Jump to content

Halo3 Auto Update 2


barth

Recommended Posts

  • Replies 44
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted
W Bungie Weekly Update: 7/25/08 lukems ostrzega nas o nowym Auto Update, informacje o tym co zostanie zmienione/poprawione jak i data wypuszczenia łatki na szerokie wody Internetu podane zostaną za tydzień.

Chwilowo wiadomo tyle - BR'ka NIE zostanie zmieniona (korwa :/).

 

Ale co maja zmieniac w brce ?

Brka jest dobra jedyne co jest zepsute to kod sieciowy ktory jest (pipi)owy i gubi pakiety nawet na lanie ...

Posted

BR'ka ma dodanego spread'a/rozsiew. MLG prosi ich od jakiegoś już czasu, aby go usunęli, tak żeby działała tak jak w H2. Skubane Bungie robi dobre gry, ale takimi szczególikami lubi je z lekka psuć.

Posted
BR'ka ma dodanego spread'a/rozsiew. MLG prosi ich od jakiegoś już czasu, aby go usunęli, tak żeby działała tak jak w H2. Skubane Bungie robi dobre gry, ale takimi szczególikami lubi je z lekka psuć.

 

Brka ma spread taki jak w h2 tylko odrzut broni moze byc odrobine zwiekszony koles zmodowal/zhakowal h2 i h3 dzieki czemu na kompie mogl obejzec dane broni i rozrzut pociskow jest taki sam w obu czesciach (a nawet odrobine wiekszy byl w h2)jedynie nie mogl sprawdzic w danych broni h3 jaki jest odrzut brki w h2 jest z tego co pamietam 1 (wdl tego co on napisal). Tak wiec polowa (moze nawet wiecej) mlg jest poprostu w bledzie ktos poprostu zaczol obwiniac rozrzut broni ale tak napradwe wcale nie jest on wiekszy od tego z H2. Jedyna rzecz na jaka ludzi sie denerwuja i obwiniaja za to rozrzut to gubiace sie pociski a te nie gubia sie poniewaz rozrzut jest za duzy lecz dla tego ze kod sieciowy gry jest jednym wielkim (pipi). Wejdz sobie do teatru i obejzyj filmy na ktorych wdl ciebie brki nie zalicza i zauwazysz ze wszystkie pociski serji trafiaja w przeciwnika jedynie nie zabieraja przeciwnikowi zyc tak wiec nie jest to wina rozrzutu tylko kodu sieciowego. Jezeli szlismy by tokiem myslenia ze brka nie zabija bo ma za duzy rozrzut to mozna by tz powiedziec ze snajpa ma za duzy rozrzut bo czesto strzelasz i nie umieraja...

 

P.S. Sry jezeli napisalem to nie zrozumiale itp ale jest wpól do drugiej...

P.S2 jutro poszukam moze ten temat z tym kolesiem co to sprawdzil dzis juz mi sie nie chce

P.S3 w sumie to dzis poszukam...

Posted

miniu, koleś mógł sprawdzać, ale jeśli wszyscy o tym wiedzą, w necie jest milion filmików pokazujących jak to wyglądało w h2, a jak wygląda w h3 i jeśli samo Bungie przyznaje, że spread jest dużo większy (podając przy tym kupe wzorów matematycznych dlaczego), to ja raczej wierzę mu mniej niż tej większości + Bungie (w końcu to oni zrobili tą grę). Miliony much nie mogą się mylić, (pipi) da się zjeść!

Posted
miniu, koleś mógł sprawdzać, ale jeśli wszyscy o tym wiedzą, w necie jest milion filmików pokazujących jak to wyglądało w h2, a jak wygląda w h3 i jeśli samo Bungie przyznaje, że spread jest dużo większy (podając przy tym kupe wzorów matematycznych dlaczego), to ja raczej wierzę mu mniej niż tej większości + Bungie (w końcu to oni zrobili tą grę). Miliony much nie mogą się mylić, (pipi) da się zjeść!

Bungie nie powiedzialo ze zwiekszylo spread tylko podalo jaki jest a wyglada na troche wiekszy pewnie przez odrzut broni bo zreszta da sie to latwo zauwazyc jak ci celownik skacze do gory na scopie w brce.

Pokaz mi filmiki na ktorych to jest wina spreadu brki a nie kodu sieciowego.

