Opublikowano 18 września 201410 l DAT Nightcrawler's skill. <3 No i teraz jeszcze bardziej marzy mi się powrót co-op'a. ;_; Ciekawe czy w niektórych misjach wsparcia rewolwerami użyczy Ocelot.
Opublikowano 18 września 201410 l DAT Nightcrawler's skill. <3 No i teraz jeszcze bardziej marzy mi się powrót co-op'a. ;_; Ciekawe czy w niektórych misjach wsparcia rewolwerami użyczy Ocelot. Mam nadzieję, że da się powtarzać główne misje i/lub rozgrywać dodatkowe pozostałymi ludkami z bazy - między innymi Ocelotem i Quiet.
Opublikowano 18 września 201410 l 1080p, tylko gamma zbyt jasna Edytowane 18 września 201410 l przez Fanek
Opublikowano 18 września 201410 l Fragment w dżungli utwierdził mnie tylko w przekonaniu, w którym tkwię od czasu wymasterowania Ground Zeroes - The Phantom Pain będzie jedną z najlepszych gier obecnej generacji, poprzedniej i jedną z najlepszych w całej historii.
Opublikowano 18 września 201410 l Czy tylko dla mnie to nowe wdzianko wygląda co najmniej dziwnie? Trochę jak kombinezon puchowy, trochę jakby Snake był za bardzo spakowany. Edytowane 18 września 201410 l przez Iras
Opublikowano 19 września 201410 l jest ich wiele wersji, a ta (ten) bardziej przypomina skafander z alaski, niz cokolwiek innego. mega motyw i uklon z ich strony. fajnie ze bedziemy mogli customizowac az tyle elementow (i jeszcze wiecej). ciekaw jestem czy przebranie ma wplyw na gre w roznych srodowiskach. Edytowane 19 września 201410 l przez Najtmer
Opublikowano 19 września 201410 l Ciekawi mnie rowniez aspekt "cyber-hand", moze ja tez z customizujemy, badz upgradujemy ala infamous. Bylo by miodzio. Poza tym to wszystko mnie kreci. I ta nowa animacja wspinania, ohy ahy :-) Edytowane 19 września 201410 l przez MEVEK
Opublikowano 19 września 201410 l i tak nic nie przebije odsyłania konia balonem - wyłem ze śmiechu jak kojot
Opublikowano 19 września 201410 l jest ich wiele wersji, a ta (ten) bardziej przypomina skafander z alaski, niz cokolwiek innego. mega motyw i uklon z ich strony. Jak się domyślam taki był cel, ale efekt końcowy... No tak sobie to wyszło.
Opublikowano 19 września 201410 l potwierdzili gdzieś oficjalnie, że bedzie też wersja PC? jeśli tak możecie podać linka poprosze Edytowane 19 września 201410 l przez Fanek
Opublikowano 19 września 201410 l Wystarczy wpisać w googlach MGSV PC Confirmed ... http://www.pcgamer.com/2014/08/13/metal-gear-solid-v-phantom-pain-and-ground-zeroes-confirmed-for-pc/ http://store.steampowered.com/app/287700/ Edytowane 19 września 201410 l przez Ins
Opublikowano 19 września 201410 l i tak nic nie przebije odsyłania konia balonem - wyłem ze śmiechu jak kojot No nie wiem, ja smiechlem gromko jak rzucil ten wabik ktory sie nadmuchal tym samym zrzucajac opancerzonego typa w przepasc. Co do PCowej wersji to naprawde nie mogli tego powiedziec zanim ponownie kupilem PS4 ? Nigdy im tego nie daruje, no ale plus z tego taki ze jeszcze bloodporn bedzie.
Opublikowano 19 września 201410 l jest ich wiele wersji, a ta (ten) bardziej przypomina skafander z alaski, niz cokolwiek innego. mega motyw i uklon z ich strony. Jak się domyślam taki był cel, ale efekt końcowy... No tak sobie to wyszło. jak dla mnie, to to co ma BB to prototyp tego w czym biegal Solid. mnie rozwalilo jak podczas wspinaczki BB robi krotki odpoczynek - zapewne dla aspektow czysto kosmetycznych - i potrzasa prawa reka . Edytowane 19 września 201410 l przez Najtmer
Opublikowano 19 września 201410 l mnie rozwalilo jak podczas wspinaczki BB robi krotki odpoczynek - zapewne dla aspektow czysto kosmetycznych - i potrzasa prawa reka . Chwycic taka szczeline i wspinac sie to podejrzewam niemaly wysilek jest, wiekszosc roboty pewnie odwala jego mechaniczna reka. Uwielbiam takie szczegoly, dlatego wlasnie nie mam nic przeciwko temu ze data premiery nie jest jeszcze ogloszona, niech robi tyle ile trzeba, ale ma byc perfekcja, a poki co tak ta gra sie zapowiada. Edytowane 19 września 201410 l przez Bansai
Opublikowano 19 września 201410 l dokladnie, niech to szlifuja ile wlezie. mimo iz wyglada to na ostatnia czesc - na bank nie bedzie, choc koncowka z udzialem Solid Snake'a moze przebic kunsztem fight z The Boss. Ciekawe czy spotkamy wobec tego wiekszosc kluczowych postaci jak Gray Fox'a lub Eve? Poki co pewniakiem jest mlody Liquid.
Opublikowano 19 września 201410 l mnie ciekawi jedno (oczywiscie jaram sie i nowy gameplay oceniam bardzo pozytywnie) , ale ciekawi mnie kwestia kamuflaży, w 3 zmienialiśmy ubrania co chwile żeby wtapiać się w tło, w 4 ubranie samo zmieniało kolor żeby wtapiac sie w tło, i ogólnie kamuflaż był ważnym elementem pozwalającym pozostać w ukryciu. a tymczasem w 5 widizmy snejka w różnych ubraniach ale chyba nigdzie nie było pokazane używanie konkretnego kamuflażu do konkretnej sytuacji żeby lepiej się maskować, nie widać też wskaźnika poziomu maskowania na ekranie (chyba że coś przegapiłem) ciekawe czy odpuścili ten patent z maskowaniem i będziemy teraz się chować na inne sposoby, czy poprostu narazie jeszcze o tym nie wspomnieli
Opublikowano 19 września 201410 l pewnie wybierasz kamuflaż przed misją tak jak w peace walker i tam w menu ekwipunku masz podane dla jakich powierzchni najlepiej dane camo działa.
Opublikowano 19 września 201410 l Umniejszenie roli camo dla mnie in plus, te przebieranie co kilka minut w MGS3 było zbyteczne i wole jedne łachy na całą misje niż wiele do wyboru. Generalnie wole aby było trudniej bo wtedy jest wiecej funu.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.