Voytec 2 760 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 (edytowane) Dokladnie. Wszystko jest swietnie zbalansowane, kapitalne moim zdaniem mapki - to multi rzadzi. W becie zdecydowanie najlepiej gralo mi sie inzynierem, teraz medyk dla mnie rzadzi. Latajacy bocik, slabo strzela, mialem dzieki niemu na razie tylko jednego killa, ale za to oslabia przeciwnikow i sygnalizuje mi ostrzalem ze gdzies sie ktos czai, wtedy kiedy pierwotnie go nie dostrzeglem. Chcialem napisac recenzje na PPE, ale moze okazac sie ona zbyt malo obiektywna, bo jestem fanem tego uniwersum, a multi mna wlada ;] BTW. Na SM i BG z Retro Map Pack najwieksze rzeznie maja miejce dokladnie w tych samych miejscach co w dwójce. W sumie bylo to do przewidzenia, ale wracaja strategie wczesniej znane z nowa rozgrywka - jest konkret Edytowane 25 Lutego 2011 przez VoytecCFC Cytuj Odnośnik do komentarza
LiŚciu 1 398 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 (edytowane) gram juz wymaksowanym medykiem. jak kolega wyżej opisał gracze wolą respy robić niz poczekać na medyka. karabinek m82 jest mistrzowski, do tego bocik bojowy, i skill z wstawaniem po "zejściu". koleś cie zdejmuje biegnie przed siebie ty wstajesz dobiegasz i robisz brutal melee Ale m82 nie ma ognia ciągłego???? Edytowane 25 Lutego 2011 przez ListuniO Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek87 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 (edytowane) gram juz wymaksowanym medykiem. jak kolega wyżej opisał gracze wolą respy robić niz poczekać na medyka. karabinek m82 jest mistrzowski, do tego bocik bojowy, i skill z wstawaniem po "zejściu". koleś cie zdejmuje biegnie przed siebie ty wstajesz dobiegasz i robisz brutal melee Ale m82 nie ma ognia ciągłego???? nie ma ognia ciągłego. strzela seriami po chyba 3 pociski. Edytowane 25 Lutego 2011 przez Orzeszek87 Cytuj Odnośnik do komentarza
LiŚciu 1 398 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 gram juz wymaksowanym medykiem. jak kolega wyżej opisał gracze wolą respy robić niz poczekać na medyka. karabinek m82 jest mistrzowski, do tego bocik bojowy, i skill z wstawaniem po "zejściu". koleś cie zdejmuje biegnie przed siebie ty wstajesz dobiegasz i robisz brutal melee Ale m82 nie ma ognia ciągłego???? nie ma ognia ciągłego. strzela seriami po chyba 3 pociski. No własnie wielka szkoda. Moge to uznać za mój osobisty minus dla tej gry. Jedyny:)... Pamiętam jak w CS-ie uzywało się M4A1 (maverick), i albo bez tłumika głośno i konkretnie albo z tłumikiem ciszej ale słabsze obrażenia. Natomiast ogień był ciągły cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza
kAos 1 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 (edytowane) Check out the 'Steel Rain' DLC Map Pack for Killzone 3 szykuje się nowy zestaw mapek do KZ3 http://www.killzone.com/kz3/blog/features/2011-02-24_steel-rain_01.html Edytowane 25 Lutego 2011 przez kAos Cytuj Odnośnik do komentarza
falcon87pl 123 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Nie uważacie, że partyjki w Warzone są trochę za krótkie ?(nie wiem jak w innych trybach). Niby jest 10 minut maksymalnie, ale zazwyczaj trwa to 5-6 minut Ledwo się człowiek rozkręci, a tu już koniec. Nie oczekiwałem potyczek 20-30 minutowych jak w Rush'u w BC 2, ale 5 minut to trochę krótko... Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 gram snajperem; działanie samej broni jest takie samo jak w CoD, tzn. wystarczy trafić wroga w stopę i zalicza killa z tym, że w CoD czasami trzeba poprawić, a tutaj nie zdarzyło mi się to jeszcze; fakt, faktem, że samo trafienie wroga jest trudniejsze z kilku powodów: szybkość z jaką poruszają się postacie na sprincie, brak asysty, filtry ekranu, śnieg, zawieja, ostre słońce odbijące się od ścian (chociaż te ostatnie 3 aspekty neutralizujemy częściowo włączając kamo, wyostrza nam się obraz i jest cacy); denerwuje mnie taki "niuansik", którego mogą nie zauważać osoby grające innymi klasami, a mianowicie strzelając zza jakieś osłony kula