Opublikowano 21 sierpnia 20177 l Zakładam temat ogólny odnoszący się do aplikacj Xbox - obojętne czy tej na Win 10, czy Androida. Jeśli ma ktoś jakieś pytania to, to może być temat do szukania odpowiedzi. Ja mam pierwsze. Chciałem skorzystać z możliwości rozmów w grupach na apce na Win 10. Niestety pojawia mi się informacja, że mam zbalokowany NAT. W ustawieniach sieci w apce pojaiwa się info przy NAT: "Teredo is unable to qualify". Jest o tym na stronie support MS (http://support.xbox.com/en-GB/xbox-on-windows/social/troubleshoot-party-chat). Problem w tym, że nie pojawia mi się żaden adapter Teredo w device manager. Na jednym z forów znalazłem filmik jak ktoś pokazuje jak go zainstalować przez wybranie opcji "Add legacy hardware" w device manager, ale nie wiem dlaczego u mnie nie ma opcji "Add legacy hardware". Ktoś wie co mogę z tym zrobić, żeby móc pogadać w party chat przez kompa?
Opublikowano 21 sierpnia 20177 l Autor To nie jest wina providera. Na konsoli wszystko śmiga jak należy. To komputer ma problem, bo brakuje mu tego protokołu Teredo Tunneling Adapter. Chodziło mi o to, żeby móc pogadać ze znajomymi jak jestem w innym miejscu z laptopem. Problem w tym, że nie ważne gdzie jestem, bo to wina kompa.
Opublikowano 21 sierpnia 20177 l Wina kompa bo wyjściowo teredo to ipv6 a standardowo pc/laptop korzysta z ipv4
Opublikowano 21 sierpnia 20177 l Autor Przekopałem pół rejestru, pozmieniałem wartości. W końcu udało mi się ruszyć interfejs Teredo i wymusić jego działanie w systemie... nic to nie pomogło. Jakimś przypadkiem udało mi się znaleźć gościa z podobnym problemem. Znalazł on rozwiązanie. Problem stanowi IP Helper. Nie wiedzieć dlaczego w moim i tego gościa systemie ma on jakieś problemy z działaniem w aplikacji Xbox. Należy wejść w ustawienia "Services" (chyba "Usługi" w PL wersji). Odnaleźć na liście IP Helper i palnąć mu reset. Uruchomić apkę Xbox i tyle - grupy powinny działać, a test sieci nie wykryje żadnego problemu. U mnie problem rozwiązało. Edytowane 21 sierpnia 20177 l przez MierzejX
Opublikowano 21 sierpnia 20177 l W Appce windows 10 dajesz test. Jak wyjdzie negatywny, to będzie komunikat od Teredo wraz z linkiem jak naprawić. https://support.xbox.com/en-US/xbox-on-windows/social/troubleshoot-party-chat Testowałem, działa. Edytowane 21 sierpnia 20177 l przez Kriss_Hietala
Opublikowano 21 sierpnia 20177 l Autor Jest o tym na stronie support MS (http://support.xbox.com/en-GB/xbox-on-windows/social/troubleshoot-party-chat). Problem w tym, że nie pojawia mi się żaden adapter Teredo w device manager. W Appce windows 10 dajesz test. Jak wyjdzie negatywny, to będzie komunikat od Teredo wraz z linkiem jak naprawić. https://support.xbox.com/en-US/xbox-on-windows/social/troubleshoot-party-chat Testowałem, działa. Żadne z rozwiązań proponowanych w FAQ nie pomagało.
Opublikowano 22 sierpnia 20177 l A nie było w ukrytych urządzeniach? Jak nie ma Teredo to nawet prościej bo nie trzeba go uwidaczniać i odinstalować. Wystarczy zainstalować. No ale skoro nie zatrybiło to jakiś grubszy problem.
Opublikowano 11 listopada 20204 l A czy ktoś posiadł tajemną wiedzę, jak skopiować swoje zrzuty ekranu na twardy dysk komputera? Bo pomiędzy XSX a aplikacją wszystko działa sprawnie, dostaję powiadomienie na konsoli, że wbiłem aczika, tudzież zrobiłem zrzut, za chwilę mam to samo powiadomienie na odpalonej apce, ale za ch#ja nie mogę nic z tym screenem zrobić. EDIT: OK, nevermind, chyba już namierzyłem folder, w jakim lądują
Opublikowano 11 listopada 20204 l 4 minuty temu, Wredny napisał: A czy ktoś posiadł tajemną wiedzę, jak skopiować swoje zrzuty ekranu na twardy dysk komputera? Bo pomiędzy XSX a aplikacją wszystko działa sprawnie, dostaję powiadomienie na konsoli, że wbiłem aczika, tudzież zrobiłem zrzut, za chwilę mam to samo powiadomienie na odpalonej apce, ale za ch#ja nie mogę nic z tym screenem zrobić. A masz w Windowsie swoje konto podpięte? Jeśli tak to powinno Ci przenosić automatycznie na kompa te screeny, po tym jak je wyślesz z xboxa na one drive. Edytowane 11 listopada 20204 l przez lpcl
Opublikowano 11 listopada 20204 l Automatycznie lądują na apce (w kompie), ale żeby fizycznie je pobrać na dysk to trzeba wybrać "pobierz" pod zdjęciem - już rozkminiłem
Opublikowano 11 listopada 20204 l Teraz, Wredny napisał: Automatycznie lądują na apce (w kompie), ale żeby fizycznie je pobrać na dysk to trzeba wybrać "pobierz" pod zdjęciem - już rozkminiłem Czasem drętwo się updatują, trzeba wleźć i kliknąć w folder.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.