Opublikowano 24 lutego 200916 l Dzięki Fisiu.Od tej pory już nie dziękuję,jak tak każdy zacznie dziękować,to trochę by tego spamu było ^_^
Opublikowano 25 lutego 200916 l Siemano, potrzebowałbym listę wydawniczą na rok 2009,2010(Jeśli już ktoś taką sporządził(!) na x360 i PS3. Z góry dziękuje
Opublikowano 25 lutego 200916 l http://www.gry-online.pl/S049.asp Obejrzyj sobie, wybierz okres podglądu, potem przejdź do PS3.
Opublikowano 26 lutego 200916 l Mam prośbę:moglibyście wypisać tytuły w które graliście,a które nie posiadały v-sync? Wiem,ze trochę dziwne to pytanie,ale brak synchronizacji trochę mnie wkurza i nie chcę kupowac gry bez tego.Na dużej plazmie jego brak jest mocno widoczny.
Opublikowano 26 lutego 200916 l Dead Rising najwyraźniej nie ma tego, no chyba że ja mam jakiś walnięty egzemplarz. Edytowane 26 lutego 200916 l przez Thomas_PL
Opublikowano 26 lutego 200916 l Wlasnie DR ma to jak pamietam bo nawet kiedys sam sie pytalem czemu ekran jest pociety na 2/3 kawalki gdy obracam kamera
Opublikowano 26 lutego 200916 l wystarczy wiedziec do czego ta opcja sluzy zeby wiedziec w jakiej grze mzoe byc a w jakiej nie jesli jedziemy na LCD to zazwyczaj 60Hz i jak mamy V-sync na ON to wszystko dazy do tego by bylo 60 klatek/sek bo do tego ta opcja sluzy do obciecia tego co powyzej czyli spowolneinia karty do mozliwosci monitora czyli musza to byc gry ktore maja wiecej klatek niz to 60, ile jest takich gier i ktore to sa? przeciez wiekszosc nie wyciaga nawet 30 i chodza w granciach 20 wiec nie ma sensu stosowac v-sync tym bardziej ze to najczesciej jeszcze bardziej zjada klatki... Edytowane 26 lutego 200916 l przez Juchy
Opublikowano 26 lutego 200916 l Juchy@To też nie jest do końca tak,jak myślisz.Killzone 2 ma stałe(jedynie) 30 klatek,a v-sync ma włączony
Opublikowano 26 lutego 200916 l Czy istnieje jakiś sposób na to, ażeby konsola PAL'owa odczytała grę z systemem NTSC ? Premiera GH:Metallica dwa miechy wcześniej w USA, a ja się doczekać nie mogę. Kumpel jeden, drugi, trzeci mają przerobione X'y, to co najwyżej ich bym użył, ale interesuje mnie to, czy istnieje w ogóle możliwość gry na kopiach NTSC na PAL'owskiej konsoli ?
Opublikowano 26 lutego 200916 l Do tej pory wszystkie Guitar Hirołsy były free region, więc pewnie podobnie będzie z Metallicą. Najwyżej poczekasz z tydzień dłużej, aż gra dotrze z PA.
Opublikowano 26 lutego 200916 l Czy istnieje jakiś sposób na to, ażeby konsola PAL'owa odczytała grę z systemem NTSC ? Premiera GH:Metallica dwa miechy wcześniej w USA, a ja się doczekać nie mogę. Kumpel jeden, drugi, trzeci mają przerobione X'y, to co najwyżej ich bym użył, ale interesuje mnie to, czy istnieje w ogóle możliwość gry na kopiach NTSC na PAL'owskiej konsoli ? pomijajac gry wieloregionowe to przerobka (chodzi zapewne o przerobke pod kopie) nie zmienia faktu ze konsola dalej jest PAL i takie same ma ograniczenia jak wczesniej miala co do regionow wiec nie masz mozliwosci odczytac gry z blokada regionalna ani na swojej ani na kolegow jesli sa to wersje z innego regionu niz gra... PS. oczywiscie sa na scenie xboxowej mozliwsci zrobienia konsoli wieloregionowej ale to temat dla zaawansowanych uzytkownikow juz... dla zwyklego zjadacza chleba po prostu mozna dokupic druga konsole z innego regionu i po problemie... Juchy@To też nie jest do końca tak,jak myślisz.Killzone 2 ma stałe(jedynie) 30 klatek,a v-sync ma włączony ja nie mysle o wszsytkich mozliwych przypadkach tylko podaje jak trzeba rozumowac sama idee v-sync i nie podaje wszystkich mzoliwych sztuczek powtorze idea jest taka zeby ograniczyc ilosc klatek wyswietlanych przez grafike do tego co moze wyswietlic monitor/TV (w konsolach to rozszerzyli a raczej zubożyli o posrednie mozliwe czyli dzielniki liczby np.60 badz 50 (w PAL50), wiec jesli mamy 60Hz odbiornik (co i tak wymusza konsola) to moga sobie pozwolic na kastrowanie z 60klatek na 30, 20,15,10 itd) ale jest tak jak pisalem wczesniej, jesli gra nie trzyma stalej ilosci klatek na poziomie czy to 60 czy nizej 30 (bo jeszcze nizej to nie slyszalem zeby obcinali, chociaz moze i robia gry na vsync 20klatek, kto to wie) to zadne wlaczanie vsync nie pomoze a wlasnie moze zaszkodzic bo z tym co sie spotyka na piecu to traci sie ilosc klatek przy wlaczonym vsync czyli jak nie ma wlaczonego vsync to odpowiedzi sie same narzucają... Edytowane 26 lutego 200916 l przez Juchy
Opublikowano 26 lutego 200916 l Jeśli wszystko to, co zawiera się w twoim poście jest prawda,to wydaje mi się ,ze w pełnej wersji RE5 ta opcja będzie włączona.Jedyne zadanie KONAMI to ograniczenie liczby klatek.
Opublikowano 27 lutego 200916 l w poscie nic odkrywczego nie bylo, byly podstawy v-sync to wlasnie opcja ograniczenia ilosci klatek wiec lepiej niech KONAMI robi by bylo tych klatek jak najwiecej by bez problemu można było wlaczyc vsync na poziomie 30klatek aby gra wyciagala stale 30klatki i wtedy bedzie git (czyt. brak efektow przesuniecia czesci obrazu) bo o 60 klatkach to mozna zapomniec w lepszych (wymagajacych) grach na tej generacji konsolach...
Opublikowano 1 marca 200916 l Częsć z was zapewne widziała na youtube filmiki,na których przedsawiane były różne "Microsoft points generatory",próbował ktoś tego? Działa?
Opublikowano 2 marca 200916 l Co potrzeba by podlaczyc stery monitor CRT do kabla VGA - jakis adapter/przejsciowa ale jak ona sie nazywa?
Opublikowano 2 marca 200916 l nie wiem o jakie adaptery Ci chodzi, nie napisales jakie wejscie ma ten monitor, wiekszosc miala VGA wiec nic nie potrzeba, tylko kabel VGA do Xa.... PS. BNC? Edytowane 2 marca 200916 l przez Juchy
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.