Skocz do zawartości

Monster Hunter Freedom 2/2G/Unite


Dworek

Rekomendowane odpowiedzi

Akurat nie sądzę żeby MH3 wychodził na Wii z powodu oszczędności Sony, tylko Capcomu. Napisanie tej gry z powalającą na kolana grafiką, bo innej fani bym im nie wybaczyli, na PS3/X0 byłoby pewnie bardziej czasochłonne niż lekkie przerobienie silnika MH2 na PS2, na którym jak myślę (chociaż mogę się mylić) śmiga MH3.

Do tego, jakby na to nie patrzeć, to na Wii sprzedadzą najwięcej egzemplarzy, nawet jeśli nie jest to konsola dla hardocre'owych graczy, to w Japonii, która dla MH liczy się najbardziej, ma najwięcej sprzedanych egzemplarzy ze wszystkich stacjonarek, więc wybór był w miarę oczywisty. Sony pewnie musiałoby grubą kasą sypnąć za utrzymanie wyłączności serii, a nie stać ich było nawet na utrzymanie gier 1st party (np. 8 days) więc można się było domyślić, że seria czeka taki obrót spraw. Chociaż ja osobiście myślałem, że może M$ spróbuje zgarnąć serię dla siebie.

Edytowane przez Hela
Odnośnik do komentarza

Zapewne masz rację, Hela.

 

W sumie szkoda MH3 na Wii, bo będzie to kotlet MHF 2nd G, które jest kotletem MHF2, które jest kotletem... i tak do pierwszej części. Na PS3 byłby to już next-genowy tytuł z niewątpliwie przepiękną grafiką. W kwestii gameplayu cudów na kiju bym się nie spodziewał, bo w sumie nie ma za bardzo co usprawniać, jedynie dodawać można. Zaawansowana fizyka i inne takie tam tu nie potrzebne są.

Odnośnik do komentarza
Chociaż ja osobiście myślałem, że może M$ spróbuje zgarnąć serię dla siebie.

 

gdyby wyszlo na Xa tez bym sie wsciekał xD

 

ale w sumie X jako amerykańce zapewne to olali ciepłym moczem :P chociaz gdyby byl excluzive to napewno X zyskał by sporo w japonni, w koncu tam sprzedaje sie marnie, a gdyby dostał gre ktorea dla japonczykow jest najlepsza gra roku pewnie by na tym zyskał

 

W sumie szkoda MH3 na Wii, bo będzie to kotlet MHF 2nd G, które jest kotletem MHF2, które jest kotletem...

patrzac po tych jak narazie marnych informacjach juz widac ze nie bedzie AZ TAKIM kotletem jak sie wiekszosc spodziewala, mysle ze dodadza wiecej niz myslimy, boje sie ze za duzo wręcz , w koncu jak mozna walczyc ogromną bronią pod wodą? O_O oby dalo sie sterowac padem ;p

 

inna sprawa ze grafa rzeczywsicie bedzie kotletowa, mimo ze to pewnie bedzie naładniejsza gra na wii (lol) to mimo to bedzie o wiele gorsza niż by byla na ps3 (a marzylem o grafie jaka byla dotychczas na filmikach ;p)

 

 

Odnośnik do komentarza
oby dalo sie sterowac padem

 

Mimo wszystko wydaje mi się, że do tej gry pad będzie wymagany. Nie wyobrażam sobie jednoczesnego biegu, uniku i wybierania przedmiotów willotem, nie wiem jak wy. No i walki :P. Może być dodatek, ale IMO pad będzie wymagany. Chyba, że uproszczą grę, ale będzie już zbrodnia.

Odnośnik do komentarza

jesli uproszcza gre to zabije ;p

 

ale ejsli bedzie trza grac pilotem to tez zabije, nie chodzi o to ze trzeba birgac, skakac, turlac, atakowac i kierowac kamera jednoczesnie, tylko o to ze jesli beda chcieli zrobie "super duper machanie reką zeby machac mieczem" to gra straci na precyzji i time'ingu!

zeby dobrze grac trzeba odpalac ciosy i inne akcje co do ułamka sekundy, inaczej czlowiek bedzie obrywal tylko po (pipi)e... a machniecie pilotem trwa dluzej niz nacisniecie guzika.. grrr (zreszta mowie to co cjhhwile od roku..)

