Skocz do zawartości

Battlefield Bad Company 2


Rekomendowane odpowiedzi

grałem attackersami, poprostu zrespiłem sie w swojej bazie po killu, wziąłem snajpera i jak spadałem spadochrone powoli to przycelowałem gdzieś w strone budynków i kill wpadł, poprostu miałem farta, szkoda że jakoś tego nagrać nie mogłem to bym wam pokazał :/

Edytowane przez Merson
Odnośnik do komentarza
Gość szpic

ktos oprocz mnie ma wrazenie ze apache jest troche przesadzony?

dzis gralem jako atacker 5 na 6 i u obroncow jeden gosc sobie latal apachem...

skonczylo sie tak ze nasza druzyna nie byla w stanie z respa wyjsc bo non stop nas ostrzeliwywal

Odnośnik do komentarza

grałem attackersami, poprostu zrespiłem sie w swojej bazie po killu, wziąłem snajpera i jak spadałem spadochrone powoli to przycelowałem gdzieś w strone budynków i kill wpadł, poprostu miałem farta, szkoda że jakoś tego nagrać nie mogłem to bym wam pokazał :/

 

Ja właśnie mam zamiar kupić dekoder(Hauppauge HD PVR 1212)którym oprócz nagrywania zwykłych programów można też nagrywać gameplay z konsol w hd.Jak jeszcze ma się sony vegas to można bardzo dobrą jakość uzyskać więc do frag movie i innych filmików z konsol idealny sprzęt.A jak ktoś nie ma kasy i zwykły tv sd to może dazzle kupić.

 

Chętnie bym pograł w demo battlefield z rodakami, moje PSN: xBoZziR

Jakby wam nie chciało wyszukać to dopiszcie "i" po drugim z ;)

Odnośnik do komentarza

Gra się całkiem przyjemnie, jako lama w FPSy cieszę się z wysokiego 6 lub 5 miejsca w meczu ( na 11 lub 12 zawodników w drużynie ). Najczęściej gram typowym żołnierzem, rzadziej inżynierem, a medykiem lub snajperem właściwie w ogóle nie gram. Jak grałem te dwa mecze snajperem to mnie szybko zabijali, polećcie jakąś miejscówkę do kampienia. Tak żebym mógł zabić dużo ludzików i żeby nikt mnie nie zabił .

 

BTW: Walka nożem jest fajna, ale powinno się walczyć przy użyciu tilta i gra powinna robić efektowny najazd kamery przy poderżnięciu gardła a nie jakieś uniki.

Odnośnik do komentarza
Gość Zaqair

ktos oprocz mnie ma wrazenie ze apache jest troche przesadzony?

dzis gralem jako atacker 5 na 6 i u obroncow jeden gosc sobie latal apachem...

skonczylo sie tak ze nasza druzyna nie byla w stanie z respa wyjsc bo non stop nas ostrzeliwywal

Apache są trochę przesadzone ale na szczęście mało kto potrafi latać nim w taki sposób żeby nie dać wyjść przeciwnikom z respa.

 

Takie pytanie 4 razy na 10 gier zdarza mi się ze spadochron mi się nie otwiera jakiś błąd gry ?czy ktoś rozwala mi spadochron o ile to możliwe.

Odnośnik do komentarza

ktos oprocz mnie ma wrazenie ze apache jest troche przesadzony?

dzis gralem jako atacker 5 na 6 i u obroncow jeden gosc sobie latal apachem...

skonczylo sie tak ze nasza druzyna nie byla w stanie z respa wyjsc bo non stop nas ostrzeliwywal

Apache są trochę przesadzone ale na szczęście mało kto potrafi latać nim w taki sposób żeby nie dać wyjść przeciwnikom z respa.

 

Takie pytanie 4 razy na 10 gier zdarza mi się ze spadochron mi się nie otwiera jakiś błąd gry ?czy ktoś rozwala mi spadochron o ile to możliwe.

