Skocz do zawartości

Skate 2


Kroolik

Rekomendowane odpowiedzi

Mondrze prawisz, ale jak wyobrazasz sobie zwiekszenie liczby trickow? Nie za wiele zostalo opcji krecenia galka - niestety. Chyba ,ze robiloby sie juz na trzy, a nie dwa tak jak teraz sa, ale to juz oddalenie sie od realistycznosci.

Darkslide=filp z lądowaniem na decku. Stuntsy podczas jazdy bez odrywania kół od ziemi=lekke podniesienie gałki lub obniżenie(jak do manula)+flip czy grab. Graby ręką na krawędzi rampy=na sam koniec podjazdu wcisnąć graba+reszta tricków jak np: benihana.

'

 

P.S Owiec, czy to Ty wymiatasz na bike-u?

Edytowane przez stabik
Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 349
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

co do tricków mogliby dorzucić jakieś no-comply.

 

poziom trudności też można by podnieść i obniżyć popa skatera, bo teraz bez problemu robie sobie bs tail na murku siegajacym mi szyji. Dobrą opcją byłoby też rozbudowanie skateshopów i podpisanie umowy z wiekszymi firmami (typu volcom, baker, emerica itp.) o wprowadzaniu wszystkich nowych kolekcji ciuchowych jako dodatki do ściągnięcia z marketplace. Jedynka jest troche uboga pod tym wzgledem.

 

Mogliby też jakoś rozwiązać trzaskanie trików typu 360 flip lateflip noseblunt na mega railu, bo teraz jest to stanowczo za łatwe.

 

W online możnaby poprawić gre w s.k.a.t.e., która czasami trwa w nieskończoność ( jeżeli dobierze się dwóch dobrych playerów ). W spot battle zablokować nabijanie mnożnika.

Odnośnik do komentarza

Zdecydowanie obniżyć i lepiej dopracować popa! Są różne skrajności jak napisał superment, raz można zrobić flip to tail na murku do szyi, a czasem nie idzie prosto wskoczyc na murek około 40cm. Więcej zadań, z wyznaczonymi trikami(w sumie to mogłyby byc same takie), większa kostumiazacja postaci, nowe kolekcje, więcej firm, włosy na nogach skejta :P , skejterka bez włosów na nogach :P , możliwość hamowania bluntslidem po marmurowych miejscówkach (tak jak revert tylko na samym tailu), lepsza detekcja slajdów i grajndów, możliwość chodzenia(nawet bez trików z tym związanymi tylko, żeby nie bylo trzeba zapieprzać na około bo schody stoją i się pieknie uśmiechają), no komplaje, więcej opcji kamer do nagrywek, np. z jednego miejsca (coś w stylu siedzącego kolesia pod schodami i strzelającego fotę).

 

Styl jazdy mógłby być mniej płynny? Chodzi mi o to, żeby nie było takiej dzikiej płynności ruchów, i dwóch animacji na krzyż zachwiania się po ledwo wykręconym triku. Deska to całkiem precyzyjny sport i silnik fizyczny mógłby liczyć akcje w stylu skaczę z 10 schodów ląduje bokiem i sie wypieprzam, albo przynajmniej podpieram ręką a nie jak w jedynce odjazd zapewniony i każdy zadowolony. Jazda na rampach powinna być mniejsza loterią w stylu, tu polecę w góre, ale przy następnym skoku, juz z tej rampy wypadnę. No to chyba tyle :P

Edytowane przez massmedia
Odnośnik do komentarza

Garść info o skate 2.

 

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, wrześniowy numer Electronic Gaming Monthly zawiera garść nowych informacji na temat kontynuacji konkurencyjnej do serii sygnowanej nazwiskiem Tony'ego Hawka, gry skate. Patrząc na nie można pokusić się o stwierdzenie, iż rewolucji to może nie będzie, ale ewolucja w dobrym kierunku, jak najbardziej.

