Jump to content

EA MMA


humanno

Recommended Posts

Myśle ze już najwyższy czas założyć taki temat, gdyż pojawiają cie 1sze konkretne newsy.

 

Gra traktująca o MMA od EAsports to jest coś co do niedawna pozostawało z sferze moich pobożnych życzeń. Tymczasem juz jakiś czas temy pojawilo sie info o wydaniu EA MMA, grze o mixed martial arts od twórców, którzy juz TROCHE wiedzą o grach sportowych. Informowano wtedy, iż EA MMA bedzie wychodzilo na zmiane z serią Fight Night, 1ednego roku FN 2giego MMA, co wydaje sie być obiecującym rozwiązaniem.

 

 

1249996396313.jpg

 

Dziś można przeczytać o pierwszych 3 fajterach ktorzy pojawią sie w grze. Wygląda na to, że "asem z okładki" bedzie sam Fedor, co do tego pana chyba nie ma wątpliwości, że jest "naj". 2ch wymienionych dalej to Gegard Mousasi i Renato Sobral . Nie bede sie wypowiadał na temat Sobrala gdyż przestałem być na bierząco ze światem MMA po upadku PRIDE.FC (oglądam UFC ale moze swoją opinię o tej organizacji zachowam dla siebie;)) i tego pana nie znam. Musashi natomiast należy do Red Devil Fight Club - podobnie jak Fedor.

Myśle ze EA ze swoimi zasobami finansowymi i doświadczeniem w branży zafunduje nam nie lada hiciora na którego czekam od niepamiętnych czasów [uFC:U nie spełniło moich oczekiwań:( ].

Już trzymam za to mocno kciuki - gra o mma z grafiką/animacją rodem z Fight Night ? - ręka do góry kto jest ZA. :jupi:

  • Downvote 3
Link to comment

Coz - Fight Night 4 przyniosl mi komletny zawod, wiec na MMA od EA sie zbytnio nie napalam. Bardziej mnie ciekawi co teraz wykombinuje THQ i jakie ulepszenia zamieszcza w nowej czesci UFC Undisputed.

Chociaz tutaj widze swiatelko w tunelu, w przeciwienstwie do Fight Nighta. Dlaczego? A no dlatego, bo Fight Night nie ma konkurencji, EA moze spac spokojnie - natomiast na tej plaszczyznie bedzie musialo konkurowac z seria UFC.

Licze na to, ze w przyszlych czesciach gier traktujacych o tym najlepszym sporcie na swiecie bedzie wiecej sztuk walki - szkoda ze w Undisputed nie ma wiecej, chociaz i tak jest dobrze :P

Link to comment

Zgadza sie, istnienie na rynku 2ch dobrych tytułów (bo UFC powszechnie uznawane jest za dobre, a MMA wychodzę z założenia ze kiepskie nie bedzie) wyjdzie obu grom na dobre, a raczej graczom. Nie mam nic przeciwko zwróceniu ku do produkcji THQ jeśli uczynią swoją grę jeszcze lepszą (choć zawsze mankamentem dla mnie bedzie sama organizacja <_< )

Edited by humanno
Link to comment

Dziwi troche fakt ze nie ma Cuturne'a w grze THQ ale tym bardziej cieszy jego obecnosc w MMA. Na gameplay chyba troche jeszcze wczesnie, ale jakies screeny czy modele postaci moglby sie pojawić. No i kwestia, wlaka na ringu czy w klatce?

Edited by humanno
Link to comment
Dziwi troche fakt ze nie ma Cuturne'a w grze THQ ale tym bardziej cieszy jego obecnosc w MMA. Na gameplay chyba troche jeszcze wczesnie, ale jakies screeny czy modele postaci moglby sie pojawić. No i kwestia, wlaka na ringu czy w klatce?

 

Czy wiecie moze kiedy dokladnie ma wyjsc ta gra - czy mozna sie jej spodziewac w tym roku, czy tez dopiero w nastepnym (bo w tym EA wypuscilo juz FN4)?

