Skocz do zawartości

EA MMA


humanno

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co pamiętam to ufc10 dostalo chyba 9, z czym nie do konca sie zgadzalem :wink: prawde mowiąc i tak juz jestem zaskoczony ocenami jakie zbiera EA MMA, obstawiam ze 8 dostanie w PE.

 

W ramach nakrecania się, obejrzalem juz kolejną gale strikeforce jak wspomnialem, ale jeszcze lepszy patent jest ze strikeforce challengers, mniejsze areny, slabsza oprawa, nieznani zawodnicy - klimat rozpoczęcia kariery jak znalazł ;)

 

relese party - http://www.easports.com/media/play/feature-video/MMAReleaseParty

 

Ferdek vs Coture wirtualnie. :biggrin:

Edytowane przez humanno
Odnośnik do komentarza

To ja poinformuję tylko ze gra pomimo mojego zdziwienia doszla juz wczoraj (wplacalem kase w pt w południe!). Ale narazie tylko dopaliłem i zagralem 2x szybki 1o1. Jacare vs Miller. Spostrzeżenia na szybko - wydaje mi się ze gra zyskala na szybkosci ruchów, w demo te sierpy troche "pływały", jakby z lekkim lagiem, taki ślamazarne. Tutaj jak szybciej "sprężyściej". Tutek tak jak w demo na ringu w jap. więc kolanka na głowe leżącego included :thumbsup: i charakterystyczna pani anouncer znana z Pride Fc [to wiedźma co sie drze jakby ją ze skóry obdzierali] klimat jest. Fajny komentarz. Obczaiłem tez sciezke dzwiekową, 30 utworów, wiekszosci nie znam, ale są np perełki jak Tropa de elite - Tihuany [tak, ten utwór z filmu]. Wkrótce pełniejsza recka z mojej strony ;) Tylko ze dzisiaj RDR Undeath Nightmare... jakos to pogodze :tongue:

 

ed. gra wyposazona jest tez w online pass. Bez niego jest trial na online na 30 dni. Odblokowalem tez klasycznego Coture, jak komus wyslalem niepożądane zaproszenie do sciągniecia dema to sorry :wink:

Edytowane przez humanno
Odnośnik do komentarza

humanno mam do Ciebie [ lub innego posiadacza gry ] pare pytań, będe wdzięczny za odpowiedź:

 

Po pierwsze to denerwuje mnie w demie praktycznie brak [ lub całkowity brak ] jakichkolwiek ran, krwi, siniaków itp. Czy w pełnej wersji ta gra wygląda również jak dla dzieci?

Po drugie: Ledwo znokautowałem zawodnika, a tutaj od razu przerywają i filmik, że wygrałem itp. Czy w pełnej wersji też tak jest? Chodzi mi o to, że ledwo zdążyłem znokautować przeciwnika, a tu od razu nic sie nie dzieje, nie moge go troche jeszcze pobić ani sędzia na mnie nie skacze tylko od razu jest koniec walki i filmik, że wygrałem.. Troche mnie to drażni, wygląda trochee sztywno.

Ostatnie pytanie - jak kiedyś grałem w starego fight nighta na ps2 to moja postać w trybie kariery była coraz starsza i co za tym idzie - słabsza. Czy tutaj też tak jest?

 

@Edit Byłbym zapomniał:

Czy w pełnej wersji przeciwnicy również lepią się do parteru/klinczu tak jak w demo gdzie stójki krótko mówiąc nie da się doświadczyć lub jest to trudne? [przynajmniej dla mnie]

 

Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdro :)

Edytowane przez Empro
Odnośnik do komentarza

Dopiero w 5 rundzie gdy zamroczyłem i znokautowałem przeciwnika to na obu oczach pojawiły się siniaki i leciała krew, ale mojej postaci [ gdy przeez 5 rund to ja dostawałem ostre lanie ] nie stało się nic. Zero krwi ani nic.. Troche to dziwne jest, w rzeczywistości to czasem po kilkunastu ciosach jest dużo krwi, no ale myśle, że to poprostu niefart, a gra nie polega w końcu na samej krwi. Wbrew moim pozorom, ta gra nie jest taka łatwa na jaką się wydaje, niedługo zakupuję pełną wersje, ale przy okazji byłbym wdzięczny jakby ktoś odpowiedział na moje pytania powyżej.

