Jump to content

Xbox One app - Windows, Android - pytania i odpowiedzi


Recommended Posts

Zakładam temat ogólny odnoszący się do aplikacj Xbox - obojętne czy tej na Win 10, czy Androida. Jeśli ma ktoś jakieś pytania to, to może być temat do szukania odpowiedzi.

 

Ja mam pierwsze. Chciałem skorzystać z możliwości rozmów w grupach na apce na Win 10. Niestety pojawia mi się informacja, że mam zbalokowany NAT. W ustawieniach sieci w apce pojaiwa się info przy NAT: "Teredo is unable to qualify".

 

Jest o tym na stronie support MS (http://support.xbox.com/en-GB/xbox-on-windows/social/troubleshoot-party-chat). Problem w tym, że nie pojawia mi się żaden adapter Teredo w device manager.

 

Na jednym z forów znalazłem filmik jak ktoś pokazuje jak go zainstalować przez wybranie opcji "Add legacy hardware" w device manager, ale nie wiem dlaczego u mnie nie ma opcji "Add legacy hardware".

 

Ktoś wie co mogę z tym zrobić, żeby móc pogadać w party chat przez kompa?

Link to comment
  • Replies 11
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

To nie jest wina providera. Na konsoli wszystko śmiga jak należy. To komputer ma problem, bo brakuje mu tego protokołu Teredo Tunneling Adapter. Chodziło mi o to, żeby móc pogadać ze znajomymi jak jestem w innym miejscu z laptopem. Problem w tym, że nie ważne gdzie jestem, bo to wina kompa.

Link to comment

Przekopałem pół rejestru, pozmieniałem wartości. W końcu udało mi się ruszyć interfejs Teredo i wymusić jego działanie w systemie... nic to nie pomogło.

 

Jakimś przypadkiem udało mi się znaleźć gościa z podobnym problemem. Znalazł on rozwiązanie. Problem stanowi IP Helper. Nie wiedzieć dlaczego w moim i tego gościa systemie ma on jakieś problemy z działaniem w aplikacji Xbox. Należy wejść w ustawienia "Services" (chyba "Usługi" w PL wersji). Odnaleźć na liście IP Helper i palnąć mu reset. Uruchomić apkę Xbox i tyle - grupy powinny działać, a test sieci nie wykryje żadnego problemu. U mnie problem rozwiązało.

Edited by MierzejX
Link to comment

Jest o tym na stronie support MS (http://support.xbox.com/en-GB/xbox-on-windows/social/troubleshoot-party-chat). Problem w tym, że nie pojawia mi się żaden adapter Teredo w device manager.

 

 

W Appce windows 10 dajesz test. Jak wyjdzie negatywny, to będzie komunikat od Teredo wraz z linkiem jak naprawić.

https://support.xbox.com/en-US/xbox-on-windows/social/troubleshoot-party-chat

Testowałem, działa.

 

Żadne z rozwiązań proponowanych w FAQ nie pomagało.

Link to comment
  • 3 years later...

A czy ktoś posiadł tajemną wiedzę, jak skopiować swoje zrzuty ekranu na twardy dysk komputera?
Bo pomiędzy XSX a aplikacją wszystko działa sprawnie, dostaję powiadomienie na konsoli, że wbiłem aczika, tudzież zrobiłem zrzut, za chwilę mam to samo powiadomienie na odpalonej apce, ale za ch#ja nie mogę nic z tym screenem zrobić.


EDIT:
OK, nevermind, chyba już namierzyłem folder, w jakim lądują :lapka:

Link to comment
Guest lpcl
4 minuty temu, Wredny napisał:

A czy ktoś posiadł tajemną wiedzę, jak skopiować swoje zrzuty ekranu na twardy dysk komputera?
Bo pomiędzy XSX a aplikacją wszystko działa sprawnie, dostaję powiadomienie na konsoli, że wbiłem aczika, tudzież zrobiłem zrzut, za chwilę mam to samo powiadomienie na odpalonej apce, ale za ch#ja nie mogę nic z tym screenem zrobić.

A masz w Windowsie swoje konto podpięte? Jeśli tak to powinno Ci przenosić automatycznie na kompa te screeny, po tym jak je wyślesz z xboxa na one drive. 

Edited by lpcl
Link to comment
Guest lpcl
Teraz, Wredny napisał:

Automatycznie lądują na apce (w kompie), ale żeby fizycznie je pobrać na dysk to trzeba wybrać "pobierz" pod zdjęciem - już rozkminiłem :lapka:

Czasem drętwo się updatują, trzeba wleźć i kliknąć w folder. 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.