Opublikowano 12 grudnia 201113 l Mi się wydaje że naprawili. Ja dziś biegałem z oszczepem i non-stop trafiałem. Aż mi się przykro zrobiło że ktoś przestał soflamować :<
Opublikowano 12 grudnia 201113 l -.- http://www.youtube.com/watch?v=IneT4ro3LnQ Edytowane 12 grudnia 201113 l przez ako
Opublikowano 12 grudnia 201113 l To wiadomo o której jutro się odblokują mapy B2K? Wrzucajcie od razu jakieś linki do 64 osobowych serverów B2K only jak znajdziecie
Opublikowano 12 grudnia 201113 l @MaZZeo Ludzie którzy się tu udzielają grają na HC - Ty na SC.... Co do godzin: z tego co słyszałem to o 0:00 był unlock na konsolach... czyli my dostaniemy w nocy z wtorku na środę z tego co wnioskuję.
Opublikowano 12 grudnia 201113 l (pipi) wie, na razie jest tylko info o tym, że we wtorek pójdzie update serwerów, czyli udostępnią BAK TU SAK. Tomorrow between 10am CET and 11am CET we are going to perform maintenance on Xbox 360 and PC. Czyli od 11 powinno być dostępne Czyli u nas od 12? CZYLI MOŻE ZDĄŻĘ DO 13 SPRAWDZIĆ ;/
Opublikowano 13 grudnia 201113 l Myślałem że to jutro ten update heh . Wbijam od razu o 11, mam nadzieje że już będzie można sprawdzić "proper Karkand" Edytowane 13 grudnia 201113 l przez dc1982
Opublikowano 13 grudnia 201113 l Widzę że dodali pasek progressu do poszczególnych medali, fajnie. Nie wiem tylko, czemu je tak bez sensu poukładali. Już przedtem były rozpierniczone bez ładu i składu, ale przy obecnych to i tak były mistrzowsko uporządkowane Dziwi mnie tylko, że mam 170h na liczniku, a medale za 100h in russian army/us army zapełnione ledwo po połowie, WAT O_O ?? Assignments już mi się nie podobają, chyba sobie kpią że mam robić drugi raz to samo. To tyle moich wrażeń z update bettleloga Edytowane 13 grudnia 201113 l przez ako
Opublikowano 13 grudnia 201113 l Kolejki na servery Odpalam ta muzyke i na(pipi)iam http://www.youtube.com/watch?v=DoUq4s4WiLc
Opublikowano 13 grudnia 201113 l Czemu Origin zawsze tak dziwnie mi sciaga dane... 1,1MB/S... skoro moje lacze ma jakies niecale 0,8MB/S? 800-1,1k to standard na nim.
Opublikowano 13 grudnia 201113 l Z tym atakowaniem pod słońce na Sharqi to doyebali :F A tak poza tym to PYSZNE MAPY
Opublikowano 13 grudnia 201113 l Czemu Origin zawsze tak dziwnie mi sciaga dane... 1,1MB/S... skoro moje lacze ma jakies niecale 0,8MB/S? 800-1,1k to standard na nim. Mam to samo XD Pewnie mają jakiś przekaz podprogowy czy cuś @ako Nie przesadzaj ;P Od siebie dodam że SaK jest cudny o tej porze roku A tryb ACQ znowu prowadzi do zrzucania na ostatnich ocalałych presji porównywalnej z tą, którą przeżywają walczący o medal atleci
Opublikowano 13 grudnia 201113 l coś mi się wydaje, że będzie trzeba robić ustawki jak to konsolowcy, bo nie widzi mi się bieganie za czołgiem z palnikiem tylko po to aby odblokować jakąś broń. Tak samo zabicie 5 przeciwników jeepem czy przysmażenie wspomnianym wcześniej palnikiem. Jak dla mnie lekka głupota, że Pancorem będę mógł zagrać dopiero za minimum 4h a nie na starcie. Zamiast takich wątpliwych nagród mogli wprowadzić dodatkowe medale i baretki (np. za road kill, materiały wybuchowe (c4+claymore), triple/quad/multi kill etc.)
