Skocz do zawartości

Battlefield 3 - online


waldusthecyc

Rekomendowane odpowiedzi

Operuję czołgiem nagle punkty pancerza mi lecą w dół, wokół nikogo nie ma, czołg cholernie zwalnia. Co to za broń ? Nadprzyrodzona ;)?

Śmiem wątpić w kreatywność moich przeciwników i jestem na 90% pewny że nie było bota pode mną, a miałem identyczną sytuację.

 

Ale się zgrzałem,zabiłem 7 z Thundebolta a po meczu w zakładce myśliwce +0 i bez tego ciężko zdobywa się te ribbony,a tu jeszcze nie zlicza.

Ja zabiłem 8 typów z Venoma (używając miniguna) i co dostałem na koniec? Baretki "Transport Warfare Ribbon". Uj jasny mnie strzelił, bo poluję na Air Warfare. Ciekawe czy to bug czy taki był zamysł designerski?

Odnośnik do komentarza

Wy też nie możecie wybierać serwerów w browserze? U mnie nie pokazuje żadnych.

Sprawdz ustawienia filtra- u mnie po instalacji patcha automatycznie na wyszukiwanie wylacznie map z BtK sie przestawil.

 

Ale dzis mialem hustawke nastroju: w jeden wieczor zarowno najlepszy (18/2) jak i najgorszy (1/15) wynik jak do tej pory :/

 

Dobra akcja tez byla: guidet shells + CITV w czolgu i chyba ze 450 pkt za jeden strzal w śmigłowiec :)

Edytowane przez tommi___t
Odnośnik do komentarza
Gość szpic

oj bedzie bedzie ....

moim zdaniem najciekawsze :

  • Reduced the damage done to Armored Vehicles and Infantry from AA guns.
  • Increased the damage RPGs and Tank shells do to AA vehicles. ( NARESZCIE !)

  • Fixed for surveillance ribbon not counting TUG

  • Reduced heat masking effectiveness of Spec Ops Camo.

  • Fixed so AT mines only live for 20 seconds after a player dies to prevent infinite mines ( koniec z nieskonczonymi minami)

  • Fixed Laser Guided Missiles missing their targets if the target is moving too fast. ( javelin ? )

  • Decreased the effectiveness of 12g FRAG ammo when equipped on semi-automatic and automatic shotguns. ( USAS znerfiony)

  • Increased the power of Stingers against Jets.

  • Flares reload times for Jets and Helicopter Gunners have been increased.

Odnośnik do komentarza

Może mi ktoś odpowiedzieć..

 

Operuję czołgiem nagle punkty pancerza mi lecą w dół, wokół nikogo nie ma, czołg cholernie zwalnia. Co to za broń ? Nadprzyrodzona ;)?

 

Też tak miałem i nikogo wokół mnie nie było (może jakiś bug??). Do osób które używają reactive armor: czy on wogóle po pachu działa??? Jeżdżę sporo tym pojazdem i jakoś chyba nie uwzględnia tego perka.

Odnośnik do komentarza

@szpic

 

"Fixed for surveillance ribbon not counting TUG" - w wersji na ps3 to zostało naprawione w pierwszym patchu (wczoraj dostałem za to ribbona)

 

"Increased the damage RPGs and Tank shells do to AA vehicles. ( NARESZCIE !)" - chodzi tu pewnie tylko o tunguske, więc szału nie ma bo jest dostępna tylko na jednej mapie na konsolach - na pc można nią śmigać na kilku mapach, więc musieli ją jakoś osłabić :D

 

W ogóle teraz niszczenie min czołgami nie daje tyle radości co wcześniej :( ciekawe komu przeszkadzały te miny, że tak je osłabili.

 

Wczoraj próbowałem przez 5 minut ubić igłą śmigłowiec i nie dało rady, strzelałem tylko po pierwszej serii flar i mimo tego koleś zawsze zdążył wypuścić drugą serie :(, innym razem władowałem 3 pociski w śmigłowiec transportowy i nawet nie dostałem punktów za unieruchomienie...

 

Powinni też poprawić balans drużyn wczoraj mnie wrzuciło do meczu w którym po jednej stronie mieliśmy 3 x 45lvl (w tym ja), 1x 50, 1x38 i reszta kolesi z przedziału 15-30, a drużyna przeciwna miała samych kolesi z lvlami od 10-25 i w efekcie nawet nie tknęli nam żadnego m-coma...

