Jump to content

Torchlight!


Trzcina

Recommended Posts

Wczoraj obadalem sobie Torchlight, gra malego studia, zajmujace doslownie grosze miejsca na HDD (okolo 800 MB zainstalowane) ale powiem jedno... nie gralem w lepsza gre diablopodobna od czasow diablo 2. Gra jest tworzona przez ludzi ktorzy byli wspoltworcami Diablo 1 i 2 i to widac na kazdym kroku. Szczerze mowiac to jest to diablo - 12 lat pozniej. Gameplay jest bardzo podobny, zaczynajac od scroll of identify i town portal, poprzez system eskploracji dungeonow, na klasach itemach, slotach na armory, sposobie generowania itemow, mobach, questach, muzyce konczac.

 

Literalnie.

 

KAZDY kto gral i kochal diablo 1 i 2 odnajdzie sie tutaj bez problemow i bedzie tlukl w te gre namietnie. Gdy wczoraj wlaczylem to zarowno ja i jak i moja dziewczyna gralismy przez 3 h... az sie zorientowalem ze jest 1 w nocy i czas isc spac.

 

Oczywiscie gra zawiera szereg nowych features i usprawnien, ale generalnie feeling jest identyczny. Polecam SERDECZNIE sprobowac kazdemy chociazby demo single player.

 

http://www.torchlightgame.com/

Link to comment

Lol ;]

 

Swiat moze sie wydawac maly, bo 1 i 2 pietra sa krotkie, ale potem jest juz ogrom. Aktalnie jestem bodajze na 6 albo 7 lokacji, 30 pietro (kazde kolejne jest coraz lepsze! :D) i niektore pietra potrafia zajmowac nawet po 1h (bo masa mobow i loota a ja gram na hard).

 

Btw, grajcie na hard, poczatek jest latwy, srodek jest w miare, ale teraz na 25 pietrze w dol to juz jest rzeznia, trzeba uwazac zeby cie nie okrazyli, bo jak zle staniesz to mozesz zejsc w ciagu 3 sekund... A to tylko hard, ciekawe co jest na very hard :o

 

Jeszcze jedna sprawa, robcie ludziska GAMBLE! :D Jest jeden fajny patent na gamble. Jak sprawdzasz item, to patrzyc na jego wymagania. Wszystkie beda mialy napisane - Level - ???, ale niektore maja wiecje wymagan np armory :

Level - ???

Dextererity - ???

Defense - ???

 

Takie itemy ZAWSZE sa conajmniej niebieskie, a bardzo czesto (polowa przypadkow u mnie) sa albo setowe (purpurowe) albo zlote (unikalne). Sam gram luczniczka i obecnie moja bron ma 560 DPS. Z gamblingu dostalem purpurowa bron, ktora poprawilem w shrine of enchantement ;)

Link to comment

Gra garściami czerpie nie tyle z Diablo co z Fate - nawet graficznie te dwie pozycje są podobne (zwłaszcza patent z chowańcem, który przy pomocy ryby zmienia wygląd a do tego nosi przedmioty do miasta). Jedyna różnica to to co w Fate irytowało tu poprawiono a i same dungeony wydają się być bardziej zróżnicowane.

 

Gra się miło, bardzo podoba mi się patent z wypadami na niskie poziomy za pomocą zakupionych portali. Tym sposobem fabularnie jestem dopiero na 5 poziomie a bezproblemowo jednym szlagiem kładę jakieś robociki z 18lvl.

Link to comment

Jak za darmo jak na stronie stoi, że jest po 19,95$ ??????? o.O

 

No ja tego tez nie rozumiem :o

 

Greah, a na jakim poziomie trudnosci grasz? :P

 

Anyway po przejsciu 'glownego' trybu fabulularnego odslania sie :

 

 

zupelnie nowy dungeon w lewym, dolnym rogu mapki - shadow vault- na ktorym moby zaczynaja na duzo wyzszym lvl, bija naprawde mocno i dropuja epicki loot.

