Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

ale w phantom pain solid snake ma 12 lat. prawdopodobnie zobaczymy jak razem z bratem są szkoleni na maszynki do zabijania. 

 

*w MG - snake ma 23 lata (mamy rok 1995)

*bardziej prawdopodobne, że spotkamy solidusa gdzies w liberii 

na trailerach do PP widać jakieś dziecko, i nie mowię tutaj o tych murzynkach, więc obecność młodego Liquida lub/i Solida to dla mnie rzecz pewna

Odnośnik do komentarza

No spoko ale nie wiesz DO KIEDY rozgrywają się wydarzenia w PP. Nie jest nigdzie powiedziane, że nie przeskoczymy parę lat w przód. BB może zawsze zapaść na kolejną śpiączkę :P

w koncowce porologu, jak byk jest seria wydarzen po ktorych pada rok 2008, a zaraz po nim to be continued i Panthom Pain, takze wszystkiego mozna sie spodziewac :)

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

 

No spoko ale nie wiesz DO KIEDY rozgrywają się wydarzenia w PP. Nie jest nigdzie powiedziane, że nie przeskoczymy parę lat w przód. BB może zawsze zapaść na kolejną śpiączkę :P

w koncowce porologu, jak byk jest seria wydarzen po ktorych pada rok 2008, a zaraz po nim to be continued i Panthom Pain, takze wszystkiego mozna sie spodziewac :)

 

Racja. Nie zdziwię sie jak skoczą do współczesności i zobaczymy Old Snake'a ale po odwróceniu procesu starzenia.

Odnośnik do komentarza

Co do tych rimejków nie byłbym taki pewien(niejednokrotnie mowil tez ze dana czesc mgsa jest jego ostatnia),a jesli historia zatoczy koło w serii tj.dojdzie do roku 95,99 czy pozniej nawet 2005 to pojawienie sie solida jest nieuniknione(i bardzo dobrze bo szczegolnie MG i MG2 powinny otrzymac wspolczesna wersje).Jak wiadomo akcja V dzieje w polowie lat 80 i nie wiadomo jak daleko zawedruje,wiec nie jest to jakas odlegla wizja,tylko oczywiscie zeby do tego doszlo potrzebny bedzie sukces sprzedażowy

Swoja droga uniwersum MGS-a jest tak bogate,że mozna oprocz glownej sciezki liczyc w przyszlosci na spin offy w postaci slasherow z Raidenem(moze Gray Foxem),a jakis czas temu Kojima wspomnial cos o II wojnie swiatowej,gdzie glowne skrzypce grala by The Boss i odzial Cobra takze seria ma przed soba ciekawe perspektywy.

Co do rimejków, to nie ma po co wracac, glownie dlatego ze MG1 i MG2 to są produkcje, na których bazuje MGS1. Kto grał, to wie o co chodzi. W pewnym sensie, mozna nawet zaryzykowac stwierdzeniem, iz MGS1 to rimejk MG2.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Wiadomo,że przeniósł żywcem różne mechaniki z MG i MG2 do MGS(plus poruszanie sie po bazie),ale oprocz zaczerpnietych pomyslow to by bylo na tyle i nie ukrywam,że chcialbym zobaczyc MG/MG2/MGS  we wspolczesnej wersji,bo wtedy odbior tych prehistorycznych tytulow bylby duzo lepszy.

Nie ma po co wracac,ale w MGS 4 wiadomo jakim etapem fani serii  zachwycali sie najbardziej.

P.S.Kojima dał by do pieca jesli TPP bylby swego rodzaju dwiema odslonami w jednej,ale raczej watpliwe z marketingowego punktu widzenia.

Odnośnik do komentarza

Wiadomo,że przeniósł żywcem różne mechaniki z MG i MG2 do MGS(plus poruszanie sie po bazie),ale oprocz zaczerpnietych pomyslow to by bylo na tyle i nie ukrywam,że chcialbym zobaczyc MG/MG2/MGS  we wspolczesnej wersji,bo wtedy odbior tych prehistorycznych tytulow bylby duzo lepszy.

Nie ma po co wracac,ale w MGS 4 wiadomo jakim etapem fani serii  zachwycali sie najbardziej.

P.S.Kojima dał by do pieca jesli TPP bylby swego rodzaju dwiema odslonami w jednej,ale raczej watpliwe z marketingowego punktu widzenia.

Nie rozumiesz, o co mi chodzi chyba... nie mówię o mechanice ani technologii. Wystarczy, jak powiem, że spokojnie połowa akcji w MG2, została zrekonstruowana w MGS1. To są te same sytuacje, TE SAME przygody, elementy fabularne, sceny, które tym razem dzieją się w innym czasie i gdzie indziej, a których mi sie teraz tutaj nie chce wymieniać bo są one oczywiste dla fana MGS. Nie wspominam juz o masie innych mniejszych rzeczy, które zostały zinterpretowane na nowo przez Kojime w MGS1 lub stanowią ich wersje w 3d poprostu. Przejdz sobie MG2, a potem MGS1, a takie porównanie uznasz za trafne: MG2 to wizja, sen we mgle pikselozy, przepowiednia, która spełniła się w MGS1, przychodząć na świat w nowym wymiarze, w 3d, a więc z punktu widzenia przeskoku technologicznego w "realnej", "namacalnej" rzeczywistości. W "SOLID". Z resztą z tego właśnie powodu przypisano do tytułu serii ten wyraz...