Odnośnik do komentarza

Obstawiam, że nie będzie żadnego grania padem na Wii. Na pewno gra jak już co to poleci na Wiilot+nunchuk, skoro w Zelda Twilight Princess da się sterować to w MH też się da.

 

Wiilot ma 10 przycisków + nunchuk 2 przyciski i analog = 12 przycisków + analog

 

PSP ma przycisków 10 + start i select + analog = 12 przycisków + analog

 

Tylko że wiilot jeszcze celuje po ekranie - celowanie w czułe punkty potworków będzie łatwiejsze. Dodatkowo można wykorzystać w jakiś sposób czujniki przyspieszenia z kontrolera - np. do szybkiego wstawania po otrzymaniu ciosu.

 

Osobiście wolałabym kolejną część na PSP z usprawnionymi loadingami i grą przez internet ale ponieważ Wii też mi zalega to nie mam nic przeciwko takiej wersji gry. No i na (prawie) 100% musi być zrobiona gra przez internet, bo przecież nikt nie biega ze swoim Wii do kolegi na partyjke ad-hoc.

 

edit: hmm. a może jeszcze wykorzysta balance board? ;)

Edytowane przez Wieslawa
Odnośnik do komentarza

Wieslawa: to bedzie mordęga! brak precyzji, brak timeingu, zmęczenie po 6 godiznach gry!

podczas gry w necie co chwile odkładanie pilota zeby napsiac cos na klawie (o ile wii obsluguje klawe na usb..lol)

co do 10 przyciskow to sa one tak rozlozone ze gdy trzymamy pilota jedna reka nie mamy dostępu do wszystkich w łątwy sposob, raczek kciuk nie moze latac od strzałek do 1 i 2 w latwy i wygodny sposob (przynajmniej tak wnioskuje ze screenow)

 

celowanie po ekranie moze byc przydatne tylko w wypadku powgunów i moze troche łukow, zadna inna broń nie moze tego wykorzystac , chyba ze kompletnie zmienią sens gry ;/

ale nawet w wpyadku broni dystansowych jakos srednio widze celwoanie "kursoerm" to zawsze dziwacznie wyglada i nie pasuje do mh

 

potrzasanie pilotem zamiast kręcenia gałką zeby szybciej wstac to jedyne co moze byc przyjamne ale tez sie szybko znudzi i zmęczy

 

 

co do netu to musi byc bo mh to gra na multi, ale z tego co wiem na wii gra w necie jest strasznie utrudniona przez jakies friend listy itp, moze by ciezko znalesc ludzi do pogrania, trzeba bedzie sie umawiac.. (to juz na ps2 mozna bylo sobie pograc bez problemu z obcymi)

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

No teraz dochodzę do wniosku, że pad będzie WYMAGANY. Ta gra wiilotem będzie niemożliwa, ew. celowanie, to akurat będzie lepsze. A tak to nic innego, po prostu nie widzę walki z czymkolwiek bez precyzji.

Odnośnik do komentarza
No teraz dochodzę do wniosku, że pad będzie WYMAGANY. Ta gra wiilotem będzie niemożliwa, ew. celowanie, to akurat będzie lepsze. A tak to nic innego, po prostu nie widzę walki z czymkolwiek bez precyzji.

 

Wydaje mi się, ze zbyt mało ludzi posiada pada. Mogę się założyć o zdjęcie Mendrka, że gra tegoż urządzenia wykorzystywać nie będzie.

Edytowane przez Wieslawa
Odnośnik do komentarza
Końcówka HR5, jeszcze 3 questy: dual plesioth(jungla), plesioth(pustynia) i ostani (tu niespodzianka)... green plesioth(pustynia). No nie leżą mi te gnoje na GSa, nie daję rady przed upływem czasu.

