Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba troche sa poprawione bo dzisiaj jak gralem to zdazylo sie kilka drobnych zderzen i auta zachowywaly sie w miare spokojnie (nie bylo efektu jakby ktos pierd***al z predkoscia 300km/h ;) ).

 

Moze troche ;) Ale cena 8zl za 1 odcinek jest IMO mocno przesadzona... tym bardziej, ze nie kupujemy go na wlasnosc tylko wypozyczamy.

Dawno nie byłem w wypożyczalni ale jak tam zaglądałem to użyczenie filmu najmniej 6zł za 24h?a tu 14dni za 8zł hymmmmm Całkiem dobra oferta:)

To drogie sa wypozyczalnie u ciebie ;) U mnie ceny to 2-5zl (5zl za nowosci)... ale i tak dawno bardzo juz co kolwiek wypozyczalem .. pewnie ze 2 lata temu ostatnio :unsure:

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza

Również potwierdzam, że kolizje są poprawione. Już tak nie odbija samochodu, który jest walnięty od tyłu, więc online gra się już dużo przyjemniej. Kary za oszukiwanie są już chyba bezbłędne, więc już chyba nikt nie wykręci lepszego czasu lecąc po bandach (High Speed Ring). Dodano również kilka dość fajnych utworów muzycznych. Najbardziej istotną zmianą jest całkowita zmiana charakterystyki opon S2 (i ponoć opon 'R'), które teraz zachowują się bardziej sportowo tzn. auto jest bardziej czułe i ma większą przyczepność, więc czasy z rankingów (które zostały zresetowane) są teraz duże lepsze. Polepszono również dźwięk. Weźcie Amuse S2000 i sprawdźcie co teraz słychać przy zmianie biegu. Brakuje obsługi Trophies, opcji Custom Soundtrack i oczywiście możliwości zakładania prywatnych pokoi w trybie sieciowym.

Odnośnik do komentarza

Czyżby można się było wziąć za bicie rekordów na innej trasie niż Fuji :D i w końcu pograć online :D

 

/edit

Patch pobrany bezproblemowo

 

 

Przeklejont z GTPlanet:

 

1. It is no longer possible to powershift with the G25's H shifter + clutch. Powershifting as in never lifting off the accelerator, and just punching the clutch in and out and changing gears. This will make things more even for everyone. It is still possible to shift quicker, but players have to be more careful now as misshifts are a lot easier to attain.

 

2. Is no longer possible to quit online races. No more disconnects unless the host has real bad connection or physically turns the PS3 off.

 

3. You can actually hear the turbos spool and the Blow Off Valves (BOV) now. The Amuse S2000 sound amazing. Exhaust noise seems to have increased too.

 

4. R3 tires really do feel like soft compound tires now.

 

5. I can't confirm this, but I think punters and the like get black flagged now. Their car gets a permanent ghost effect.

 

/edit:

Pograłem chwilkę:

 

1. Dźwięk opon już tak nie drażni i występuje rzadziej (wtedy kiedy powinien a nie nawet na najmniejszym uślizgu)

2. Poprawiono odgłosy samochodów (ciut więcej basów, cichszy opór powietrza,opon itp, niektórym samochodom całkowicie zmieniono odgłosy)

3. Puknięcia w dupę już tak nie karcą w online (wogóle auta są tak jak by cięższe i bardziej teges - wygląda to trochę na przygotowanie pod zniszczenia - ciężko wyjaśnić ale właśnie tak się to czuje)

4. Tak jak by więcej AA było przy widoku w środku (mniej ząbków)

5. UWAGA NA CAŁKOWITY RESET USTAWIEŃ WSZELKIEJ MAŚCI KIEROWNIC

6. Zmieniona fizyka (od opon po spreżyny)

 

Ogólnie jest jakby łatwiej szczególnie w przypadku RWD, a może wcześniej było zbyt hardcorowo ? Zbyt mało grałem aby stwierdzić jednoznacznie.

Edytowane przez Gerath
Odnośnik do komentarza
Gość konstant

Dziwna sprawa z tym update'em.

Wczesniej robilem pierwszy wyscig w klasie A (Daytona Speedway). Bez problemu wygralem go jadac GT-R'em.

Dzis sprobowalem znowu noi zonk, przy wiekszych predkosciach auto strasznie latwo wpada w poslizg.

W ogole pierwszy raz odpalilem dzis online, pierwszy lepsze event.

Iiiii - smiechu warte - auta skacza jak glupie, w ogole wszyscy sie przepychaja, wpadaja na innych.

Bardziej to Burnout przypominalo :D .

Mam pytanko, jak najszybciej zarobic $$$ ?

Odnośnik do komentarza

staliście sie niewolnikami tej gry xD z jednej strony zażenowanie, złość, gniew z drugiej podniecenie. Najfajniejsze jest to że dymaja z kasy a i tak fajnie jest i mimo ze praktycznie nic sie nie dzieje to topic i tak długi na kilometry :) Nic tylko pieniądze.... na myśl przychodzi mi tylko podobna sytuacja jaka jest u naukowców z badaniami część z nich przedłuża, ich badania dązą do nikąd ale przez te zwodzenie kasa jest. Trza dać troche luzu z tym shitem jakaś alternatywa moze GTR2 może kupić malucha na spółke i po lesie pośmigać :) (no sim just real) PZDR.

