Jump to content

Crank 2 - High Voltage


Recommended Posts

Kto nie widzial "Crank" niech nadrobi, sequell jest godny tego, aby uderzyc do kina oczywiscie przy browarze spijanym z tajniaka w ostatnim rzedzie. :twisted:

 

1zptrpd.jpg

 

Dla niezorientowanych, mamy tu do czynienia z nowa jakoscia trailerow - polecam jak cholera.

 

>>>LINK DO TRAILERA<<<

 

Akcja jest jeszcze szybsza, rozkreca sie juz od pierwszych minut jak czesc pierwsza; patenty na "doladowanie glownego bohatera" bija te z czesci 1, film jest totalnym przegieciem i z pewnoscia niektorych nie porwie a wrecz znuzy (ja do czesci "1" przekonalem sie po 2 seansach, hehe), akcent i postac ktora odgrywa Statham urywa lepetyne. Jestem pod cholernym wrazeniem tego filmu - kazdy szanujacy sie fan akcji MUSI ZOBACZYC "Crank 2: High Voltage".

 

Info dla legalnych: film w kinie od 24 lipca (bez komentarza?)

 

Info dla mniej prawilnych (bez linkow wiec prosze nie usuwac, dziekuje):

podrasowana wersja CAM od grupy STG posiada obraz z rewelacyjnego TSa od Ruskich, jednak dzwiek ma z dobrej USA kinowki - dla zdesperowanych. 15 maja premiera R5 w Rosji wiec tego samego dnia powstanie wersja, ktora zadowoli kazdego oprocz dzwieku bo ten nadal bedzie z najlepszego dostepnego zrodla z kina, jednak pewnie bedzie ono LINE.

.

 

Film w kategorii kina akcji to absolutny MUST SEE!

Edited by 2razyjot
Link to comment
  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja tam nie jestem przekonany do tego filmu. Jedynka byla slaba w ciul i nudna przez natlok akcji z du,py. Nie wiem, moze jakbym podobnie jak Wujek obejrzal drugi raz wiedzac juz co ten film prezentuje to bawil bym sie lepiej.

Dwojke z pewnoscia obejrze ale nie spodziewam sie zbyt wiele

 

no i nie lubie Stathama bo to irytujace drewno;]

Link to comment
Trailer w porządku, ale szałunima. Jedynka mi się podobała, jednak 2 wygląda, że przekroczy wszelkie granice absurdalności.

 

No ale jakby nie bylo o to wlasnie chodzi w tej serii - ostra jatka, realizm na 3 planie; doladowanie za pomoca akumulatora wsrod mexico-ziomow po prostu rzadzi! ;]

 

WSZYSTKO, nawet Crank ma swoje granice absurdu :) . Oby czasem nie przesadzili z tą cała groteską, bo doładowanie siebie akumulatorem przy zjaranych meksykańcach czy przypalanie swojego palca na papierochy, no cóż... ;]

Link to comment
WSZYSTKO, nawet Crank ma swoje granice absurdu smile.gif . Oby czasem nie przesadzili z tą cała groteską, bo doładowanie siebie akumulatorem przy zjaranych meksykańcach czy przypalanie swojego palca na papierochy, no cóż... ;]

Oczywiście, że sie mylisz. Jak juz robić coś groteskowego to po co sie ograniczać? Jedynka była absurdalnym filmem z akcją non-stop i fajnym OST. W Crank 2 jest wszystkiego więcej i o to własnie chodzi.

 

Dla mnie rewelacja.

 

 

Link to comment

YES YES YES. Czekam na ten film jak cholera ale obejrzę go dopiero w miarę normalnej wersji(CAMY i TC odpadają). Jedynka mną pozamiatała, po prostu dostałem to czego się spodziewałem. Jeśli ktoś wybrał się na ten film oczekując głębi a'la Lars von Trier no to sorry:). Mam nadzieję, że zrobią z tego trylogię, bo taki pomysł nie może się zmarnować.

 

A potem to juz zostaje mi tylko czekać na "Piłę VI" i "Final Destination 4". Będę wniebowzięty, aha jeszcze poproszę "Hostel III" na deser;)

Link to comment

Jako fan 1, mialem zamiar pojsc do kina na 2 lecz dystrybutor pokaze film pewnie niedlugo przed wydaniem na DVD... Wiec obejrzalem kinowke. Liczylem na Better, Bigger and more Badass lecz sie zawiodlem troche. Spodziewalem sie 2x wiecej akcji, chorego humoru, itp i dostalem tylko troche wiecej niz Crank 1. Film jest dobry lecz duzo mu brakuje do kultowej juz 1. Obejrze sobie go jeszcze ze 2 razy i zobaczymy ktora czesc lepsza bo 1 ogladalem w sumie 5 razy w tym wersje EXTENDED (licze ze 2 bedzie UNRATED ;)).

Inaczej mowiac jest dobrze ale moglobyc lepiej. Takie moje zdanie. :)

 

Teraz to czekac 2 miechy i Transformery w kinie beda <czeka>

Edited by signap
Link to comment
-

Kasę wydam na bilety - bo kocham Stathama.

 

Niemożliwe :o !

 

Jeżeli film będzie taki jak jedynka, do oglądnięcia której zachęcił mnie kumpel (nie zauważyłem, że się dziwnie przy tym uśmiechał pod nosem), to ja już wolę poczekać na nowy film Bolla <_< Rozumiem sens filmów C klasowych, dla beki itd, ale Crank to badziew, na który szkoda kasy. To jak planet terror, który miał być parodią lub jak kto woli hołdem takich filmów, a wyszedł wymiot

Edited by Guest
Link to comment

Zdaję sobie z tego sprawę, co już napisałem, ale Crank ewidentnie mi nie podszedł, podobnie jak planet terror, który też był przecież dla beki. Są dobre filmy dla beki, tzn. tak głupie, że aż fajne (jeżeli już przy Stathamie jesteśmy to np taki Death Race). Niektórym osobom podobał się Postal bo był dla beki...

Link to comment
-

Kasę wydam na bilety - bo kocham Stathama.

 

Niemożliwe :o !

 

Jeżeli film będzie taki jak jedynka, do oglądnięcia której zachęcił mnie kumpel (nie zauważyłem, że się dziwnie przy tym uśmiechał pod nosem), to ja już wolę poczekać na nowy film Bolla <_< Rozumiem sens filmów C klasowych, dla beki itd, ale Crank to badziew, na który szkoda kasy. To jak planet terror, który miał być parodią lub jak kto woli hołdem takich filmów, a wyszedł wymiot

 

Twój stary i co ?

 

Taka idea filmów które mają bawić i rozszerzać źrenice przy wpier.dalaniu popcornu. Szukasz idei w filmach ze Stathamem? Zresztą, nie podoba się, nie oglądaj, nie komentuj. Mus nie jest. A ludzie będą zdrowsi.

Edited by il capitano
Link to comment

1. Ja nie szukam ideowych zagwozdek w filmach ze Stathamem, oglądałem z nim sporo lepsze obrazy (wspomniany Death Race, Bank Job, Transporter pierwszy).

2. to chyba po to jest ten temat żeby komentować, albo ja o czymś nie wiem?

3 o co chodzi z tym moim starym bo nie zczaiłem, przyznaję się bez bicia :nonie: ?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.