Link to comment
byla juz o tym mowa wczesniej. Fight Night bedzie wychodzil na przemian z MMA co roku. pierwsza gra od EA o MMA wyjdzie w przyszlym roku okolo wakacji, tak jak wyszedl FNR 4 ;)

 

zgadza sie, dokładniej chyba była nowa o jesieni 2010, wiec puki co trzeba cieszyć sie FN (lub UFC jak kto woli).

Link to comment

A ja mam nadzieje ze tryb kariery ( o ile taki bedzie, ale pewnie bedzie), bedzie urozmaicony bardziej od tego z UFC 2009 Undisputed. Mam tu na mysli jakies gierki zadaniowe przy sparingach (pomijam te spary z zaproszonymi klubami - tam mamy zadaniowki) oraz na treningach silowych, szybkosciowych etc. Tego mi brakuje w UFC od THQ...

Link to comment
  • 1 month later...

Póki nie będzie filmików z gry właściwej ja osobiście się nie napalam. W UFC drażni mnie wymiana ciosów w stójce, troszke mało realnie to wygląda, poza tym brakuje mi takiego typowego parcia do przodu i wyrzucania prostych a la ostatnia walka Griffina z Silvą lub walka rewanżowa Chucka z Renato "Babalu" Sobralem właśnie( teraz chyba tłucze sie w Affliction ale nie jestem pewien), no i low kicki powinny wywierać większe wrażenie na ludkach. Zobaczym jak to zrobią. Ale jakoś po wcześniejszym podejściu EA do sprawy nie moge sie przemóc żeby nie życzyć tej grze źle :)

Link to comment

Tak, Babalu wlaczył w Affliction, i pewnie dalej by wlaczyl gdyby Affilction sie nie rozpadło. Sobral walczy teraz w strikeforce i posiadał nawet pas mistrza light-heavy ktory utracił w ostatniej walce z Musasim. Zarówno w Afflictrion jaki i Strikeforce mozna zobaczycz reklamy EA MMA w klatce, jak i na spdenkach wybranych zawodników [własnie ci dwaj w/w].

 

 

Zobaczym jak to zrobią. Ale jakoś po wcześniejszym podejściu EA do sprawy nie moge sie przemóc żeby nie życzyć tej grze źle :)

 

pewnie nawiazujesz do FN4? co masz na mysli mowiąc wczesniejsze podejscie do sprawy?

Edited by humanno
Link to comment

Humanno nie, nie nawiązuje do FN4, jakiś czas temu wymieniliśmy się pogladami na temat tej gry i starczy. Juz Ci mówie co mam na myśli. Mianowicie jakiś czas temu Dana White sam wyszedł do EA z propozycją zrobienia gry z metką UFC na co usłyszał że "EA brzydzi się czymś takim i że walki w formule MMA to nie jest prawdziwy sport".

Gdy Undisputed odniosło sukces nastawienie EA się zmieniło. "Nagle" Peter Moore i całe EA stali się wielkimi miłośnikami MMA i bardzo chcieli mieć swój wkład w promocję tego sportu. Stąd reakcja Dany który grozi wyrzuceniem z federacji każdemu kto będzie wchodził w konszachty z EA. Couture o ile pamietam pozwolenie uzyskał po sądowej ugodzie.Nienawidze takiego podejścia do sprawy i właśnie dlatego nie życze tej grze dobrze, raczej licze na poważne usprawnienia w nowym UFC od THQ. Pozdrawiam.

Link to comment

Hm , to graść calkiem ciekawych informacji, dobrze wiedzieć, thx. Faktycznie taka zagrywka od EA zasluguje na nagane, choć mozna by powiedzieć.. po prostu byznes. Troche dodatkowych $ i ojro na koncie potrafi zmieniać gusta - niestety. Nie wiem skąd masz cytat wypowiedzi ale jesli faktycznie tak sie wyrazilii to taka prymitywna wypowiedz jest dodatkowo oburzająca dla fanów tej formuły walki. Z drugiej strony Dana nie pozostał dłużny, rozumiem ze kontrakty zawodników regulują kwestie ich występów pod szyldem danej federacji, ale zabronić im użyczenia wizerunku w grze video w ramach zemsty za zachowanie EA? Troche przesada, taka "american style" IMO.

