Skocz do zawartości


SlimShady

Użytkownicy
  • Zawartość

    1094
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

149 Exclusive Sony

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna

Ostatnie wizyty

755 wyświetleń profilu
  1. SlimShady

    Kącik bokserski

    Wspaniała gala, Wach z Moliną nie walczyli, Fred z Kamerunu nie wiedział czy go boli noga czy głowa, a El Estrogen zrobił swój popisowy numer. To wyglądało jakby marcinek chciał leczyc swoje kompleksy, edytka mu zaspiewala prosto w ryj, bruce buffer zapowiedział walke i teraz może czuc się spełniony. Polecam wywiady po tej gali, gdzie mowi ze nigdy nie dobieral sobie łatwych rywali, jak on walczyl glownie z podstarzalymi Słowakami z bilansem typu 2-55(i nawet z nimi przegrywal tudzież toczyl zacięte boje). Było smiesznie, nie powiem. Stadion na 60 koła i zgaszone swiatla, żeby nie było widać, ze przyszlo może jakies 10 koła, do tego Anna Popek jakająca się i dukająca jakby pierwszy raz była w telewizji, no ale przecież to ona swego czasu pytała się czlonkow Paktofoniki czy nie rozmawiali z Magikiem po tym jak wyszedł przez okno. Poza aspektem komediowym należy pochwalić walke górnika z Dąbrowskim, porównania do Rocky'ego nie były przesadzone. Na polskim podwórku rzadko się trafia na taka wojnę.
  2. SlimShady

    Konsolowa Tęcza

    Na Koksie/PS4 tez nie dali rady?
  3. SlimShady

    Days Gone

    Szef studia mowil, ze to nie są zombiaki i ja mu wierze.
  4. SlimShady

    Death Stranding

    Tak będzie po E3 Niby na 2018 jest przewidziana jakas "niespodzianka", wiec możliwe, ze pusci w obieg płatny prolog/cos w rodzaju dema, a może chodzi, tylko o date premiery. STANDING...........
  5. SlimShady

    Days Gone

    Trzeba było robic nexgenowego Syphon Filter, a nie generyczne zombiaczki z animacja biegu z .........Syphon Filter. Już mniejsza o HUD, bo prawie na pewno będzie do wyłączęnia, ale strzelanie tez wygląda gorzej niż źle, no nie wiem, takich rzeczy chyba nie robi się na ostatnią chwilę. Bardzo lubię Bend i mam nadzieję, ze to nie będzie ich ostatnia gra w historii, ale wrzucanie tych materiałów rozpatruje jako probe przyzwyczajenia graczy do końcowego produktu, bo jakby nie wrzucili tych rzekomych wersji alpha to w dniu premiery nikt by nie zostawil na nich suchej nitki. Może ten niedźwiedź zombie wywinduje ocenę do 85%?
  6. SlimShady

