Skocz do zawartości

Killzone 2


filipekcipek

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra ilu ludzi ma Bete?

 

Moze mala ustawka. Np stworzymy gre POLSKA i sie podolaczamy, Zabaczymy co za kozaki dostali bete :D

 

 

Ribbonsy to odznaczenia. Np w resie (kazdy gral?) za headshot, 3 kills, 7 kills itd.

 

W KZ2 np za uleczenie 5 kolesie w rundzie medykiem, za 10 headow w rundzie itd

Edytowane przez karol885
Odnośnik do komentarza

napisze krótko, kompletnie żadnego wrażenia ta beta na mnie nie zrobiła, pod żadnym względem, tym bardziej jeśli chodzi o wizualną strone, ot porządny fps jakich już kilka na rynku jest, ale żeby miał to być program bijący wszystko co już istnieje? jeśli moj kod do bety może kto inny wykorzystać to chętnie go odstąpie

 

 

EDIT: kurcze ale chętnych jest na ten kod, przykro mi ale mam tylko jeden, leci do adi ................

Edytowane przez niemrawy
Odnośnik do komentarza

Pograłem troche (pogram jeszcze potem lub jutro rano) i oto moje wrażenia.

Grafika: Na początku zaznaczę, że uwielbiam zieleń (roślinność) w grach, tutaj jest jej brak, mam nadzieję, ze w pełnej wersji znajdą się jakieś miejscówki na Ziemi i będą zawierały zieleninę. Ciekawy jestem jak silnik poradziłby sobie ze środowiskiem pełnym roślinności (trawa, drzewa, krzaki itp). Powiem, że na pierwszy rzut oka grafika nie robi jakiegoś kolosalnego wrażenia, ALE diabeł tkwi w szczegółach.

Całość jest jak wiadmo mało kolorowa, szara i raczej ciemna. Z drugiej strony widać, ze światło to... światło i tam gdzie ma być jasno... jest jasno xD i te oświetlenie jest bardzo naturalne. Tekstury są dobrej lub bardzo dobrej jakości. Obiekty w otoczeniu, modele postaci.. w ogóle wszystkie lementy otoczenia składają się z ogromnej ilości polygonów. Oświetlenie i cieniowanie to absolutnie najwyższa półka. Elementów zniszczyć da się raczej niewiele, ale jak już coś rozdupczyć możemy, wygląda to rewelacyjnie. Ogólnie, jeśli chodzi o grafike, przedstawiającą miejscówki bez roślinności oraz efekty oświetlenia to ta gra nie ma sobie równych.

Gameplay: Tą część porównam trochę do CoD4. Całosć jest jakby bardziej ociężała, masywna. Sterowanie jest dosyć podobne do tego z CoD (na ustawieniu Alt.2) co IMO jest plusem, przy czym straszną pomyłką jest rozwiązanie kucania i przycelowania. Żeby kucnąć musimy trzymać przycisk, natomiast celowanie jest przełączane kilknięciem. Moim zdaniem powinno być to na odwrót (tak jak w CoD4). Oby w pełnej wersji dało się takie rzeczy ustawiać samemu. Celowanie jest raczej trudniejsze niż w CoD (nie wiem nawet czy w ogóle występuje ten magnetyzm celownika jak w COD), ale z racji, ze większość akcji dzieje się w korytarzach, zazwyczaj nie strzeba mocno machać celownikiem aby w kogoś trafić. Jednak niestety jak przyjdzie zabić ruchomy cel z większej odległości moze być ciężko. Jednak myślę, że to kwestia przyzwyczajenia i ogólnie jest dobrze (ale CoD nadal w tym temacie jest niedościgniony), po kilkunastu minutach zaczynało mi iść coraz lepiej. Co juz chyba wszyscy wiedzą animacja to mistrzostwo świata. Warto przy tym zauważyć, że realistyczną animacje mają nie tylko osoby widziane przez nas, ale i my sami. Widać to na filmikach - rewelacja.

Sama rozgrywka była dosyć przyjemna ale grałem zbyt krótko aby móc to odpowiednio ocenić.

Na tym chyba skończę swój wywód ;)

Grę kupię na pewno, ale nie na premierę, acz trochę później. O ile później będzie uzależnione od tego, jaki będzie single, jakie będą mapy i tryby w multi, oraz czy będzie można dowolnie skonfigurować pada (przyciski, oraz kucanie i celowanie).

Odnośnik do komentarza
Celowanie jest raczej trudniejsze niż w CoD (nie wiem nawet czy w ogóle występuje ten magnetyzm celownika jak w COD), ale z racji, ze większość akcji dzieje się w korytarzach, zazwyczaj nie strzeba mocno machać celownikiem aby w kogoś trafić. Jednak niestety jak przyjdzie zabić ruchomy cel z większej odległości moze być ciężko. Jednak myślę, że to kwestia przyzwyczajenia i ogólnie jest dobrze (ale CoD nadal w tym temacie jest niedościgniony)

Mhm, nie wiem jak to sie sprawdza w praktyce, ale czytajac podoba mi sie takie rozwiazanie - przynajmniej "na papierze" (wieksza skillowosc rozgrywki). Co do sterowania - porazka. Zeby kucac to trzeba przytrzymac przycisk, a zeby celowac to nacisnac? Przeciez to jakis absurd, we wszystkich gierkach jest odwrotnie (chociazby BF BC, RES2, MGS, GTA IV, generalnie we wszystkich), a tutaj takie cos, nie wiem co im chodzi po glowie.

