Opublikowano 13 lutego 200916 l Tylko El Stefanno mi nie pasuje jako toptier. No, cieszyłem sie że po 5.0 zrobili z niego fajną normalną postać (NIE topa, jak sie niektórym uparcie wydaje), a teraz znowu chcą zrobić takiego przegiętasa? ;/ Ale w sumie te dwie tier listy i tak pewnie jutro utoną w morzu kolejnych
Opublikowano 13 lutego 200916 l Hmmm, ale ja coś mówiłem że mi sie nim źle gra? Powiedziałem tylko, że w DR nie jest topem (bo IMO nie jest) Jest dobry, ale jest troche postaci lepszych od niego. No chyba że dla ciebie ranga A-/B+ to nadal top tier. W sumie źle mi sie gra, ale tylko dlatego że musze sie ograniczać, bo niektóre rzeczy na sticku nie wychodzą jeszcze tak jak powinny wychodzić. Zresztą nieważne, to topic o T6 ;]
Opublikowano 14 lutego 200916 l te tierliste postował niejaki Kane z TZ, niby znawca skośnego tekkena, a pochodzą z Tekken Arcadii, Beera na razie 'paczowana' oficjalnie nie była. Patrząc po walkach na YT ciężko sie z tymi listami zgodzić. Nawet jesli to kit z tym, wyjdzie że takim mid tirem Heniem można jechać S klase
Opublikowano 14 lutego 200916 l Nie wierze że to prawda steve S klasa <wow> Mishimy poniżej poziomu A :puk: nie licząc larsa....... Szipersky nasza umowa nie istnieje w takim bądź razie
Opublikowano 14 lutego 200916 l Hwo z listy na liste jest coraz wyżej, a walk jak na lekarstwo...i tak ta tjer lista nie pachnie wiosną. Lili nad Mishimami yeah sure...
Opublikowano 14 lutego 200916 l rzeczywiście stiwek jest mocne ale jak patrzę na te fajty to wydaje mi się że lars powinnien być SS
Opublikowano 14 lutego 200916 l Fajnie musi być krytykować tier liste nie grając nawet w tą gre. Na forum SC za ciasno ??
Opublikowano 14 lutego 200916 l Fajnie musi być krytykować tier liste nie grając nawet w tą gre. Na forum SC za ciasno ?? O Kurka Wodna :zgon: Normalnie MOC :piwo: Nie mam pytań Edytowane 14 lutego 200916 l przez Cambion
Opublikowano 14 lutego 200916 l No ale tak czy siak Aramis ma rację. Każdy gracz z Japonii, żyjący zagadnieniem i grający w to od dłuższego czasu, wie na temat tej gry dożo więcej niż jakikolwiek topowy gracz który nawet nie zagrał w t6. Ale pogadać jest fajnie.
Opublikowano 19 lutego 200916 l Ale jak Asuka nie ma nic konkretnego do powiedzenia odnośne nowego Tekkena, to poproś Asukę, żeby się nie wypowiadała
Opublikowano 19 lutego 200916 l "You're all show" Bażant, jakby to powiedziała Asuka;]. "Fuck off" Aramias, jak by to powiedział Ron Jeremy:]
Opublikowano 19 lutego 200916 l Mashter, tylko wybrani, obecni w pewnym miejscu X w dniu Y zrozumieją o co chodzi z tą Asuką;]. Jeremy pieprzy od rzeczy.
Opublikowano 20 lutego 200916 l Niech mi ktoś mądry wytłumaczy co się stało po 6:06 min tego filmiku... to w t6 nie ma czegoś takiego jak "drow"...
Opublikowano 20 lutego 200916 l Pewnie chodzi o przywilej mistrza w którym to trzeba z nim wygrać by odebrać mu tytuł, a skoro jest taki warunek to remis powoduje przyznanie punktu aktualnemu mistrzowi.
Opublikowano 20 lutego 200916 l Pewnie chodzi o przywilej mistrza w którym to trzeba z nim wygrać by odebrać mu tytuł, a skoro jest taki warunek to remis powoduje przyznanie punktu aktualnemu mistrzowi. czyli rozumiem, ze jak gram "master"-em z przeciwnikiem, ktory ma "lord"-a, to przegram rownoczesne starcie mimo iz mamy ta sama ilosc energi ?? a co jesi obydwaj jestesmy "beginer"-ami i gramy po raz pierwszy i zdezymy sie tymi samymi ciosami jak to w przypadku filmu "Mashtera i Boskona" przy "Mirror Match"_Marshall-ow ??? musza byc jakies sensowne czynniki, kotre na to wplywaja. czy sa?
Opublikowano 20 lutego 200916 l Nie, nie chodzi o to. Pisząc "mistrza" mam na myśli gracza, który wygrał poprzednią walkę. Czyli jeżeli zremisujesz z gościem, który ma ileś wygranych z rzędu (chociażby jedną) to on dostaje punkt. Gdzieś się już z czymś takich chyba spotkałem, bo od razu mi to przyszło do głowy i wydało się w miarę logicznym rozwiązaniem. No, ale ta wersja z rangami też by mogła być.
Opublikowano 20 lutego 200916 l A jak gramy dopiero pierwszą walke? ;p W sumie to może na konsolach zrobią tak jak to było w poprzednich częściach, po prostu na automatach zawsze ktoś musi zejść po przegranej walce/wrzucić kolejny żeton ;p Inaczej wszyscy graliby sobie cztery rundy i w ostatniej robi double K.O., przez co właściciele salonów mniej by się nachapali ;]
Opublikowano 20 lutego 200916 l Na automatach też można zagrać ze sobą dopiero od pierwszej walki, więc rozwiązania będą pewnie te same. W przypadku kiedy gramy pierwsze walki może wyskakuje zwyczajny draw i tyle. To tak naprawdę bardzo mało istotne jak to będzie rozwiązane więc bym to ogólnie olał.
Opublikowano 20 lutego 200916 l A jak gramy dopiero pierwszą walke? ;p W sumie to może na konsolach zrobią tak jak to było w poprzednich częściach, po prostu na automatach zawsze ktoś musi zejść po przegranej walce/wrzucić kolejny żeton ;p Inaczej wszyscy graliby sobie cztery rundy i w ostatniej robi double K.O., przez co właściciele salonów mniej by się nachapali ;] zadko gram na automatach zewzglendu na pada(ale niedlugo przeskok na AS), wiec nie bralem tej opcji pod uwage. mysle, ze masz racje... dla automatow jest to najlepsze rozwiazanie, co nie znaczy, ze nie bedzie to zmienione w versji na next gen-y. thx
Opublikowano 20 lutego 200916 l Na automatach też można zagrać ze sobą dopiero od pierwszej walki, więc rozwiązania będą pewnie te same. W przypadku kiedy gramy pierwsze walki może wyskakuje zwyczajny draw i tyle. To tak naprawdę bardzo mało istotne jak to będzie rozwiązane więc bym to ogólnie olał. byc moze zalezy od ciosu wykonanego, jak np. silniejsza reka od slabej nogi, albo poprostu od grupy, z ktorej pochodzi dana postac, bo przeciez wiadomo, ze nie wszystkie maja tyle samo energi. np. xiaou jesl mloda, ale ciosy ma slabsze, znowoz henio jest stary, ale ciosy mocne. na pewno trzeba to wziac pod uwage.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.