 

@Edit co do tej krwi to może na ps3 jest inaczej? Bo z tego co widzę to Ty htp raczej grałeś w to na xboxie [ Podałeś gamertag w ustawieniach więc zakładam, że masz xboxa tylko :P ]

Edytowane przez Empro
Odnośnik do komentarza

humanno mam do Ciebie [ lub innego posiadacza gry ] pare pytań, będe wdzięczny za odpowiedź:

 

Po pierwsze to denerwuje mnie w demie praktycznie brak [ lub całkowity brak ] jakichkolwiek ran, krwi, siniaków itp. Czy w pełnej wersji ta gra wygląda również jak dla dzieci?

Po drugie: Ledwo znokautowałem zawodnika, a tutaj od razu przerywają i filmik, że wygrałem itp. Czy w pełnej wersji też tak jest? Chodzi mi o to, że ledwo zdążyłem znokautować przeciwnika, a tu od razu nic sie nie dzieje, nie moge go troche jeszcze pobić ani sędzia na mnie nie skacze tylko od razu jest koniec walki i filmik, że wygrałem.. Troche mnie to drażni, wygląda trochee sztywno.

Ostatnie pytanie - jak kiedyś grałem w starego fight nighta na ps2 to moja postać w trybie kariery była coraz starsza i co za tym idzie - słabsza. Czy tutaj też tak jest?

 

@Edit Byłbym zapomniał:

Czy w pełnej wersji przeciwnicy również lepią się do parteru/klinczu tak jak w demo gdzie stójki krótko mówiąc nie da się doświadczyć lub jest to trudne? [przynajmniej dla mnie]

 

Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdro :)

 

Ja dopiero teraz zagralem kilka walk , brak czasu :verymad: i to jako fight now, kariery jeszcze nie zacząłem wiec na ten temat sie nie wypowiem.

 

Co do twoich pytań - rany są i to potrafią być spore. Własnie skonczylem walke gdzie po 1szej rundzie (10min) oboje mielismy oba poliki mocno rozcięte. Krew widoczna jest podczas walki, brudzi się mata. Jesli chodzi o przerywanie walki to troche nie wiem co bys chcial, lutowac dalej nieprzytomnego koelsia? w demie juz bylo ze po KO w parterze mozna bylo jeszcze kilka strzałów sprzedac jak oponent juz spał. W demie zawodnicy lepili sie do klinczu/parteru bo 3 z 4 miało "parterowe" specjalizacje. W pełnej uważam ze zdecydowanie za latwo przeciwnik lapie za glowe w stójce, ale specjalnie to nie jest uciązliwe.

 

Jakoś tak wam powiem to właściwie 1sze dopiero takie konkretniejsze wrazenie po pełnej wersji mam mieszane. Wkurza mnie troche wymiana w stójce, kiedy dostaje kilka ciosów to moje juz nie są wyprowadzane. Nie da sie isc na taką wymiane gdzie oboje zbieramy równo w tym samym momencie. Dziwna tez troche sprawa, ze czasami jak jestesmy w pewnej odleglosci i atakujemy, to zawodnik sam robi takie ciosy z doskoku zeby zmniejszyc dystans, a czasem jak stalem przed nim i machalem, to jakby moje ciosy nie trafiały wgole, nie dochodzily :confused: gralem narazie na normalu i wam powiem ze niezgyt wychodzilo mi rozwalanie kolesi w 1szej rundzie. Dlatego tez chce zaczac kariere zeby wiedziec czy gra jest troche niedodzialana czy ja po prostu cos zle robię. Gra bez porządnego treningu i nauki mija sie z celem i daje mylne wrazenie, tak mi sie wydaje, powiem wiecej jak w koncu porzadnie przysiąde.

