Skocz do zawartości

Console Wars 3(de)

Featured Replies

Opublikowano

django- człowieku o czym ty piszesz ? Weź sobie dobrze przestudiuj poprzednia stronę tematu i dopiero się odzywaj.

 

Daddy - jeżeli dla ciebie gry dzisiaj wyglądają jak CGI to nie mam pytań. Do CGI to Samaritian jest zbliżony, ale tylko zbliżony, bo do kozackich CGI to mu brakuje jak stąd do Nowego Yorku. Gry dzisiaj nie wyglądają nawet jak pierwszy render Killzone'a 2, więc o czym my tu w ogóle dyskutujemy.

 

Mazzeo - i co ten filmik ma dać? Przecież to, że BF3 wygląda przekozacko i jest najprawdopodobniej najładniejszą grą na rynku to wiemy wszyscy, co nie zmienia faktu, że gadanie, że to prawie maksymalny poziom grafy jaki da się osiągnąć to kompletna bzdura. Za 10 lat ciężko będzie odróżnić grę od filmu, a dzisiejsze najładniejsze gry będą wyglądały śmiesznie przy tym.

Edytowane przez 44bronx

  • Odpowiedzi 9,7 tys.
  • Wyświetleń 261,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Z telefona jest takie samo narzędzie do gier, jak z peceta. Żadne.

  • Pogadajmy o wynikach sprzedaży M$ to takie ekscytujące...

  • fix co do nowego GoW to mam nadzieję że to nie GoW4 od Epica a że coś w stylu H3:ODST/HR od PCF, no i żeby wyszło do wiosny bo jeśli jesień 2013 to przekreśla next gena MS, w sumie już patrząc na g

Opublikowano

Człowieku o czym ty piszesz ? Weź sobie dobrze przestudiuj poprzednia stronę tematu i dopiero się odzywaj.

 

Hmm proponuje jednak zebys jednak ty poczytal. Najlepiej jakas ksiazke, albo cos.

 

Gdzie niby ja sie nie zgodzilem z tym co mowisz (bo zapewno dlatego sie tak obruszyles, w koncu jak ktos moze sie ze mna nie zgadzac!)? Gdzie powiedzialem, ze BF3 jest fotorealistyczny? Gdzie powiedzialem, ze taki poziom wystarczy? Nigdzie. Wiec zrozum, ze to bylo zwykle wtracenie w ramach akcji "Tekstury to nie wszystko" i uspokoj dupe.

Opublikowano

ALe nigdy gry nie będą wyglądały jak CGI bo to się nie opłaca. Weźcie sobie modele postaci z Uncharted 3, ile jest tam polygonów? Paredziesiąt tysięcy a już jak są szczegółowe.

 

Robienie tego samego modelu w liczbie kilkuset albo nawet miliona polygonów jest bez sensu, marnacja pieniędzy i mocy konsoli, bo i tak nikt nie zauważy różnicy.

Opublikowano

w grach CGI z FF zawsze były jednymi z najlepszych i dalej tak jest

Porównaj te CGI do

i jeżeli dalej twierdzisz, że poziom jest podobny (bo to CGI które zapodałem to akturat się zalicza do najlepszych) to ok, nie brnę dalej.
Opublikowano

Oświetlenie w BF3 jest oszukane.

 

Przez CGI rozumiecie również FMV z gier, tak?

 

Bronx44, za 10lat będziesz mógł bez problemu odróżnić grafię z gry od świata rzeczywistego. Nie chodzi mi o screeny [bo już w tym momencie mogę robić screeny które wyglądają jak real].

10 lat temu było to samo bręczenie.

20 lat temu też było to bręczenie.

Opublikowano

No to nie jest real time, tylko efekt osiągany w dużej mierze za pomocą tekstur które mają już nałożone oświetlenie.

 

Wiesz ocebe. Mi takie coś nie robi. Szczególnie w multi , w metrze czy w tunelu na demoacośtam. Takie rzeczy mnie bolą w dzisiejszych grach, a nie brak FOTOZAJEBIŚCIEREALISTYCZNYCH twarzy czy szwów na ciuchach :(

Opublikowano

Tak ja pisze Stona, jak wychodził pierwszy Kłejk to też spora część ludzi była święcie przekonana, że FOTOREALIZM W GRACH VIDEO SIĘ ZBLIŻA. Optymistycznie patrząc na sprawę może Battlefield 14 wydany gdzieś w 2036 będzie wyglądał już PRAWIE tak jak w realu...

Edytowane przez Kre3k

Opublikowano

Dżizas jakie głupoty gadacie.

 

96 rok to Quake i kwadratowe cycki Lary, dzisiaj to jest coś takiego

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=VJEL9Kipuw4&feature=related

 

Rzeczywiście, zarówno 15 lat temu jak i teraz gadki o fotorealiźmie można sprowadzić do tego samego poziomu -_-

Opublikowano

Nie ogarniasz. Gdybyś pamiętał tamte czasy, to byś wiedział że wtedy zachwycano się PRAWIE fotorealistyczną grafiką.

Chcesz skany z jakichś gazet z tamtych lat?

