Skocz do zawartości

Tekken 6 / Bloodline Rebellion


albrechtus

Rekomendowane odpowiedzi

Bażant skarbnica wiedzy od t6br więc moge liczyc że widzimy się w koncu na turniej w winner bracket 8) A zamiast pisac jak gra będzie swietna/ile kazdy bedzie w nia gral to jedzcie lepiej do niemczech w maju bo z t6br bedzie jak z dr i pod koniec nie bedzie turnieji nikt sie nie ruszy na turniej bo dr jest stary i w ogole a skill z nowa czescia nie przychodzi tylko im wiecej sie nauczyc w poprzednia czesc tym lepiej bedzie sie grac w kolejna.

 

http://pl.youtube.com/watch?v=sIZYG0EdyPc Steve vs Law :D

Odnośnik do komentarza
Bażant skarbnica wiedzy od t6br więc moge liczyc że widzimy się w koncu na turniej w winner bracket

 

Szkoda Panie kolego że większe szanse ode mnie na coś takiego ma Di, który będzie sobie naciskał 2-3 guziczki na zmianę i zajdzie 2 razy dalej. No ale to nie zmienia faktu że mogę komuś pomóc dalej zajść nie :P Z resztą nikt mi nie odpowiedział jak to jest z tym taunt~b+4 bo nie wiem co jest grane, jakaś paranoja...

 

P.S. Kiedy wpadacie do Warszawy ??

Edytowane przez Bażant
Odnośnik do komentarza
Sam jesteś gamoń ;)

 

 

Gramy po sesji?

 

Ano gramy gramy, mam nadzieję że stick wreszcie do mnie przyjdzie przed 30tym. Już mam k.... dość grania na padzie gdzie nie da się wcisnąć "d" bo zawsze masz "df" albo wspominać sticka 2-3 razy zalanego browarem... mniam...

 

Z resztą w czwartek przyjeżdża Snake, to pewnie zrobimy jakąś nockę ;P Wiesz ziomek jak to jest ;P OSTATNIO NIE PIJĘ NA IMPREZACH !!!!!!!!!!!! TARA !!!!!!!!!! A NA URODZINACH KOLEŻANKI TO ŁUKASZ BIEGAŁ W MAJTKACH I KLAPKACH PO ŚNIEGU A TERAZ UMIERA CHORY...

Edytowane przez Bażant
Odnośnik do komentarza
f,b+2 - ANIMACJA trwa 13 klatek, a do tego trzeba doliczyć 2 klatki na wykonanie ciosu. 13+2+15. Taunt daje +15 więc wszystko się zgadza.

 

ojjj wcześnie rano, chyba coś pokopałeś. Animacja ma 13 klatek, ale w polu wykonuje się w 14 a przy tauncie najszybciej w 15.

 

W T6BR animacja f,b+2 ma 14 klatek, więc w polu działa jako 15+ .Doszedłem do wniosku że przy +16 taunt, będzie się wykonywało f,n,b+2 czyli w 16 klatek. 0 tolerancji... ohhhh fajny JF :P Powodzenia dziewczęta, to będzie dużo cięższe niż taunt~b+4 czy powszechnie doceniane CH D/F+2 ewgf Kaza... :-/

 

A czemu normalne f,n,b+2 chcesz zrobić w 14 klatek a f,n,b+2 po tauncie w aż 15? Przy czym ta jedna klatka Ci ucieka bo ja nie wiem? Coś nowego w systemie się pojawiło że dolicza klatki po tauntach?

 

Odnośnik do komentarza
A czemu normalne f,n,b+2 chcesz zrobić w 14 klatek a f,n,b+2 po tauncie w aż 15? Przy czym ta jedna klatka Ci ucieka bo ja nie wiem? Coś nowego w systemie się pojawiło że dolicza klatki po tauntach?

 

ten cios robisz f,b+2 bez neutrala w polu. Ale tylko przy tauncie jest f,n,b+2 bo "f" działa jako taunt cansel.

 

I do wszystkich wiadomości pisze to żeby wytłumaczyć czemu to jest tak cholernie ciężkie, a nie jaki kozak jestem. Czasem tam wyjdzie ale mam skuteczność 1/10, w przypadku taunt~b+4 1/100 i przez przypadek. Wiec może mi ktoś z łaski powiedzieć jaki tam sekret jest ??

Edytowane przez Bażant
Odnośnik do komentarza

Tzn jak bez neutrala? A skąd wiesz że robisz to bez neutrala? Ja znam tylko 2 sposoby na ominięcie neutrala albo go nie robić albo iść na około no ale robiąc f,d/f,d,d/b,b+2 raczej nie wykonasz f,n,b+2.

No i po co chcesz robić neutrala po tauncie skoro cancelujesz go w momencie naciśnięcia f a nie w momencie jego puszczenia?

 

Odnośnik do komentarza
No i po co chcesz robić neutrala po tauncie skoro cancelujesz go w momencie naciśnięcia f a nie w momencie jego puszczenia?

