Skocz do zawartości

Fear the Walking Dead - 2015 - AMC


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

 

Serio nie ma wątku? Szukałem, nie znalazłem. Możliwe, że jestem ślepy, bo dałbym sobie coś uciąć, że temat jest.  :/ 

No to tego... dziś wystartował drugi sezon. Wiadomo gdzie szukać. Pewnie będę oglądał, choć pierwszy lekko mnie wymęczył. Jeszcze bardziej telenowela niż TWD, ale za to bardzo odmienny klimat, przedstawienie postaci i wydarzeń - koncentracja wokół początków apokalipsy zombie, gdy świat dopiero zaczyna się sypać. Przynajmniej to nie aż tak chamskie odcinanie kuponów od pierwowzoru, jakby mogło się wydawać. Serial jest też inaczej kręcony, nie znam się na technikaliach filmowych. W każdym razie nie ma tego paskudnego, ziarnistego filtra z The Walking Dead.

 

Pamiętam, że pierwsze odcinki dość przyjemnie, lekko zalatywały horrorem. Zobaczymy, co z tego będzie dalej. 

Edytowane przez Frantik
Odnośnik do komentarza

Zdaje się, że jeszcze w czasie emisji pierwszego sezonu, serial dostał zamówienia na 2 kolejne, więc AMC nie ma zamiaru się rozdrabniać. Drugi sezon ma liczyć nie 8, a już 15 epizodów.

Edytowane przez Frantik
Odnośnik do komentarza

Próbuję przywołać w pamięci wydarzenia z pierwszego sezonu i tak średnio mi wychodzi.

 

Była sobie rodzinka - tradycyjnie rozwodnicy (?) : blondyna, chyba Latynos, ich synalek-ćpun i córcia, trochę taka napuszona księżniczka.

 

Synalek chyba jako jeden z pierwszych

spotkał zombie w jakiejś ćpalni, ale nikt mu nie wierzył, bo myśleli, że po prostu tripował

 

 

No ale potem już coraz gęściej na mieście pojawiają się

szwendacze z niebieskimi ślepiami

 

 

Powoli wynika ogólna konfuzja, przechodząca w panikę. Rodzinka postanawia uciekać... gdzieś. Trafiają pod

wojskową kwarantannę

Jakiś czas sobie tam siedzą, aż dowiadują się o