Opublikowano 3 października 201113 l Rush - z(pipi)any tryb dla ludzi ktorzy grają z 16 kolegami z podwórka, znają się dobrze i cała 16-tka siedzi na TSie. Jedna drużyna atakuje, druga broni - wiesz OCB z bety. Conquest - duża mapa, na niej kilka pkt kontrolnych. Im więcej z nich kontrolujesz jednoczesnie tym szybciej przeciwnikowi spadają ticketsy. Standardowo gra się chyba na 300 ticketsów i lecisz aż do 0. Big Lebowski twierdzi, zę tam chodzi jedynie o fragi ale się myli Squad Deathmatch - 4 drużyny po 4 graczy. Nazwa mówi sama za siebie. Squad Rush - to samo co Rush tyle że mała mapka i grasz squad na squad - czyli 4 vs 4.
Opublikowano 3 października 201113 l W BF3 będzie jeszcze Team Deathmatch, czyli najlepszy tryb zaraz po FFA, którego tak bardzo mi brakuje w tej grze :E Imo latarnie są spoko, snajper musi trochę więcej myśleć w porównaniu do BC2, gdzie ciężej było go zauważyć. Dzięki temu nie ma takich bzdur jak po 3 reconów w teamie (weź tu kurde przebiegnij pole na harvest day albo heavy metal >_>) Zacisnąłem zęby i zamowiłem edycje limitowaną przez gram.pl, ciekawe jak wersja pudełkowa będzie działać na moim szrocie.
Opublikowano 3 października 201113 l Imo latarnie są spoko, snajper musi trochę więcej myśleć w porównaniu do BC2 Możesz rozwinąć myśl?
Opublikowano 3 października 201113 l Imo latarnie są spoko, snajper musi trochę więcej myśleć w porównaniu do BC2 Możesz rozwinąć myśl? Nie może stać w 1 miejscu za długo, musi się częściej przemieszczać.
Opublikowano 3 października 201113 l A jak się ma to do tego, że 1sekundę po zajęciu nowego spota od razu masz włączoną latarkę? Co Ci daje przemieszczanie się, skoro od razu świecisz?
Opublikowano 3 października 201113 l Imo latarnie są spoko, snajper musi trochę więcej myśleć w porównaniu do BC2 Możesz rozwinąć myśl? Nie może stać w 1 miejscu za długo, musi się częściej przemieszczać. tak jakby w bc2 mogl siedziec non stop w 1 ...
Opublikowano 3 października 201113 l Pragnę zwrócić kolegom uwagę na dwa aspekty: - widzieliśmy jedną (bo nie każdy grał w Caspiana) mapę. Niedużą, bardzo korytarzową, nie jest to idealna mapa dla snajperów jednak. Pomijając pierwszą cześć jest raczej nastawiona na CQB. Więc bardzo łatwo dopaść takiego snajpera. Poczekajmy na resztę map. - w BC2 byłeś widzialny w momencie oddawania strzału. w BF3 jesteś widzialny jak kucasz i srasz. To spora różnica moim zdaniem.
Opublikowano 3 października 201113 l Czyli masz jeszcze bardziej prze(pipi)ane niż w BC2 Edziu, na Caspianie ja nie wyobrażam sobie za bardzo snajpienia. Za duża mapa
Opublikowano 3 października 201113 l Jakoś ludzie na Gulf of Oman potrafili wspiąć się na dźwig i snajpić stamtąd z tą małą lunetą, więc dlaczego na Caspian miałoby ich nie być? Problem z Caspianem jest taki że tam kompletnie nic nie widać Nie da się wypatrzeć ludzi i giniesz co chwila przez kamperów.
Opublikowano 3 października 201113 l Jakoś ludzie na Gulf of Oman Porównujesz dwie kompletnie inne mapy.
Opublikowano 3 października 201113 l No piszesz że Caspian za duża dla snajperów, a Gul of Oman jest większy nawet, to w ogóle największa chyba mapa w BF2, więc?
Opublikowano 3 października 201113 l Największa była chyba Tampa. Na gulfie były inaczej flagi rozmieszczone, snajpy kampiły na dźwigu albo na budynku po prawej stronie mapy. spójrz sobie na rozstawienie flag. IMHO nie ma co porównywać.
Opublikowano 3 października 201113 l Realistyczne? Dla żołnierzy do karabinów dokładają latareczki o mocy szperacza? Kolega widze nie widział mocnej latarki na oczy (dosłownie) i to w dodatku po ciemku.
Opublikowano 3 października 201113 l Miałem kiedyś wojskową latarkę na rajdzie harcerskim i muszę powiedzieć, że światło potrafiło nieźle walnąć po oczach. Tak więc tego bym się nie czepiał.
Opublikowano 3 października 201113 l Realistyczne? Dla żołnierzy do karabinów dokładają latareczki o mocy szperacza? Kolega widze nie widział mocnej latarki na oczy (dosłownie) i to w dodatku po ciemku. Słowo klucz.
Opublikowano 3 października 201113 l No tak jak na powierzchni tak świeci to faktycznie dziwnie to wygląda. Może to jakaś nowa technologia?
Opublikowano 3 października 201113 l http://www.egmnow.com/articles/news/battlefield-3-back-to-karkand-dlc-weapon-list-revealed/
Opublikowano 3 października 201113 l Old szit is old. Kilka dni temu wrzucałem tutaj nie tylko info nt. tego DLC ale całej gry
Opublikowano 3 października 201113 l XP1_L85A2 XP1_L96 @StonaMów co chcesz, ale przy tych dwóch liczbach aż się prawie spuściłem xD Aż cytat pasuje z songa, którego obecnie męczę "Right about now, as I'm screaming at the top of my lunge!!!!!!!"
Opublikowano 3 października 201113 l Old szit is old. Kilka dni temu wrzucałem tutaj nie tylko info nt. tego DLC ale całej gry Jedno jest pewne, będzie co platynować (o ile się będzie dało, bo w sumie nie wiadomo jak to będzie z tymi gwiazdkami). Challenge accepted. @Edziu: ja rozumiem się spuszczać przy 69, ale 96? Edytowane 3 października 201113 l przez ako
Opublikowano 3 października 201113 l @ako Hehehe, no widzisz - jak się kce to moszna BTW: sposób zapisu tych broni napawa optymizmem na spory content BF3 w okresie jego życia.
Opublikowano 3 października 201113 l Już dziś nowe DLC, tylko $9.99!! Dwie nowe bronie, jeden celowniczek i 2 EKSKLUZYWNE tagi! Módlmy się, żeby nie. Fajnie by było jakby kasę ciagnęli na DLC takich jak Back to Karkand, a nie pierdółkach. Tak poważnie, to zapowiadali że chcą zapewnić długie wsparcie tej grze, co by się rozumiało samo przez się, jeżeli chcą ją wepchnąć do e-sportu. Inna sprawa, że najpierw muszą się nauczyć robić dobre hitboxy, a czarno to widzę xD Edytowane 3 października 201113 l przez ako
Opublikowano 3 października 201113 l Sam tryb nie ma nic do rzeczy, jeżeli hitboxy, kod sieciowy i balans broni będą upośledzone. Edit: kurde, jestem tak bardzo zaje.bisty, że EA codziennie przysyła mi na maila podziękowania za testowanie bety BF3 xD Edytowane 3 października 201113 l przez ako
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.