Jump to content

Wróg publiczny numer jeden


Guest lukasz

Recommended Posts

Guest lukasz

Posłuchajcie mnie. Jeśli ktoś na tym forum był spragniony dobrego gangsterkiego kina to wreszcie po okresie suszy pojawił się ratunek. Zbawienie przyszło z Francji za sprawą filmu Jean-François Richeta pt. Instinct de mort/ Public Enemy Number One. Historia jest na faktach a opowiada o bandycie (genialny Vincent Cassel!) który z tego co słyszałem zabił 39 osób (pewnie więcej). Jeśli spodziewacie się wielu wzruszeń, nowinek techicznych, dylematów moralnych to tego tu (pipi) nie ma. To Chlopcy z Ferajny w nowych realiach i w nowym pudelku. Coś co każdy facet musi kochać. "(pipi)" w co drugim zdaniu, krew, przemoc- to wszystko tu jest. Nie będe tutaj opowiadał żadnych soczystych scen, bo nie chce nikomu psuć zabawy. Najlepiej zabierzcie się na ten film zupełnie nieświadomi o czym on jest, tak jak ja to zrobiłem. Podsumowując: OGLĄDAĆ!

 

 

instinct.jpg

 

http://www.filmweb.pl/f393442/Wróg+publicz...n,+część+I,2008

 

 

PS. Jedyny minus jest taki, że saga Jacquesa Mesrine`a (główny bohater) jest rozbita na dwie części, więc poczekamy na zwieńczenie historii wroga publicznego.

Link to comment
  • 2 months later...
  • Replies 42
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

film lezal u mnie na dysku jakies dwa miesiace i byl to kure.wski blad. doskonale kino, swietny cassel, porzadna dawka emocji. kino gangsterskie dla facetow, bez slodzenia, bez cukierkowatosci. to nie zaden scareface, to prawdziwy i mocny film.

 

dzieki lukasz za polecenie.

 

wlasnie zasysam druga czesc. widziales juz lukasz? rownie dobre?

Link to comment
Guest _Be_
film lezal u mnie na dysku jakies dwa miesiace i byl to kure.wski blad. doskonale kino, swietny cassel, porzadna dawka emocji. kino gangsterskie dla facetow, bez slodzenia, bez cukierkowatosci. to nie zaden scareface, to prawdziwy i mocny film.

 

dzieki lukasz za polecenie.

 

wlasnie zasysam druga czesc. widziales juz lukasz? rownie dobre?

Ej scarface jak na swoje czasy też był mocny i prawdziwy ;] Zbadam ten film choc nie przepadam za francuskimi filmami akcji.

 

Niemcu film dla ciebie

 

aaajol.jpg

Link to comment

lol, ja wiem, ze scareface jest kultowy. gwiezdne wojny i rambo tez. dobry film, ale komiksowy.

 

a bartezo mnie nie zaskoczyl i swoim suchym dowci.pem po raz kolejny udowodnil, ze m.in. ze wzgledu na niego warto ograniczyc korzystanie z tego forum.

Link to comment

cholera i JA nie słyszałem o tym? :sciana: lukasz mam nadzieje ze porównanie do genialnego filmu jakim są "chlopcy z ferajny" na 3 miejscu w moim rankingu kina gangsterskiego zaraz po pierwszych 2 częściach "ojca" nie są na wyrost i powiedziane pod wpływem emocji. już zassysam i obejrzę chyba dopiero po juwenaliach.

Link to comment
Guest lukasz
cholera i JA nie słyszałem o tym? :sciana: lukasz mam nadzieje ze porównanie do genialnego filmu jakim są "chlopcy z ferajny" na 3 miejscu w moim rankingu kina gangsterskiego zaraz po pierwszych 2 częściach "ojca" nie są na wyrost i powiedziane pod wpływem emocji. już zassysam i obejrzę chyba dopiero po juwenaliach.

 

Tzn. bardziej mi chodzi o styl, poziomem jednak odstaję. Goodfellas to klasyka.

Link to comment

dobra, tez zwlekalem jak Olszeski mimo, ze mialem od dawna ale przed chwila obejrzalem. Wow, ale fajowy film! Brudny, realistyczny, wulgarny, Deberman w formie jak nigdy, bardzo ladnie traktowal swoja zone :) . Doskonala rola, podobnie jak Oberiksa. W sumie szkoda, ze film nie trwa z 40 minut dluzej bo duzo rzeczy sie dzieje i da sie zauwazyc uproszczenia w fabule. No ale chuy tam. Swietne meskie kino. Lubie. Ciekawe ile z tego faktycznie mialo miejsce ;]

Link to comment

jestem po calosci.

 

jesli mam oceniac oba filmy jako calosc (a chyba tak jest najrozsadniej) to daje 6/6.

 

"dwojka" jest tak samo dobra, praktycznie mozna to traktowac jakby film podzielic na 2 czesci, ktore maja podobna budowe, styl itd.

 

doskonala historia, swietne aktorstwo, dobra muza (kawalki leca pod panstwo w ktorym dzieje sie akcja)

 

ponad 3 godziny swietnego kina.

Link to comment
Guest lukasz

(pipi) muszę obejrzeć drugą część. Ostatnio sobie przypominałem jedynkę. Przecież ta akcja z

odbijaniem więźniów to czysty rozp.ierdol xD jeszcze ten komentarz na widok hummera: to francuz

Link to comment

Obejrzałem pierwszą część. Jak nazywa się druga, trochę głupie pytanie - wiem, ale nigdzie nie mogę znaleźć dwójki, a niedosyt jest.

 

Wrażenia ?

 

Na początku byłem bardzo sceptycznie nastawiony szczególnie, że przez pierwsze 20 minut akcja rozkręcała się dość powoli. Po komentarzach raczej spodziewałem się rozpierduchy w stylu durnowatych amerykańskich filmów, ale okazuje się, że wszystko jest nieźle wyważone, co prawda akcja toczy się non stop, ale z sensem. Od momentu kiedy Meserine wkręca się w światek przestępczy to do samego końca film nie daje wytchnąć.

 

No i strzelanina w

więzieniu ...

 

 

 

On na serio wbił tak z gościem i karabinami pod mury po czym zaczął masakrę? Najlepsza scena filmu chyba.

 

Link to comment

On na serio wbił tak z gościem i karabinami pod mury po czym zaczął masakrę? Najlepsza scena filmu chyba.

 

 

 

no wlasnie tez mnie to zastanawia. jesli tak to grubo XD

 

a mnie sie podobała

scena w taxówce i żarty z araba a następnie mega brutalny mord

:]

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.