Opublikowano 25 lutego 201114 l Miny najlepiej jest niszczyć strzelając do nich. Gorzej, jeśli faktycznie jej nie zauważysz, ale cóż Uodporniłem się na takie zagrywki po multi w BioShocku 2.
Opublikowano 25 lutego 201114 l Ja nie mam problemu z infiltratorami Może ze dwa razy mnie taki zabił, ale tylko dlatego, że był blisko i miał strzelbę. A tak to zaczynam do takiego strzelać jeszcze zanim on otworzy do mnie ogień
Opublikowano 25 lutego 201114 l Miny najlepiej jest niszczyć strzelając do nich. Gorzej, jeśli faktycznie jej nie zauważysz, ale cóż Uodporniłem się na takie zagrywki po multi w BioShocku 2. Jasne za to są punkty, ale wtedy jak zabijesz ziomka, który je podłożył - dostałem raz 500 pkt! O co kaman? Ile on tego musiał położyć, wiecie jak działa taki przelicznik, od sztuki 100? Rzuciłem granat we wnękę, a tu (pipi) 500, zabicie zioma i wysadzenie min.
Opublikowano 25 lutego 201114 l Ale to multi jest przemiodne. Jestem fanem sterowania z K2 w... singlu. W multi zdecydowanie lepiej sie sprawdza to nowe. Wciaga tak mocno, ze czuje jakby pad podczas grania byl przyspawany do moich dloni. W weekend bede mial wiecej czasu to pogram wiecej ;] PS. Piekne sa takie akcje jak biegne i rzucam granat na slepo a tam rosnie przelicznik ;] +100...200...300...400 itd
Opublikowano 25 lutego 201114 l Ale to multi jest przemiodne. Jestem fanem sterowania z K2 w... singlu. W multi zdecydowanie lepiej sie sprawdza to nowe. Wciaga tak mocno, ze czuje jakby pad podczas grania byl przyspawany do moich dloni. W weekend bede mial wiecej czasu to pogram wiecej ;] PS. Piekne sa takie akcje jak biegne i rzucam granat na slepo a tam rosnie przelicznik ;] +100...200...300...400 itd Przelicznik za kilka killow z rzędu dodaje powera Kz3. od 5 masz po 200 za killa 10 i kolejne po 250 za sztukę z headshotem 250/300, to jest chyba zależne od odstępu czasu - im szybciej tym bardziej mnożnika napieprza. Przeważnie wówczas wpada wstęga szybkiego celowania, a to chyba też daje jakiś bonus. Już na 100% w podsumowaniu rozgrywki - ktoś to z głową zrobił.
Opublikowano 25 lutego 201114 l Ja nie mam problemu z infiltratorami Może ze dwa razy mnie taki zabił, ale tylko dlatego, że był blisko i miał strzelbę. A tak to zaczynam do takiego strzelać jeszcze zanim on otworzy do mnie ogień O kaman infilitrator to miodna klasa-zakradam się do spawn pointu wroga, stoje na tyłach, spawnują się i nic nie podejrzewają, biegną. 1 melee kill, 2 melee kill, 3 melee kill i wtedy z reguły się orientują,że coś nie tak ; F I'm a motherfucking ninja assasin.
Opublikowano 25 lutego 201114 l Cholera, jak kazda duza premiera Sony - zalicza fail z poprawnym dzialaniem multi. Mam to samo co wczoraj. Najpierw zwiecha w multi a teraz nie moge nawet sie do PSN zalogowac. (pipi)A MAC.
Opublikowano 25 lutego 201114 l Cholera, jak kazda duza premiera Sony - zalicza fail z poprawnym dzialaniem multi. Mam to samo co wczoraj. Najpierw zwiecha w multi a teraz nie moge nawet sie do PSN zalogowac. (pipi)A MAC. Zwiecha konsoli? Mi tylko raz wyskoczył błąd, że niby nie ma hosta, wywaliło mnie z gry i z PSN. Przy połączeniu się error 945, ale bez zwiechy i po chwili wbiłem bez problemu.