I miliony moga sie mylic wystarczy ze jeden idiota powie ze to wina spreadu wlacz sobie na splicie guardiana postrzelaj do kolesia na 2 koncu mapy w klate wszystko powinno dojsc w glowe ;)

Posted

http://www.bungie.net/News/content.aspx?cid=14347 - Bungie przyznaje się do tego, że dodało spread'a poprzez lekkie kombinacje z silnikiem sieciowym (prościej mówiąc w H2 broń obliczała gdzie trafi w momencie gdy wciskałeś spust, w H3 broń oblicza gdzie trafiła gdy kule trafią, niby bardziej odpowiada to rzeczywistości, ale jeśli chodzi o grę po necie, lagi i utratę pakietów to to rozwiązanie ssie kulki). Do tego masz kilka rysuneczków jak to działa.

 

Na koniec "coup de grace", czyli filmiki MLG (tego prawdziwego MLG, a nie 12-to letnich forumowiczów) pokazujące jak to działa - http://gameroom.mlgpro.com/view/9chIRWFrBms.html

Posted (edited)
http://www.bungie.net/News/content.aspx?cid=14347 - Bungie przyznaje się do tego, że dodało spread'a poprzez lekkie kombinacje z silnikiem sieciowym (prościej mówiąc w H2 broń obliczała gdzie trafi w momencie gdy wciskałeś spust, w H3 broń oblicza gdzie trafiła gdy kule trafią, niby bardziej odpowiada to rzeczywistości, ale jeśli chodzi o grę po necie, lagi i utratę pakietów to to rozwiązanie ssie kulki). Do tego masz kilka rysuneczków jak to działa.

 

Na koniec "coup de grace", czyli filmiki MLG (tego prawdziwego MLG, a nie 12-to letnich forumowiczów) pokazujące jak to działa - http://gameroom.mlgpro.com/view/9chIRWFrBms.html

Wszytko co tu powiedziales zgadza sie z tym co ja mowie (orpocz tego ze wdl ciebie rozrzut jest za duzy)

Gra gubi pociski ale nie dla tego ze sprad jest (pipi)owy ale dlatego ze kod sieciowy jest z dupy.

Wdl mnie to rozwiazanie z tym ze zalicza pociski jest dobre bo bardziej skilowe (trzeba prowadzic serje jak z pistolem w H:CE) tylko trzeba by dobracowac kod zeby nie gubil pociskow.

Na tym filmiku jest dobrze pokazane ze to nie rozrzut jest zwiekszony a odrzut przez co pociski ida troche w gore.

Edited by miniu
Posted

nie w górę tylko na boki, filmik jest nagrywany na splicie (widać po ksywach), więc raczej silnik sieciowy nie ma tutaj nic do rzeczy, gra ni gubi pocisków tylko je rozrzuca po pierwszym (pierwszy zawsze trafia, reszta leci gdzie chce). Dobra powiedzmy, że prawda leży po środku naszych opini

Posted
nie w górę tylko na boki, filmik jest nagrywany na splicie (widać po ksywach), więc raczej silnik sieciowy nie ma tutaj nic do rzeczy, gra ni gubi pocisków tylko je rozrzuca po pierwszym (pierwszy zawsze trafia, reszta leci gdzie chce). Dobra powiedzmy, że prawda leży po środku naszych opini

Wlasnie znow miejwiecej potwierdziles co mowie kod sieciowy jest z(pipi)any nawet na lanie/na splicie. Zrob sobie taki sam filmik jak oni i popatrz na to w teatrze jak pociski leca. Rozrzut ma pare minimetrow tego na taka odleglosc jak do siebie strzelali nawet nie zauwazysz wszystko 100 % trafi. Rozrzut zaczyna dopiero miec jakies znaczenie na odlaglosc dalsza niz czerwony celownik brki ...

Posted

Miniu, ale Ty wkręcasz. BRka w H3 ma taki sam spread jak miała w H2 ver. 1.0 (czyt. z(pipi)any), a powinna mieć taki jaki jest w wersji 1.1. Tyle w tym temacie.

Posted
Miniu, ale Ty wkręcasz. BRka w H3 ma taki sam spread jak miała w H2 ver. 1.0 (czyt. z(pipi)any), a powinna mieć taki jaki jest w wersji 1.1. Tyle w tym temacie.

Gdzie niby wkrecam naprawde pokaz mi filmy na ktorych naprawde spread zasadzil o jakims ogromnym bullshicie.