 

 

Tak wiec dalej nie wiem czy jest jakies new game+, pozwalajace na gre od samego poczatku juz rozwinieta postacia, ale gra jest niesamowicie dluga... jak na tego typu tytul.

Link to comment

Gra teraz jest za free, a jak w styczniu wyjdzie multi to wtedy będzie trzeba becelować.

 

łoooooot?

 

Q: What is the release date, and how much will it cost?

 

A: Torchlight will be available for digital download on October 27th, 2009. It will debut at the introductory price of $20 (US). You can get Torchlight from our site (www.torchlightgame.com), as well as various other digital distributors.

Link to comment

@Trzcina

 

Jestem casualem więc gram na normalu :turned: ale z tego co widzę to mięśniak nawet na hardzie radzilby sobie bez większych problemów. Cała strategia ogranicza się do zrobienia kółka wokół przeciwników aby było ich ok 4-7 w jednym miejscu i odpalenie szlaga, który tnie kilku jednym uderzeniem.

 

Ciekawi mnie jedno - czy ta gra ma koniec? Fate nie miał

Link to comment

Ja pykam na hardzie laseczką :) Fajnie się szutuje kościeje ze strzelby ^^

 

Pytanko. Jest w osadzie ktoś kto identyfikuje przedmioty? Czy trzeba ze sobą nosić kilo ISów ? ;)

 

Jeszcze jedna sprawa, robcie ludziska GAMBLE!

 

ale jak ? ;)

Link to comment

Ja pykam na hardzie laseczką :) Fajnie się szutuje kościeje ze strzelby ^^

 

Pytanko. Jest w osadzie ktoś kto identyfikuje przedmioty? Czy trzeba ze sobą nosić kilo ISów ? ;)

 

Jeszcze jedna sprawa, robcie ludziska GAMBLE!

 

ale jak ? ;)

Mozesz sie nauczyc czaru ktory identyfikuje przedmioty a co do gamble to na mapie znajdz goscia (goblin) ktory oznaczony jest dwiema kostkami do gry i u niego kupuj przedmioty w sposob ktory opisal Trzcina (dziala).

 

Acha, uzaleznilem sie ;) gram "barbem" chwilowo 12 lvl

Link to comment

Gamble - idziesz do kolesia, który na mapce jest zaznaczony kostkami i tam kupujesz przedmioty, które mają po kilka wymagań, te są najlepsze. W D2 też taki był.

 

A tak w ogóle, to kurwa ta gra powinna mieć podtytuł "i tak jebniesz nockę" - odpaliłem, żeby sprawdzić, czy działa, a skończyłem o 3:00 w nocy, siłą się odrywając.

Link to comment

Heh, nie grałem nigdy w Diablo (wiem, herezja ; P), i nie rozumiałem fenomenu tej gry

 

Dopóki nie odpaliłem Torchlighta

 

Jakież to jest uzależniające o_o

 

Na razie śmigam alchemikiem, lvl 18 ;]

 

Swoją drogą, fajnie rozwiązane jest rozwijanie postaci. Alchemik może działać jako typowy caster, albo można mu inaczej rozdać punkty, i będzie walczył w zwarciu (nieco mi się to kojarzy z shamanem z WoWa :P)

 

 

Enyłej, genialna gierka. Teraz już wiem, że D3 to będzie dla mnie must have :>

Edited by Zaton.
Link to comment

Tak jak ludziska napisali, koles od gamblingu stoi w dolnym, prawym rogu mapy ;) Kupujcie w sposob ktory opisywalem i nie bedzie problemu.

