Skocz do zawartości

Deus Ex: Human Revolution


Paliodor

Rekomendowane odpowiedzi

Skończyłem podstawkę, zajęło mi to 20h, wykonałem większość questów pobocznych. Zdobyłem także acziwa za niezabicie nikogo...

 

Szczerze mówiąc czuje się rozczarowany, bo HR co prawda jest bardzo dobry, ale po pierwszych opiniach na necie czy to z wersji preview czy już z wersji właściwej spodziewałem się mindfucka i gry, którą zapamiętam na długie lata. Niestety, fabularnie gra jest płytsza niż pierwowzór, muzyka nie kopie dupy (poza motywem przewodnim ofc), nie podobała mi się również ta monotonna paleta barw. Na duży plus zasługują za to dialogi, świetne pomyślany rozwój postaci a także - a może przede wszystkim - nieliniowość i pełna swoboda jeśli chodzi o samą rozgrywkę.

 

Ogółem - rozczarowanie, ale naprawdę warte uwagi rozczarowanie - takie na 7,5/10...

Odnośnik do komentarza

15 listopada będzie mieć premierę OST z DE:HR. Na płycie znajdzie się 25 utworów, a cena samego wydania będzie wynosiła 11.95$. Pełna lista utworów jakie znajdą się na płycie w linku poniżej:

http://www.deusex.pl...re=869#comments

Edytowane przez Paliodor
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

W końcu się zabrałem za Deusa, dopiero teraz, choć mam go niemal od premiery. Gram na średnim i już raz wpadłem, tj. zauważono mnie, ale nawet bezpośrednia wymiana ognia nie była ciężka, akurat zaatakowali mnie na tym większym placu podczas misji na martwych blokowiskach czy czymś takim :P Schowałem się, potem wszedłem na sprincie na górę (przebiegłem strzelając z pistoletu maszynowego, leciały seryjne headshoty) i tam gdzie jest wieża do shackowania skampiłem, a następnie dokonałem rzezi pistoletem :D Wiem, że było to wbrew duchowi gry i że na dalszych etapach/wyższym poziomie trudności nie będzie za dobrze z tym, ale myślę, że z odpowiednim opanowaniem itd. można tu nie ciąć się po każdym alarmie (wiem, że wiele osób tego się obawiało po zapowiedziach, że będzie można niby wszystko, a jednak najbardziej opłacalne skradanie). Poza tym już po tych 2/3h gry mogę powiedzieć, że kilka razy zdarzyło mi się, że nie mogłem gdzieś pójść, bo nie miałem np. hackowania podczas szperania po mieście. Grafika jak dla mnie ujdzie, chociaż podczas przerywników jest wyraźnie brzydsza (wtf?), ale za to muzyka na najwyższym poziomie.

 

Świetne są również te wszystkie szczegóły, które widzimy od początku rozgrywki: e-booki, gazety, e-maile. Wiele to raczej nic nie znaczące pierdoły, przynajmniej tak by się mogło wydawać, ale strasznie mnie jara czytanie tego wszystkiego i poznawanie świata :D Ogólnie po tych kilku godzinach z grą mogę powiedzieć, że jest pozytywnie i liczę na więcej :D

Odnośnik do komentarza

Hackowanie mam na 3 poziomie chyba + wieżyczki co chyba było failem ;p Poza tym gdzieś wyczytałem, że na bossów się przydaje taifun więc wykupiłem w klinice i mam już 2/2, a teraz chyba coś zrobię z tym podnoszeniem ciężarów, bo też może być przydatne przy skradaniu. Na razie 100% tego co mogłem zobaczyć zobaczyłem nawet jak tam nic nie było i zamierzam tak robić, bo ciekawią mnie te niuanse ;p (lustro, którego pani jeszcze nie zamówiła, a leży w magazynie od 2 tygodni i czeka na odbiór)

Odnośnik do komentarza

Przejmowanie wieżyczek i robotów w dalszej części gry się przydaje. Z hackowania bierz właśnie poziomy zabezpieczeń i obniżanie % przy fortyfikacji, zdecydowanie łatwiej się wtedy włamać.

 

Dźwiganie ciężkich przedmiotów tez jest przydatne, bo często jakieś automaty zasłaniają wejścia przez szyb.

 

Ogólnie, żeby nie tracić praxis to najlepszym wyborem jest: hackowanie, przebijanie przez ściany, kamuflaż (tylko przy skradaniu, co warto robić), system ikar przy lądowaniu, nokautowanie dwóch przeciwników jednocześnie (też pomocne przy skradaniu), przenoszenie ciężkich przedmiotów, wyższe skakanie, szybsza regeneracja baterii i rozwijanie inwentarza. Na pozostałych można się skupić później.

Edytowane przez Zwyrodnialec
Odnośnik do komentarza
Deus Ex: Bunt Ludzkości sprzedał się w liczbie 2,18 miliona egzemplarzy - ogłosiła firma Square Enix. Główny udział w tym niewątpliwym sukcesie produkcji Eidos Montreal miały rynki europejskie, gdzie zakupiono 1,38 miliona sztuk gry. 800 tys. kopii zeszło na terenie Ameryki Północnej. Dane obejmują okres od premiery do końca września.

 

gram.pl

 

Cieszy ten wynik.

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...