Edytowane przez Andżej
Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
Gość Kasias

Kojima straszy nowym zwiastunem na E3:

 

W tym zwiastunie nie będzie wybuchów, zapadania się budynków, zniszczenia, strzelanin, pościgów lub ludzi nagabywanych przez reporterów. Tak samo zabraknie zombie, obcych lub ogromnych statków kosmicznych. Będzie za to człowiek popadający w obłęd.

 

http://uk.ign.com/articles/2014/05/27/new-mgs-5-trailer-may-be-tough-to-watch-kojima-says

Odnośnik do komentarza

super ja ja chce posluchac muzyki to wloczam odtwarzacz mp3 albo telefon a nie wlaczam gre aby sluchac muzyki co to za paranoja ze to niby gre wydluza ?? masterowac na 10h to mozna tetrisa a nie demo ciekawe czy masterowalbys demo disc do playstation albo cos innego 

dac ludziom acziwmenty w grze i juz mozna z nich brac pieniadze bo dla nich liczy sie masterowanie nawet totalnie glupie i bezmyslne ale jak sa acziwmenty albo trofea to juz wszyscy sie bawia lepiej niz przy pelnej wersji the last of us

Odnośnik do komentarza

super ja ja chce posluchac muzyki to wloczam odtwarzacz mp3 albo telefon a nie wlaczam gre aby sluchac muzyki co to za paranoja ze to niby gre wydluza ?? masterowac na 10h to mozna tetrisa a nie demo ciekawe czy masterowalbys demo disc do playstation albo cos innego 

dac ludziom acziwmenty w grze i juz mozna z nich brac pieniadze bo dla nich liczy sie masterowanie nawet totalnie glupie i bezmyslne ale jak sa acziwmenty albo trofea to juz wszyscy sie bawia lepiej niz przy pelnej wersji the last of us

ale trofea, to Ty szanuj :/

Odnośnik do komentarza

To była ironia,tworcy Hitmana nie powiedza ci ze ich tytul jest zamiast na 20-25 h na 60,bo przeciez można wykonac zlecenia na kilka/kilkanascie sposobow.To w skradankach powinno byc zupełnie naturalne i nie ma co z tego robic rewelacji.

Odnosnie platyn,zlot czy innych bzdur to jedna z bardziej bezsensownych rzeczy jakie wprowadzili w zeszlej generacji,taka sama  wartosc jak w przypadku smiesznych +/-,ale jak ktos rzeczywiscie sie tym jara to jego sprawa.

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

a to sorki bo myslalem ze na serio piszesz bo niektorzu to naprawde masteruja to demo jakby to miala byc ostatnia gra na ziemi i bronia go pod kazdym wzgledem wola sie cieszyc ze sa jakiegos glupie trofea typu zabij 100 zaolnierzy i pyk mamy trofika i za takie bzdury biora pieniadze

kiedys sie gry przechodzilo i byly fajne a teraz grasz w resident ewil i masz w polowie gry jakies acziwmenty w stylu "obejrzyj po raz tysieczny animacje otwierania drzwi" albo "zabij 10 zombi w grze" i pyk zloty trofik na koncie i mozna sie chwalic albo dzwonic po kolege aby zrobic platyne na wspolne zabicie 20 zombi

Odnośnik do komentarza

a to sorki bo myslalem ze na serio piszesz bo niektorzu to naprawde masteruja to demo jakby to miala byc ostatnia gra na ziemi i bronia go pod kazdym wzgledem wola sie cieszyc ze sa jakiegos glupie trofea typu zabij 100 zaolnierzy i pyk mamy trofika i za takie bzdury biora pieniadze

kiedys sie gry przechodzilo i byly fajne a teraz grasz w resident ewil i masz w polowie gry jakies acziwmenty w stylu "obejrzyj po raz tysieczny animacje otwierania drzwi" albo "zabij 10 zombi w grze" i pyk zloty trofik na koncie i mozna sie chwalic albo dzwonic po kolege aby zrobic platyne na wspolne zabicie 20 zombi

Aż tak Ci to przeszkadza, że ktoś jara się giereczką na kilka godzin i czeka na jej pełną wersję? Ku.rwa, chciałbym mieć takie problemy w życiu.

Odnośnik do komentarza

Hideo Kojima podgrzewa atmosferę przed rozpoczynającymi się w przyszłym tygodniu targami E3 w Los Angeles. O tym, że w ich trakcie zobaczymy Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4), raczej wszyscy wiedzieliśmy. Teraz przyszedł jednak czas na trochę szczegółów.

Twórca serii zapowiedział na twitterze, że prezentacja gry na targach składać będzie się nie tylko ze zwiastuna, ale także pokazu obszernego fragmentu rozgrywki. Oprócz tego otrzymamy różne grafiki, zrzuty ekranu oraz plakaty. Prawdopodobnie poznamy też finalny projekt okładki.

Kojima obiecał, że w dzisiejszym odcinku programu Kojima Station trochę czasu poświęcone zostanie targom E3.

Będziemy rozmawiać o etapie, na którym znajduje się obecnie The Phantom Pain, oraz o tym, co pokażemy w Los Angeles.

Wciąż nie wiadomo za to, na konferencji której firmy pokazane zostaną wspomniane materiały. Z racji, że cykl już na dobre wszedł w erę multiplatformową, zapewne zaspokojone zostaną zarówno Sony, jak i Microsoft. Mimo wszystko Hideo zawsze trochę faworyzował swoich kolegów z Japonii, więc być może na prezentacji Sony zobaczymy coś ekskluzywnego.

http://www.pssite.com/news-33574-podczas_e3_utoniemy_w_materialach_z_metal_gear_solid_v__the_phantom_pain.html

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...