Skocz do zawartości

E3 2011 - temat ogólny

Featured Replies

Opublikowano

Taki maly wniosek z E3.

 

Forza 4 urywa jajca i gniecie suty. Microsoft pakuje w Turn10 kase i zwraca im sie to z nadwyzka. Gra prezentuje niebotyczny poziom i juz teraz widac, ze GT5 zostaje w tyle.

 

Teraz jakby na to nie patrzeć, to w tej generacji wyjda 3 FM przy jednej grze z serii GT. Wniosek? Japonia zostaje w tyle. Nie razi sobie tak brutalnie, że ogrom pieniędzy jakie Sony włożyło w PD nie przełożyło się w moich oczach w 100 procentach. Gran Turismo 5 to fantastyczna gra, ale szczególnie docenią ją fani motoryzacji i osoby, które mają kierownice. Forza 4 pokazuje pozur i jak daleko odstawiły poziomem amerykanskie studia wewnetrzne te z Japonii.

 

Sony majac pod skrzydlami ND prezentuje Uncharted 3 i moze chodzic dumne jak paw. SMS z God of Warami to klasa sama w sobie. Sucker Punch zrobil chyba najwiekszy skok jakosciowy w tej generacji (technicznie iF1 i iF2 to 2 rozne ligi), jeszcze wiekszy niz ND miedzy U1 a U2.

 

Niestety, ale to co prezentuje soba Forza woła o gromkie brawa i nawet najwieksi fanatycy Sony musza przyznac, ze to robi ogromne wrazenie.

 

FM 2 wyszlo kiedy? 2007 rok? FM3 w 2009, a FM4 w 2011. GT5 produkowali 6 lat a roi sie w niej od archaizmow.

 

Nintendo wchodzi w HD w 2011 roku. Co to (pipi)a jest, ja sie pytam? Kij z tym, ze maja innowacyjne gierki. Rownie dobrze mogli to zrobic z Wii i miec zarowno innowacje jak i gry w HD i multiplatformy.

 

Japan sucks.

  • Odpowiedzi 803
  • Wyświetleń 16,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jedna rzecz, nie rozumiem na (pipi) stado sonytrolli nie zainteresowanych ani Xboxem ani tymbardizej Kinectem włazi na czata i trolluje przez całą długość konfy? Srsly to żałosne jest, więcej mi się n

  • Za rok prezentacja kabli.

  • Gość donsterydo
    Gość donsterydo

    Ja czekam na coś takiego czego nikt się nie spodziewał i na ten temat nawet plotek nie było, a ktoś to ogłosi   Dla fanów Top Gear (chyba nie znam się):  

Opublikowano

Nintendo wchodzi w HD w 2011 roku. Co to (pipi)a jest, ja sie pytam? Kij z tym, ze maja innowacyjne gierki. Rownie dobrze mogli to zrobic z Wii i miec zarowno innowacje jak i gry w HD i multiplatformy.

 

Japan sucks.

 

Jakie innowacyjne gierki?

 

Kolejne Kirbi, Zelda, Mario, Pokemony itd.?

 

Heh odnoszę wrażenie, że jakby N zapowiedziało nowego CoD-a jako exa na Wii. To fani by wychwalali Nintendo za innowacyjność i takie tam. Dzisiaj przeczytałem, że w związku z premierą/wypuszczeniem nowego Kirbiego, N to niewyczerpana skarbnica pomysłów...

 

 

Chyba odcinania kuponów.

 

 

M$ i Sony chowają się ze swoimi sequelami przy N, baa Acti wymięka.

Edytowane przez SłupekPL

Opublikowano

Ma ktoś linka do strony z której można pobrać trailery z E3. Na gametrailers.com narazie można tylko oglądać, a ściągać jedynie w wersji SD a mi zależy na HD. Głownie trailer U3, Halo 4 i nowego Assasina.

Opublikowano

Halo 4 (również jak i poprzednie części) to dla mnie nic nie warta gierka. Kompletnie nie spasowała mi ani 2 ani 3 ani nawet Reach (grałem we wszystkie i chyba najciekawsza była 1 część, potem sam się zastanawiam co ludzie widzieli w tej przeciętnej serii i chyba nie jestem sam w tym myśleniu). Nie zmienia to faktu, że w taką Forzę 4 bardzo chętnie bym zagrał (3 nie byłą jakaś wybitna, ale w 2 część jeszcze jak nie miałem PS3 tylko X0 zagrywałem się porządnie). Fable 4? Bez jaj, po drugiej części może jeszcze bym się zainteresował, ale F3 to jakiś niesmaczny żart, aczkolwiek nie skreślam jeszcze tego projektu. To samo ze Star Trekiem na PS3 - gra wygląda słabo i jakoś nie widzę jej w mojej kolekcji.