 

Ja wyczekuje na EA MMA, mówiąc krótko, ponieważ chciałbym dostać "FN w wydaniu MMA" ponieważ UFC:U mnie troche rozczarowało. Ponadto dodatkowymi czynnikami są - obecność Fedora, oraz to ze nie pałam sympatią do UFC jako organizacji, ale to juz bardziej subiektywny czynnik.

 

EA sfrajerzyło sie taką wypowiedzią o mma, ale najistotniejsze dla mnie jest zeby gra była dobra. Ekipa zaprzęgnięta do tworzenia tej gry przypuszczam ze zna sie na tym sporcie i przyłoży sie do gry. Dopracowana, ulepszona gra od THQ? Prosze badzo, ja jestem za, przecież chodzi o gameplay!

 

ps. Nie mialem zamiaru rozgrzebywać wątku fn4 ;) pozdro.

Link to comment

Humanno, żeby nie być gołosłownym wklejam link z którego zaczerpnąłem informacje. http://mmajunkie.com/news/15490/ufc-president-dana-white-says-ea-sports-responsible-for-current-mma-video-game-war.mma

 

Pozdr :)

 

 

O wlasnie, dzieki :). Ciekawa sprawa, White ostro wzburzony. Dziwi mnie fakt ze EA odrzucilo jego wczesniejszą propozycje, co jak co, ale UFC to bardzo znana "marka" a co za tym idzie - duzo potencjalnych fanów poleciałoby do sklepu po gre - widać to po dobrej sprzedaży gry od THQ. EA powinno dostrzec w tym okazje do zgarniecia dobrej kasy. Poza tym, byliby na wygodniejszej pozycji w przypadku gdyby inny twórca chciał stworzyć konkurencyjną gre o MMA, bo oni mieliby tą , bądź co bądź, największą i najbardziej znaną federację. No ale skoro uznali "ze to nie prawdziwy sport"... teraz takie stwierdzenie nawet w Polsce brzmiałoby nieco zacofanie. A tak - muszą wyłapywać zawodników z innych organizacji. Widze tylko 1 pozytywną strone tej sytuacji, obawiam sie ze niewielu podzieli moje zdanie - ale jest szansa na dobrą grę o mma - bez otoczki UFC (dla mnei to plus) ;P Sprawa zawodników nie jest taka jednoznaczna bo przecież w innych organizacjach walczą wielkie nazwiska UFC, ktore nie są już związane z tą organizacją umowami.

 

Ale, z tego artykułu można także wyłowić bardzo cenne informacje nt postaci w EA MMA:

 

"Despite reports that Nick Diaz, Mohammed "King Mo" Lawal, Jason "Mayhem" Miller and Jake Shields ? all potential targets to fight for the UFC in the future ? have agreed to appear in the EA Sports title(...)"

 

No i mamy nazwiska, które zgodziły sie wystąpić w grze a których EA jeszcze oficjalnie nie ogłosiło :)

 

Pozwolę sie jeszcze przywołać słowa Dany White'a:

"You know what the difference is?" White asked. "I'm in the mixed martial arts business. EA isn't."

No tak ale w tym wypadku mówimy o grze... a akurat EA wiec o robieniu gier sportowych o tyle wiecej od Dana, o ile Dana wie wiecej od EA nt mma :)

 

peace

Edited by humanno
Link to comment

Swoją drogą Dana ma łeb do promowania MMA a EA się sfrajerzyło. UFC fajne czy nie - kasę mają i dobrych fighterów.