Mi ostatnio podczas jednej gry nie otworzył się 3 razy, w tym 2 pod rząd -_-

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Pograłem troche w demo (w bete nie grałem) i pare moich wnoisków:

 

- ci co narzekali na killstreaki w mw2 to mogą się pociąć grając w bc2. Jak koleś jest dobrym pilotem ( a pilotowanie nie jest jakoś trudne) czyli takim co leci do bazy i rozwala pojazdy to nie da się go zdjąć. Brakuje tu działek przeciwlotniczych. Jak grałem to ciągle widziałem że jak ktoś bierze czołg na jedzie na górkę i używa go jako artylerii, próbujesz z daleka go rozwalić to sie wycofa i naprawi, z bliska to cie z ckm'a pojedzie.

- destrukcja ototczenia, fajnie tylko że nie ma za bardzo czego niszczyć, budynków jest mało, dużo jest niezniszczalnych skrzynek/murków/kontenerów. W tej cześci cała destrukcja to tylko ciekawostka.

- moc broni - nie zauważyłem żadnej różnicy w porównaniu do bc1.

- klasy - po co piechur skoro inżynier i medyk są znacznie lepsi i mogą spokojnie go zastąpić. Tak samo snajper jest troche słaby bez wiekszego zoom'a.

- komentator - szkoda że zrezygnowali z jajcarskiego klimatu jedynki, bo ten z bc2 to próbuje być zbyt "ziomalski".

- za dużo chodzenia na piechotę, szczególnie to dobrze widać jak atakujący zajmą pierwszą bazę. Oprócz uav jest chyba jeden pojazd. Wogóle jest za mało pojazdów i za dużo chodzenia.

 

 

Może to wina mapy, bo jak gram to widze że atakujący znacznie częściej wygrywają, może to naprawią w pełnej wersji. Dodam jeszcze że grałem ciągle z gattz'em w teamie, bo jakbym miał sam grać to by mi się odechciało.

Chciałem składać pre-ordera, ale teraz raczej zaczekam na opinie z fulla.

Odnośnik do komentarza
Gość Zaqair

Pograłem troche w demo (w bete nie grałem) i pare moich wnoisków:

 

- ci co narzekali na killstreaki w mw2 to mogą się pociąć grając w bc2. Jak koleś jest dobrym pilotem ( a pilotowanie nie jest jakoś trudne) czyli takim co leci do bazy i rozwala pojazdy to nie da się go zdjąć. Brakuje tu działek przeciwlotniczych(da się ich zdjąć bazookom tylko musisz wyczuć moment,poza tym zawsze możesz użyć tych armatek samo naprowadzających)Jak grałem to ciągle widziałem że jak ktoś bierze czołg na jedzie na górkę i używa go jako artylerii, próbujesz z daleka go rozwalić to sie wycofa i naprawi, z bliska to cie z ckm'a pojedzie.(nie wiem może trafiłeś na slaby team??...Ja grając z losowymi osobami nie miałem takiego problemu.)

 

- destrukcja ototczenia, fajnie tylko że nie ma za bardzo czego niszczyć, budynków jest mało, dużo jest niezniszczalnych skrzynek/murków/kontenerów. W tej cześci cała destrukcja to tylko ciekawostka.(mapa w becie była pełna budynków i część się dało całkowicie zniszczyć a nie które tylko do szkieletu,kwestia mapy ta jest bardziej pod snajperow)

 

- klasy - po co piechur skoro inżynier i medyk są znacznie lepsi i mogą spokojnie go zastąpić. Tak samo snajper jest troche słaby bez wiekszego zoom'a.(chyba ci nie muszę przypominać ze to demo i jakbyś sobie zadał trudu do wejścia w zakładkę weapons to byś wiedział ze snajper będzie miał lunetę z zoom'em).

