Skocz do zawartości

Death Stranding 2 On The Beach

Featured Replies

Opublikowano
17 minut temu, messer88 napisał(a):

Spoiler

złapać tego pokemona? Rzuciłem mu w ryj granatem ale chyba coś nie wyszło jak akurat zamykał paszczę. Z innym latającym w górach miałem podobnie ale tamten chyba był za wysoko żeby dorzucić.

szkoda tylko że walki z takimi to generalnie widzę schemat

Spoiler

przywołuję innego pokemona a do tego nawalam z granatników i MG do oporu

100+h już u mnie a dopiero skończyłem chapter 9. Bardzo fajne scenki.

Mowa o tym pokemonie P

Spoiler

GwcitXaXUAAdca2?format=jpg&name=large

Ogólnie z tymi granatami chwytającymi to trzeba delikatnie bo jak cos nie pójdzie po naszej myśli to gameover.

Tam na dokładne trafienie mamy dosłownie chwile. Ja aktualnie mało ich używam bo potrzebuje kryształów chiralnych wiec wszystkich przeciwników morduje z granatnika jak leci. Na trudnym w sumie ciężko idzie z tymi większymi pokemonami. Ale tak sie zastanawiam ze jeszcze nigdy nie poprosiłem o wsparcie z MGSa shotgun Czy przypadkiem to nie osłabia oceny końcowej ?

U mnie na budziku 97 godzin i wciąż wiele do odkrycia. Teraz robię ulepszenia do autostrad na lvl 2 P

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Wyświetleń 95,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Szacunek dla Kojimy za kreatywność i po prostu za to, że próbuje zrobić coś innego. Szkoda, że tym czymś innym jest najnudniejszy gameplay w grach wideo od czasu powstania walking simulatorów. Spokojn

  • Niech każdy wydaje na co chce swoje pieniądze, ale moim zdaniem płacenie prawie stówy za to, żeby zagrać w giereczkę dla dzieci 2 dni wcześniej to kolejny rak branży. Rockstar obserwuje na ile pozwala

  • Przeczytałem w końcu relację z 4-dniowego "obozu Death Stranding", zorganizowanego w siedzibie w Shinagawie (której wystrój jest mocno inspirowany "Odyseją kosmiczną"). Kurde, nawet to było częścią PR

Opublikowano

Nie probowalem nawet. Ale Ty to masz leb na karku przyznam drinks

Spoiler

Lapiac takiego budlaka w nasze sieci bylibysmy w stanie kazdego boss pogromic w niecala chwile.

Z tego wzgledu wydaje mi sie to niemozliwe. Nie mam zapisu z tego miejsca bo mozna by to dokladnoe sprawdzic i obalic ta teze. Z tym ze jak pamieta po oslabieniu tego przeciwnika on...

Spoiler

kladzie sie na bok a nie szarzuje na nas z otwarta paszcza na przyjecie granatu.

Co nie zmienia faktu ze pomysl jest swietny, ale czy skuteczny?

Opublikowano

Ja próbowałem raz jak miał już czerwony pasek, niestety odpalił jakiś atak co mnie zeżarł a trochę tych granatów narzucałem. Wczytałem save to przy czerwony pasku go zwyczajnie wykończyłem jak latał.

Opublikowano

Sprawdze to jak wroce przed konsole. Moze mam zapis w chmurze.

reedycja..

byl zapis good

Spoiler

GweAJHVW8AENXWq?format=jpg&name=large

P

Opublikowano

W górach jest peak (hehe) deathstrandingowości tej gry. Wspinanie się w zamieci, lawiny (moment wychodzenia do East Environmental Observatory, osrałem zbroję trochę, jak stałem za półką skalną), czy w końcu niesienie

Spoiler

Adventurera w ciemną noc, z latarką, przy "Patience" od Low Roar,

ja pierdolę, dla takich chwil się jest graczem.

Albo zjazd z wcześniej wspomnianego obserwatorium na trumnie, na sam dół banderas

Miał ktoś z Was spotkanie z duchem monorail?

Opublikowano

Wczoraj podpinałem jeden punkt kontynuując story, ale się zapomniałem bo miałem trucka pełnego zleceń oraz materiałów na drogi no i jakoś tam zajechałem i nie wskoczyła muzyczka przy zbliżaniu się do celu. A już w nagrodach track na playlistę jak zwykle w takim momencie.

