Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

OOO, widać typowa zagrywka Kojimy. Najpierw  robi trailer na pokaz, a potem dopiero zaczyna grzebać przy grze;] Piękne trailery nie mające wiele wspólnego z grą są puszczane kilka lat na wszystkich targach, a miesiąc przed premierą dostajemy trailer z PRAWDZIWEJ gry i jest znacznie gorzej. Tak było z MGS, MGS2, bardzooo z MGS3, z MGS4 no i oczywiście będzie tak z MGS5. Przecież te pierwsze trailery, niby na silniku gry i nawet sam "NIBY" gameplay był przepiękny. 

 

To co widziałem powyżej to możliwości Xoboxa 1 + charakterystyczna dla serii animacja Snake rodem z ...hm, Gameboya chyba

Edytowane przez gekon
Odnośnik do komentarza

Zauważyliście, że interface i w ogóle niektóre elementy gry są żywcem zaczerpnięte z nowego Splinter Cella Blacklist?

 

Dobrze, niech ściągają od gry, która dawno przerosła serię. Tylko, że mogli ściagać elementy rozgrywki i darować sobie identyczny interface

Odnośnik do komentarza

Nie podoba mi się zamysł tej gry. W poprzednich odsłonach sekcje z dużym otwartym terenem były dla mnie najnudniejsze ( szczególnie wielka baza w MGS3 ), a tutaj chyba cała gra się na tym opiera. Dodatkowo środowisko, wystroje tych baz są tak sztampowe, ograne , że aż zęby bolą. Ktoś popiera moje zdanie ?

Edytowane przez Sibian
Odnośnik do komentarza

e, cos tu chyba nie wyglada tak jak oczekiwalismy.

Inteligencja i zachowanie przeciwników jest strasznie mocno zacofane, tak naprawde od czasu psxa dostali tylko płynniejszych animacji.

i chyba lepiej nie będzie, bo akcja tej gry dzieje sie jeszcze sprzed PSX'a - innego uzasadnienia tu nie widzę ;)  

Odnośnik do komentarza

Może to był najniższy poziom trudności? Bo w takim MGS4 na The Boss Extreme grało się ekstra. Wystarczył jeden niepewny ruch i strażnicy od razu byli zaalarmowani. Ostatnio zapuściłem sobie na pierwszym Xboksie kultowego Chaos Theory i tam wierzcie mi, że wcale nie było lepiej z AI wrogów niż w MGSach. Poza tym porównajcie sobie kompletnie debilne AI z takich gier jak Assassin's Creed. Ba, nawet moje ukochane Dishonored na Easy funduje festiwal pikselowatych idiotów, którzy nie widzą mnie z odległości 5 metrów. 

 

Nie ma co narzekać, trzeba zaczekać na efekt końcowy. Wierzę, że szykuje się najlepsza odsłona w serii. 

Edytowane przez Nemesis
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ale tam nawet nie chodziło o AI tylko o s(pipi)ony całokształt z grafiką jak w snake eater i kijową animacją snakea

 

Jeszcze tylko dodać ze dwa wątki homoseksualne. Człowieka ogórka jako bossa i 24godzinne rozmowy przez codec i mamy typowego MGSa

Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_

no nie wiem, mnostwo rzeczy wskazuje obecna generacje, a te błyszczace kałuze i  powierzchnie to chyba własnie ten element ktory ma robic.

Na betonowych zaporach nie ma zadnych sladów po kulach, fruzyra snakea to pare tekstur,  a namioty na wietrze też na to wskazuja.

Ja tam nie widze nic ponad poziom innych debesciaków graficznych na ps3.

Odnośnik do komentarza

Ten pierwszy gameplay w nocy, nie bardzo dostaje od tego co widzimy w tym za dnia, a byl puszczany z Xbox One, mowiono o tym przeciez, nawet ikony LS+Y byly pokazane podczas gry. Takze za dnia to PS4 prawdopodobnie, nie oczekujcie cudow, kojima mowil w wywiadze ze FOX byl tworzony z mysla o obecnej generacji.

Edytowane przez Bansai
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...