Skocz do zawartości

Console Wars 9: Plują na was a wy się cieszycie

Featured Replies

Opublikowano

playstation 4,5 codename "dobra zmiana"

  • Odpowiedzi 39,6 tys.
  • Wyświetleń 989,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • <MÓZG_ROZ(pipi)ANY>, nie wiem czy to trolling, mam nadzieje, że tak, bo jeżeli serio wierzysz w to co piszesz, to nawet nie jest mi ciebie szkoda. W sumie, ok, czas na wdeptania blacharza.   K

  • dzieki Figus, niestety nie ma miejsca na creditsy, bylbys chlodzacym ale... no Kaz lepiej pasuje do tej roli, opatruje ich rany i wysyla na kolejna bitwe     "Nie przejmuj sie daddym, do boju"

Opublikowano

Czyli co? Teraz nie ma sensu kupować gier, bo może się okazać że dzisiejsze gry na ps4 Turbo edition, będą chodzić w prawilnej oprawie i płynności? Ha

 

Ha

Opublikowano

 

ale bym sie w(pipi)il gdybym był developerem który dostał do robienia kolejna wersje gry.

 

Ciekawe czy jakas firma stwierdzi ze pier,doli9 to i bedzie robic tylko pod jedną wersjęps4. albo w ogole.

Nie mogą robić tylko pod jedną. Obie albo w ogóle. Wiadomo, że to oznacza spartolone porty na zwykłe ps4, szczególnie w przypadku gier z mniejszym budżetem.

 

obstawiam ze beda sie roznic jak gry na 3ds/new3ds, troche lepsze tekstury i wiecej klatek.
Opublikowano

HORIZON PRZESUNIETY NA 2017 XDD

 

ZACZYNA SIE RUCHANIE KAZA :dynia: :dynia: :dynia: 

Opublikowano

Właśnie chodzi o te klatki. Z 3DS'em jest jeszcze tak, że większość gier na ten sprzęt, a przynajmniej tych wartych uwagi, to produkcje statyczne, jakieś turówki itp. jak mi w pokemonach trochę chrupnie animacja przy ewolucji to nawet specjalnie nie przeszkadza, bo cała scena jest statyczna. Natomiast jak klatki lecą na łeb w typowych dla stacjonarek produkcjach TPS, FPS, Racery itp., to już jest problem, bo wpływa to na rozgrywkę.

Opublikowano

Tak ciężko napisać '0' zamiast 'k'? :facepalmz: 

 

zrozumiem jeszcze 2k7, bo zyskujemy jeden znak (2007), ale w przypadku w którym piszemy 2k16 to wyglada to a) komicznie b) nieestetycznie c) glupio, bo to to samo co napisac 2016 :/

 

 

ANYWAY

 

Tak, TLG przesuną na 2017, a potem na 2018 pod koniec życia PS4 NEO, by miesiąc przed premierą przełożyć na 2019 jako launch title na PS5 :kaz:

Opublikowano

Tak ciężko napisać '0' zamiast 'k'? :facepalmz:

 

powiedzial typ co zamiast ok pisze kk xdddd

Opublikowano

piszę 'k', więc wypraszam sobie te oszczerstwa! 

 

Gdzie moje gierki dżabo :[

Edytowane przez Rayos

Opublikowano

czy  w CW rayos nie jest popychadłem? bo wozi sie strasznei jakby nie wiedział gdzie jego miejsce

Opublikowano

Właśnie chodzi o te klatki. Z 3DS'em jest jeszcze tak, że większość gier na ten sprzęt, a przynajmniej tych wartych uwagi, to produkcje statyczne, jakieś turówki itp. jak mi w pokemonach trochę chrupnie animacja przy ewolucji to nawet specjalnie nie przeszkadza, bo cała scena jest statyczna. Natomiast jak klatki lecą na łeb w typowych dla stacjonarek produkcjach TPS, FPS, Racery itp., to już jest problem, bo wpływa to na rozgrywkę.

 

No takie Hyrule Warriors chodzi w 20 fpsach i na zwykłym 3DS to jest niegrywalne. 

Opublikowano

No o tym mówię. HW to dynamiczna gra więc różnice widać jak na dłoni. Na szczęście nie inwestuję w takie badziewia, heh.

Opublikowano

Nie sadze zeby tworcy sie specjalnie wysilali zeby zrobic dobrze posiadaczom lepszej wersji ps4. Przynajmniej na poczatku, kiedy baza uzytkownikow bedzie mniejsza.

Obstawiam te lepsze tekstury i ewentualnie wiecej klatek.

Opublikowano

Ja ogólnie uważam, że PS4K zaoferuje 1080p w każdej grze, może do tego dojdzie 60 fps, choć IMO będą woleli zostawić 30 fps a pójść w grafikę, czyli tekstury, oświetlenie, draw distance , FOV etc czyli we wszystkie tak zwane bajery techniczne.