Opublikowano
22 godziny temu, Rozi napisał(a):

Albo zjazd z wcześniej wspomnianego obserwatorium na trumnie, na sam dół banderas

Uwielbiam i zazwyczaj zabieram na czasowe srednio pojemne wyzwania na nizinach. Praktycznie nic stoi na przeszkodzie w drodze do celu. Sama przyjemnosc drakeyeah

P.S

W koncu dostalem perka na surowce i teraz cokolwiek inwestuje w drogi to reszta wpada spowrotem do kieszeni red

Opublikowano
31 minut temu, MEVEK napisał(a):

W koncu dostalem perka na curowce i teraz cokolwiek inwestuje w drogi to reszta wpada spowrotem do kieszeni red

Możesz rozwinąć z tą resztą?

Opublikowano

Ale to jest od początku dostępne jakoś.

Opublikowano

Hmm, nie wydaje mi się, ja tego nie mam. Czy to jest w APAS Enhancements?

Edytowane przez Rozi

Opublikowano

Nie wiem czy jest w ulepszeniach, chyba nie, ale od razu zwróciłem uwagę przy budowaniu autostrad, że nadmiar materiałów wraca, a nie jak w jedynce się traci.

Opublikowano

Jak dla mnie to od samego początku jest dostępne, automatycznie nadwyżkę ładuje na plecak Sama, tutaj głupio że nie na ciężarówkę jeśli jest zaraz obok.

Opublikowano
Godzinę temu, Square napisał(a):

Nie wiem czy jest w ulepszeniach, chyba nie, ale od razu zwróciłem uwagę przy budowaniu autostrad, że nadmiar materiałów wraca, a nie jak w jedynce się traci.

Nie było mnie. Wydaje mi sie ze od którego prepersa sie dostaje. Ja dopiero od niedawna mam to a gram juz 100 godzin. Ej.. no juz sam nie wiem sapek

reedycja..

jest i smaczek dla fanow Ghost of Yōtei od Ryzykanta good

Spoiler

Gwnjv9mXUAAlS8r?format=jpg&name=4096x409

Opublikowano

Może nie zwróciłeś uwagi. Ze schronów czasem można dostać jakieś materiały pisze że się dzielą wtedy.

Opublikowano
2 minuty temu, messer88 napisał(a):

Może nie zwróciłeś uwagi. Ze schronów czasem można dostać jakieś materiały pisze że się dzielą wtedy.

Moja wina za wprowadzanie w błąd wallbash Za to na pewno nie bylo tego w DS1.

Opublikowano

Końcówka 9go rozdziału całkiem przyjemna. 70h na liczniku i lecimy dalej. Chyba się szarpnę na platyny, bo te gówno wciąga jak bagno xD

Opublikowano

No ale trochę tutaj czasu zleci, w 1 to jakoś 100h zrobiłem wszystko. Tu jeszcze fabuła nie skończona (11chapter) trochę dróg i maxowania * też jeszcze mam do roboty.

Opublikowano

Nie ma innej opcji. Platyna wpada jak zloto aczkolwiek nie skupiam swojej uwagi tylko na dzbanach do niej prowadzacych. Eksploruje i czerpie radosc z gameplayu...

GwpHyn6XgAA1mhy?format=jpg&name=large

U mnie moze to byc nawet 150 godzin czystej zabawy bo jak narazie to mam trzy swiat z tym ryzykantem. Co za chlop pawel

Opublikowano

Panie Kojima, coś Pan zaserwował końcówkę, gdzie miałem oczy mokre z różnych emocji trzy razy, chylę czoła.

Definicja gry MONUMENTALNEJ. Monumentalnej na poziomie gameplayowym, technicznym, aktorskim, muzycznym, graficznym. Kontynuacja idealna, usprawniająca wszystkie bolączki poprzednika. Mamy bardziej różnorodne biomy, mnóstwo gadżetów, broni, technologii, przez co możemy łączyć ten świat na różne sposoby. Ktoś powie, że jest za łatwo, tu się zgodzę - niestety to jest znak czasów i obecnych gier AAA. Czy mi to przeszkadzało? Nie, bo dostosowywałem wszystko pod siebie. A poza tym uwielbiam gameplay Death Stranding i samotne chodzenie po górach.

Rozdziały od 9 do końca, to jest majstersztyk i Kojima w pełnej krasie - od smutku, przez radość, łamanie czwartej ściany, "kojimizmy", wstawki rodem z filmów klasy B. Doskonale przedstawione postaci, każda z własną tragedią i sekretami (Neil top Rainy top buziak), powroty starych (i nie tylko), no kurwa co ja będę pisał, takie tytuły się pamięta całe życie. Dla mnie gra roku. Panie Hideo, rób Pan gry całe życie.

A Woodkid niech robi muzykę całe życie, co chłop gotuje z każdym kawałkiem, kosmos.

Edit: dobra, na napisach mokre oczy po raz czwarty :(

Edytowane przez Rozi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.