 

A co do EA MMA. Czekam na to. Wiem, że będzie bardziej żywe i widowiskowe. ja w UFC:U się zagrywam jak głupi i czekam na UFC:U 2010 :P fajnie zobaczyć co zrobi konkurencja.

 

 

 

--------

UPDATE !

 

 

 

czyli jakiś kod już jest i jakiś zarys. chciałbym to zobaczyć. niech nam dadzą cokolwiek :)

Edited by MeL
Link to comment

Na stronie easportsworld mozna obejrzec video "Frank Shamrock visits EA SPORTS". Franek nieco speleni przez swój aparat korekcyjny ale z tego co go zrozumialem to mowi o wrażeniach po obejrzeniu gry. A konkretnie walki Fedor vs Coture [ktora nie miala jeszcze miejsca z realu(Tesco tez nie)] . Olsniewająca grafika i płynnoś ruchów, technik, no ale co ma niby powiedzieć.. dalej mowi o "otoczce", kulturze mma i wspinaniu sie zawodnika po drabinie sukcesu, bla bla. Ale mniejsza z tym jakie on ma wrażenia, niech coś pokażą graczom! W PE w wywiadzie ze złotoustym Peterem mozna przeczytac ze prace nad grą trwają juz 2 lata. Coś mogliby pokazać.

Chociaż moze lepiej poczekac niz pokazać jakąś betę za którą bedą zbierać baty od domorosłych "znawców".

Link to comment
  • 1 month later...

Yeah! Troche trzeba było poczekać ale są newsy nt EA MMA. Mianowicie EA umieściło 1szy IN-GAME screen. -> http://mma.easports.com/home.action

Nie ma sie za bardzo co rozpisywać bo to tylko 1 screen. Jeśli byłoby to faktycznie IN-GAME to nieźle, a patrząc ppo postaciach w FN4 to jestem skłonny uwierzyć ze tak to moze wyglądać. Prawde mówiąc, gdyby nie "wykrochmalone" białe spodenki to pomyślałbym ze to foto. No co, nie wygląda fotoreal? Mniej "przerysowane" niz w FN4. Pan zakładający balaszke to nie kto inny jak Fedor. Troche tam ciemno ale ładnie wygląda światło na ciałach zawodników. No cóż, jak mowilem nie ma co pisać poematów nad 1 zdjeciem. UFC tez wyglądało ładnie na screenach [przypominam - dla mnie ufc to niewypał].

 

Trzeba by zobaczyć to w ruchu a..... taka mozliwość tez niebawem bedzie! wygląda na to ze 1sza prezentacje EA MMA w ruchu bedzie podczas gali Strikeforce juz wkrótce bo 7.11. Wtedy zapewne bedzie mozna coś wiecej napisać, przynajmniej mam taka nadzieje.

Edited by humanno
Link to comment

A myslalem ze cos wiecej pokażą, bo tak na prawde jajco mozna wywnioskować z tego filmiku, ciosy są pokazane wyrywczo wiec nie mozna powiedziec jak wypada dynamizm walki. O poziom graficzny mysle ze mozemy byc spokojni, mam nadzieje ze przyłożą sie do plynnosci ruchów i ogólnego wygladu rozgrywki, zeby nie bylo tak tekturowo jak ufc, prosimy o wiecej in game videos!

 

Ps. wygląda na to ze pewnikiem w EA MMA znajdziemy wszystkich czolowych zawodników ze Strikeforce, ciekawe kogo zwerbują spoza, tak jak np. Coture'a.

 

Ps2.

Nigger go down! Ach, ten dzwięk gdy Rogers zbiera strzała na ryj, cudny! Ale słowa uznania sie należą, myślałem ze bedzie bardziej miesem armatnim, nie kazdy potrafi rozwalić kniape Fedorowi 1szym lewym prostym :) lucky nigger. .... moze raczej unlucky. The Last Emperor :wub: <koniec offtopa> ps. mówię oczywiscie o wlace w realu, tak gdyby ktos mial wątpliwości.

 

Edited by humanno
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.