 

Sprawdź sobie 32 numer PSX Extreme , zapowiedź PS2 i teksty o fotorealistycznej grafice. Po prostu cały czas zmienia się nam znaczenie słowa "fotorealizm" ;)

 

Ogarniasz?

Opublikowano
Rzeczywiście, zarówno 15 lat temu jak i teraz gadki o fotorealiźmie można sprowadzić do tego samego poziomu -_-

 

W zasadzie to tak, bo i kolesie o kłejka sprzed 15 lat i Ty pierd.olicie bez sensu. ;) Zresztą, co tu tłumaczyć, poczekaj 10 lat i zobaczysz jak naiwny kiedyś byłeś. ;)

Opublikowano

Nie ogarniasz. Gdybyś pamiętał tamte czasy, to byś wiedział że wtedy zachwycano się PRAWIE fotorealistyczną grafiką.

Chcesz skany z jakichś gazet z tamtych lat?

 

Sprawdź sobie 32 numer PSX Extreme , zapowiedź PS2 i teksty o fotorealistycznej grafice. Po prostu cały czas zmienia się nam znaczenie słowa "fotorealizm" ;)

 

Ogarniasz?

 

Haha pewnie tak ale spytam dla pewności. Piszesz o tej lasce z Ridge Racer (bodajże na wybiegu), mordzie dziadka pokazywanej z każdej strony etc.?

 

Jeżeli o to Ci chodzi to pamiętam dokładnie, mam do dzisiaj tego PSX-a. Jaranie się, że babce włosy falują (że widać pojedyncze kłaki!) i takie tam heh. Do tego chyba jeszcze pokazywali Fantavision (te fajerwerki) - wow jak to robiło. A intro MGS2 - Snake w deszczu, jarający szluga - o (pipi)a ;p

 

No nie wiem wydaje mi się, że to jasne jak słońce, że "xx lat temu" wydawało się, że to fotorealizm tak samo jak teraz. Kurde pamiętam, że jeszcze "niedawno" (to znaczy dawnooo) robiły spadające, poruszające się liście w DoA (chyba 3) na Xboxie. Czy pierwsze screeny z GTA3 i hasła "przecież to będzie "prawdziwa" grafika" heh. Już nie wspominając o Tekkenie (też pokazówka z Ps2) i ludkach kibicujących w tle :o Residenty na Gacka - jak zobaczyłem screeny "wygląda jak film". I TAK DALEJ...

 

Zaryzykuję stwierdzeniem (oczywiście IMO), że intro pierwszego MGS-a w 98 roku. Wydawało mi się bardziej fotorealistyczne niż teraz Samarytanin. Który swoją drogą nie wywołuje u mnie opadu szczeny takie jak wymienione wyżej gry i ich bajery.

Opublikowano

też to pamiętam :)

 

pamiętam tez jak jarali się, że terminator (gra, nie wyszła finalnie) na PS2 bedzie fotorealistyczny :)

________________-

 

co tu dużo mówić, dążymy do odwzorowania w grze tego co widzimy za oknem, pod względem grafiki jak i fizyki

 

czyli bardzo daleko nam do tego.

 

nie wątpię, że jeśli za 100 lat będą istniały gry to każde źdźbło trawy na łące będzie miało z 30 tyś polygonów (o ile będą jeszcze polygony) , każde będzie opisywne złożoną fizyką

 

do czegoś takiego nam jeszcze naprawdę daleeekooo

Edytowane przez Orson

Opublikowano

@Słupek, ta dokładnie to.

 

I dla mnie jeden z bardziej srogich tekstów HIV'a - jak będziesz grał w nowe GT to spojrzysz na zegarek KIEROWCY w grze i zobaczysz która aktualnie jest godzina.

 

 

:rofl2:

 

To były czasy :)

Opublikowano

A Gateway pamiętacie i powszechną masturbację nad tym, że to są zdjęcia Londynu, a nie gra na PS2? No niektórzy nie pamiętają :)

Opublikowano
Rzeczywiście, zarówno 15 lat temu jak i teraz gadki o fotorealiźmie można sprowadzić do tego samego poziomu -_-

 

W zasadzie to tak, bo i kolesie o kłejka sprzed 15 lat i Ty pierd.olicie bez sensu. ;) Zresztą, co tu tłumaczyć, poczekaj 10 lat i zobaczysz jak naiwny kiedyś byłeś. ;)

 

Jasne :lol:

 

Pozdro jeśli myślicie że grafika w ciągu najbliższych 10 lat pójdzie mega do przodu, z resztą na przestrzeni tej generacji widać że istnieje już stagnacja w tym aspekcie.

 

Nie chce nic mówić, ale zapewne w 1991 jak wchodził do produkcji McLaren F1 to też fani motoryzacji myśleli "za 20 lat to auta będą jeździć po 500-600km/h" ;]

 

Z resztą o czym tu gadać

 

1996

 

quake.jpg

 

2011

 

Battlefield-3_c.jpg

 

No, niech mi ktoś kurfa powie, jak bardzo dalej może pójść grafika?