 

Tegoroczne E3 - o dupę rozbić, jednym zdaniem. Czekam na PS Vita.

 

Nie każdemu musi sie podobać, fakt taki, że Halo 4 to kaliber dużego rodzaju, to tak jak by pokazali render z God of War 4 na konferencji Sonego.

Edytowane przez Soul

Opublikowano

 

Forza 4 urywa jajca i gniecie suty. Microsoft pakuje w Turn10 kase i zwraca im sie to z nadwyzka.

 

Moim zdaniem największą zasługę ma tu Greenwalt. Wystarczy posłuchać ostatni 24 minutowy wywiad z gościem żeby wiedzieć, że facet ma wizję i wie w co pakować środki. Sama kasa tu nic nie da, można dać przynajmniej dwa przykłady branżowych dinozaurów, które na brak kasy nie narzekają, a efekty są mocno dyskusyjne. Mówię tu o Piotrku z Lionhead i Kazie z Polyphony Digital. Niestety nie zapowiada się by byli odsunięci od swoich funkcji.

 

Halo 4 (również jak i poprzednie części) to dla mnie nic nie warta gierka. Kompletnie nie spasowała mi ani 2 ani 3 ani nawet Reach (grałem we wszystkie i chyba najciekawsza była 1 część, potem sam się zastanawiam co ludzie widzieli w tej przeciętnej serii i chyba nie jestem sam w tym myśleniu). Nie zmienia to faktu, że w taką Forzę 4 bardzo chętnie bym zagrał (3 nie byłą jakaś wybitna, ale w 2 część jeszcze jak nie miałem PS3 tylko X0 zagrywałem się porządnie). Fable 4? Bez jaj, po drugiej części może jeszcze bym się zainteresował, ale F3 to jakiś niesmaczny żart, aczkolwiek nie skreślam jeszcze tego projektu. To samo ze Star Trekiem na PS3 - gra wygląda słabo i jakoś nie widzę jej w mojej kolekcji.

 

Tegoroczne E3 - o dupę rozbić, jednym zdaniem. Czekam na PS Vita.

 

Nie każdemu musi sie podobać, fakt taki, że Halo 4 to kaliber dużego rodzaju, to tak jak by pokazali render z God of War 4 na konferencji Sonego.

 

Zgadza się, na X360 na pewno będzie zainteresowanie bo w końcu Halo 3, które jest najdłużej na X360 ma na leaderboardsach ponad 22 mln graczy :P

Opublikowano

 

Forza 4 urywa jajca i gniecie suty. Microsoft pakuje w Turn10 kase i zwraca im sie to z nadwyzka.

 

Moim zdaniem największą zasługę ma tu Greenwalt. Wystarczy posłuchać ostatni 24 minutowy wywiad z gościem żeby wiedzieć, że facet ma wizję i wie w co pakować środki. Sama kasa tu nic nie da, można dać przynajmniej dwa przykłady branżowych dinozaurów, które na brak kasy nie narzekają, a efekty są mocno dyskusyjne. Mówię tu o Piotrku z Lionhead i Kazie z Polyphony Digital. Niestety nie zapowiada się by byli odsunięci od swoich funkcji.

Zaje.bisty gość, naprawdę. Jak go słucham to mam maślane oczy i wsłu(pipi)ę się w każde słowo jak w kazanie. Serio, dawno nikt w tej branży swoją gadką na mnie tak nie działał. Ściska mnie, że Forza to ex, bo w moim przypadku ta gra niesie ze sobą chorendalne koszta. Trzeba będzie pomyśleć i jakoś wszystko rozplanować.

 

A o Kazie szkoda gadać. Chyba 90% graczy, którzy nie są fanatykami PD, ma go dość.

Opublikowano

To prawda, Dan przed Fm3 był arogancki trochę, teraz widać że trochę spuścił z tonu, rzetelnie i ciekawie omawia grę, nie jest jakiś pajacem albo rzemieślnikiem. Jeżeli Dan zapowie zmienną porę dnia i/lub zmienne warunku pogodowe, a model jazdy będzie na poziomie GT5, to Polyphony zostanie przebite.