 

Ale taunt automatycznie dodaje przy tym ciosie 1 klatkę, właśnie na tego n. Dlatego to jest takie ciężkie. Gdybyś mógł sobie robić po prostu f,b+2 to każdy by sobie to chlastał jak elektryka.

 

A w polu np. przy karaniu, wtedy jest to łatwe bo dobie bufferujesz f i dokładasz b+2. King 1+2,1 Stif SF i wszystkie -13 lecą w powietrze.

 

 

 

 

 

P.S. Pytanie do Matta, co jest takiego z tym Stivem, pomimo że robię dobrze f,b+2 na ten f+4,2 (taka wysoka wybitka) to bryan wiffuje a henio TP zawsze ukarze... Krysta to ukarze elektrykiem, jakieś debile wsadzą barę Fengasem, a Bryan łapie wiffa.........

Edytowane przez Bażant
Odnośnik do komentarza
No i po co chcesz robić neutrala po tauncie skoro cancelujesz go w momencie naciśnięcia f a nie w momencie jego puszczenia?

 

Ale taunt automatycznie dodaje przy tym ciosie 1 klatkę, właśnie na tego n. Dlatego to jest takie ciężkie. Gdybyś mógł sobie robić po prostu f,b+2 to każdy by sobie to chlastał jak elektryka.

 

A w polu np. przy karaniu, wtedy jest to łatwe bo dobie bufferujesz f i dokładasz b+2. King 1+2,1 Stif SF i wszystkie -13 lecą w powietrze.

 

Wcześniej napisałeś że animacja trwa 13 klatek a w polu robi się w 14 klatek, a teraz chcesz karać w polu ciosy -13, czternastoklatkowcem:).

W polu oznacza z neutrala czyli stoisz sobie albo nawet chodzisz, nie ważne, ważne by był to moment w którym nie jesteś w trakcie recovery, czyli nie możesz sobie zbufforować f.

 

A to o czym piszesz jest po prostu wykonaniem tego w trakcie recovery, wtedy bufforujesz sobie f.

 

No i nie myśl że jak zrobisz sobie w trakcie recovery f,b+2 to ten neutral Ci gdzieś zniknie. Ten cios wymaga neutrala bo fizycznie nie da się przejść z f do b bez neutrala, jeżeli to zrobiłeś to znaczy że wcisnąłeś f i b jednocześnie. Popatrz to tak jak proste f,f. Nie da rady zrobić f,f bez neutrala. Jeżeli tak zrobisz to oznaczać to będzie że po prostu przytrzymałeś f, w ogóle z niego nie wychodząc. I nie ważne czy bufferujesz czy nie, neutrala też można wpisać w buffor.

 

Więc skoro nie można się pozbyć neutrala to trzeba coś z nim zrobić żeby nie tracić dodatkowej klatki na samego neutrala. Co zrobić? Najlepiej wpisać go w jedną z 2 klatek, albo w tą gdzie jest f albo w tą gdzie jest b. System pozwala na wklepanie f,n w jedną klatkę bo neutral to nie kierunek a tylko neutral. Jeżeli byś był maszyną i potrafiłbyś wklepać 2 kierunki jak f,f_f,b_u,d w jedną klatkę to system zareagował by tylko na pierwszy motion bo po prostu na to nie pozwala, ale że N nie jest kierunkiem to można sobie zrobić f,n w 1 klatkę, f,n,b w 2 klatki, f,f w dwie klatki itd.

 

Czyli f,b+2 trwa 13 klatek, tyle samo trwa przy idealnym wykonaniu tego po recovery (wpisując do bufora w trakcie recovery f, a w pierwszej klatce po recovery n,b+2. Ewentualnie neutral po f w trakcie recovery a tuż po, samo b+2).

Z neutrala trwa 14 klatek (+1 na wykonanie) przy czym trzeba sobie powiedzieć że na prawdę mało kto ci to zrobi w 14 klatek (nikt ci tego nie będzie robić w vs, chociaż nawet nie ma tego jak sprawdzić) bo najpierw musi zrobić i klatkowe f i klatkę po tym b+2 (2 musi być wciśnięte w tej samej klatce co b, nie klatkę lub dwie później).

 

Więc jak widzisz trochę tych "jednoklatkowych warunków" trzeba spełnić, to nie takie hop f,b+2 i już idzie w 14 klatek.

 

P.S. Pytanie do Matta, co jest takiego z tym Stivem, pomimo że robię dobrze f,b+2 na ten f+4,2 (taka wysoka wybitka) to bryan wiffuje a henio TP zawsze ukarze...

Robisz to za wolno. Tu też trzeba trochę precyzji, pewnie wciskasz b+2 w drugiej lub późniejszej klatce po recovery ewentualnie robisz b w pierwszej a +2 w drugiej i już idzie w 14 klatek.

