Skocz do zawartości

PS3 Scena, Underground. Piraty i BM = Warn

Featured Replies

Opublikowano

Chyba w tym artykule (?) jest blad (czytalem ogolnikowo). Mianowicie PS3 chyba nie generuje kluczy a jedynie ma swoj jeden wlasny, niezmienny. O tym wlasnie mowia ta grupa Fail0verFlow gdy wspominali o failu sony. (Chyba)

Edytowane przez łosion

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Wyświetleń 177,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Są tacy - nawet nad Wisłą. ;]     Tylko co mnie obchodzi przeciętny Kowalski, który nawet nie rozumie czego używa? Tym bardziej co mnie obchodzi Sony? Niech starają się aby OFW był atrakcyjniejszy

  • Dziś pierwszy dzień zabawy z CFW Kmew czy jakoś tak 3.55 małe problemy ( dużo black screen i errorów ) - konsola nie ma BD-Rom'u Lecz poszło, etap kolejny to PSN z podmienionymi certyfikatami. Zobacz

  • nie Juchy zcustomizowane, to jeszcze nie łatka na OFW:P a CFW:D Jeszcze tak dobrze nie ma, aby było "oficjalne" by SONY:D

Opublikowano

Są trzy, zależnie od przeznaczenia i za ich pomocą generuje się resztę hashy.

 

Niestety to google translate, więc jak mówiłem ciężko się czyta.

Edytowane przez Berion

Opublikowano

faty 60GB

nie tylko,

Ponoc leci random :D kazda moze zbrickowac i autor jest tego swiadom ; )

Opublikowano

Mam nadzieje, ze SONY nie bedzie banowac osob piracacych / cheatujacych online

 

bo zamiast tego powinni im na stale brickowac konsole

 

Edytowane przez Yabollek007

Opublikowano

Huuu i tak chęć do grania sobie za free skończyła się dla niektórych tragicznie i będzie ich kosztować nową konsolę, co za ironia...

Opublikowano
Ponoc leci random :D kazda moze zbrickowac i autor jest tego swiadom ; )

 

Nie ma czegoś takiego jak random brick. Płyt głównych jest obecnie około 20, do tego trzeba doliczyć różne wersje fw i głupotę wgrywających (np. nieczytanie readme/howto ;]).

 

Zresztą nie wiem jaki jest sens być beta testerem, jak nie ma czym na tej wersji fw (czyli 3.55) wejść w service mode... Ewentualny brick będzie równoznaczny z prawdopodobnie długim oczekiwaniem na "downgradera", a dla niecierpliwych pewnie z kupnem drugiej konsoli.

 

Nie siejmy paniki. ;)

Opublikowano

 

Zresztą nie wiem jaki jest sens być beta testerem, jak nie ma czym na tej wersji fw (czyli 3.55) wejść w service mode... Ewentualny brick będzie równoznaczny z prawdopodobnie długim oczekiwaniem na "downgradera", a dla niecierpliwych pewnie z kupnem drugiej konsoli.

 

Niektorzy konsole na gwarancji chca odeslac do sony na naprawe :teehee:

Opublikowano

Mam nadzieje, ze SONY nie bedzie banowac osob piracacych / cheatujacych online

 

bo zamiast tego powinni im na stale brickowac konsole

 

A co to zmieni? Ludzie nawet bez tego oszukiwali we wszystkich grach. MotorStorm, Bad Company, Killzone - mówisz i masz. Nie było rankingu, w którym pierwszych miejsc nie zajmowaliby oszuści.

Opublikowano

Tak, tyle ze ja mowie o osobach uzywajacych aimbotow, wallhackow, ESP i innych badziewi, ktore moga sie pojawic po zlamaniu konsoli.

