Opublikowano 16 grudnia 201113 l Na bank będzie następne DLC , ostatnio właśnie się zastanawiałem w jakich klimatach i wprawdzie wolałbym cosik w klimatach WW II ale future war też może być widowiskowe . Tylko błagam bez tych z(pipi)anych assignments , typowo konsolowy pomysł dla fanów "calaczków" i męczenia na siłę trybów i uzbrojenia byle coś tam odblokować , a`la męcz słabiutki w porównaniu do CoD-a co-op ileś tam h żeby g3 odblokować , bezsens. Edytowane 16 grudnia 201113 l przez dc1982
Opublikowano 16 grudnia 201113 l IMO dlc powinno obejmować jedynie nowe mapy a nie nowy setting jak Vietnam do Bad Company 2. Dlatego mam nadzieję że gdzieś w 2013 roku (wątpię żeby wcześniej) DICE stworzy takiego BF 2143. TItan mode to najlepszy tryb ever, kto nie grał ten niech żałuje.
Opublikowano 16 grudnia 201113 l O nie, tylko nie WWII czy inny Wietnam... Ja w następnym DLC chcę Arica Harbor, Atacama Desert, Isla Innocentes i Nelson Bay Ewentualnie jeszcze Heavy Metal, Oasis, Port Valdez Edytowane 16 grudnia 201113 l przez ako
Opublikowano 16 grudnia 201113 l TItan mode to najlepszy tryb ever, kto nie grał ten niech żałuje. If 2143 is really on the track then they better not screwing it like BF3. * I can imagine the titan wont able to move as the FB2 is too powerful. XD
Opublikowano 16 grudnia 201113 l O nie, tylko nie WWII czy inny Wietnam... A pierwszy BF (ten oryginalny) nie zaczynał czasem w klimatach WW II ? Wietnam był , przecieki o 2143 są więc co może być następne w kolejce ?
Opublikowano 16 grudnia 201113 l No pierwszy BF był w tych klimatach, ale WWII mi się już osobiście tak bardzo przejadła, że nie chcę widzieć kolejnej gry/DLC w tym klimacie. Tak najbardziej to jestem za tym, żeby zrobili coś zupełnie nowego, a nie odgrzewali stare pomysły (choć co do umiejętności obecnie zatrudnionych map designerów to można mieć obawy). Marzy mi się mapa we mgle, może jakieś wioski w burzy piaskowej, tereny niezurbanizowane w nocy podczas burzy. Śnieg, mróz. Pomarańczowe zachody słońca. Go DICE! W sumie ciekawe, jak deweloperzy w obecnych czasach zapomnieli efektów typu mgła - pomyślcie tylko jak szybko rozwiązało by to problem snajperów na danej mapie Ja wiem że kiedyś mgła to była oznaka ograniczeń sprzętu, ale teraz, kiedy mamy wolumetryczne chmury i dym? Edytowane 16 grudnia 201113 l przez ako
Opublikowano 16 grudnia 201113 l @Stona: gdzieś znalazł takie cudo? Edytowane 16 grudnia 201113 l przez ako
Opublikowano 16 grudnia 201113 l http://battlelog.bat...by-4Netplayers/ A tutaj Zrobiłem sobie adv.filtr i zaznaczyłem no veh+60% energii+no 3d spot (pipi)a, to mix, więc jest tu też grane rasz ;/ ;( Edytowane 16 grudnia 201113 l przez Stona
Opublikowano 16 grudnia 201113 l Noo, to ja już wiem gdzie będę grywał: http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/7252ada0-4ea5-49af-944f-5dffe7ad9cc1/Karkand-1000-tickets-no-tk-all-weapons/
Opublikowano 16 grudnia 201113 l btw właśnie luknąłem w staty na battlelogu. Edek, gdzie naku.rwiłeś heda z 815 metrów? Na łejku? Pewnie taaaaa. Miałem tam jedną rundkę z Danielem, gdzie na(pipi)iałem snajperem. Takich "osiemsetek" miałem kilka, bo jak się wrogowie z pewnością zorientowali... nie można leżeć bezkarnie na pasie startowym carriera na Wake Island, gdy Edek kampi Co do DLC do BF3. Nie chcę nowych settingów, jak MaZZeo. Wolę DLC wprowadzające jakiś theme. Np Jungle maps, Snow maps etc... I mówta co chceta, ale za Laguna Presa bym dał każdą kasę - więcej jungle maps. Nareszcie mamy silniki by robić DOBRE jungle maps, więc czemu by nie skorzystać. Co do Snow based maps. Ktoś grał w MGS4 (Stony nie pytam:P)? Tam była ładna mapka z interaktywną mgłą, która zmieniała swoje natężenie oraz kierunek wiatru w czasie rzeczywistym. Raz miałeś widoczność na 50 metrów, a za parę chwil widziałeś góra na 3 metry. Takie coś było by za(pipi)iste. Tylko trochę mnie martwi jak by IRNV tam działał...... Noo, to ja już wiem gdzie będę grywał: http://battlelog.bat...tk-all-weapons/ FF OFF? Nie dzięki
Opublikowano 16 grudnia 201113 l Ano cuSh ;p Hmm, nie wiem czy się martwić, czy nie..... http://img151.imageshack.us/img151/41/73799011.jpg
Opublikowano 16 grudnia 201113 l Hehe dobra fotka , jeżeli kojarzę moment to kiedy Edziu ją robił po drugiej stronie wszystko wybuchało , realia wojennego journalismu oddane w 100% Edytowane 16 grudnia 201113 l przez dc1982
Opublikowano 17 grudnia 201113 l Imho SMAW jest zbyt celny i powinni to znerfić :f To wyrzutnie rakiet niekierowanych i nie powinny mieć takiej celności.
Opublikowano 17 grudnia 201113 l To nie pierwsza rzecz gdzie ruska strona jest gorsza, wystarczy podać przykład Havoc kontra Viper Ludzie z reddita już znaleźli sposoby na poprawę wyglądu giercy http://www.reddit.co...colorsgraphics/ Z tym że nie polecam na chwilę obecną, DICE i PB dopiero mają podjąć decyzję co z tym zrobić. zh1nt0 said in a tweet that they are discussing FXAA injector internally, but that noone will get kicked/banned yet and they will warn us if they decide not to allow it. In all probability they will decide to let people use it. No i na koniec: 2. HUD REMOVAL TWEAK - Open E:\Documents\Battlefield 3\settings/PROF_SAVE_profile with WordPad - Edit GstRender.ScreenSafeAreaHeight and GstRender.ScreenSafeAreaWidth to 2.000000 (to remove, just edit the numbers back to 0.910000 or whatever yours were). Z tym ze tak jak wyżej, "at your own risk". Ja poczekam na oficjalny komunikat ;p Edytowane 17 grudnia 201113 l przez ako
Opublikowano 17 grudnia 201113 l http://www.youtube.com/watch?v=Q5pvPZZzx_c Czyżbyś się do minimapki przyzwyczaił? Jakby ktoś chciał dogtagi developera: https://stalkdice.ep.io/ Edytowane 17 grudnia 201113 l przez ako
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.