Skocz do zawartości

Halo 4 - Linkowanie/spoilerowanie przed premiera = ban


k0ntra

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo

Podstawowe pytanie - czy będzie to mus na wszystkich playlistach czy może będą tradycyjne bez tego.

 

EDYTA: Te klasy będą do odblokowania dopiero po dobiciu do ostatniego poziomu i z tego co czytam, to zmiany są głównie kosmetyczne.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Też jestem ciekaw. Ale szczerze wątpię by to było tak jak w Reach.

 

Co do klas, to są w sumie pierdoły w stylu, że jeden może sobie raz loadout zresetować jak mu nie pasi, inny parę sekund wcześniej zobaczy gdzie jest zrzut, a jeszcze inny będzie ciszej biegał. Tak więc nie wywraca to gameplayu do góry nogami.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Coś muszą robić żeby się kiedyś z ręką w nocniku nie obudzić. Na plus jest to, że zmiany jakie wprowadzają nie zmieniają charakteru rozgrywki, a dodają pewne dodatkowe smaczki. Przeczytałem dokładnie te "perki" i można powiedzieć spokojnie, że Halo stays Halo. Miłośnicy CoD'a nie mają tu czego szukać, a miłośnicy Halo mogą się jednak cieszyć, że seria opiera się pędowi do noskilla.

Odnośnik do komentarza

No bardzo daleko jeszcze do tego.

 

Swoją drogą to któregoś dnia czytając HaloGAF trafiłem na naprawdę dobry post, z którego można było wyciągnąć dwa wnioski

 

1. Halo to od zawsze była gra, której największą zaletą była prostota i fakt, że wiedziałeś po każdym graczu czego się spodziewać. Jakieś bonusy ustawianie w menu gry niszczą przewidywalność pojedynków. Halo 4 za bardzo od tego odbiega.

2. Cieszyliśmy się, że Armor Lock został wyrzucony bo niszczył balans i gameplay... z tym że w Halo 4 "armor locki" mogą się ukrywać pod wieloma innymi rzeczami.

 

Nie no poważnie, te specjalizacje nic nie zmieniają za bardzo, nikt o nie nie prosił więc na ch.uj coś takiego wrzucać :<

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Mazz, ale skąd wiesz, że "nikt" o nie nie prosił? :P Jakąś ankietę wśród 7 mln nabywców Haloe: Reach robiłeś? :) Są, to są. Najważniejsze, że balansu nie burzą i na tym się skończyło. Nie ma co przesadzać, że teraz nagle gra będzie jakaś nie wiadomo jak nieprzewidywalna.

Odnośnik do komentarza

nie burzą balansu ? pojedynczo pewnie nie tak bardzo, jednak jak każdy na mapie będzie używał po jednej z tych ''rewelacji'' to uważam, że balans będzie zburzony, nie mam wątpliwości co do tego. No i skoro niby to NIC nie zmienia w gameplayu to wypadałoby zadać podstawowe pytanie - po co w takim razie to implementować ?

Odnośnik do komentarza

przecież ja nie napisałem nic o złych pomysłach w CoDzie lub o tym, że CoD jest zły. Chodzi o to, że gdybym chciał grać w CoDa to bym grał, a nie gram bo nie lubię tej gry. Chciałbym za to grać w Halo, a nie kolejne Halo: CoD. Fanów CoDa takimi zabiegami na długo nie przyciągną, a fanów Halo szybko odrzucą. Reach przecież jest doskonałym przykładem.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...