Opublikowano 13 grudnia 201113 l Masz rację Rinek - masakra. Pograłem chwilę i mam już prawie połowę unlocków..... TRAAAAAGEDIA _-_ Bo przecież zabić nożem kogoś, naprawić jeden czołg 3 razy, zabić 2 ludzi z Mortara to są zadania potrzebne na ustawki... wręcz niewykonalne uczciwie. Nigga, please! Edytowane 13 grudnia 201113 l przez Kazuun
Opublikowano 13 grudnia 201113 l Faktycznie, wyrobienie 4h na SaKu to będzie mordęga Ja to wyrobie dziś, a kończę robotę dopiero o 22 XD @ako Liczy się samo bieganie, nie jeżdżenie czołgami czy rowerem. Edytowane 13 grudnia 201113 l przez Stona
Opublikowano 13 grudnia 201113 l @Kazuun A co mnie interesuje połowa Twoich unlocków? Ja piszę o głupim bieganiu za czołgiem z palnikiem i polowaniu na jakiegoś jelenia z takowym. Przez ponad 100h tego nie robiłem a oni teraz mnie do tego zmuszają. Takie pierdoły to się robi na medaliki i inne puchary a nie jako progres w grze. Nowy tryb jest niegrywalny - chaos z każdej strony a jak ilość punktów ulega wyrównaniu to pojawia się niezły handicap: obrońcy mają jeden czołg i jeepy, atakujący mają czołgi, jeepy, lavy i heli. Genialne, zwłaszcza na mapach 1k. Sharqi w tym trybie równiez niegrywalne - strzały z kosmosu, respienie się na przeciwniku (kilka razy zrespiłem się z przeciwnikiem w tym samym momencie - co to ma być? pojedynek rewolwerowców i zabawa w refleks czy gra, która "teoretycznie" jest nastawiona na taktyczne myślenie. Grając na tej mapie wydawało mi się, że gram w MW. Dodatkowo DICE znowu poleciało w kule z oświetleniem - refleksy jakbym nosił upaprane okulary a do tego jakieś losowe flary (Mordechay myślał, że używam taclighta)
Opublikowano 13 grudnia 201113 l Lofciam te mapy. Choć nie rozumiem czemu akurat w Omanie zaszło aż tyle zmian, ciężko ogarnąć to dla weterana tej mapy. Trochę screenuf Ulubiona miejscówka dla snajpera :> Już zdążyłem rozdziewiczyć wszystkie dźwigi na mapach Zawsze na tym hotelu patrząc z tej perspektywy irytowała mnie ta mgła... już się to skończyło
Opublikowano 13 grudnia 201113 l Sharqi w tym trybie równiez niegrywalne - strzały z kosmosu, respienie się na przeciwniku (kilka razy zrespiłem się z przeciwnikiem w tym samym momencie - co to ma być? pojedynek rewolwerowców i zabawa w refleks czy gra, która "teoretycznie" jest nastawiona na taktyczne myślenie. No spawny od kilku dni zawodzą, to raczej nie wina przypadku, ale argument z pojedynkiem rewolwerowców jest troche śmieszny. W FPSach zawsze liczył sie refleks, jak chcesz taktycznego myslenia to total wary albo szachy. Dobre urban mapy strasznie cieszą, nareszcie cos ciasnego w porownaniu do bezkresnych pol fajerstorma, kharga czy caspiana. Nową myszkę dostałem, jajks
Opublikowano 13 grudnia 201113 l Nowy tryb jest niegrywalny - chaos z każdej strony a jak ilość punktów ulega wyrównaniu to pojawia się niezły handicap: obrońcy mają jeden czołg i jeepy, atakujący mają czołgi, jeepy, lavy i heli. Genialne, zwłaszcza na mapach 1k. My się jakoś dobrze bawiliśmy na SaKu w tym właśnie trybie.
Opublikowano 13 grudnia 201113 l argument z pojedynkiem rewolwerowców jest troche śmieszny. W FPSach zawsze liczył sie refleks, jak chcesz taktycznego myslenia to total wary albo szachy. no to poćwicz sobie refleks jak się zrespisz w tym samym momencie co przeciwnik tyle, że Ty będziesz odwrócony plecami My się jakoś dobrze bawiliśmy na SaKu w tym właśnie trybie. po obu stronach? a to ciekawe, bo gdzie bym nie czytał opinii nt. tego trybu tak każdy pisze, że jest on bardzo nieprzemyślany (delikatnie mówiąc): - na 32 graczy każdy respi się na innym punkcie (czyt. obrona takiego A jest niemożliwa jak naciera na nas przeciwnik a ludzie rozsiali się po A/B/C a do tego jedyny dostępny czołg jest na G), - już po kilku minutach zabawy szala nieodwracalnie przechyla się na stronę atakujących (grając jako atakujący zmietliśmy przeciwnika, ten sam skład grając jako obrońca ledwo co bronił G - i.e. argument o skillu drużyny jest błędny) Edytowane 13 grudnia 201113 l przez greah
Opublikowano 13 grudnia 201113 l Raz: Co Cię interesują moje unlocki? Może to, że te początkowe bronie się odblokowuje w 15 minut, a Ty robisz dramat, jak by to miało Ci zająć tygodnie. Drugi zestaw też problemem nie będzie. Jakoś po kupnie gry nie płakałeś na forum, że "O Jezu, USAS dopiero na 43 levelu, ale gupye! Ja chcem go teraz! ". Zdecydowanie fajnym wyjściem jest dostawanie unlocków za jakieś konkretne rzeczy, które są stosunkowo banalne, bo czuję się nagrodzony za jakieś starania, a nie tylko za to, ze przesiedziałem przy grze ileś dziesiątego godzin. Dwa: Jakim bieganiu z palnikiem? WTF? Kto Ci nakazuje latać 24/7 z palnikiem i nadzieją w duszy? Ja to zrobiłem w przeciągu 3 minut od odpalenia mapy. Znajdujesz kogoś kto kampi i zamiast C4 czy noża smażysz mu dupę przez pół sekundy. Conquest Assault: Ja się w tym trybie dobrze bawiłem przez lata w BF2, dobrze też bawiłem się też dziś z chłopakami na nowym Karkandzie. Nie widzę problemu. Wręcz przeciwnie. Zamiast być zamkniętym w swoim spawnie przez ostatnie 500 z 1000 ticketsów i czekać w męczarni na koniec rundy, bo i tak zabawy już nie ma, to teraz masz 50% szans, że się mapa skończy od razu.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.