Jump to content

Wredny

Premium Member
  • Content Count

    6015
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Wredny last won the day on January 19

Wredny had the most liked content!

Community Reputation

2994 Diamentowy Pies

About Wredny

  • Birthday 10/19/1980

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Bronxowo :)
  • Zainteresowania:
    Gry video, muzyka, film, sport, kobiety... niekoniecznie w tej kolejności :)
  • PSN ID:
    WrednyPL

Recent Profile Visitors

1891 profile views
  1. Wredny

    Doom Eternal

    noclip ogólnie robią bardzo fajne materiały - ten obejrzałem tak w 2/3, jak zaczęli pokazywać nowe potwory to powiedziałem sobie DOŚĆ - resztę zobaczę w grze Ale trzeba przyznać, że koleś fajnie opowiada zarówno o designie demonów, jak i o strategicznym ich rozmieszczeniu na mapie.
  2. Zayebista figurka, ale cena to przegięcie - max 500zł zrozumiem, ale ponad tysiak to już dla czubków pokroju @Ryo-San
  3. A i owszem, ale już MGSV poszedł w sandboxa i słabo to wyszło (choć mechanika i możliwości genialne, po prostu świat pusty i bez wyrazu).
  4. Nie jest to walking sim per se, ale też do action-adventure z prawdziwego zdarzenia trochę tu brakuje. Myślę, że takie Murdered Soul Suspect (które Plaga mi trochę przypomina) jest dużo bliżej walking sima, ale wciąż jest jednak czymś więcej. Co do długości gier to niby zgadzam się z blantmanem, bo sam zauważam, że te rozwleczone sandboxy coraz częściej trafiają u mnie na kupkę "kiedyś wrócę", ale jednak trochę by mnie telepało wydać 250zł na coś, w czym napisy obejrzę za 5h. Akurat A Plague Tale Innocence jest dłuższe i spokojnie spędziłem przy niej około 20h (w czym pomogła chęć wbicia platynki), więc tu nie narzekam - za duże ciśnienie miałem na tę gierkę (podobnie zresztą z RE2, które na pewno nie jest grą na 5h), ale pamiętam, jak po ograniu takiego The Order 1886 (dorwanego za 70zł) pomyślałem sobie, że jakbym miał to kupić na premierę to bym się poczuł nieźle wydymany.
  5. Tak czy siak RE2 2019 pokazało, jak należy odświeżyć klasyczne odsłony i mam nadzieję, że RE3 będzie bardzo podobnie potraktowane. Zniszczalne środowisko? Elementy MMO? Aktywności graczy rodem z Dark Souls/Death Stranding? A może różnokolorowy loot rodem z Diablo III? Widzę, że niektórzy ładnie się odklejają w tym temacie - ma być jakaś innowacja i ch#j! Inaczej gry nie mozna chwalić, bo powoduje zastój w branży. To ja poproszę o więcej tak zayebiście grywalnych zastojów
  6. Myślę, że chodziło mu o "choroby wieku dziecięcego", choć akurat obecna generacja zdołała tego uniknąć, ale jednak nigdy nic nie wiadomo...
  7. Kłopot z progresem serii jest taki, że Capcom nie używał spin-offów do eksperymentów, a implementował wszelkie nowinki do głównych odsłon. Czasem wyszło fajnie (RE4, REVII), czasem ch#jowo (RE6), ale nie mozna im odmówić chęci zmieniania serii... Ale nie uważam, że wypuszczanie starych odsłon z totalnie starymi rozwiązaniami, za to z nową grafiką i kilkoma współczesnymi mechanikami to jakaś ujma - wręcz przeciwnie - w dzisiejszych czasach to przyjemny powiew świeżości (stęchlizny?!). RE2 jak żadna inna gra, dała mi znów tę młodzieńczą radochę z eksploracji komisariatu, kombinowania z przedmiotami i wymijania zombiaków - dawno inny tytuł nie był w stanie tak mnie wciągnąć, bym znów zapomniał o bożym świecie i realnych problemach. Więc nie, nie potrzebuję innowacji w obrębie tej serii, jeśli tylko gry będą tak zayebiste, jak RE2 - dla mnie wszystkie firmy mogą zacząć masowo robić remake'i swoich kultowych IP w takim stylu, jak zrobił to Capcom - wtedy miałbym wyebane na nowe marki i grał tylko w te "starocie".
  8. Też bym chciał, ale z drugiej strony to rozbijanie i tak już niezbyt dużej, konsolowej społeczności... Ledwo co połączyli PS4 z XBOXem, dzięki czemu gierka żyje całkiem fajnie, a tu znów trzeba by było czekać 10 minut na mecz, jak w trybie FPP...
  9. Te problemy już dawno ogarnięte, nawet na podstawowym PS4 - w sumie najgorzej było na nowej mapce Vikendi, na której framerate leciał na pysk, ale także występował pop-up całych budynków - to była masakra. Teraz gierka spokojnie trzyma te 30 fpsów, chyba że akurat lądujesz w gorącym miejscu, za towarzystwo mając 5-10 innych graczy - wtedy nastąpi klatkowanie. Podczas normalnej gry jest płynnie i nie ma na co narzekać.
  10. Czyli w moim przypadku grind Dzięki
  11. Jak z poziomem trudności? Bo wiele osób mówi, że dość prosta jak na gatunek, ale ostatnio kumpel mnie zaniepokoił, informując że gierka jest dość wymagająca. Miałem na celowniku od dawna, ale wciąż się waham, bo jednak od wielu tego typu gier się odbiłem - ostatnio od Blasphemous na przykład.
  12. Wredny

