczonych funduszy. Coallition pokazało jak dbać o markę z historią.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.