Opublikowano 25 lutego 201114 l Nie no gra jest genialna. Tylko jeszcze jest kilka niejasności. 1. Czy infiltratora widzą boty? (wieżyczki i te latające) 2. Czy mi się wydaje, czy jak takiego najedziesz celownikiem to robi się czerwony jak na normalnym przeciwniku?
Opublikowano 25 lutego 201114 l Nie no gra jest genialna. Tylko jeszcze jest kilka niejasności. 1. Czy infiltratora widzą boty? (wieżyczki i te latające) 2. Czy mi się wydaje, czy jak takiego najedziesz celownikiem to robi się czerwony jak na normalnym przeciwniku? 1.nie widzą jak masz odpowiedni perk wykupiony. 2.nie wydaje ci się, widać na czerwono.
Opublikowano 25 lutego 201114 l Nie no gra jest genialna. Tylko jeszcze jest kilka niejasności. 1. Czy infiltratora widzą boty? (wieżyczki i te latające) 2. Czy mi się wydaje, czy jak takiego najedziesz celownikiem to robi się czerwony jak na normalnym przeciwniku? 1. Dobre pytanie, ale o ile dobrze pamiętam to koło wieżyczki nie przejdzie. 2. I tu jest różnie. Czasami tak, a czasami nie. Nie wiem czy to jest zależne od stopnia posiadania garderoby przeciwnika. Po zabiciu doposaża się i później jest niezauważalny. Bardzo długo muszę mierzyć, aby celownik zrobił się czerwony. Dlatego lepiej oddać 3/4 strzały. Edytowane 25 lutego 201114 l przez elentario
Opublikowano 25 lutego 201114 l Dlatego kontrolna seria nie zaszkodzi hehe , pamiętam jeszcze w becie że infiltratorzy "przebierają się" też w twoich znajomych , dochodziło do totalnie śmiechowych akcji - Kowal to na pewno ty ? słysząc takie coś przez HS idzie paść ze śmiechu , albo jak widzisz swojego zioma a za sekundę z drugiej wybiega jego "klon" heh , GENIALNA GRA!
Opublikowano 25 lutego 201114 l Dlatego kontrolna seria nie zaszkodzi hehe , pamiętam jeszcze w becie że infiltratorzy "przebierają się" też w twoich znajomych , dochodziło do totalnie śmiechowych akcji - Kowal to na pewno ty ? słysząc takie coś przez HS idzie paść ze śmiechu , albo jak widzisz swojego zioma a za sekundę z drugiej wybiega jego "klon" heh , GENIALNA GRA! No tak, sam nick gracza też się zmienia! To jest właśnie najzabawniejsze.