    Dying Light 2

    Kuźwa, wiedziałem że aktywność w tym temacie będzie związana z plotkowaniem na temat opóźnień - oby nie. Dla mnie DL2 to jeden z najbardziej oczekiwanych tytułów tego roku - tylko TLoU2 i Ghost of Tsushima wyżej. No i chciałbym jednak zagrać w to jak najszybciej - niby jest w tym pierwszym kwartale co robić, ale jakoś tęskno mi do tego kimatu, nowych możliwości i odkrywania historii, która wydaje się całkiem interesująca.
  13. Wredny

    No Man's Sky

    Jeśli chodzi o "oszustwa z trailera" to już dawno można zapomnieć, bo wszystko to, a nawet więcej jest już w grze - tyle że po wielu patchach i update'ach (choć spoko, że darmowych). Ale fakt - grind jest tu upierdliwy, zwłaszcza jak wciąż trafia się na niegościnne planety, gdzie nie można sobie spokojnie "pogórniczyć", bo albo promieniowanie, albo gaz, albo upał, albo wk#rwiający sentinele... Później, gdy już się rozbuduje plecak (warto robić to na każdej stacji, plus zawsze znajdować upgrade na planetach), to ten grind nie doskwiera tak mocno, bo po prostu kupujemy surowce, zamiast je wydobywać i jakoś to leci. Dotarcie do centrum galaktyki to straszna porcja grindu i mozllny proces. W pewnym momencie odpuściłem i dałem się "podwieźć" innemu graczowi. Jeśli jeszcze nie załatali (choć wątpię), a Ciebie najdzie na powrót to poniżej masz poradnik odnośnie duplikowania przedmiotów, który może pomóc w podróżach Niedawno natknąłem się na gameplay z Astroneer, które w założeniach wygląda bardzo podobnie do NMS (w temacie grindu niestety również) i tak się trochę zastanawiam, bo mimo wszystko było to dla mnie bardzo relaksujące przeżycie.
  14. Chyba faktycznie tak jest, bo moim ukochanym Residentem jest RE2 - pierwsza styczność z serią, zaledwie jedna płyta i to po niemiecku
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.