Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Uszkodzony Samsung NU8072 - Rękojmia czy gwarancja?

Featured Replies

Opublikowano

W moim Samsung'u NU8072 uległo uszkodzeniu podświetlenie - co widać na załączonych zdjęciach.

Na dole matrycy widać w kilku miejscach poszczególne diody podświetlające - widoczne jest to zwłaszcza na jasnych scenach.

TV był zakupiony w Media Expert w styczniu 2019 , posiada jeszcze 9 miesięcy gwarancji samsunga. Korzystałem kiedyś z serwisu Samsunga w moim poprzednim TV (brudny ekran, kurz na matrycy) po czyszczeniu problem wystąpił ponownie. Nie wiem czy w tym wypadku nie doszło by do analogicznej sytuacji tj. po naprawie po jakimś czasie problem pojawił by się znowu albo co gorsza tv wrócił z serwisu z kolejną usterką np. clouding...

Zastanawiam się natomiast czy nie byłoby lepiej skorzystać z rękojmii i udać się z problemem do Media Expert? Ma ktoś z Was jakieś doświadczenia w tym zakresie?  Jak tak to co dokładnie musiałbym napisać w takim wniosku?

 

 

 

Spoiler

20200414_161231.jpg.161e803146e2e8aa1137

 

 

20200414_161257.jpg.c06172e79406ce122fa0

 

 

20200414_160817.jpg.85ccd82a7a7b6a1cd8a4

 

 

 

 

 

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 12,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja bym mimo wszystko próbował z serwisem Samsunga.

 

Z rękojmią może coś @Blaise doradzi.

Opublikowano

Jeśli chcesz skorzystać z rękojmi, to wystarczy oświadczenie, że chcesz z niej skorzystać i w piśmie z rękojmią wskazać czego dotyczy. 
Korzystając z rękojmi musisz też wskazać, czego oczekujesz. Możesz zażądać wymiany odstąpienia od umowy/obniżenia ceny albo naprawy TV lub wymiany na nowy.

Przy skorzystaniu jednej z dwóch pierwszych opcji, to sprzedawca może uznać to za za daleko idące i zamiast zwracać hajs albo obniżać cenę, to zechce ci wymienić TV albo naprawić.

Jako że umowę zawarłeś ponad rok temu, to nie istnieje już domniemanie, że wada istniała w chwili wydania towaru. Ciężar dowodu jest po twojej stronie. Ja bym napisał, że użytkowałem go zgodnie z przeznaczeniem i instrukcją, a wada wystąpiła samoczynnie.
 

Edytowane przez Blaise

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.