Skocz do zawartości

Reach Patch 1.1 Sugestie


Salwador

Rekomendowane odpowiedzi

Na stronie bungie znalazłem temat http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=49313662&postRepeater1-p=1#49314312

A w nim widnieją oto takie sugestie:

Post przez: schnykeees

-Increase overall bloom size of DMR and NR when spamming, reset time possibly a hair faster.

-Assists are too hard to get.

-Party theater, seriously.

-Bleed through damage on melees, DMR and NR.

-Make rockets have less splash damage radius or something... jesus.

-Snipe is too easy to use.

-Nades are still wayyyyy too powerful.

-Better maps in DLC, please.

 

Posted przez: Wiems35

- No more disconnect ban

- Betrayals are put up for team vote before kicks.

 

Podkreśliłem pogrubieniem to co mnie najbardziej martwi.Jeśli bungie wrzuci takie zmiany to ta gra naprawdę umrze?

Zwiększony BLOOM = Mega większy random

Osłabienie rakiet oraz granatów = jeszcze więcej burgerów biegających po granatach jak nigdy dotąd

 

Polecam wypowiadać się na ten temat ale to na oficjalnej stronie tak aby podsunąć im lepsze pomysły.

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 6
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

lol, oczywiście że trzeba znerfić granaty.

 

Mnie to już mocno w(pipi)ia że dostaje 2 kuli z AR, shield na prawie 90% i puszczony metr ode mnie granat z pozdrowieniami od burgera mnie niszczy.

 

Do rakiet nic nie mam, sa w porządku.

 

co do blooma to trzeba go naprawić w DMR, bo w needlerze jest ok.

Odnośnik do komentarza

A drużyny, które biorą udział w MLG nie mają nic do powiedzenia? Ogólnie amerykanie zazwyczaj wybierają najgorsze tryby. Do czasu wprowadzenia trybu MLG, ta gra doskonale gra na nerwach.

Rumble Pit.

Pojawia sie Safe Heavens. 5-7 glosow pada na to (pipi). :rolleyes:

Odnośnik do komentarza

ja tam się w miarę do blooma przyzwyczaiłem...ostatnio pograłem chwile w H3 i strzelanie bez blooma wydawało mi się jakies takie...prostackie;) naprawdę po reachu strzelanie w H3 to pikuś, można też zauważyć plus reacha - sama mechanika gry poszła bardzo do przodu, widać to nawet przy samym celowaniu - w H3 wszystko chodzi tak jakby 'skokowo', w reachu celowanie jest płynniutkie.Nie to żebym wychwalał reacha, bo nadal uważam, że jest trochę z(pipi)any i wiele trzeba poprawić (przedewszystkim - GDZIE JEST ODDZIELNA PLAYLISTA TRYBÓW SLAYER PRO???!!!), ale do H3 nie mam zamiaru wracać, to już przeszłość.Innego skillowego multi juz nie ma, a komu się nie poodba to zawsze może złożyć sobie preorder na call of pupa: black chłops.

 

P.S: jak juz mają kombinować z tym bloomem to niech go wypierdzielą całkowicie, bo jakiekiolwiek zmiany mogą pogorszyć sprawę.

 

P.S2: niech wyje.bią tego żałosnego armor locka...

Edytowane przez 44bronx
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...