 

Kilka dodatkowych uwag -

 

- gra sie w zasadzie nie konczy, po przejsciu glownego watku fabularnego pojawia sie tzw infinity dungeon ktory jak nazwa wskazuje ma nieskonczona liczbe pieter (tak sadze ;p )

- zawsze mzona kupowac mapki w sklepie ktore otwieraja dodatkowe dungeony, w ktorych moby sa zawsze na naszym poziomie

- jak juz przejdzie sie glowny watek to pojawia sie NPC ktory pozwala robic Retirement, dzieki temu mozemy 'zakonczyc' przygode obecna postacia i na jej bazie zrobic nowa (mozna wybrac klase jaka sie chce) ktora bedzie miala przeniosiony czesc FAME i w efekcie zaczyna z jednym skill pointem wiecej, ORAZ co wazniejsze z jednym w ybranym itemem ktory zostanie zenchantowany (dodaja calkiem sporo bonusow) a jego nazwa bedzie miala zawierala imie postaci

 

Generalnie gra jest w miare prosta, dopoki sie nie trafia na moby na swoim lvl. Hard jest w miare prosty, ale prawdziwa jazda zaczyna sie na very hard. Ja grajac na hard mam momenty ze 'schodze' w ciagu 3 sekund bo stalem w ogniu ;)

 

Bardzo wazne i przydatne jest enchantowanie itemow. Nie ma na to limitu, tzn ze ZAWSZE mozna bron ulepszyc, na forum tworcow gry (runic games) ludzie uwazaja to wrecz za cheatowanie lol... Ale ja wam mowie ZAWSZE enchantujcie, przynajmniej bronie.

 

Do gry powstaja juz pierwsze mody i patche. Jest jakis patch ktory poprawia loadingi (jedyna wada gry :S ) a takze jakis mod ktory robi mapki 'epickimi' cokolwiek to oznacza (wszystkie moby sa bossami? ;p). A to dopiero sam poczatek na dobra sprawe. Niedlugo ma wyjsc edytor ktory ma pozwolic na zmiane doslownie wszystkiego :)

 

Ciesze sie ze ludzie sie wciagneli i ze maja rownei dobra zabawe co ja i wszyscy w domu :D

Link to comment

barb+critical+slash=cheap

 

clipboard01zf.jpg

 

Gra się fajnie ale jak człowiek rozpracuje gameplay to wszystko robi się aż za łatwe (nawet na hard). Cała strategia ogranicza się do wbiegania między potwory a build do wymaksowania dwóch broni, mistrzostwa we władaniu, cięcia poprzecznego, modyfikatora krytyków i odrobiny szczęścia w itemach.

Link to comment

No coz, moj brat swoim 'barbem' kroi po 9k critami, wiec wiem co masz na mysli ;) Ale sprawa nie jest az tak prosta, bo zeby moc sie wbic w moby to trzeba miec odpowiedni armor. A o takowy wzgledem mobow na naszym poziomie naprawde trudno.

 

Anyway, w zamierzeniach tworcow ma/miala byc to gra w ktora moze grac kazdy i w kazdym momencie przerwac. Stad tez save w miejscu w ktorym sie stoi. Tworcy chcieli rowniez ominac szereg denerwujacych rzeczy jakie sie wiaza z tego typu grami, dzieki czemu mozemy posylac peta aby sprzedal nam itemki, itd itp ;) Stad tez raczej luzne podejscie do zabijania na nizszych poziomach trudnosci.

 

Dla prawdziwych twardzieli (ja jeszcze nie probowalem ;p) jest tryb VHHC, czyli - very hard hardcore character ;] Gdzie nie tylko moby tluka jak glupie (brat zrobil retirement i sprobowal na very hard infinity dungeon), naprawde bardzo, bardzo mocno, ale po jednym zgonie jest game over i brak respawnow :P

 

W takim grach nie za bardzo jest jak utrudnic rozgrywke, poza zwiekszaniem HP/DMG u mobow :( Jezeli zas chodzi o Barba to jego NAJBARDZIEJ przegietym skillem jest Devastate, to wlasnie tym moj bro robi 9k crity.

 

Ale to i tak niewiele, na forum czytalem o ludziach ktorzy maja seeking shoot od luczniki i 17k crity na niespecjalnie wysokim lvl (60), ale jestem pewien ze bedzie to konieczne w ifnity dungeonie ;]

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.