 

nie wątpię, że jeśli za 100 lat będą istniały gry to każde źdźbło trawy na łące będzie miało z 30 tyś polygonów (o ile będą jeszcze polygony) , każde będzie opisywne złożoną fizyką

 

To jest utopia taka sama jak wchodzenie do każdego budynku w GTA

 

Jeżeli jedno głupie intro do WoWa/Diablo III trwające 3 minuty Blizzard robi przez parę tygodni to zastanówcie się ile gra o takiej jakości pochłonie czasu i pieniędzy.

 

Jedyne czego grom jeszcze brakuje to mega realistycznego oświetlenia, BF3 już jednak jest bardzo blisko tego.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano
  • Autor

A Gateway pamiętacie i powszechną masturbację nad tym, że to są zdjęcia Londynu, a nie gra na PS2? No niektórzy nie pamiętają :)

 

I Stuntmana, ;]

Opublikowano

ylpfn.jpg

 

Chyba maksymalnie do czegoś takiego.

 

Z każdej kamerki masz megaza(pipi)istą jakość i brak kisielu na teksturach. Pierdyliardy wieloboków itp.

Tak, to jest dla mnie FOTOrealistyczna grafika.

Opublikowano

Mam, mam, mam haha:

 

http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=55080'>http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=55080'>http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=55080

http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=55080

http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=55080

 

To był taki sam fotorealizm jak niby teraz.

Opublikowano

Mazzeo no proszę Cię, o czym Ty piszesz? Przecież o to w tej dyskusji chodzi, że w 1996 można było zrobić to samo i wrzucić screeny z gier z 1981... Za 15 lat wrzucisz pewnie screeny z BF3 i jakiegoś nowego graficznego killera i będziesz się śmiał pisząc to samo co dzisiaj.

Edytowane przez Gość

Opublikowano

Mazzeo dlatego konieczny będzie (zresztą już jest) nowy sposób projektowania gier, nie wiem , jakiś uniwersalny, darmowy silnik , czy coś takiego, w każdym razie by developing był w miarę tani i w miarę szybki

 

coś takiego powstanie i to będzie rewolucja

 

-_________________________

 

The Geteway mam na półce, dziś to wygląda hiper źle, kuleje przede wszystkim rozdzielczość

Edytowane przez Orson

Opublikowano

Jeżeli jedno głupie intro do WoWa/Diablo III trwające 3 minuty Blizzard robi przez parę tygodni to zastanówcie się ile gra o takiej jakości pochłonie czasu i pieniędzy.

Ciekawe ile robili intra do starcrafta, tekkena 3 itd. i ile to kasy kosztowało? Albo jeszcze lepiej ile kasy i czasu potrzebowali na efekty CGI do T2? Zupełnie pomijasz fakt, że rozwój technologiczny pozwala na obecnych kompach robić więcej, lepiej i taniej, niż kilkanaście lat temu na superstacjach graficznych, co pozwala śmiało sądzić, że wp przyszłości będzie dokładnie tak samo. W każdym bądź razie, nie ma ŻADNYCH poszlak wskazujących na to, że tendencja ma być inna.

 

Jeżeli za 15 lat wydadzą BF10 i w porównaniach graficznych wyjdzie, że jedyne co porawili od czasu BF3 jest oświetlenie (Jedyne czego grom jeszcze brakuje to mega realistycznego oświetlenia), to stawiam piwo

.

Opublikowano

To ja nie wiem o czym wy piszecie.

 

Dajmy na to w 98 roku, kto normalny, NORMALNY (a nie farmazoniarz który próbuje poprzez marketing wcisnąć wszystko tępej tłuszczy) uważał że to jest fotorealizm?

 

gman03.jpg

 

Albo że tak wygladają auta?

 

nfs2mq5.jpg

 

Bo ja dobrze pamiętam te czasy i jakoś nie myślałem sobie że to jest fotorealizm, wręczprzeciwnie, śmiałem się że w nowym NFSie low detale powodowały wyparowanie lusterek w aucie i że w CSie postacie mają kwadratowe ryje.

 

Ja nadal powtarzam, powiedzcie mi jak bardzo da się poprawić postać taką jak widać w demku Samaritana, albo czy da się lepiej odwzorować auto jak w GT5/FM4 photomode.

 

unreal_engine_3_1tjhb.jpg

 

da się to lepiej zrobić? Przypominam że to nie redner czy CGI a grafika w real time.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Mały postęp grafiki w tej generacji konsol wziął się z tego że cała moc poszła w zwiększenie rozdzielczości a co zatym idzie anty aliasingu. Całość dobiła SNADALICZNIE mała ilość Ramu.Jestem pewien że w następnej generacji grafa będzie powodować szczękopad i zbliży się do fotorealizmu. Różnica będzie taka jak pomiędzy grami na SNES i PSX.

Opublikowano

No właśnie się da, co widać na wspomnianych przez Ciebie filmikach z Diablo III itd., tylko nie w tym momencie, bo jeszcze sprzęt na to nie pozwala, ale obejrzyj sobie filmiki CGI sprzed 10 lat i porównaj z współczesnymi grami.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.