    Days Gone

    Jest zombie jest zabawa.
  7. SlimShady

    God of War

    Oglądałem swego czasu Zabić Sekala, więc się niczego nie bój.
  8. SlimShady

    God of War

    To może małe wypunktowanie na koniec: Plusy: -Gra wygląda, działa i brzmi za(pipi)iscie nawet na zwyklaku i TVFHD, miejscami są przycinki na tratwie, czy w okolicach sklepu w Midgardzie, ale nie sa to jakos bardzo istotne momenty. -Fabuła w teorii prosta, żeby nie powiedzieć prostacka, ale dzięki postaciom i ich relacjom sledzi się to wszystko z zainteresowaniem, ze dwa razy miałem ciary(i to w momencie, na które pare osob narzekalo kilka postow wcześniej tj. jak -System walki sztos, dużo ciosow, jest różnorodnie, można kombinować, a na poziom normal jest prawdziwym normalem. Razem ze scenariuszem najwieksza zaleta tej gry i pierwsza odslona serii, który się wybija w tej płaszczyźnie. -Walk z bossami nie jest wiele, ale przynajmniej te 2-3 razy poczułem, ze gram w prawdziwego God of Wara tj. po pierwszej walce myslalem, ze rzeczywiście będzie 10/10, później niestety trochę wyhamowalo, ale to tez po części wina proporcji tej gry, a także tego, co sam gracz postanawia robic(osobiście otworzyłbym mape dopiero po zakończeniu gry, żeby tfu gracze potraktowali to jako endgame). -Eksploracja jest wykonana ok i te tzw "zagadki", ale wolabym więcej mięsa, bo od grania w Tomb Raidera jest Tomb Raider. Kuce od dysonansu ludonarracyjnego będą mieli pożywkę, bo Bóg Wojny, które potrafi skakać na 2 kilometry musi rozkminiac co tutaj zrobić, no ale takie gamizmy można w ostateczności wybaczyc. -Projekt miejscowek był ok, ale do zachwytow daleko. Minusy: -Poboczne misje to nie do końca minus, ale było w nich za duzo recyklingu(powtarzający się minobosowie, drętwe questy od duchow choć czasami cos z tego wynikało szczególnie jeśli ktoś zna całą serię i potrafi wychwycić te wszystkie aluzje. Aha, na plus uwalnianie kogos tam. -Gra okrojona z firmowej brutalności i zbyt mala llosc wykonczen. Był potencjal pięknego kontrastu, czyli polaczyc ten kozacko wygladajacy snieg z krwią wrogow, ale to może kiedys . Ilosc przeciwnikow jest wystarczajaca, ale problem jak wspomniałem wcześniej wynika z proporcji. -Nieczytelna mapa, za dużo spędzania czasu na wodzie(choć miało to swój narracyjny cel), ograniczona wspinaczka, zbyt wiele czasu zmarnowane na siedzenie w menu. Osobiśćie wyrzuciłbym z gry wszystkie elementy RPG tj. ubranka, levele, ciosy i inne g.owna czy swiecace przedmioty. Ja wiem, ze gracze lubia crafting, czuc progres i żeby gra była DŁUGA, ale nie widzialbym problemu żeby odblokować wszystkie ciosu od początku gry, a urozmaicenie wynikałoby z innych broni czy run(które naprawdę robią robote, ale znowu nie do końca to działa, bo np. cios runiczny z siekiera, które sam się naprowadza zdobyłem długo po fabule, wiec nie miałem czasu się nim nacieszyć. - Zrobienie tej gry na jednym ujęciu to był bardzo ambitny plan, który się udal no i fajnie, ale przez to nie mogę korzystać z szybkiej podrozy z poziomu mapy kiedy chce, tylko musze znaleźć mistyczna brame, a później brac udział w interaktywnym loadingu, zresztą jest tego bardzo dużo, otwieranie drzwi, używanie windy, podroze do innych swiatow i na dluzsza mete bardzo obrzydzalo eksploracje swiata. -Muspel bardzo fajny wizualnie i jako wyzwanie może być, ale Nilheim do zaorania(nienawidzę sralnie generowanych lochow, tutaj jeszcze pod presja czasu i z farmieniem. -Za dużo backtrackingu -To taka pierdoła, ale szkoda ze efekty jak zabrudzony/zakrwawiony/pokrytysniegiem Kratos trwaja dosłownie sekundę. Podsumowujac: Marka pierwszy raz dostala fabule, trzon gry, czyli walka jest swietny, ale czuc, ze gra została sztucznie rozdmuchana, bo teraz nie można zrobić wysokobudżetowej gry na 10-15 h, która od początku do końca trzyma za jajca i oferuje co chwile cos nowego. Duzo narzekam, ale to i tak bardzo dobra gra, uczciwie wystawiłbym 8+(za to, ze Pan Cory się poplakal to nawet 9 na szynach), ale nigdy bym jej nie rozpatrywal jako gry generacji czy tam nawet zycia. Z pewnoscia scisla czolowka exow u Sony, ale po ukończeniu nie miałem ochoty grac jeszcze raz, nie czulem tez tego, co przy Wiechu czy TloU, gdzie człowiek nie wiedzial, co ze sobą zrobić i później kazda nastepna gra na tym cierpiała. Tutaj niestety tego rzadkiego uczucia nie było. Dla mnie to nie jest ani prolog ani demo, to jest po prostu chapter 1 z 3(może 5). To było logicznie, ze nie po to siedziali nad tym tyle lat, żeby wystrzelać się ze wszystkiego w pierwszej części. Najwiekszy problem jest taki, żeby gra sprzedala się fenomenalnie, dostala mega oceny od graczy i krytykow, wiec Pan Balrog pomyśli, ze zmiany nie są potrzebne. Oby nie. SPOILERY UCIEKAC
  9. SlimShady

    Wrzuć screena

    Atreus widziany oczyma Kratosa To takie rzeczy na konsoli dla powodzian? Atreus i bałagan w oczach od czytania tematu GOW SPOJLER i dowod, ze w GOWIE nie ma epickich walk Bardzo brzydki snieg na ps4 Tekstura des tfu sniegu SPOJLER skacowany turtles
  10. SlimShady

    God of War

    Jest nieco przehajpowana, ale i tak nic nie przebije MGSV i Pana Hideło, który dostał wysokie oceny, tylko dlatego żeby nie było mu smutno.
  11. SlimShady

    God of War

    Kratos mogl przez najbliższe 20 części drzec ryja " BOGOWIE, ZARA WAM WY.(pipi)E!", "COŚ NIE W KOLORKI ODYNIEC, ZE ŁBA NIGDY NIE DOSTAŁEŚ?!" Tego jeszcze nie było, a tworcy zadali sobie niepotrzebny trud, żeby fabuła była czyms więcej niż pretekstem do rzeźni.
  12. SlimShady

    God of War

    No jeśli chodzi o fabułe to jest zrobiona na tym samym patencie, co TLOU. Tam musisz Zresztą tutaj chodzi głównie o motyw drogi i jak się postaci i ich relacje rozwijają na przestrzeni gry. W tym aspekcie akurat nie można się przyczepić, jest wiele tutaj złych rzeczy, ale dziecko bez duszy i jego Papcio dają radę, zresztą wszystkie postaci z głównego wątku są bardzo dobrze napisane.
  13. SlimShady

    God of War

    Właśnie żałuję, że zrobiłem sobie krzywdę i zamiast skupić się, tylko na głownym wątku tj.20h to mieszałem go z pobocznymi. Wtedy można się zmulić i wszystko zaczyna się rozwadniać. Misje poboczne są, bo są, ale jak ktoś porównuje je do tych z Wiedźmina to przykro mnie pisać, ale jest chory na głowę. Druga sprawa, że w głowie miałem obraz, ze napotkam w nich kozackich, unikatowych przeciwników, których nie było w fabule. "Panie jak nie zrobisz to 3/4 gry Pan nie widział", no niestety c.huja prawda.
  14. SlimShady

    God of War

    OSTRE SPOJLERY Z TROJKI I CZWORKI: Miało się wyjaśnić parę rzeczy i nie wiem czy mnie coś umknęło czy może zostało to zostawione na następne odsłony.
×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.