- za dużo chodzenia na piechotę, szczególnie to dobrze widać jak atakujący zajmą pierwszą bazę. Oprócz uav jest chyba jeden pojazd. Wogóle jest za mało pojazdów i za dużo chodzenia.(jak bronisz bazy to na cholerę chcesz się przemieszczać?a atakujący maja pojazdy)

 

Może to wina mapy, bo jak gram to widze że atakujący znacznie częściej wygrywają, może to naprawią w pełnej wersji.(co tu naprawiać??jak ma się slaby team to nie wygrasz). .

 

Ciekawe kiedy ujawnia listę trophy?Mam nadzieje ze będą jeszcze trudniejsze niż w bc1 :) bo w bc 1 to tak na prawdę najtrudniejsze było zdobycie wszystkich nagród online no i upierdliwe było to z 20-stoma spawn'ami członków drużyny w jednym meczu.

 

Za mną kolejny dzień potyczek online i wiem jedno na tej mapie najlepiej być snajperem,zresztą chyba będzie to moja ulubiona klasa w bc 2.Po 15godzinach jestem na 911 miejscu:)(swoja droga Dice podało ile graczy już grało w demo?).Preorder złożę po 23 lutego mam nadzieje ze będzie jeszcze limitka,chociaż szkoda ze nie zrobili jej lepszej(jakaś figurka albo chociaż metalowe pudełko+artbook+inna okładka)bo tez rzeczy które dają w limtce będzie można samemu zdobyć.

 

Na koniec mam pytanie

O co biega ze Skill level?

Edytowane przez zaq123456
Odnośnik do komentarza

Panowie jak ktoś dobrze się przyjrzał w menu na opis pojazdów to można zauważyć coś czego w becie nie było.

Jest to wspaniałe dwu lufowe działko przeciwlotnicze :) już sobie wyobrażam jak nim operuje :whistling: pewnie przyda się bardzo na Pustyni Atakama.

Nie wiem jak wy ale ja jak przeczytałem opis tej mapki to się rozmarzyłem :potter:

Odnośnik do komentarza

moje uwagi po demie:

 

z tego co pamietam to w jedynce czy nawet 1943 (ktory mi sie bardzo podobal) czolgi byly glownie wykorzystywane do przedzierania sie przez obrone wroga w samo serce. tutaj je uzywaja jako przenosne stanowisko snajperskie gdzie staja albo na gorce albo na rogu i zdejmuja z jak najdalej.

 

nie wiem tez czy to problem tej mapy czy gry ale w obu poprzednich grach do bazy przeciwnika bylo zawsze kilka drog dojscia, czy to glowna frontem, czy od boku przez dziure w murze ktora samemu sie zrobilo, czy to woda itp a tutaj w demie czuje sie ze sa ciagle tylko 2 drogi, glowna i troche z boku. czuje jakby bylo mniej swobody niz kiedys

 

jesli dobrze pamietam w jedynce byl system kasy za respawn, ze sie zaczynalo z jakas pula pieniedzy ktore byly wydawane na pojazdy (straciles jeden to szybko sie respawnowal i kasa leciala) i na respawny ludzi a rozwalenie kazdej skrzynki ze zlotem ci jej troche odnawialo (nie do full). tutaj dali ci licznik 75 respawnow i tyle, jak rozwalisz jedna baze to ci sie odnawia do maxa i nie wazne czy zrobiles to bedac 5 smierci od przegranej czy 50, i tak zaczynacie od nowa z czystym kontem wiec to jak sobie radziliscie w poprzednich bazach sie nie liczy. w jedynce straty poniesione na zdobycie bazy sie przenosily na dalsza gre, tutaj nie ma to znaczenia.

 

moze to znowu wina mapy ale mialem wrazenie ze w jedynce bylo wiecej pojazdow na baze i szybciej sie odnawialy (chyba 2 ciezkie czolgi, 2 lekkie, 3 jeepy, 4 motorowki dla przykladu) a tutaj dostajesz 2 motorki, 1 ciezki czolg, 1 lekki i uav. troche malo jesli chce sie przedrzec przez linie snajperow a jedyne czolgi sa zajete przez kolesi ktore je uzywaja jako przenosne wierzyczki zamiast taranow.