 

Ciekaw jestem ile Turn 10 tworzy takie auto do showroomu które ma 800k polygonów, bo PD ponoć każde auto projektowało parę tygodni, dla mnie to jest mega bullshit ale niektórzy wierzą...

 

Co do Halo 4 to może być z nim różnie. Zajmuję się nim nowe studio, nowe realia, od Halo 3 minie w 2012 roku pięć lat więc nie sądzę żeby zrobili po prostu kolejne, tyle że ładniejsze przygody Master CHiefa. Nawet nie wiadomo z kim on miałby walczyć.

 

Liczę na jakieś niespodzianki jeśli chodzi o czwartą część, świeższe podejście.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

343I to nie sa jakies znajdy, tylko studio stworzone przez naprawde utalentowanych ludzi, ja jestem spokojny, Halo 4 to duzo wiekszy kaliber niz Kratos 4, przynajmniej jezeli mowimy o przewidywanych dochodach.

Opublikowano

Przede wszystkim to jest gra w którą będzie codziennie przez 2-3 lata grać 500-700 tys. ludzi.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Przede wszystkim to jest gra w którą będzie codziennie przez 2-3 lata grać 500-700 tys. ludzi.

 

 

to juz bym wolał Counter Strikea na Blaszaku, przynajmniej jest taktycznie;-)

Opublikowano

Ciekaw jestem ile Turn 10 tworzy takie auto do showroomu które ma 800k polygonów, bo PD ponoć każde auto projektowało parę tygodni, dla mnie to jest mega bullshit ale niektórzy wierzą...

 

W PD jedna osoba tworzyła jeden model kilka tygodni, chyba nie myślisz że da się to w kilka godzin zrobić :rolleyes:

No i taka mała różnica, w PD nad GT5 pracowało ~150 osób a w Turn 10 ~300 i do tego jeszcze dochodzą zlecenia firmom zewnętrznym.

Opublikowano

Ale co kogo obchodzi liczba osob pracujacych w PD, potrzebuja, niech zatrudnia 2 razy wiecej. To nie jest male, biedne studio, by nieudolnosc tlumaczyc bieda i wiatrem w oczy.

Opublikowano

Ciekaw jestem ile Turn 10 tworzy takie auto do showroomu które ma 800k polygonów, bo PD ponoć każde auto projektowało parę tygodni, dla mnie to jest mega bullshit ale niektórzy wierzą...

 

W PD jedna osoba tworzyła jeden model kilka tygodni, chyba nie myślisz że da się to w kilka godzin zrobić :rolleyes:

No i taka mała różnica, w PD nad GT5 pracowało ~150 osób a w Turn 10 ~300 i do tego jeszcze dochodzą zlecenia firmom zewnętrznym.

To nie ma zadnego znaczenia dla graczy. Liczy sie efekt koncowy. W PD mogloby pracowac i z 1000 osob. Myslisz, ze kogos poza takim nerdami jak my na tym forum, to obchodzi? Sony pakowalo w GT mnostwo mamony, nie pospieszalo Kaza a i tak nie wystrzegl sie przed archaizmami i kretynizmami w grze.

Opublikowano

padło wogóle info o cenie tego czegos ? (wii juuu)

 

Psyko masz w [planach zakup, złózyłes juz preorder czy sie wachasz?

Opublikowano

Wacham sie, ale trailer Kirbiego mnie zniszczyl, nie moge chyba sie osmielic na nie kupienie WII JU.

Opublikowano

Ciężko się z wami dogadać :( Ja tylko odpisywałem na post Mazzeo, w którym pisze że nie wierzy w tworzenie modelu przez kilka tygodni, no i że Turn 10 może bez problemu stworzyć 1000 premium car bo w końcu ma dwa razy więcej pracowników. Nie bronie PD, bo dali dupy ze standardami :confused: Ale co by nie mówić stworzyli najlepsze wyścigi na rynku i to konkurencja ich musi gonić ^_^

 

A co do E3 to chyba najgorsza wystawa w historii :( Całkowity brak niespodzianek, słabe konferencje, a już całkowicie nie rozumiem braku pokazu gier które były już zapowiedziane wcześniej(Alan Wake2, Project Draco, Steel Batalion, FF13 vs, Agent, The Last Guardian, Adrift, MGS:Rising), ogólne kupa :(

Opublikowano

Ciekaw jestem ile Turn 10 tworzy takie auto do showroomu które ma 800k polygonów, bo PD ponoć każde auto projektowało parę tygodni, dla mnie to jest mega bullshit ale niektórzy wierzą...