Odnośnik do komentarza
Co do sterowania - porazka. Zeby kucac to trzeba przytrzymac przycisk, a zeby celowac to nacisnac? Przeciez to jakis absurd, we wszystkich gierkach jest odwrotnie (chociazby BF BC, RES2, MGS, GTA IV, generalnie we wszystkich), a tutaj takie cos, nie wiem co im chodzi po glowie.

Właśnie tak jest w najlepszym sieciowym fpsie - Halo.

 

Odnośnik do komentarza
Co do sterowania - porazka. Zeby kucac to trzeba przytrzymac przycisk, a zeby celowac to nacisnac? Przeciez to jakis absurd, we wszystkich gierkach jest odwrotnie (chociazby BF BC, RES2, MGS, GTA IV, generalnie we wszystkich), a tutaj takie cos, nie wiem co im chodzi po glowie.

Właśnie tak jest w najlepszym sieciowym fpsie - Halo.

Nie wiedzialem o.O Tia, wiec raczej chodzenia i i celowanie bedac przykucnietym zbyt wygodne nie jest. I jeszcze te celowanie, na PC we wszystkich grach trzeba przytrzymac, na konsoli we wszystkich w jakie gralem tez, jakos sobie nie wyobrazam grac z Halo'wym sposobem, no coz, mam nadzieje ze sie mysle, i da sie do tego przyzwyczaic, badz bedzie sie to dalo zmienic w opcjach.

Odnośnik do komentarza

Pisze z PS3 i musze zaraz wyjsc wiec krotko ;)

Zagralem przed chwila nieco ponad pol godziny. Musze powiedziec, ze gralo mi sie duzo lepiej niz wczoraj, bardziej tez doceniam grafike. Przyzwyczailem sie juz do sterowania i jest calkiem niezle. Z 'przelaczanym' celowaniem da sie zyc, ale trzymanie przycisku aby kucnac to lipa. 30fps (a przy 30os grze nawet mniej) to nie 60fps z CoD ale idzie przywyknac. Szkoda ze gra klatkuje jak wpierdalamy magazynek amunicji w przeciwnika z bliska (ale wrazenia wizualne wtedy to mistrzostwo). Mimo to jestem teraz juz na 100% przekonany, ze gre kupie :)

Na koniec jeszcze 2 zonki. Ja respawnuje sie w 'swojej bazie' ide kilka krokow i tuz przed moim nosem respawnuje sie 2 przeciwnikow O.o

Drugi zonk to to, ze po zakonczonym meczu gra zawiesila konsole (wylaczanie przyciskiem z przodu), ale skladam to na barki bety.

ps. Wyszlo jednak nie tak krotko :P

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza
Pisze z PS3 i musze zaraz wyjsc wiec krotko ;)

Zagralem przed chwila nieco ponad pol godziny. Musze powiedziec, ze gralo mi sie duzo lepiej niz wczoraj, bardziej tez doceniam grafike. Przyzwyczailem sie juz do sterowania i jest calkiem niezle. Z 'przelaczanym' celowaniem da sie zyc, ale trzymanie przycisku aby kucnac to lipa. 30fps (a przy 30os grze nawet mniej) to nie 60fps z CoD ale idzie przywyknac. Szkoda ze gra klatkuje jak wpierdalamy magazynek amunicji w przeciwnika z bliska (ale wrazenia wizualne wtedy to mistrzostwo). Mimo to jestem teraz juz na 100% przekonany, ze gre kupie :)

Na koniec jeszcze 2 zonki. Ja respawnuje sie w 'swojej bazie' ide kilka krokow i tuz przed moim nosem respawnuje sie 2 przeciwnikow O.o

Drugi zonk to to, ze po zakonczonym meczu gra zawiesila konsole (wylaczanie przyciskiem z przodu), ale skladam to na barki bety.

ps. Wyszlo jednak nie tak krotko :P

Respawn maja przed toba bo klasa Tactical chyba ma taka flare do rzucenia. I jest to oznaczenie punktu respownu dla Squadu w ktorym byl tactical jak rzucil flare. prze(pipi)ane jest jak wleci ktos do bazy i rzuci respown :D dobra sieka

 

Drugi dobry motyw ze jakas klasa potrafi "przebrac sie za przeciwnika". Wtedy napis nad jego glowa miga na Zielono(kompan) i czerwono(przeciwnik) w walce jest to trudne do zobaczenia a gosc lata i zabija. :D Dobra muka

Odnośnik do komentarza

Gram w Bete od wczoraj i jestem poprostu zmiazdzony :D GRA JEST POPROSTU MISTRZOWSKA

Grafika i animacja bije wszystki inne FPS'y a udzwiekowienie to istny majstersztyk.