 

no i helikoptery troche za mocne, jak trafi sie dobry pilot ktory bedzie niszczyl ci pojazdy jak tylko sie zrespawnuja to prawie nie da sie wygrac bo z rpg go nie trafisz bo za szybko lata. moze pozniej rozdaja tez stingery ale nie sprawdzalem.

 

za dlugie respawny, wpierw trzeba ogladac co robi koles ktory cie zabil (zalosna parodia killcama) a dopiero potem ci odlicza sek do respawna a potem jeszcze dlugi lot ze spadochronem (o dlugiej drodze do bazy przeciwnika bo wszystkie pojazdy sa zniszczone juz nie wspomne)(nie zawsze ktos z teamu zyje by sie przy nim resnac).

 

i znowu sknocili klasy inżyniera i medyka i najlatwiej nimi wbijac punkty.

 

staly respawn w bazie ssie (mozna go latwo obiec i strzelac w plecy spawnujacym sie), lepsze by bylo jakies miejsce at random czy cos.

 

i zastanawia mnie czy znowu sie pojawia kolesie ktorzy beda narzekac jak to duzo tu kamperstwa tak jak w mw2 czy moze wreszcie przejrza na oczy i zrozumieja ze tak wlasnie ma byc, ze wybiegajac na otwarta przestrzen jestes namierzony przez kazdego snajpera ktory sie moze chowac za kazdym krzaczkiem i drzewkiem na przeciwnej gorce. (o tym ze nawet czolgi tu kampia nie wspomne :P)

 

 

 

 

ogolnie mam mieszane uczucia, do tej pory bylem pewny preordera a teraz nie wiem czy warto kupowac czy moze tylko pozyczyc od stompy dla singla jesli on kupi (jesli zrezygnowali z jajcarskiego podejscia do tematu to imho nie powinno sie to nazywac bc2 tylko bf3)

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Pograłem troche w demo (w bete nie grałem) i pare moich wnoisków:

 

- ci co narzekali na killstreaki w mw2 to mogą się pociąć grając w bc2. Jak koleś jest dobrym pilotem ( a pilotowanie nie jest jakoś trudne) czyli takim co leci do bazy i rozwala pojazdy to nie da się go zdjąć. Brakuje tu działek przeciwlotniczych(da się ich zdjąć bazookom tylko musisz wyczuć moment,poza tym zawsze możesz użyć tych armatek samo naprowadzających)Jak grałem to ciągle widziałem że jak ktoś bierze czołg na jedzie na górkę i używa go jako artylerii, próbujesz z daleka go rozwalić to sie wycofa i naprawi, z bliska to cie z ckm'a pojedzie.(nie wiem może trafiłeś na slaby team??...Ja grając z losowymi osobami nie miałem takiego problemu.)

 

- destrukcja ototczenia, fajnie tylko że nie ma za bardzo czego niszczyć, budynków jest mało, dużo jest niezniszczalnych skrzynek/murków/kontenerów. W tej cześci cała destrukcja to tylko ciekawostka.(mapa w becie była pełna budynków i część się dało całkowicie zniszczyć a nie które tylko do szkieletu,kwestia mapy ta jest bardziej pod snajperow)

 

- klasy - po co piechur skoro inżynier i medyk są znacznie lepsi i mogą spokojnie go zastąpić. Tak samo snajper jest troche słaby bez wiekszego zoom'a.(chyba ci nie muszę przypominać ze to demo i jakbyś sobie zadał trudu do wejścia w zakładkę weapons to byś wiedział ze snajper będzie miał lunetę z zoom'em).