wbija się w powietrze, tak jakbym trafiał w niewidzialną ścianę: najlepiej jak dochodzi do pojedynków dwóch kamperów i wtedy to zauważyć najłatwiej, bo drugi gość również się chowa i również trafia w ścianę przed sobą (której ofkors nie ma); ja widzę 1/2 jego sylwetki, strzelam w to miejsce(muszę wyjść zza zasłony, żeby jej "przypadkiem" nie trafić) i oczywiście trafiam w tą nieszczęsną, niewidzialną ścianę przed nim; strasznie to frustrujące; regenaracja kamuflażu(wymaksowany) jest za szybka; jakoś nie mogę trafić na medyków w swoim teamie, równie ciężko jest z inżynierami; denerwuje mnie ilość tego całego latającego dziadostwa, powinni to jakoś ograniczyć w patchu, bo czasami jest taki młyn i chaos, że nie wiadomo do kogo strzelać Cytuj Odnośnik do komentarza
K@t 116 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 a mianowicie strzelając zza jakieś osłony kula wbija się w powietrze, tak jakbym trafiał w niewidzialną ścianę Zdarza mi się to często - nieważne jaką klasą gram. Czasem chowa się za winklem i ostrzeliwuję z kimś chowającym się kilka metrów dalej, a moje strzały trafiają we wspomnianą niewidzialną ścianę. Kiedyś wpakowałem w delikwenta cały magazynek i nie zrobiłem mu najmniejszej krzywdy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Yakubu 3 039 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 M82 u taktyka też strzela seriami tak jak u medyka, czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza
dc1982 35 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 (edytowane) Zgadzam się z wami faktycznie to trochę denerwujące , w becie już był ten problem (TDM i te kontenery z tyłu ) koleś wystawia łeb a ty strzelasz w "niewidzialną ścianę" M82 dla taktyka strzela normalnie tzn.ogniem ciągłym Edytowane 25 Lutego 2011 przez dc1982 Cytuj Odnośnik do komentarza
LiŚciu 1 398 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 M82 u taktyka też strzela seriami tak jak u medyka, czy nie? Strzela ogniem ciągłym ale bez tłumika jest. Albo tłumik i serie albo bez tłumika i ciągłość. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość RejdenForce Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Dla mnie po kilku dniach grania, największą bolączką jest zbyt mała ilość map w "partyzantce" i krótkie mecze. Mecze powinny być ustawione np. na 15 minut bez ograniczenia kilami, czasami to nawet się człowiek nie rozejrzy po mapie i już koniec meczu Cytuj Odnośnik do komentarza
easye 3 281 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 to na pewno - partyzanka jest najgorszym trybem, dlugo trzeba czekac, sama walka mija szybko - mam nadzieje, ze to poprawia... Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 848 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 (edytowane) http://community.eu....g/td-p/12443043 http://community.kil...p/744325/page/2 Ludzie piszą tu ,że wystarczyło zadzwonić a sklep wysyłał ci kod na podwójny exp itp. którego nie było w kolekcjonerce. Myślicie,że jak skontaktuję się z gram.pl to też mi wyślą taki kod na podwójny exp i wszystkie unlocki na 24 h? Czy raczej nie ma szans? Edytowane 26 Lutego 2011 przez MYSZa7 Cytuj Odnośnik do komentarza
mersi 804 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 pragnienie nie ma szans Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 848 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 http://community.eu.playstation.com/t5/Killzone/kz3-kod-na-2x-xp-i-wszystkie-bronie/m-p/12486514/highlight/false#M2943 Może jak więcej osób napisze to otrzymamy te kody Cytuj Odnośnik do komentarza
Neo3016 8 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Piszemy petycje? Cytuj Odnośnik do komentarza
dragondominik 0 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 KILLZONE3 świetny multi grałem w demo 9na10 Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 851 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 to na pewno - partyzanka jest najgorszym trybem, dlugo trzeba czekac, sama walka mija szybko - mam nadzieje, ze to poprawia... Już zapowiedzieli, że to poprawią. Cytuj Odnośnik do komentarza