Opublikowano 25 lutego 201114 l A no właśnie - a mi się wydawało, że do dupy ten infiltrator bo jak wchodze sprytnie do bazy to byle wieżyczka mnie wyczajała - czyli trzeba się przemęczyć. Widzieliście to? http://blog.eu.playstation.com/2011/01/24/killzone-3-invades-playstation-home/ Można było ponoć zarobić 3 unlock points. Komuś się udało? Edytowane 25 lutego 201114 l przez redundantor
Opublikowano 25 lutego 201114 l A no właśnie - a mi się wydawało, że do dupy ten infiltrator bo jak wchodze sprytnie do bazy to byle wieżyczka mnie wyczajała - czyli trzeba się przemęczyć. Widzieliście to? http://blog.eu.plays...aystation-home/ Można ponoć zarobić 3 unlock points Ale to było chyba tylko jednodniowe. Chłopaki o tym pisali jakiś czas temu, ja osobiście nie byłem jeszcze na home. A no właśnie - a mi się wydawało, że do dupy ten infiltrator bo jak wchodze sprytnie do bazy to byle wieżyczka mnie wyczajała - czyli trzeba się przemęczyć. Widzieliście to? http://blog.eu.plays...aystation-home/ Można było ponoć zarobić 3 unlock points. Komuś się udało? Sorry za off. Szczerze Ci napiszę, że więcej fanu jest bez przelicznika i takich dodatków - xp tak zapieprza, że jest to zbyteczne. Moim zdaniem mogli trochę zwiększyć potrzebną ilośc do levelowania o jakieś 2x tyle. Edytowane 25 lutego 201114 l przez elentario
Opublikowano 25 lutego 201114 l Zrobiłem od razu ten challenge z Home (nawet na kilku kontach bo chciałem dla kolegów kody zdobyć) ale niestety nigdzie nie zainkasowałem tych punkcików.. Sama gierka całkiem fajna (invert na początku denerwuję) , przyznam ze bardzo dawno nie zaglądałem do Home ale takie promo jak najbardziej mi się podoba (mimo że ewidentnie te kody się sypały, do czego chyba nawet przyznało się GG)
Opublikowano 25 lutego 201114 l Ja szczerze mówiąc infiltratorem grałem mało,a le się przymierzam. Zobaczcie ten filmik: http://vodpod.com/watch/5525762-killzone-3-beta-the-infiltrator Zawsze mi się wydawało, że jak się inf ujawni np. przez strzał albo melee to jest już widoczny.
Opublikowano 25 lutego 201114 l No właśnie ludziska , pochwalcie się jakimi klasami gracie , ja na razie nie odpuszczam marksmana ( karabin jest dla mnie idealnie wyważony , coś pomiędzy MoH a BC2 ) , później zabieram się za taktyka czyli tak jak w becie . Przypomniała mi się jeszcze jedna śmieszna akcja z infiltratorem kiedy byłem świadkiem dialogów niczym z Donnie Brasco hehe - Where is the rat , You think I'm a rat...? I'm not rat !
Opublikowano 25 lutego 201114 l Ja szczerze mówiąc infiltratorem grałem mało,a le się przymierzam. Zobaczcie ten filmik: http://vodpod.com/wa...the-infiltrator Zawsze mi się wydawało, że jak się inf ujawni np. przez strzał albo melee to jest już widoczny. Co nie zmienia faktu, że jak jesteś ruchliwy i czujesz mapę - tak jak ten koleś na filmiku to możesz rządzić. Moim zdaniem każda klasa ma to coś i balans jest dobry w Kz3.
Opublikowano 25 lutego 201114 l Ja lece taktykiem. Pomijając wszystkie aspekty zdolności gram nim dla M82. Najbardziej żałuje że M82 w wersji dla Sanitariusza nie ma ognia ciągłego (chociaż w opisie broni w grze jest napisane że ma funkcję ognia ciągłego). Gdyby można było ciorać z tłumikiem i ogniem ciągłym to bym już nic więcej nie potrzebował.
Opublikowano 25 lutego 201114 l Nie no gra jest genialna. Tylko jeszcze jest kilka niejasności. 1. Czy infiltratora widzą boty? (wieżyczki i te latające) 2. Czy mi się wydaje, czy jak takiego najedziesz celownikiem to robi się czerwony jak na normalnym przeciwniku? 1. Dobre pytanie, ale o ile dobrze pamiętam to koło wieżyczki nie przejdzie. 2. I tu jest różnie. Czasami tak, a czasami nie. Nie wiem czy to jest zależne od stopnia posiadania garderoby przeciwnika. Po zabiciu doposaża się i później jest niezauważalny. Bardzo długo muszę mierzyć, aby celownik zrobił się czerwony. Dlatego lepiej oddać 3/4 strzały. 1)Poczytajcie w menu odblokowan.Przy najwyzszym poziomie skilla wyraznie pisze ze dzialka,samoloty itp nie reaguja na ciebie jak jestes w przebraniu. 2)Tu tak samo.W zaleznosci od poziomu jego przebrania to dystans sie zmienia skad celownik zmienia sie na czerwony.Jesli ma na pierwszym poziomie to z daleka sie zmienia,jesli drugi poziom to trzeba podejsc blizej,jesli trzeci to juz trzeba byc bardzo blisko bo inaczej jest zielony Mi kod z voucher'a nie dziala.Dostalem theme,muzyke i mapy ale nie liczy mi punktow x2 i nie odblokowalo mi wszystkiego.Mam cos w menu zrobic?Albo jest chociaz jakas petycja lub cos w tym rodzaju?