 

No i co mnie wnerwia, kamera w klinczu w stójce!! to jest fail, koles ladował mi kolanka to choroby morskiej mozna bylo dostać, kamera kolysala sie z takimi przechyłami. :sick:

Edytowane przez humanno
Odnośnik do komentarza

Jakoś tak wam powiem to właściwie 1sze dopiero takie konkretniejsze wrazenie po pełnej wersji mam mieszane. Wkurza mnie troche wymiana w stójce, kiedy dostaje kilka ciosów to moje juz nie są wyprowadzane. Nie da sie isc na taką wymiane gdzie oboje zbieramy równo w tym samym momencie. Dziwna tez troche sprawa, ze czasami jak jestesmy w pewnej odleglosci i atakujemy, to zawodnik sam robi takie ciosy z doskoku zeby zmniejszyc dystans, a czasem jak stalem przed nim i machalem, to jakby moje ciosy nie trafiały wgole, nie dochodzily :confused: gralem narazie na normalu i wam powiem ze niezgyt wychodzilo mi rozwalanie kolesi w 1szej rundzie. Dlatego tez chce zaczac kariere zeby wiedziec czy gra jest troche niedodzialana czy ja po prostu cos zle robię. Gra bez porządnego treningu i nauki mija sie z celem i daje mylne wrazenie, tak mi sie wydaje, powiem wiecej jak w koncu porzadnie przysiąde.

 

 

A jak wypada poziom trudności względem UFC? :) Dużo łatwiejszy?

Odnośnik do komentarza

....

 

A jak wypada poziom trudności względem UFC? :) Dużo łatwiejszy?

 

W ufc gralem jedynie demko, fakt latwo nie bylo, ale kiedys sie zdziwilem jak z ciekawosci wlaczylem najwyzszy poziom i w sumie niezle mi szlo do czasu naglego ko ;] Wczoraj pogralem w EA na normalu i co? i dostalem klocki. W 1szej walce zamroczylem przeciwnikia kilka razy ale bywalo i tak ze dostalem ko w ciagu jakies 30sec. Fajna akcja, dostalem serie, zamroczylo mnie, dostalem jednoczesnie head kicka upadlem juz w stanie agonalnym [nie wiem jak wtedy próbować dojsc do siebie] i koles nadbieając zapodal soccer kicka w glowe[trzeba przynac ze te prezentują sie calkiem brutalnie, wygląda to jak patent z dyskotekowej zadymy]. Mysle ze na spokojnie kariere zaczne na Hard skrupulatnie przykładając sie do tutoriali, gry na Legend narazie sobie nie wyobrażam :blush: Pomimo ze wczoraj mialem maly niesmak po grze, to dzis ciśnie mnie zeby dalej pograc.

Odnośnik do komentarza

No co do tego klinczu to kamera to fail, myślałem, że zwymiotuje jak się zaczęła kręcić. Jeśli chodzi o to " lutowanie nieprzytomnego " to nie chodzi mi o to, tylko o to, że to przerwanie i filmik to jest troche nienaturalne bo gdy sprzedam mu już kilka luf po nokaucie to moja postać sama schodzi [z przeciwnika], a jak dla mnie to lepiej by wyglądało gdyby on nie schodził tylko np. sędzia go zrzucił/odepchnął/rozdzielił [jak kto woli], bo rzadko kiedy [ przynajmniej ja mam takie odczucie ] zawodnik sam odchodzi w rzeczywistości, no ale to aż takie uciążliwe nie jest gdy na przykład gram na hardzie* [*hard -normal to dla mnie hard jak narazie, a więc mowa tu o normalu :D ] i po 3 rundach go znokautuje to jestem pod takim wpływem emocji, że nie zwracam na to uwagi xD

Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu uda mi się zamówić pełną wersję :D

Edytowane przez Empro
Odnośnik do komentarza

A graliście coś w multi? :)

 

Ja nie i raczej szybko nie zagram. Zwłaszcza mając na uwadze odsetek upośledzonych dzieciaków online w FN4. A EA MMA daje mozliwosc szybkiego glupiego machania kończynami więc raczej się tą opcją nie jaram. Co nie znaczy też ją zupełnie skreślam. Kariera first.