 

W PD jedna osoba tworzyła jeden model kilka tygodni, chyba nie myślisz że da się to w kilka godzin zrobić :rolleyes:

No i taka mała różnica, w PD nad GT5 pracowało ~150 osób a w Turn 10 ~300 i do tego jeszcze dochodzą zlecenia firmom zewnętrznym.

 

Co nie przeszkadzało PD przewalić 100 mln $ przy developingu GT5. Nie ma co tłumaczyć PD, co z tego że zatrudniają mniej ludzi skoro prace zajęły im aż 5 lat.

 

I tak najlepszy był Kaz gdy go spytali czemu aż 100 mln $, a on odpowiedział, że to wcale nie jest dużo :P

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Ciekaw jestem ile Turn 10 tworzy takie auto do showroomu które ma 800k polygonów, bo PD ponoć każde auto projektowało parę tygodni, dla mnie to jest mega bullshit ale niektórzy wierzą...

 

W PD jedna osoba tworzyła jeden model kilka tygodni, chyba nie myślisz że da się to w kilka godzin zrobić :rolleyes:

No i taka mała różnica, w PD nad GT5 pracowało ~150 osób a w Turn 10 ~300 i do tego jeszcze dochodzą zlecenia firmom zewnętrznym.

 

Co nie przeszkadzało PD przewalić 100 mln $ przy developingu GT5. Nie ma co tłumaczyć PD, co z tego że zatrudniają mniej ludzi skoro prace zajęły im aż 5 lat.

 

Skąd żeś wytrzasnął 100mln $ ????

Coś ci cię pomyliło, GT5 miał budżet 50mln $ :rolleyes:

Edytowane przez pleju

Opublikowano

Ciekaw jestem ile Turn 10 tworzy takie auto do showroomu które ma 800k polygonów, bo PD ponoć każde auto projektowało parę tygodni, dla mnie to jest mega bullshit ale niektórzy wierzą...

 

W PD jedna osoba tworzyła jeden model kilka tygodni, chyba nie myślisz że da się to w kilka godzin zrobić :rolleyes:

No i taka mała różnica, w PD nad GT5 pracowało ~150 osób a w Turn 10 ~300 i do tego jeszcze dochodzą zlecenia firmom zewnętrznym.

 

Co nie przeszkadzało PD przewalić 100 mln $ przy developingu GT5. Nie ma co tłumaczyć PD, co z tego że zatrudniają mniej ludzi skoro prace zajęły im aż 5 lat.

 

Skąd żeś wytrzasnął 100mln $ ????

 

a ty 300 pracowników w T10 ? 300 to wszystkie osoby na świecie które pomagały/współpracowały przy fm3 + T10 zaś 150 to pracownicy samego PD.

Opublikowano

pleju: Nie, produkcja kosztowała co najmniej 80 mln $. W jednym z wywiadów pytali się nawet Kaza i powiedział, że to wcale nie dużo jak na taką grę.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

No widzę ze budżet zamknął się w 80mln $ :thumbsup: Ale w tym wywiadzie do którego się odniosłeś było podane 60mln $(z 2009r) ^_^

 

A już z tym czasem developingu też możecie dać sobie spokój, osiągniecie tego samego poziomu co GT5, Forzie zajęło 6 lat i 3 wydane części(o ile Forza4 nadgoni GT5).

 

Ja już kończę bo to wiele wspólnego z E3 nie ma ^_^

Opublikowano

No widzę ze budżet zamknął się w 80mln $ :thumbsup: Ale w tym wywiadzie do którego się odniosłeś było podane 60mln $(z 2009r) ^_^

 

A już z tym czasem developingu też możecie dać sobie spokój, osiągniecie tego samego poziomu co GT5, Forzie zajęło 6 lat i 3 wydane części(o ile Forza4 nadgoni GT5).

 

Ja już kończę bo to wiele wspólnego z E3 nie ma ^_^

 

Tylko sęk w tym, że GT5 nie ma "poziomu", w tym właśnie cały problem tej gry. 5 lat produkcji, 80 mln $ i w grze miesza się geniusz z debilizmami. Za niekompetencję nikt ich chwalić nie będzie.

Edytowane przez DonSterydo

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.