Dobra tam, już nieaktualne;p Mała zmiana celu z szyi na brzuch + nogi, do tego skuteczne blokowanie strzałów z bara i plesiothy zaczeły grubo pierdzieć, cała czwórka padła w sumie w około 90 minut i urgent na HR6 (dual Tigrex) jest mój;] Po drodze z dupy wyskoczył jednak Kirin, także HR6 poczeka aż pomielę kucyka;D

 

 

Odnośnik do komentarza

ogolnie to fajny bajer bo dual plesa na high-rank mozna pocisnąc w 4 minuty xD

akantor bow + adrenaline + herocis = ples nawet nie bedzie mógł ruszyc płetwą bo caly czas flin(pipi)e xD (walic w szyje)

 

ja jutro bede robil zbroje z ucamulbasa i chameleosa ;p a potem jakas broń moze i przymierze sie do 6 najgorszych questów , wymaganych do odblokowania białego fatalisa :P a w sumie to 5 bo dzis jednego zrobilem przez "przypadek" XD

ale niektore te marathon questy beda przykre :P

Odnośnik do komentarza
ogolnie to fajny bajer bo dual plesa na high-rank mozna pocisnąc w 4 minuty xD

akantor bow + adrenaline + herocis = ples nawet nie bedzie mógł ruszyc płetwą bo caly czas flin(pipi)e xD (walic w szyje)

Sposób wiem, że jest kozacki, ależ czyż gdybyż ponieważ onegdaj:

1. Mam urgenta na HR6 dopiero i nie Akantory mi w głowie

2. Używam tylko GSa, obecnie Sieglinde (912att)

 

Zrobiłem zwiad questa z Kirinem i jest tak ze 3 razy wiekszy od postaci xD Będzie wesoło znowu.

Odnośnik do komentarza

Lorack

1 no wiem wiem :P

2 ograniczanie sie do 1 rodzaju broni czasem moze byc wielce upierdliwe ;p

 

co do kirina to akurat GS moze byc bardzo dobry, jesli odpowiednio celujesz w momencie gdy kirin sie odwraca to cios spadnie akurat kiedy sie odwroci i walniesz w głowe albo róg- to bardzo mocne bedzie :D

walenie go po (pipi)e nie ma sensu

ewentualnie sleep bombing jest tez fajny na niego

 

 

PIT

jesli chcesz naprawde dobry zestaw dla łucznika to polecam

zestaw z volganosa, i zamiast hełmu barrage piercing, po doddaniu odpowiednich javeli mozna miec

terrain negated - lawa i aura teosry nie zabiera zycia

concentartion - szybkie ładowanie łuku, za(pipi)iscie przydatne

1hit KO negated - pozwala przeżyc mega silny cios ktory normalnie by zabil (trza miec powyzej 65-70zycia)

load up - zwiekszą naciąg łuku do 4 lvlu

 

wg mnie to jest jedna z najlepszych o ile calkowicie nie najlepsza zbroja dla lucznika (dla bowgunera sa lepsze)

skill load up i fast charge powoduja ze pieknie mozna walic z najsilniejszego naładowania, mozliwosc przezycia najsilniejszych ciosow powoduje ze nietrzeba miec HGE bo nawet jak postac sie skuli od wrzasku i oberwie to zawsze rpzezycje ;p jedyny problem to zeby potem sie szybko uleczyc :P

 

i czemu zestaw z black graviosa jest taki dobry? wiekszy defens niezbyt sie rpzydaje, elemental attak up jest dobry dla duali ale sa lepsze zbroje ktore maja tego skilla, np z kirina, stamina up, i elemental attack (i cos jeszcze) o wiele lepszy set dla duali , a jesli nie uzywasz duali to elemental attack ejst srednio potrzebny

zbroja z czarnego grava wyglada za(pipi)iscie, to trzeba przyznac xDD ale nie jest zbyt dobra :P

najwieksza wada to brak artisana, moze da sie go dopchac javelami ale on jest niezbedny, bo za(pipi)iscie zwieksza DMG, serio, fioletowy pasek ostrosci jest zajbisty, warto miec artisana w kazdej zbroi xD

 

 

jakiej broni glownie uzywasz? albo jakich roznych? to moge polecic cos fajnego :D

Odnośnik do komentarza

wlasnie do duali mi ten secik pasi ;]

 

a do setu z yama wlasnie dolozylem tez fast charge i mam concentration, quick eating, load up, para sh up (czy jakos tak), no i defence manuvers -1 i hunger increase (czy jakos takos)

 

kazda czesc tego armoru ma 50 defa bez sphereow

 

jak dorzucisz dragonwood bow apollo to jestes bogiem paralizu : D

Edytowane przez =PiT=
Odnośnik do komentarza

czytalem troche o MH3...

 

- pochodnia bedzie wymagana gdzieniegdzie bo beda clakowicie ciemne lokacje (ale jak bedzie sie ją trzymac z wyjęta bronią?)