 

Zawodnik stworzony, ale o 2 w nocy juz mi sie nie chcialo kontynuować treningów. Pomimo tego widzę postępy, jednak nauka sterowania w trakcie normalnej walki to nie to ;) Tutaj już śmiało łączyłem ciosy w dowolne kombinacje, kicki, ciosy na korpus, nawet te troche niewygodne uppercut'y, da się to zgrabnie ogarnąć. Dziś zapewne poczynię jakieś postępy.

 

Edytor postaci spoko, ale szału nie ma. Mamy 96 wzorów tatuaży, ale np fryzury z włosami chociażby "za uszy" brak. Bas jako 1szy trener bardzo fajny, lubie tego kolesia od czasów jak komentował Pride. Tylko ta mimika i (zwłaszcza) oczy pozostawiają troche do życzenia, to samo dotyczy sie announcer'ów. Szczergóły w sumie.

Edytowane przez humanno
Odnośnik do komentarza

@humanno Czyli z tego co rozumiem nie można mieć długich włosów? Ja narazie nadal katuje demo, ale już mi przestaje wystarczyć, w przyszłym tygodniu trzeba się brać powoli za zamawianie :D

 

Aha i jeszcze jedno pytanie: Czy gdy już zrobię postać to już bezpośrednio w trakcie kariery moge ją edytować np. poprzez dodanie nowych tatuaży, zmianę fryzury lub coś w tym stylu?

Edytowane przez Empro
Odnośnik do komentarza

@humanno Czyli z tego co rozumiem nie można mieć długich włosów? Ja narazie nadal katuje demo, ale już mi przestaje wystarczyć, w przyszłym tygodniu trzeba się brać powoli za zamawianie :D

 

Aha i jeszcze jedno pytanie: Czy gdy już zrobię postać to już bezpośrednio w trakcie kariery moge ją edytować np. poprzez dodanie nowych tatuaży, zmianę fryzury lub coś w tym stylu?

 

własnie trafiłeś w 10 z tym pytaniem. NIe, nie ma do wyboru długich włosów wiec jak ktoś chciał mieć kucyka albo dredy to sorry :wink: a ad 2giego pytania... zachodzilem wglowe dlaczego podczas tworzenia postaci ma ona juz jakies otarcia na gębie i chyba slady krwi... na treningu to zrozumiale ze moze miec.. ale przed rozpoczeciem walki?? No i chyba wlasnie natrafilem na buga :ohmy: moja stworzona postać "genetycznie" ma te slady na gębie. Chciałem edytować postać z menu my fighters ale nie widzialem takiej opcji..hmm. Dziwne bo chyba gdzies widzialem napis "to edit your fighters go to "my fighters" menu "... a tam takiego czegos nie widze. hm... Nic to, dopeiro 2 walki wiec zrobie jeszcze raz, chyba miałem pecha.

 

Trzening przed walką to 8mio tygodnowy camp, na początku oczywiscie w standardowej silce. Do wyboru kilka kategorii [stójka, klincz, parter, submissions, free] po kilka treningów z kategori [np w stójce mamy kombosy na rece, na nogi, unikanie parteru, uniki i poruszanie sie] czyli w porównaniu do 3 rodzajów treningu z FN (byly 3 dobrze pamietam? kombo, sila i szybkosc?] to duuuza roznica. Zwłąszcza ze np trening combo na nogi to nie jakies bezsensowne kopanie, tylko kombinacje takze z uzyciem rąk, ktore są "wprowadzeniem" przed nadchodzącym kopniakiem. Logiczne i realne, pamiętam to z treningów na ktore uczeszczałem. No i przed walką mamy az 8 treningów [1trening/1tydzien]. Jak dojdzie do tego np wyjazd na camp do innego kraju no to zpowiada sie fajnie. Tyle narazie obadałem kariery. Musze zrestartować mojego stygmatyka i jade dalej.