dc1982 35 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Niezły przekręt z tymi kodami , niby pierdoła ale faktycznie zapłaciliśmy i jakaś tam forma zadośćuczynienia powinna mieć miejsce , mogliby dać następne DLC za darmo heh Cytuj Odnośnik do komentarza
cortezon 1 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Wczoraj troszkę pograłem w multi i muszę przyznać że jest miazga! Wiadomo na początek dostawałem baty z każdej strony ale się rozkręcam... Na ponad 2h zabawy jedynie raz wyskoczył mi błąd "mistrz gry nie jest dostępny", poza tym zero problemów z połączeniem lub lagami Cytuj Odnośnik do komentarza
rainuS 4 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Dlatego kontrolna seria nie zaszkodzi hehe , pamiętam jeszcze w becie że infiltratorzy "przebierają się" też w twoich znajomych , dochodziło do totalnie śmiechowych akcji - Kowal to na pewno ty ? słysząc takie coś przez HS idzie paść ze śmiechu , albo jak widzisz swojego zioma a za sekundę z drugiej wybiega jego "klon" heh , GENIALNA GRA! Co w tym genialnego? Takie cos bylo juz w Enemy Territory, 8 lat temu... 4 Cytuj Odnośnik do komentarza
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 eh, malkontenci, gra jest w mojej ocenie absolutnie genialna z mnóstwa powodów. 1) mapy jo (pipi)e, taki komentarz jako pierwszy ciśnie mi się na usta. mapki wyglądają obłędnie, jest tak porażająca ilość szczegółów, smaczków, że momentami ciężko wypatrzeć wroga. klimat powala. bo takim (też genialnym z resztą) BF:BC2 to jakość wykonania map jest niesamowita. wchodzisz do budynku, i widzisz wszędzie śmieci, zniszczone ściany, wystające rury itp. a nie tylko 4 ściany i krzesło hehe. Kolejna rzecz związana z mapami to świetna architektura i niesamowicie wręcz przemyślane rozwiązania. mam tutaj na myśli ilość wejść/wyjść oraz taktycznych zagrywek. dodaje to smaczku i duży bonus grze zespołowej: miejsca dla respów są dobrze rozmieszczone i ich kontrola daje dużą przewagę. grając coraz bardziej widziałem, że GG przemyślało wygląd map, ich "rozplanowanie" co dla mnie jest bardzo im plus. 2) klasy jak narazie nie zauważyłem nic przegiętego. każda klasa ma coś "mocnego". co mi się bardzo podoba, to fakt, że po 5h odblokowałem całego taktyka, ale teraz sporo mi zajmie zanim odblokuję resztę. przy okazji taktyk szybciej przejmuje nie tylko respy, ale również wszystkie "strefy" z różnych trybów W Partyzantkę w ogóle nie gra, nie po to kupowałem KZ3 żeby grać w TDM. Dla mnie istnieje tylko Strefa Wojny oraz od czasu do czasu Operacje. Zero nudy, dużo zabawy, rewelacja - stary dobry KZ. co dla mnie na minus? zakładanie serwerów, brak listy serwerów. ale gra jest naprawdę gruba ! Cytuj Odnośnik do komentarza
Yakubu 3 039 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Dla mnie również liczy się tylko strefa wojny Najczęściej gram taktykiem żeby przejmowac te respy, no bo jak nie ja, to nikt inny nawet tego nie spróbuje. A do minusów które podałeś dodam jeszcze zmienienie systemu zakładania składów. W dwójce było wszystko widoczne jak na tacy, widziałeś ile jest składów, kto z kim. A teraz nie ma prawie nic, żeby kogoś zaprosic trzeba wysłac mu wiadomośc przez psn :confused: choojnia. Reszta miód. Cytuj Odnośnik do komentarza
K@t 116 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Najczęściej gram taktykiem żeby przejmowac te respy, no bo jak nie ja, to nikt inny nawet tego nie spróbuje. Ja tak samo - najgorzej, że taktyków i medyków jest zawsze najmniej, przez co czasem robi się kicha straszliwa. Strefa w ogóle jest świetnym trybem (genialne mapy), ale często wszystko psuje nieudolna drużyna. Teraz miałem sytuację taką, gdzie zaliczaniem zadań zajmowały się może ze 3 osoby, a reszta polowała na fragi. Czasem można się ostro owku(tentego)wiać, bo starasz się grać jak najlepiej, a tu reszta ma w cele misji w poważaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.