Skocz do zawartości

Turniej TEKKEN 6 BR, prośba o pomoc


Azaroth666

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Z forum korzystam bardzo rzadko, a udzielam się co najwyżej jak chcę coś "opchlić". No ale do rzeczy ;)

 

Od 2 miesięcy przebywam w Brighton, gdzie pracuję jako therapeutic carer i tak się złożyło, że jutro będę mógł wziąść udział w turnieju T6BR, który jest częścią większej trasy. Więcej w linku: http://www.whatwillyoufightfor.com/tourdates.html.

Nie jestem doświadczonym graczem, nie sadzę juggli na 80dmg, w T5 tylko Kazuyę i Steve'a doprowadziłem do Tekken Lorda no i od jakichś 2 lat nie grałem, bo nie miałem za bardzo z kim. W T5DR na psp grałem może z 30h max Kazuyą. Mój manual jest na poziomie EGWF, d/f+3, 1, 1, d/f+4,4 (czasami 2 EGWF). O turnieju dowiedziałem się wczoraj, a skoro w zasadach jest wyszczególnione, że eliminacje lokalne są rozgrywane na padach, widzę w tym moją szansę. Wybiorę oczywiście Steve'a, bo jest w 3 najlepszych tierów i nie wymaga takiego manuala jak Kazek. Prosiłbym o kilka rad jak grać żeby wygrać (nie mam na myśli "myślenia turniejowego" bo na tym się trochę znam, jako wielokrotny uczestnik Katowickich turniejów piłkarzyków), czyli jakieś bezpieczne strategie.