Edytowane przez humanno
Odnośnik do komentarza

A graliście coś w multi? :)

Ja nie i raczej szybko nie zagram. Zwłaszcza mając na uwadze odsetek upośledzonych dzieciaków online w FN4. A EA MMA daje mozliwosc szybkiego glupiego machania kończynami więc raczej się tą opcją nie jaram. Co nie znaczy też ją zupełnie skreślam. Kariera first.

 

Ciekawe jestem jak ma się sprawa lagów. W UFC 10 były one strasznie uciążliwe. Pamiętam, że nawet THQ obiecało wypuszczenie łatki, ale nic z tym nie zrobiło <_<

Odnośnik do komentarza

Mały update do informacji podanych przeze mnie wcześniej. JEST możliwośc edycji zawodnika podczas kariery, dokonujemy tego z poziomu naszego "prawie iPhon'a" :thumbsup:

 

Moj nowy ludek pozbawiony tym razem wad genetycznych twarzy :teehee: dzielnie walczy, nawet przestawilem sie na hard przy 3ciej walce i... wygralem przez KO :) 1sza walka wygrana w ten sposób, wczesniej nie mialem nawet ogluszenia.

 

Fajnie prezentują sie treningi i cala otoczka. Zawsze dostajemy jakąś wiadomosc glosową od Bas'a albo spotykamy sie z nim. Mowi o nowosciach, albo komentuje to co wydarzylo sie w ostatniej walce. Własnie zarobioną kase wydałem an wycieczke do Extreme Coture gym. Poza możliwością nauki ciosów specjalnych [dodatkowe duszenia, dźwignie, takedowny, efektowne ciosy] sam program treningowy sie rozni. Nie ma tam np nauki submissions, ale są dodatkowe cwiczenia na parter albo inne combosy w stójce. Z pewnością jest to spore urozmaicenie, takie wyjazdy. Sam trening wlasciwie zajmuje wiecej czasu niz walka :) mnie sie to podoba wlasciwie, jest wieksze wyczekiwanie na walke i podjarka. No i jeszcze sporo rzeczy których trzeba sie nauczyć.

 

 

W fighter share oczywiscie do sciagniecia cala plejada zawodników UFC "homemade" :whistling: taki liddel wyglada calkiem podobnie http://www.easports.com/mma/fightershare/fighter/id/44334447/platform/ps3

Odnośnik do komentarza

Online zagralem na razie 2 walki (1-1) i na poziomie fn4 jest, czyli lagi sa, czasem maja wplyw na zabawe ale ogolnie da sie spokojnie grac. Tylko powinni zmniejszyc okienko czasowe na wcisniecie kolka. A szarzowanie w stojce mocno ogranicza szybko spadajaca stamina takze naprawde zle nie jest. W singlu zagralem z 7 walk i z radoscia moge rzec ze nie wszyscy nawet na legend tula sie non stop do Ciebie. Nie umiem tylko stompow robic, jakis tip Humanno ;) ? Kariere zaczne jak odbiore kamere od kumpla :) Ogolnie gra naprawde przyjemna.

Odnośnik do komentarza

Poza możliwością nauki ciosów specjalnych [dodatkowe duszenia, dźwignie, takedowny, efektowne ciosy] sam program treningowy sie rozni. Nie ma tam np nauki submissions, ale są dodatkowe cwiczenia na parter albo inne combosy w stójce. Z pewnością jest to spore urozmaicenie, takie wyjazdy. Sam trening wlasciwie zajmuje wiecej czasu niz walka :) mnie sie to podoba wlasciwie, jest wieksze wyczekiwanie na walke i podjarka. No i jeszcze sporo rzeczy których trzeba sie nauczyć.

A po tych wszystkich naukach nowych ciosów itd. występuje zmęczenie podobne jak w UFC? Czyli musisz sobie odpocząć przed walką, bo inaczej w walce nie masz szans i do tego stamina jest na niższym poziomie.