Przydatna jest bardzo zmiana dzwieku strzalu gdy konczy sie magazynek (zaczyna swiszcec) wiele razy pomoglo mi to w pore wycofac sie w bezpieczna pozycje. Sama beta stoi na rownym poziomie ucieszenia mojego ryja co pelna wersja COD 4.

Jedyna wkurzajaca rzecz to Friendly Fire. Czesto ktos z naszej druzyny wbiegnie pod celownik a my tracimy za to az 3 punkty(przy wiekszosci misji za zabicie dostajemy 1)

To że gra czesem klatkowała o niczym nie mowi bo to dopiero beta ważaca niecale pol GB zobaczymy co dostaniemy na niebieskim krazku :D pozostaje czekac

 

Odnośnik do komentarza

Pogralem dzis dosc sporo w bete i moje wrazenia sa pozytywne chociaz jest pare minusow

 

Nie bede ocenial grafiki, animacji, bla bla bla... to niech ocenia inni, ja skupie sie na systemie :) Ta gra jest... dziwna :) Tzn. nie jest jakas mega skillowa jak UT ale ma napewno poziom R:FoM co cieszy, do tego predkosc mniej wiecej CoD ale celownik jest bardziej ociezaly i system rozgrywki ktory sam nie wiem jak okreslic :) Ta gra ma nawet cos z CSa, zdarzaja sie akcje gdzie 4 kolesi wybiega jednym przejsciem w grupie a ty ich wszystkich pojedziesz jesli dobrze celujesz i umiesz ustawic celownik na dobrej wysokosci (jak w CSie) :)

Bronie sa w miare wywazone chociaz kazdemu kto uzywa zbyt czeso bazooki zycze zeby sie konsola spalila :) Jest to chyba jedyna bron ktora psuje rozgrywke.

Mapy sa bardzo dobrze zbudowane (choc niektore korytarze powinny byc szersze), na kazdej mapie da sie grac z bronia na kazdy dystans, masz shotguna - sa ciasne korytarze, masz snajpe - sa balkony itd.

 

Model celowania totalnie nie przypadl mi do gustu, celownik nie chodzi plynnie. Jest jak w Blacku lub KZ1 z PS2 :/ I jest zbyt wolny nawet na najwyzszej czulosci

Kolejny minus to spawnkille. Przez jeden dzien zginalem moze z 30 razy nie majac nawet czasu na reakcje. Spawn i death tak odrazu. Strasznie latwo w tej grze zamknac drugi team na respawnie jesli wie sie jakich klas do tego uzyc.

Friendly fire tez bardzo denerwuje bo w ta bete gra duzo noobow i czesto sie ginie bo koles ci pomyli z przeciwnikiem itp. ale niech ludzie pograja to nie bedzie tego problemu.

Napisalem ze gra jest dziwna bo bardzo bazuje na graniu teamowym ale jednoczesnie umiejetnosci indywidualne sa tez bardzo wazne

 

podobno w regulaminie tej bety jest napisane ze nie mozna udzielac zadnych informacji ale najwyzej dostane bana :)

Odnośnik do komentarza

Friendly fire strasznie denerwuje, sam wczoraj dostalem od Adiego w dupe z shoota :D. I zamykanie w respownie tez mnie wkurza, ale mysle ze udaje sie tylgo dlatego ze ludzie nie potrafia jeszcze grac.

 

Jest plansza gdzie mozna kanalami przejsc do bazy przeciwnika, wystarczy ze jest 1 myslacy enginer postawi przy wyjsciu wierzyczke obronna i nikt z drabiny nie zdazy zejsc :D, i mamy zabezpieczone jedno wyjscie,

 

Talej troche trudniej bo zbieraja sie ludzie przed drzwiami z shootgunami, ale to tez jest do przejscia, jak jestes bardzo z boku to strzelasz przez wejscie (pod odpowiednim katem malo Cie widac) i kosisz baranow kucajacych przy drzwiach z shootami. Najgorzej jest z 3 wyjsciem, schodami do gory, jak team w miare szybko nie opusci respownuy to ustawia sie snajper po drugiej stronie planszy i nie masz zadnych szans. Korytarz jest w miare dlugi i daje snajperowi durzo czasu do walenia headow.

Odnośnik do komentarza

Rowniez chetnie przygarne bete (nawet chociazby, aby pograc jeden dzien, zeby zobaczyc jak ta gra wyglada). Co do friendly fire....to moze to sprawic, ze gra bedzie bardziej rozmyslna (nie bedzie mozna strzelac z broni i rzucac granatow gdzie popadnie), co do team killerow - poprostu powinni wprowadzic opcje kickowania. A tak wogole to chcialbym sie o cos zapytac: czy w becie KZ2 mozna sie komunikowac za pomoca klawiatory?

Edytowane przez Yabollek007
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...