Edytowane przez Yabollek007

Opublikowano
Niektorzy konsole na gwarancji chca odeslac do sony na naprawe :teehee:

 

Z pozoru skrajnie głupie (i bezczelne), ale jak się tak nad tym zastanowić to czy *na chwilę obecną* serwis Sony (a tym bardziej autoryzowany) jest w stanie stwierdzić, że wgrywany był "lewy soft"? Nie tylko raczej, ale nawet pokusiłbym się o stwierdzenie, że zdecydowanie nie - musieliby robić dumpy aktualnego fw (czyli tego uszkodzonego w konsoli) i w jakiś sposób sprawdzać pliki (choćby po hashach) co trudne by nie było (no chyba, że nand/obraz nanda jest szyfrowany czymś jak dysk), pytanie tylko czy już się na tą okoliczność przygotowali - a w to wątpię i myślę że konsole takie będą wymieniać od ręki (RSoD) lub... co bardziej prawdopodobne nie wymieniać wcale, wykręcając się i strasząc klienta.

 

Tak, tyle ze ja mowie o osobach uzywajacych aimbotow, wallhackow, ESP i innych badziewi, ktore moga sie pojawic po zlamaniu konsoli.

 

Do tego jeszcze bardzo daleka droga. Potrzebny cheat engine (pierwsze przymiarki były, jakieś chińskie dongle jak sięgam pamięcią). Tymczasem na razie odpalanie kopii na CFW jest mocno problematyczne. Spokojnie, nie ma co panikować. Jedynie co można zdziałać to hackować save, ale te są podpisywane (czym nie wiem), a do czasu powstania jakiś Action Replay'ów itp. Sony zablokuje dostęp do PSN. W tej opinii opieram się na PSP.

Edytowane przez Berion

Opublikowano

Spójrzcie jaki wysyp przeróbek bez lutowania jest pewnym portalu aukcyjnym:) Joke.Kto to kupuje?

Opublikowano

Co by nie mówić od prawie 24h można już na najnowszym oprogramowaniu (3.55) grać w "kopie zapasowe" po sieci więc problematyczne to może było wczoraj... dziś taka możliwość, pojutrze hackowanie save'ow itd. itp.

 

Zas za 3 dni dostaniesz pieknego bana i zrobisz sie blady, zaczniesz psioczyc pod nosem, ze nie mileli prawa, bo kupiles konsole i mogles zrobic z nia co zechcesz i inne take farmazony. Bedzie wtedy jednak juz za pozno i kolejne 1000 zeta oraz nowe konto na PSN beda ci potrzebne, by dalej na Pleju grac z innymi.

Edytowane przez Ken Marinaris

Opublikowano

Ludziska, prośbę mam, nie zaśmiecajcie tematu dyskusją o piractwie i krzywdzie jaką wyrządza - na ten temat wszystko co można było powiedzieć zostało już powiedziane, niejednokrotnie na tym forum. Ameryki nie odkryjecie. Podobnie, jak pewnie większość ruszających łepetyną użytkowników, wchodzę do tego tematu żebyć poczytać co tam w szarej strefie piszczy, ewentualnie techniczne niuanse od Beriona bo widać, że koleś ogarnia i ciekawe rzeczy pisze. D

 

Dzięki,

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

dla ciekawych, hasze i hv zrzucone z konsoli dev xbox360;-) zostal RSA i mamy to samo co teraz z PS3 ( w mniejszym wydaniu, bo downgrade nie da sie zrobic )

Opublikowano

CO to oznacza w przypadku x360? CZy to coś lepszego niż jtag w x360?

Opublikowano

to samo c w PS3:-) jak wiesz procki oba pochodzą od motki, te same zabezpieczenia, tylko MS korzysta z eFuse, więc downgrade w grę nie wchodzi, ale też odpalanie homebrew bez ingerencji w hardware

Opublikowano

PS3 też używa eFuse (nie wiem czy to się tak nazywa, zasada ta sama w każdym razie), ale palą je okazyjnie a nie przy każdym upd.