 

Tak jak już wcześniej wspominano, polem walki nadal jest miasto San Vanelona, które dotknięte nieokreśloną bliżej klęską naturalną, potrzebowało 5 lat aby się odbudować. Określenie „pole walki” zostało użyte nieprzypadkowo, bowiem miejsce, które niegdyś było rajem dla deskorolkarzy, zamieniło się w piekło – wszędzie zakazy jazdy na desce, agresywni mieszkańcy, itd, itp. Z milszych rzeczy wspomnieć należy o ulepszonym edytorze postaci, możliwości gry postacią kobiecą, ulepszonej pracy kamery (oraz dodaniu widoku z trzeciej osoby), jak również wyeliminowaniu ekranów ładowania czy „wyśrubowaniu” prędkości wyświetlania grafiki do 60 fps. Podczas rozgrywki będziemy mogli również zejść z deski i przykładowo przesunąć jakiś obiekt aby odblokować sobie nowe trasy.

 

źródło: gry-online

Odnośnik do komentarza
możliwość hamowania bluntslidem po marmurowych miejscówkach

 

o wlasnie, calkiem dobra idea, zajawkowa sprawa i mysle ze calkiem prosta do wykonania.

 

jeszcze przy upadkach skater moglby przestac byc szmacianą lalka i probować wylądować na nogi, a nie przyliczać ciągle faceplanty

Edytowane przez superment
Odnośnik do komentarza

Co oni wymyślili?! Jakaś głupota totalna, wściekli mieszkańcy, katastrofa? Na wii to rozumiem bo za słaba konsola, żeby przechodniów przeliczać, ale next geny? Poważnie się zastanowie przed zakupem. Przynajmniej będzie można grać laską (ciekawe czy będzie miała popa mniejszego :P) i schodzić z deski (pewnie po to żeby uciekać przed meteorytami i ogólnym armaggedonem ;) )

 

BTW

jeszcze przy upadkach skater moglby przestac byc szmacianą lalka i probować wylądować na nogi, a nie przyliczać ciągle faceplanty

zgadzam się, chyba miało być to zajwkowe a wyszła głupota, tylko po to, żeby dać tego dem bonza :P

Edytowane przez massmedia
Odnośnik do komentarza

Co za absurdalny syf. (pipi) póki co poprawili, najwyżej pogorszyli. Chyba w TH 4 był motyw z trzęsieniem ziemi w jakimiś mieście jak się zrobiło grindy odpowiednią postacią? Tylko, że to był TH czyli hc arcade ;/ Wow dodali kobiete, kilka fps, zejście z deski, kamerę, skrócili loadingi pewnie do tego nieco poprawią animację, dodadzą milion nowych filtrów graficznych w stylu mega blur powyżej 20km/h, bloom jeszcze większy i trochę więcej kałowego brązu, więc nie ma haka ta gra to będzie hit...Nigdy nam nie zdradzą te zakłamane bubki dlaczego chcą wprowadzić takie zmiany, tylko bełkoczą nowomową polityczną i oczywiście smileee!

Edytowane przez stabik
Odnośnik do komentarza

Ty masz jakieś zachwiania chyba stabik. Gry jeszcze nie ma, a ty już zdążyłeś zrobić z niej najgorsze (pipi) świata. Zachowujesz się dziecinnie. W twojej wypowiedzi widzę tylko najazdy na developera, żadnej konstruktywnej krytyki. Wszystko oparte na domyśleniach, a takiej krytyki nikt poważnie nie traktuje. Poczekałbyś chociaż do premiery demonstracyjnej wersji, ale nie- lepiej zjechać grę, której nie ma. Nie jestem jakimś wielkim fajnym EA (po serii NFS wiem, że to 'kucharze' odgrzewający kotlety, ale FIFA idzie na +), ale to, co piszesz w stosunku do drugiej części jednej z moich ulubionych gier jest naprawdę frustrujące, zwłaszcza, że tej gry jeszcze nie ma.