Odnośnik do komentarza

Po updatecie mamy AŻ 3 wyścigi na fizyce pro. Ten socjalistyczny system online mnie po prostu odrzuca i to nie koniec wrażeń! Zaczekajcie na paczke z nurburgringiem i niech tam jakiś fajfus wasz szturchnie to wam włosy wypadną bo już nie ma czego tam nadrabiać. System kar powinien być stanowczo bardziej dopracowany przed wypuszczeniem tej marnej imitacji. Nadal dostaję kary za jakiś debili, którzy czy to z braku kultury czy skilla się wpieprzają i jeśli był jeszcze ktoś dobry na trasie kogo nie zablokowali to już nie ma dużych szans na pierwsze miejsce. Po dopracowaniu kar czasowych powinny zostać wprowadzone finansowe, czyli jeśli poleci się na naprawach i nie będziesz się mieć kasy na wyremontowanie(nie musi być efektów wizualnych) auta to można tylko brać udział w wyścigach offline do czasu, aż nie uzbiera się kasy. Co mi zresztą po takim simie jak auta skaczą po drodze, teleportują się itp, jakoś w arcedowym pgr czy gridzie tego nie ma.

Edytowane przez stabik
Odnośnik do komentarza

Wiesz no wyjechał o jakimś niewolnictwie, złości, gniewie itp :D. Ja jakoś takich uczuć u siebie nie zauważam grając w GT. Patchyk mi się podobał (doszło więcej niż było oficjalnie zapowiedziane). W GT gram bardzo sporadycznie...także nie bardzo skumałem o co mu chodzi :D.

 

A alternatywnie to sobie mogę pojeździć 400konnym SL600 :D

Odnośnik do komentarza

Nie wiem jak wy, ale ja z nowego update jestem zadowolony.

Dzwiek to poezja - jesli ktos nie slyszy roznicy, to prosze wylaczyc muze i jechac na kamerze ze zderzaka - pieknie slychac silnik (przy zmianach biegow), na prawde o wiele "ladniej" niz do tej pory - przynajmniej dla R34 Vspec2 bo tylko dla tej fury mialem czas potestowac.

Jezdzi sie takze latwiej i plynniej zaczne od plynnosci - samochod, przy zakrecaniu, sprawia o wiele lepsze wrazenie niz wczesniej (przynajmniej jesli gra sie na PADzie - nie wiem jak na kierownicach), pokusze sie o stwierdzenie, ze mogli minimalnie poprawic animacje - teraz samochod przy zakrecaniu sprawia wrazenie jakby na prawde poruszal sie po luku a nie po luku zlozonym z setek krociutkich prostych - wiem, ze gadam herezje bo jakos musieli to oprogramowac, za pomoca prostych zapewne, ale, jak wspomnialem przed chwilka, "sprawia takie wrazenie", porusza sie bardziej miekko.

Co do latwiejszego prowadzenia sie samochodu - ludzie twierdza, ze R1 staly sie teraz S2 - moim zdaniem zmiana jest troszke innej masci - mianowicie "piski opon" (czyli moment utraty przyczepnosci (przy prszyspieszaniu - hamowanie to inna bajka) ) maja teraz moim zdaniem mniejsze znaczenie dla wykrecanego czasu - to chyba lepiej bo nie widzialem jeszcze (w TV oczywista) zeby samochod bil rekord okrazenia nie piszczac ani razu - byc moze da sie pojechac bez ani jednego "zapiszczenia" ;) ale nie wiem czy nie bedzie wtedy za wolno... - potraktujcie to ostatnie zdanie jako pytanie, chetnie poczytam co o tym myslicie.

Oczywiscie niejeden (mam na mysli ogol graczy nie Was konkretnie) stwierdzi, ze gra stala sie przez to bardziej Arcade - i ziarno prawdy moze w tym byc.

Jezdzi sie na prawde latwiej - usiadlem dzis na chwile rano przed wyjsciem do pracy i w okolo 20min pobilem swoj mozolnie, na wielu sesjach po wiele godzin wypracowywany rekord R34 na Eiger PRO o 1,3s :D i wiem, ze spokojnie okolo 0,7s moge jeszcze urwac... - pytanie tylko czy czasy dzieki temu stana sie blizsze tym z RL czy nie ?...

Odnośnik do komentarza

Jak komuś GT5 zrobiło się za bardzo "erkejd" to polecam zerknięcie do manuala w grze (jednym słowem RTFM). Są dokładnie wylistowane rodzaje opon dla prawie każdego samochodu które należy stosować aby gra była jak najbliższa simowi.

 

Dla mnie ten patchyk to naprawdę kawał dobrej roboty odwalonej przez PD. Sprawy online nie ruszam, bo kary dalej lubią być "z pupy".

 

Dźwięk Amuse mnie zmiażdzył po prostu :D

Odnośnik do komentarza
nie widzialem jeszcze (w TV oczywista) zeby samochod bil rekord okrazenia nie piszczac ani razu - byc moze da sie pojechac bez ani jednego "zapiszczenia" ale nie wiem czy nie bedzie wtedy za wolno... - potraktujcie to ostatnie zdanie jako pytanie, chetnie poczytam co o tym myslicie.[/quotew]

 

na chłopski rozum biorąc: pisk pojawia sie przy utracie przyczepności przez ogumienie. Więc jeśli ktos robi jakiś time attack w którym pęd auta jest chwilowo wiekszy niżeli przyczpność ogumienia przez podłoże pojawią sie takie dzwięki. Myśle że można to nazwać pewnym wyznacznikiem agresywności jazdy. Aby osiągnąć najlepszy czas oczywiście trzeba sie zblizyć do granicy ostatecznej przyczepności a czasami przekracza sie ją scinając gume. W każdym razie jesli piski są teraz częstsze to i opony są teraz bardziej twarde. Takie moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...