Edytowane przez sprite
Odnośnik do komentarza

A po tych wszystkich naukach nowych ciosów itd. występuje zmęczenie podobne jak w UFC? Czyli musisz sobie odpocząć przed walką, bo inaczej w walce nie masz szans i do tego stamina jest na niższym poziomie.

 

Nie odnotowałem czegoś takiego, jesli chodzi ci o czas na odpoczynek po treningach - przed walką. Te 8 tygodni to w zasadzie jakby takie 8 punktów do wykorzystania, 1 trening to 1 punkt, nie wiem czy czasem podróż nie "kosztuje" 1 tygodnia nie zwróciłem uwagi. Konczysz treningi i nastepna opcja to walka.

 

@RudiAG , stompy na glowe lezącego to chyba special, chociaż stompów nie widzialem jeszcze, tylko soccer kicki ktore wyglądają przednio. Jak tworzymy zawodnika w opcji fighter share to wtedy mamy wicej opcji niz w karierze, bo od razu wybieramy sobie te specjale [np. backfist, diving punch, supermen punch itp, nie jakies super-duper-ciosy, tylko te bardziej widowiskowe, ktore nie są dostępne od razu w karierze], rozdysponowujemy punkty na statystki. W karierze zaczynamy ze standardowym zestawem, specjale [nauka na wyjazdach] i pkt nabijamy na treningach. No i stompy/soccerkicki to tylko w odpowiedniej organizacji.

 

Polecam sprawdzać statystyki naszych oponentów przed walką. Pomaga to bo np. widac ze koles jest slabszy w zdobywaniu pozycji w parterze i gorzej broni sie sie przed submission, albo wrecz przeciwnie, słabsza szczęka i odporność na ciosy a dobry parter. Moja ostatnia walka była przeciwko wiekszemu ode mnie kolesiowi o specjalizacji muay thai. Juz na samym początku zebralem kilka czystych low'ów i widzialem ze momentalnie zrobiłem sie ślamazarny przez okopaną noge. Wtedy dziada w parter i tam nie dałem mu szans na wydostanie się.

 

Taj jak Rudi pisze, "klejący" się do ciebie przeciwnicy nie są aż tak nachalni, w demo mielismy 3 na 4 parterowców, wg mnie slaby dobór zawdoników na demo bo 85% czasu leżeliśmy.

Odnośnik do komentarza

Kariera powoli sie toczy, hard jednak nie jest taki hard, obecnie jestem w Liga de Combate w Brazylii, staty 9-0. 20min rundy dają popalić, własnie dobre kilkanascie min zajelo mi zdobycie 9tego zwycięstwa. Przybylo kilka miejsc treningowych, gdzie wbrew pozorom wcalnie jest tak latwo, latwo stracić kilka z tych 8 tyg treningów na poprawianie nieudanego cwiczenia. Czy mi sie zadawalo czy w jednym z 1szych info od pani sekretarki bylo poadane ze mozemy sobie wybierac przeciwnikó? Bo jak na razie wybór mialem tylko ligi. ALe hm.. w sumie chyba nie ma wyboru przeciwnika, przynajmniej na razie, bo Bas na starcie mówi ze on bedzie nam zalatwial kontrakty, to sam sobie odpowiedziałem :sweat:

Troche nie rozumiem sytuacji z submissions podczas ostatniej walki, nie moglem nawet spróbować takiej akcji :mellow: nie wiem ocb, moze bylem juz za slaby..

 

Gra wciąga, treningi są przyjemne, są czescią gry, nie tylko przerwami miedzy walkami. Troche wkurza mnie wymiana w stójce, czasami. Jakos tak gra zacheca do trzaskania sierpami, bardziej niz do wyprowadzania akcji lewy,lewy, prawy.. a timing to trzeba miec niezly zeby parowac ciosy, chyba czas wyjechac do Tajlandii na trening :wink:

Edytowane przez humanno
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...