Skocz do zawartości

PS3 Scena, Underground. Piraty i BM = Warn


Rekomendowane odpowiedzi

fffffffffff ;] link usunięty ;]

 

gdyby kogos interesowało to zamieszcze info z "originalnego' PSG;

 

 

PSGroove 
======== 

This is the PSGroove, an open-source reimplementation of the psjailbreak exploit for 
AT90USB and related microcontrollers. 

It should work on: 

- AT90USB162 
- AT90USB646 
- AT90USB647 
- AT90USB1286 
- AT90USB1287 
- ATMEGA32U4 

... and maybe more. 

**This software is not intended to enable piracy, and such features 
have been disabled. This software is intended to allow the execution 
of unsigned third-party apps and games on the PS3.** 

Cloning 
------- 
The repository uses the LUFA library as a submodule. To clone, use something like: 

git clone git://github.com/psgroove/psgroove.git 
cd psgroove 
git submodule init 
git submodule update 


Configuring 
----------- 
Chip and board selection can usually be handled in the Makefile. 
In particular, update the MCU, BOARD, and F_CPU lines. Suggested values: 

Teensy 1.0: 

MCU = at90usb162 
BOARD = TEENSY 
F_CLOCK = 16000000 

Teensy++ 1.0: 

MCU = at90usb646 
BOARD = TEENSY 
F_CLOCK = 16000000 

Teensy 2.0: 

MCU = atmega32u4 
BOARD = TEENSY 
F_CLOCK = 16000000 

Teensy++ 2.0: 

MCU = at90usb1286 
BOARD = TEENSY 
F_CLOCK = 16000000 

AT90USBKEY / AT90USBKEY2: 

MCU = at90usb1287 
BOARD = USBKEY 
F_CLOCK = 8000000 

Board-specific notes 
-------------------- 
Teensy boards only have one LED, so it will turn off when the exploit 
succeeds rather than turn green. Older Teensy 1.0 boards also have 
the polarity inverted. In general, a LED should do something when the 
board is powered, and do something different when the exploit works. 


Building 
-------- 
On Linux, use the AVR GCC toolchain (Debian/Ubuntu package: gcc-avr). 
On Windows, WinAVR should do the trick. 

make clean 
make 


Programming 
----------- 
Now program psgroove.hex into your board and you're ready to go. For 
the AT90USBKEY and other chips with a DFU bootloader preinstalled, you 
can get the dfu-programmer tool, put your board in programming mode, 
and run 

make dfu 

For the Teensy boards, you probably have to use the [Teensy 
Loader](http://www.pjrc.com/teensy/loader.html) software. 

Using 
----- 
To use this exploit: 

* Hard power cycle your PS3 (using the switch in back, or unplug it) 
* Plug the dongle into your PS3. 
* Press the PS3 power button, followed quickly by the eject button. 

After a few seconds, the first LED on your dongle should light up. 
After about 5 seconds, the second LED will light up (or the LED will 
just go off, if you only have one). This means the exploit worked! 
You can see the new "Install Package Files" menu option in the game 
menu. 


Notes 
----- 
A programmed dongle won't enumerate properly on a PC, so don't worry 
about that. 

**This software is not intended to enable piracy, and such features 
have been disabled. This software is intended to allow the execution 
of unsigned third-party apps and games on the PS3.**

 

Odnośnik do komentarza

fffffffffff ;] link usunięty ;]

LOL, Dabman wcześniej też podał linka ze spatchowaną wesją (może nieświadomie). Dlaczego nie usunąłeś tamtego też? XD

 

+ Dodał MODERATOR
ja tu nie siedze 24/7 - C.

 

Po pierwsze Dabman podał linka do softu OpenSource ( taki nie wiem co by robił jest legalny ! )

Po drugie soft nie odpalał backup managera, był do skompilowania, więc jak chciałbys piracić, musiałbys sam go przerobić i skompilować.

Odnośnik do komentarza

Nie mam pojęcia... ale jak będę roboty szukał to na 100% nie będą tam siedzieć na 1.92 tylko na czymś nowszym. Dlatego warto znać :) A 1.92 nadal nie mam, więc w sumie mi wszystko jedno.

 

Eee... Zrób coś na 1.92 i wtedy myśl o robocie z PS3

 

gostdog: Z tym ostatnim to nie jestem pewien, ale na 90% nie da rady.