 

Co by nie mówić od prawie 24h można już na najnowszym oprogramowaniu (3.55) grać w "kopie zapasowe" po sieci więc problematyczne to może było wczoraj

 

Od dwóch tygodni. Początkowo tylko w gry, które dały się odpalić z tzw. direct boot.

 

Problematyczne w takim sensie że nie da się zagrać we wszystkie gry. Także było i jest nadal.

 

 

Zastanawiające jest to milczenie Sony. :)

Edytowane przez Berion

Opublikowano

PS3 też używa eFuse (nie wiem czy to się tak nazywa, zasada ta sama w każdym razie), ale palą je okazyjnie a nie przy każdym upd.

 

Co by nie mówić od prawie 24h można już na najnowszym oprogramowaniu (3.55) grać w "kopie zapasowe" po sieci więc problematyczne to może było wczoraj

 

Od dwóch tygodni. Początkowo tylko w gry, które dały się odpalić z tzw. direct boot.

 

Problematyczne w takim sensie że nie da się zagrać we wszystkie gry. Także było i jest nadal.

 

 

Zastanawiające jest to milczenie Sony. :)

 

W sumie racja z tym direct boot... ale teraz gier nie działających jest kilka (i to te niespecjalnie znane/lubiane/wysoko oceniane) więc to żadna niedogodność chyba, że ktoś chce sobie pograć powiedzmy w takiego Split/Second. Milczenie Sony? Pewnie sprawdzają jak działają dokładnie te CFW i jednocześnie tworzą FW 3.60, który będzie banował użytkowników korzystających z homebrew czy też z Backup Managerów - wszystkie uruchamiane rzeczy zostają w logach konsoli więc to nie jest trudne. Można teraz tylko czekać aż wyjdzie 3.60, później znów w tydzień czasu ktoś "złamie" to oprogramowanie i tak w kółko Macieja.

 

Ken Marinaris- czemu piejesz do mnie? Mnie zbanują? Ja będę psioczył pod nosem i będę musiał wydać kolejne 1000zł by grać na PSN? W temacie jest dyskusja ogólna o scenie underground a Ty wyjeżdżasz z głupimi tekstami. Co do kont PSN- wydaję mi się, że Ci którzy decydują się na granie na CFW po sieci, logowanie do PSN liczą się z tym, że ktoś ich w końcu zbanuje :)

 

Pzdr.

Opublikowano

co cóż życie jest brutalne

i bany polecą jak nic

najbardziej wku.. że w niektóre gry nie da się grać online

Opublikowano
wszystkie uruchamiane rzeczy zostają w logach konsoli więc to nie jest trudne.

 

Jedynie wiadomo, że *mogą* być wysyłane pushlisty - te jednak można czyścić i oszukiwać nadając hb ID gier. Trzeba robić to też z głową bo kolejność jest powiązana z kolejnością trophy setów (daty).

 

wydaję mi się, że Ci którzy decydują się na granie na CFW po sieci, logowanie do PSN liczą się z tym, że ktoś ich w końcu zbanuje

 

Wydaje Ci się. Serio. Większość osób nie zdaje sobie z tego sprawy.

Opublikowano

Nawet gdzieś jest nagranie gdzie jakiś hamburgerowiec dzwoni do SONY, bo nie może sobie poradzić z hackowaniem konsoli. Wspomina też, że chciał by cheatować w CoD xD

 

BTW: Czy w konsolach debug są takie same opcje jak w jailbreak? ;)

 

http://img263.imageshack.us/i/obrazek2i.jpg/

Opublikowano

hahaha, dobre:D

PE dorwało JB:D sa takie opcje jak jailbreak, debugi nie są odporne, ale są one przeznaczone do gier debug, więc takowych nie potrzebują opcji...

Z racji że PE ma jednego PS3 Test ( demo/test kit ), aby odpalić więcej kopii ( wsumie 1konsola, jedna gra w danym czasie, a materiałów mają pewnie dużo ) jest szansa że właśnie posiłkują się retail + jb:-)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.