Opublikowano 25 lutego 201114 l Nie no gra jest genialna. Tylko jeszcze jest kilka niejasności. 1. Czy infiltratora widzą boty? (wieżyczki i te latające) 2. Czy mi się wydaje, czy jak takiego najedziesz celownikiem to robi się czerwony jak na normalnym przeciwniku? 1. Dobre pytanie, ale o ile dobrze pamiętam to koło wieżyczki nie przejdzie. 2. I tu jest różnie. Czasami tak, a czasami nie. Nie wiem czy to jest zależne od stopnia posiadania garderoby przeciwnika. Po zabiciu doposaża się i później jest niezauważalny. Bardzo długo muszę mierzyć, aby celownik zrobił się czerwony. Dlatego lepiej oddać 3/4 strzały. 1)Poczytajcie w menu odblokowan.Przy najwyzszym poziomie skilla wyraznie pisze ze dzialka,samoloty itp nie reaguja na ciebie jak jestes w przebraniu. 2)Tu tak samo.W zaleznosci od poziomu jego przebrania to dystans sie zmienia skad celownik zmienia sie na czerwony.Jesli ma na pierwszym poziomie to z daleka sie zmienia,jesli drugi poziom to trzeba podejsc blizej,jesli trzeci to juz trzeba byc bardzo blisko bo inaczej jest zielony Mi kod z voucher'a nie dziala.Dostalem theme,muzyke i mapy ale nie liczy mi punktow x2 i nie odblokowalo mi wszystkiego.Mam cos w menu zrobic?Albo jest chociaz jakas petycja lub cos w tym rodzaju? Ja temat z kodami olałem, dostałęm info z ultimy na maila - Sony podało info, że może ta opcja jeszcze nie działać. Proszą klientów, żeby dzwonili na infolinię i będą osobiście rozwiązywać ten problem.
Opublikowano 25 lutego 201114 l Zgadzam się , bardzo fajny ten ostatni karabin medyka (M82) i bardzo niefajna postawa tłumaczących heh "ogień ciągły" (już w becie zaczaiłem że coś jest nie tak) . Nawet bym pobiegał medykiem i poratował ludzi ale denerwuję mnie to że większość bardzo szybko się respawnuje nie dając szansy jakiegoś "inteligentnego" dotarcia do rannego ( bo widziałem i takich którzy na chama biegli z respiratorem mimo że mieli wokół siebie przeciwników) ja zawsze czekam te kilka sekund i już kilka razy się doczekałem pomocy , no i bot medyka jest słaby grając marksmanem tylko czekasz na taki "znacznik" na horyzoncie heh
Opublikowano 25 lutego 201114 l gram juz wymaksowanym medykiem. jak kolega wyżej opisał gracze wolą respy robić niz poczekać na medyka. karabinek m82 jest mistrzowski, do tego bocik bojowy, i skill z wstawaniem po "zejściu". koleś cie zdejmuje biegnie przed siebie ty wstajesz dobiegasz i robisz brutal melee
Opublikowano 25 lutego 201114 l I to jest własnie piękne w tej grze na każdą akcję jest reakcja , niby boty latają , wieżyczki stoją , wokół infiltratorzy i stealth camo a jednak to wszystko się kupy trzyma , jak dla mnie fantastyczny balans
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.