Edytowane przez konrado0905
Odnośnik do komentarza

Ale zaraz, zaraz. Przecież tam backup menager jest wyłączony, wiec to nie takie hop siup.

 

Jest kod źródłowy i są też patche na niego. W zasadzie to tylko dwie linijki. No ładna furtka ;]

 

Śledźcie forum psx-scene.com, a nie jakieś ps3newz.

 

- - -

 

BTW: po **** te linki usuwacie? To nie warez... Po za tym i tak 90% ludzi nie wie nawet co z tym zrobić... ;]

Odnośnik do komentarza

Ja czegoś nie rozumiem, z tego co wyczytałem to jest kod źródłowy Psjailbreaka czy coś podobnego, problemem jes tylko zrobienie odpowiedniego USB i wgrać na niego te pliki. To dlaczego backup manager ma nie działać ??

 

Ponieważ wersja OpenSource nie została stworzona do PIRACENIA, Lecz możesz ściągnąć i edytować ponoć 8 znaków i wtedy BackupManager odpali

 

Nawet gotowca możesz ściągnąć edytowanego.

 

ps. NIGDZIE NIE MA DEVELOPMENT BOARD!

Odnośnik do komentarza

Ja czegoś nie rozumiem, z tego co wyczytałem to jest kod źródłowy Psjailbreaka czy coś podobnego, problemem jes tylko zrobienie odpowiedniego USB i wgrać na niego te pliki. To dlaczego backup manager ma nie działać ??

 

Ponieważ wersja OpenSource nie została stworzona do PIRACENIA, Lecz możesz ściągnąć i edytować ponoć 8 znaków i wtedy BackupManager odpali

 

Nawet gotowca możesz ściągnąć edytowanego.

 

ps. NIGDZIE NIE MA DEVELOPMENT BOARD!

 

Tutaj Backup Manager

 

Odnośnie PS3 Jailbreak Klonu może temat się troszkę rozwinie :)

 

+ Dodał MODERATOR
prosze o niepodawanie linków do BM... - C.
Edytowane przez CoATI
Odnośnik do komentarza

Ja czegoś nie rozumiem, z tego co wyczytałem to jest kod źródłowy Psjailbreaka czy coś podobnego, problemem jes tylko zrobienie odpowiedniego USB i wgrać na niego te pliki. To dlaczego backup manager ma nie działać ??

 

Bowiem nie pat(pipi)e paru magicznych funkcji.

 

@Berion:

Miałem do czynienia z SDK bez IDE za czasów PS2 czy PSP... ale o wiele przyjemniej się korzysta z SDK zintegrowanego z Visual Studio (np. dzięki ProdG się to udawało w przypadku PS2). Dlatego interesuje mnie pełna wersja, a nie ogryzione 1.60.

 

ProdG to robił chyba własny, coś jak Code Warriory - i z tego co ja słyszałem są **** warte. ;] Oryginalny jak i scenowy jest ciężko zintegrować z np. MS VSCPP, ale da się i nawet sporo osób korzysta. Zastanawiam się tylko jak z debugowaniem przy takim rozwiązaniu...

 

Skoro piszesz, że miałeś to się czymś pochwal. Chętnie obadam.

Odnośnik do komentarza

ProdG miał to do siebie, że sobie brał katalog z SDK, dorzucał tam jakieś .exe i pięknie się łączył z VIsual C++ 6.0.

Codewarriorów nie trawię, bo są dziwne. Raz mi się udało jednego skonfigurować wraz z NITRO SDK, skompilować jakiś bzdetny program i odpalić to na NDS... po czym moje zainteresowanie NDS zmalało do zera.

PSP i PS2 to głównie jakieś bzdety w celu poznania platformy były. Źródła się i tak już nie zachowały, więc nie ma się czym chwalić. Bardziej problemy i ich rozwiązywanie wspominam ;)

A debugowanie... hmm... do tego trzeba by mieć sprzęt :P, a nie przerobioną konsolę z kartą sieciową lub kablem z chipem PL-2301. Zawsze zostawało zapisywanie do plików, albo wysyłanie na stdout.

 

 

EDIT:

 

Coś się ruszyło w sprawie portu PSJB dla PSP, co prawda nie wygląda to zbyt obiecująco... ale... kto wie.

 

http://psx-scene.com/forums/showthread.php?t=65216

Edytowane przez sph!
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...