Oczywiscie zeby tez nie wyszlo ze podoba mi taki stan rzeczy jaki jest tera itp bo jest to nie prawda brka w H3 tojedno wilekie (pipi) gdzie nie zalicza polowy pociskow na mecz ja prubuje poprostu powiedziec ze to nie wina rozrzutu. Gdyby to byla wina rozrzutu to bungie by to naprawilo ale nie jest. Powiedz mi dlaczego wiec nie zalicza takich broni jak convenant, shotgun/mauler(tu zadko sie zauwaza bo shotgun strzela wchvj pociskow na raz i jak nie zaliczy paru to nie robi roznicy zazwyczaj, ale czy nie mieliscie akcji ze strzalacie z shota z minimetra a on ma pol zycia jeszcze ?) , snajpa ,miecz w sumie wszstkich broni w H3 pewnie wszystkie maja za duzy rozrzut.

Posted

Bungie nie naprawia spreada, bo jak sami mówią "broń działa według projektu, jest dobra na małe i średnie odległości, ale na duże już nie, nie jest mini-snajperką". Z tego powodu Shishka ma ode mnie kopa w jaja.

Posted
eee.. ale co ma kod sieciowy do split screena?

To ze gre tak zrobili ze nawet na splicie i na lanie gubi pociski.

Bungie nie naprawia spreada, bo jak sami mówią "broń działa według projektu, jest dobra na małe i średnie odległości, ale na duże już nie, nie jest mini-snajperką". Z tego powodu Shishka ma ode mnie kopa w jaja.
No bo brka dziala jak powinna to nie jej wina ze pociskow nie zalicza.
Posted
no ale przecie jak grasz na splicie to raczej nie wtyka w to nosa kod sieciowy bo to nie jest gra sieciowa nie ma hosta i nie ma joina.

To powiedz to bungie.

Zreszta ja to nazwalem kod sieciowy ale to ogolnie kod gry.

Posted
Bungie, w swoim cotygodniowym biuletynie informacyjnym, wyjawiło nieco o nadchodzącej aktualizacji do Halo 3. Oprócz zwykłego wprowadzenia poprawek w działaniu serwerów i pozostałych elementów, które nie są widoczne dla graczy, zostanie zmienione funkcjonowanie rang w grze. Jednak osoby ciężko pracujące na swoje obecne cyferki nie mają się czego obawiać, bo nic nie będzie zresetowane. Po wyjściu łatki miłośnicy sieciowych starć dostaną możliwość nabijania punktów w konkretnym trybie rozgrywki. Dzięki temu będzie można być generałem przykładowo w Team Slayer, a nie tylko ogólnie. Więcej do przeczytania w tym miejscu. Na razie nie podano choćby orientacyjnej daty wydania tych usprawnień. Pozostaje śledzić na bieżąco wieści ze studia.

 

Źródło Xbox online center

Posted
Bungie, w swoim cotygodniowym biuletynie informacyjnym, wyjawiło nieco o nadchodzącej aktualizacji do Halo 3. Oprócz zwykłego wprowadzenia poprawek w działaniu serwerów i pozostałych elementów, które nie są widoczne dla graczy, zostanie zmienione funkcjonowanie rang w grze. Jednak osoby ciężko pracujące na swoje obecne cyferki nie mają się czego obawiać, bo nic nie będzie zresetowane. Po wyjściu łatki miłośnicy sieciowych starć dostaną możliwość nabijania punktów w konkretnym trybie rozgrywki. Dzięki temu będzie można być generałem przykładowo w Team Slayer, a nie tylko ogólnie. Więcej do przeczytania w tym miejscu. Na razie nie podano choćby orientacyjnej daty wydania tych usprawnień. Pozostaje śledzić na bieżąco wieści ze studia.

 

Źródło Xbox online center

 

Widac bungie zabralo sie za najwazniejsze problemy gry dzieki ci bungie.

Posted

Matchmaking changes for August, 2008:

 

Ranked

 

Team Objective

 

* ADDED Oddball

* ADDED King of the Hill

* REMOVED Ghost Town from symmetrical map variants

 

Team Doubles

 

* ADDED Oddball

* ADDED King of the Hill

* ADDED 2 Flag on the Pit

* ADDED 1 Flag on Blackout

 

Ranked Big Team Battle

 

* “Heavy” map variants added to Slayer rotation

* Standoff Heavy modified for more insanity

* ADDED Sandtrap Heavy

 

DLC

 

DLC Slayer

 

* Increased weighting on Cold Storage

 

Hardcore

 

MLG

 

* REMOVED MLG Blackout

 

Double EXP Weekends (In order of appearance)

 

* Legendary Brawl (Ranked)

* Grifball

* Team Snipers

* Living Dead

 

I odsylam do arta http://www.bungie.net/News/content.aspx?ty...s&cid=14994

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...