- niektore potwory beda uciekac przed pochodnią , a inne beda sie zwabiać ;p

- beda samce i samice (przynajmniej niektorych gatunkow) , jedne beda sie opiekowac jajami, inne polwoac itp

- ogolnie potwory beda mialy wiecej interakcji miedzy sobą, beda bardziej zywe, beda mialy swoje zajęcia, beda uciekac przed wiekszymi itp

- bossowie beda mieli rozne satusy zmieniajace ich zachowanie, i nie chodzi o poison czy paraliz tylko o styl zachowania, porpzendio byly 3- normalny, rage, i oslabiony (kiedy uciekał i chcial odespać), teraz ma byc tego o wiele wiecej (moze głod, strach, choroba, znudzenie? XD)

- NIESTETY!!!!!!!! sterowanie bedzie zapene z(pipi)ane ;/ poniewaz tworcy mowią ze chca wykorzystac wlasciowsci pilota i znacznie zminic sterowanie.. ;/

- w rpzeciwienstwie do wersji psp, a tak jak na ps2 na singlu dostepna bedzie tlyko część gry, zeby zrobic najtrudniejsze questy i zdobyc najlepszy sprzet trzeba grać na multi

- gra bedzie sie odbywala na wyspie , nie wiadomo jak duzej ale to sugeruje ze nie ebdzie az takiej roznorodnosci jak poprzednio (dżungla, pustynia, bagno, góry, vulkan) , mozlwie ze bedzie glownie las i jaskinie O_O (ale to tylko domysły)

- potwory maja nowe ruchy i wszystko, nawet stare potwory zachowuja sie realistyczniej i fajniej

- kazdy przecinik ma "swoj" zestaw zbroi

- caly sprzet jest przemodelowany

- wielki morski potwor ma byc "flagowym przecinikiem" (jak keidys los, potem kusha, tigrex, naruga itp), podobno jest tak wielki ze moze zatapiac statki ;p ciekwawe czy to bedzie cos w stylu podwodnego lao :P

- jest szansa na nowe typy broni

- stare bronie beda mialy nowe ataki

- gracz ma wiecej ruchów

- maja byc "inne soposoby" na pokonanie wroga poza zwykła walką (wykorzystanie terenu? pułapki? wielkie kolce jak w zamku ?)

- przewidywane tereny to dżungla/las, jaskinie, wyspy/plaża (z elementami podowdnymi) , pustynia (bo multiplayerowe miasto jest polozone obok pustyni, a singlowa wioska nad morzem na wyspie)

 

 

i na koniec

- podobno jest dopiero ukonczone 33% gry!!! O_o

to sugeruje ze mamy jeszcze z rok czekania, i zastanawia jakim cudem za 2 tygodnie na tgs bedzie dostepna wersja grywalna :P

no chyba ze maja gotowy "system" a teraz dorabiaja lokacje , przeicnikow i sprzet, a na tgs pokaza np 1 lokacje, z podstawowym sprzetem i 1 przeicnikiem :P

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza
W kwestii gameplayu cudów na kiju bym się nie spodziewał, bo w sumie nie ma za bardzo co usprawniać, jedynie dodawać można. Zaawansowana fizyka i inne takie tam tu nie potrzebne są.

 

Tak, next-gen bo grafika ładniejsza ? Opamiętaj się chłopie. Co to za rewolucyjność, wszystko właśnie powinno pójść w kierunku lepszej fizyki postaci i systemu kolizji.

Edytowane przez hiacynt
Odnośnik do komentarza

dzis wlasnie sie zastanawialem nad fyizyką i nie chcial bym zeby zrobili havoka albo ragdoll (jak np gta4) , takie rzeczy czasami wygladaja fajnie ale bardzo czesto postac lata wlasnie jak lalka a nie jak czlowiek, nie uwzglednione sa miesnie itp, a tymczasem w MH mimo ze wszystkei upadki są z góry przedefiniowane to wygladaja bardzo ładnie XD

chociaz moze fajne by byly niektore zniszczalne elementy otoczenia, drzewka itp, ale postac powinna sie turlac tak ajk teraz;p

 

zreszta o czym my tu gadamy, wii nie uciagnie porzadnej fizyki i bedzie to co najzywj marny ragdonll jak na ps2 ;p

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...