- za dużo chodzenia na piechotę, szczególnie to dobrze widać jak atakujący zajmą pierwszą bazę. Oprócz uav jest chyba jeden pojazd. Wogóle jest za mało pojazdów i za dużo chodzenia.(jak bronisz bazy to na cholerę chcesz się przemieszczać?a atakujący maja pojazdy)

 

Może to wina mapy, bo jak gram to widze że atakujący znacznie częściej wygrywają, może to naprawią w pełnej wersji.(co tu naprawiać??jak ma się slaby team to nie wygrasz). .

 

Ciekawe kiedy ujawnia listę trophy?Mam nadzieje ze będą jeszcze trudniejsze niż w bc1 :) bo w bc 1 to tak na prawdę najtrudniejsze było zdobycie wszystkich nagród online no i upierdliwe było to z 20-stoma spawn'ami członków drużyny w jednym meczu.

 

Za mną kolejny dzień potyczek online i wiem jedno na tej mapie najlepiej być snajperem,zresztą chyba będzie to moja ulubiona klasa w bc 2.Po 15godzinach jestem na 911 miejscu:)(swoja droga Dice podało ile graczy już grało w demo?).Preorder złożę po 23 lutego mam nadzieje ze będzie jeszcze limitka,chociaż szkoda ze nie zrobili jej lepszej(jakaś figurka albo chociaż metalowe pudełko+artbook+inna okładka)bo tez rzeczy które dają w limtce będzie można samemu zdobyć.

 

Na koniec mam pytanie

O co biega ze Skill level?

skill level to chyba poziom umiejetnosci :D odrozniajacy dobrych graczy od bardzo dobrych

a co do puchar to w dziale X360 podane sa achiwki

Odnośnik do komentarza

z tego co pamietam to w jedynce czy nawet 1943 (ktory mi sie bardzo podobal) czolgi byly glownie wykorzystywane do przedzierania sie przez obrone wroga w samo serce. tutaj je uzywaja jako przenosne stanowisko snajperskie gdzie staja albo na gorce albo na rogu i zdejmuja z jak najdalej.

No i również od tego są czołgi. W sekundę rozwali cel, bez narażania piechoty. :) Po co pchać się czołgiem na teren, gdzie biega pięciu gości z RPG-7?

 

no i helikoptery troche za mocne, jak trafi sie dobry pilot ktory bedzie niszczyl ci pojazdy jak tylko sie zrespawnuja to prawie nie da sie wygrac bo z rpg go nie trafisz bo za szybko lata. moze pozniej rozdaja tez stingery ale nie sprawdzalem.

 

Po to właśnie został stworzony ten helikopter, aby zamiatać cele, gdzie nikt inny nie da rady. Osobiście uważam się za całkiem dobrego "pilota" i z gościem, który dobrze strzela można wyciągnąć około 5000 punktów za mecz. :) Szybko i łatwo można zabić ponad 20-30 graczy. Nie zgadzam się też, że trudno jest rozwalić Apache'a. Raz rozwalił mnie UAV, który bezczelnie nawalał z działka, a ja za nic nie mogłem go trafić. Jest też ruchome działko przeciwlotnicze, Tracer Dart Pistol, i pełno CKMów na mapie. Osobiście udało mi się go rozwalić jednym strzałem z czołgu. :potter:

Odnośnik do komentarza

Pograłem troche w demo (w bete nie grałem) i pare moich wnoisków:

 

-

- klasy - po co piechur skoro inżynier i medyk są znacznie lepsi i mogą spokojnie go zastąpić. Tak samo snajper jest troche słaby bez wiekszego zoom'a.

 

 

Nie zgodzę się co do klas przecież piechur ma za zadanie nie tylko iść na pierwszą linię ale także zaopatrywać swój skład w amunicję , snajper nas zabezpieczać oraz gdy inżynierowi się to nie uda załatwić C4 pojazd.

 

W grze jest nacisk na współprace w której nie zbędna jest zróżnicowanie klas

Edytowane przez marekjw2523
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...