Edytowane przez Soul

Opublikowano

Ja ogólnie uważam, że PS4K zaoferuje 1080p w każdej grze, może do tego dojdzie 60 fps, choć IMO będą woleli zostawić 30 fps a pójść w grafikę, czyli tekstury, oświetlenie, draw distance , FOV etc czyli we wszystkie tak zwane bajery techniczne.

 

60fpsów nigdy nie dojdzie czy wy w końcu to zrozumiecie?

Opublikowano

W niektórych gra dla czego miało by tego nie być ? skoro już teraz w niektórych jest n/p MGSV :P wiadomix, że grafie się dostanie.

Opublikowano

zawsze dev majac zamknieta architekture bedzie miec wybor - robic gierke brzydsza w 60fps vs ladniejsza w 30fps - sami sobie odpowiedzcie co wybierze w wiekszosci przypadkow i moc sprzetu nie ma tu znaczenia, przeciez nawet na ps2 czy psx kazda gra moglaby miec 60fps, wygladala by jak kupa ale mogla miec bez problemu

 

btw licze ze ps4neo wyjdzie we wrzesniu to bede miec prezent na rocznice, tylko sony

Edytowane przez Ficuś

Opublikowano

Na ślub ps4, na rocznicę ps4k :obama:

Opublikowano

Ale 4.2Tflopa to na dzień dzisiejszy naprawde dużo, jakby dalej mieli sie trzymać 30fps przy każdym tytule zaraz wyjdzie jeszcze, że multiplatformy beda lepiej wygladały na PS4 Neo niż na PC XD

 

Multiplatformy w 60 fps przy takiej mocy gpu są prawdopodobne, wewnetrzne studia z exami dopiero beda mogły zaszaleć z poziomem grafy

Opublikowano

mgr inż. ds. architektury PS4 Fanek Fankowski

Opublikowano

No szkoda tylko że z taką mocą można naprawdę zaszaleć i zrobić fajne gry z dużą ilością interakcji ale podstawowa wersja ps4 będzie i tak wszystko hamowala więc skończy się na większej ilości klatek, rozdzialce czy lepszej jakości cieni lub szejderow więc całkowite marnotrawstwo.

 

Fajnie będzie jak Sony od tego roku będzie pokazywali gry w wersji neo i weź tu się domyślać jak to będzie wyglądało na ps4 :pawel:

 

 

Ale śmiesznie się czyta posty fanka który niemalże dochodzi przy 4.2tflopa XD. Jak tak się jarasz mocem krzemu to spraw sobie smoka, odpal tech demko unreal engine które wygląda jak życie, skarpeta na kutanga i jedziesz.

Edytowane przez hav7n

Opublikowano

W niektórych gra dla czego miało by tego nie być ? skoro już teraz w niektórych jest n/p MGSV :P wiadomix, że grafie się dostanie.

 

Jest w ch,uj czynników które wpływają na to czy dana gra będzie robiona w 30 czy 60 fpsach i nigdy nie będzie tak, że konsola będzie mocniejsza i to spowoduje, że nagle wszystkie gry będą wypuszczać w 60fpsach bo po prostu dev uzna, że danej grze jest to w ogole nieprzydatne i lepiej to przeznaczyć na efekty czy cokolwiek. 

Opublikowano

spokojnie, za 2 lata wydadzą delikatnie podkręconego NEO jako PS5 i problem ograniczenia gorszą wersją konsoli z głowy :cool:

Opublikowano

Ale 4.2Tflopa to na dzień dzisiejszy naprawde dużo, jakby dalej mieli sie trzymać 30fps przy każdym tytule zaraz wyjdzie jeszcze, że multiplatformy beda lepiej wygladały na PS4 Neo niż na PC XD

 

Multiplatformy w 60 fps przy takiej mocy gpu są prawdopodobne, wewnetrzne studia z exami dopiero beda mogły zaszaleć z poziomem grafy

 

Tak dlatego na super mocnej ps4 wypuszczali remastery gier z poprzedniej generacji w 30 fpsach. LOGICZNE

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

Wiekszość remasterów multiplatform to typowy skok na kase, zrobić szybko i wydać, do tego z tego co czytałem przeniesienie gry z PS3 na PS4 ze zmianą fps nie jest takie proste, do tego trzeba wiecej czasu poświecić. Z remasterów tylko Metro i Tomb raider mi sie przypominają w tej chwili w 60fps

 

Hav7n podaje 4.2Tflopa jako jakieś odniesienie możliwości nowego sprzetu, bo jak inaczej to okreslić skoro mamy tylko takie informacje w tej chwili

 

Tak w ogóle to spać mi sie chce :sleep:

Edytowane przez Fanek

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.