 

Zresztą zakończmy już tę dyskusję "ja chce to, ja chce tamto", bo przerabialiśmy ją już jakieś 3 razy- najpierw w temacie o 'jedynce', teraz tutaj.

Edytowane przez qb3k
Odnośnik do komentarza

bo zawsze przy kolejnych częściach gier (najczęściej drugiej) przychodzi motywik "zrobić coś mega nowego/innego i może się uda" czy "jechać po sprawdzonym gruncie + parę bajerów i lekkich zmian". nie ma co tutaj jechać po EA, bo jeśli chodzi o gry sportowe to jako tako im idzie i ja na drugą część skejta ostro czekam.

Odnośnik do komentarza

Jedyne co "wymyśliłem" to dodatkowe filtry graficzne i poprawioną animację, cała reszta jest jak widać z oficjalnego źródła. Szczerze wątpię w to, że nagle im się odwidzi i nie zrobią tego w zniszczonym mieście czy nie dodadzą kobiety, o czym się zresztą od dawna mówi. A cała reszta to dodatki kosmetyczne, które zawsze następują i dotyczą niemal wszystkich serii gier. Moim zdaniem jeśli nie zmniejszą statsów skaterów różnica między 1 a 2 będzie marginalna, choćby zrobili kosmiczne miejscówki i 2 raz większe miasto. Jakoś fakt dodania tej katastrofy popycha mnie w kierunku sądzenia, iż reszta też stanie się nieco bardziej popisowa=arcadeowa

Odnośnik do komentarza

ale z tego co ja wyczytałem z tej informacji to miasto nie będzie krajobrazem z fallouta czy drugiej wojny tylko już odbudowanym na nowo miastem.

 

Tak jak już wcześniej wspominano, polem walki nadal jest miasto San Vanelona, które dotknięte nieokreśloną bliżej klęską naturalną, potrzebowało 5 lat aby się odbudować.
Odnośnik do komentarza
* Miasto, po którym będziemy jeździć w części drugiej będzie nazywać się New San Velona, ale niestety przez te 5 lat uległo ono dość wyniszczającej katastrofie i zostało częściowo tylko odbudowane, co spowoduje, że będzie to zdecydowanie “mniej przyjazne miejsce dla skaterów”.

* Podstawowa mechanika jazdy została niezmieniona względem części pierwszej, ale deweloperzy postanowili rozszerzyć zestaw ruchów o kilka nowości. Będziemy mogli teraz wykonywać footplanty oraz hippie jumpy, pozwalając naszej deskorolce przejechać pod poręczą, a nam przeskoczyć nad nią, poprzez podniesienie jednej lub obu nóg z deski w powietrzu. Nowością mają być również handplanty możliwe do wykonania, dzięki łapaniu się górnych krawędzi ramp.

* Największą zmianą będzie oczywiście możliwość zejścia z deskorolki i ma to dość znacząco wpływać na rozgrywkę. Dzięki przyciskowi “Grab The World” - jest to prawy bumper (służy również do wykonywania handplantów) będziemy mogli przesuwać różne obiekty (ławki, skrzynki pocztowe), które nie są dla nas za ciężkie i nie są przyczepione do ziemi. To ma wprowadzić również elementy zagadek, gdzie przykładowo będziemy musieli znaleźć odpowiednią trasę do osoby czekającej na nas na dachu.

* Jest szansa, że tryb multiplayer będzie podobny do tego znanego z innego tytułu Elektroników - Burnout Paradise, chociaż deweloperzy nie potwierdzili tego faktu to przyznali, że “jest to bardzo dobra idea”.

* Gra podobno ma poprawione modele postaci, żywsze kolory oraz oszałamiające oświetlenie i cienie.

* Nowe tereny - wybrzeże oraz zalesione wzgórza są miłą odskocznią od tych bardziej zurbanizowanych miejscówek, znanych z pierwszego Skate’a.

* Gra jak już potwierdzono ma działać w 60 klatkach na sekundę, co przy jakości prezentowanej grafiki robi bardzo duże wrażenie.

polygamia.pl

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...