 

Albo nie sięga jak chłopaki mówią, o ile to jest ten cios co myślę to faktycznie może nie sięgać.

Edytowane przez CheeseOfTheDay
Odnośnik do komentarza
Wcześniej napisałeś że animacja trwa 13 klatek a w polu robi się w 14 klatek, a teraz chcesz karać w polu ciosy -13, czternastoklatkowcem:).

 

Miałem na myśli to 14 klatek, jak się kara na wiffa :P

 

No ale cóż, aż tak dobrze nie znam mechaniki tej gry jak ty (mówię serio, bez przekąsu). Po prostu chciałbym opanować bardzo dokładnie metedę Taunt~f,b+2 żeby zacząć używać skutecznie w walce, bo taunt~3+4, taunt~1,4 itd w polu są mało skuteczne, a setupy z tauntem sa proste tylko trzeba umieć wybić tym f,b+2. A już najbardziej tego zrytego taunt~b+4.

 

Dzięki za porady, wezmę sobie do serca przy treningu :P

 

Robisz to za wolno. Tu też trzeba trochę precyzji, pewnie wciskasz b+2 w drugiej lub późniejszej klatce po recovery ewentualnie robisz b w pierwszej a +2 w drugiej i już idzie w 14 klatek.

 

Albo nie sięga jak chłopaki mówią, o ile to jest ten cios co myślę to faktycznie może nie sięgać.

 

Bryanem kara się prosto, wystarczy się przyzwyczaić. Jedyny problem to zawsze jest z tym f+4,2.

 

Szyper, mówisz że f,b+2 jak siądzie krawędzią animacji to może mieć 14 klatek przy karaniu. Weź na practis kinga 1+2,1 i zobaczysz że też UJ łapie końcem animacji.

 

Tak między nami, to najgorszy festyn ma King z Hei...

uf+4 kara f+1+2, qcf+2 albo 1,1,2 jak pod ścianą

df+1,2, kara f+1,1,2,

FC fd+2 kara EWGF, df+1,2

1+2,1 kara df+1,2

 

Odnośnik do komentarza

@Raveman - po prostu nie sięga, f+4 możesz sobie to ukarać ;) Co do taunt, f,b+2 to jestem chyba osobą, która dostaje to najczęściej w całej Polsce.

 

Wcześniej napisałeś że animacja trwa 13 klatek a w polu robi się w 14 klatek, a teraz chcesz karać w polu ciosy -13, czternastoklatkowcem:).

W polu oznacza z neutrala czyli stoisz sobie albo nawet chodzisz, nie ważne, ważne by był to moment w którym nie jesteś w trakcie recovery, czyli nie możesz sobie zbufforować f.

 

A to o czym piszesz jest po prostu wykonaniem tego w trakcie recovery, wtedy bufforujesz sobie f.

 

No i nie myśl że jak zrobisz sobie w trakcie recovery f,b+2 to ten neutral Ci gdzieś zniknie. Ten cios wymaga neutrala bo fizycznie nie da się przejść z f do b bez neutrala, jeżeli to zrobiłeś to znaczy że wcisnąłeś f i b jednocześnie. Popatrz to tak jak proste f,f. Nie da rady zrobić f,f bez neutrala. Jeżeli tak zrobisz to oznaczać to będzie że po prostu przytrzymałeś f, w ogóle z niego nie wychodząc. I nie ważne czy bufferujesz czy nie, neutrala też można wpisać w buffor.

 

Więc skoro nie można się pozbyć neutrala to trzeba coś z nim zrobić żeby nie tracić dodatkowej klatki na samego neutrala. Co zrobić? Najlepiej wpisać go w jedną z 2 klatek, albo w tą gdzie jest f albo w tą gdzie jest b. System pozwala na wklepanie f,n w jedną klatkę bo neutral to nie kierunek a tylko neutral. Jeżeli byś był maszyną i potrafiłbyś wklepać 2 kierunki jak f,f_f,b_u,d w jedną klatkę to system zareagował by tylko na pierwszy motion bo po prostu na to nie pozwala, ale że N nie jest kierunkiem to można sobie zrobić f,n w 1 klatkę, f,n,b w 2 klatki, f,f w dwie klatki itd.

 

Czyli f,b+2 trwa 13 klatek, tyle samo trwa przy idealnym wykonaniu tego po recovery (wpisując do bufora w trakcie recovery f, a w pierwszej klatce po recovery n,b+2. Ewentualnie neutral po f w trakcie recovery a tuż po, samo b+2).

Z neutrala trwa 14 klatek (+1 na wykonanie) przy czym trzeba sobie powiedzieć że na prawdę mało kto ci to zrobi w 14 klatek (nikt ci tego nie będzie robić w vs, chociaż nawet nie ma tego jak sprawdzić) bo najpierw musi zrobić i klatkowe f i klatkę po tym b+2 (2 musi być wciśnięte w tej samej klatce co b, nie klatkę lub dwie później).

nerd

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...