Odnośnik do komentarza

Dobrze że miny już wymasterowałem,ja nie wiem,maksymalnie 2 strzały z igły przetrzymuje i muszę naprawiać i do tego te flary wcale nie są za czesto.Wczoraj sie wkurzyłem,ba byłem pilotem heli i nie mogłem nikogo zabić,bo strzelec wszystkich dobijał :P Ja miałem 0 a on 18,w drugim meczu miałem 5 killi i kolesia już naruszonego i skończyły się nam bilety :/

Odnośnik do komentarza

"Fixed several weapons so they are properly suppressed and hide the player on the minimap when fired."

W końcu...

 

"Tweaked Tactical Light so it is not as blinding over longer ranges."

 

"Increased the effective accuracy of long bursts for LMGs when using a bipod." - Yeah!! :) Zwlaszcza w M240 na optyce x3,4 lub x4 potrafil czasem celownik po calym ekranie latac :)

 

"Increased the reload time of the Mortar from 3.5sec to 4.8sec and increased the time it takes before a shell hits the ground."- a to jak dla mnie kupa. Juz teraz jak zobaczysz goscia na minimapie, to zanim tam strzelisz (albo tam, gdzie sie go za chwile spodziewasz), to duza szansa, ze sie zdazy przemiescic. Jak jeszcze zmniejsza czestotliwosc strzalow, to juz zupelnie przerabane bedzie tym kogokolwiek ubic...

 

"Increased the range and FOV for designating targets with the SOFLAM and vehicle Laser Designators."- oooo, za(pipi)iście!! To jest dokladnie największy problem z nimi- namierzyc jeta dwa razy zanim wyjdzie z zasiegu graniczy z cudem, a i z heli nie zawsze jest latwo. KONKRET!!

 

Ten patch zapowiada sie, ze moze miec dużo wiekszy wplyw na rozgrywke,niz pierwszy.

Edytowane przez tommi___t
Odnośnik do komentarza

Rozkminiam tę minimape i to pojawianie sie lub jego brak. Bo rozumiem ze ma to działać tak, ze jak biegam z np M16 bez tlumika to kiedy zabijania pojawiam sie na mapie, a jeśli mam tlumik to tak nie jest? Jeśli tak, to zupełnie to nie działa - ustawke zrobiliśmy i przeciwnik łoił z broni assaulta bez tlumika i nawet na chwile nie mignal.

 

Byłem przekonany, ze tlumik wpływa tylko ma hałas i odrzut (pozytywnie) oraz na zasięg i szybkość lotu pocisku (negatywnie). W mojej ocenie jego użycie lub nieuzycie zupełnie nie wpływa na sytuacje na minimapie.

 

Edit: w takim razie czekamy na patcha nr 2

Edytowane przez waldusthecyc
Odnośnik do komentarza

jak biegam z np M16 bez tlumika to kiedy zabijania pojawiam sie na mapie, a jeśli mam tlumik to tak nie jest? Jeśli tak, to zupełnie to nie działa - ustawke zrobiliśmy i przeciwnik łoił z broni assaulta bez tlumika i nawet na chwile nie mignal.

Tez sie nad tym zastanawialem i wychodzi mi na to, ze gosc strzelajacy bez tlumika jest widoczny kiedy strzela (i trafia) do kogos z naszej druzyny, skoro strzelanie samo w sobie ("w powietrze") go nie ujawnia. To jedyne logiczne wytlumaczenie, jakie przychodzi mi do glowy, bo faktem jest, ze czesto goscie pojawiaja sie na moment tylko na miminapie i znikaja i nie sa to kolesie zespotowani- ci sa widoczni przez caly czas,zdaje sie.

Edytowane przez tommi___t
Odnośnik do komentarza

z tym pojawianiem sie na minimapie to ja raz mialem taki przypadek ze to wyraznie zauwazylem, snajpilem sobie na caspianie niedaleko wieży i nagle uslyszalem strzał, zerkam na mapke i rzeczywiscie przez chwilke widac bylo goscia, zakradlem sie i rzeczywiscie niedaleko mnie kampił inny snajper

ogolnie pewnie zadko to widac bo jednak zasieg mapki jest niewielki i wrogowie ktorzy sa "po przeciwnej stronie" i zabiaja naszych są juz poza mapką

 

 

a teraz o patchu

 

Fixed several vehicles that did not properly shoot rockets and guns towards their predictive sights - w koncu, osobiscie najbadziej to widzialem w little birdzie, tam seria z karabinów nie leciała ani troche na srodek celownika tylko o wiele nizej

 

Fixed air radar was showing to much. now lasertagged, heatsignature above threshold, enemy missiles and capture points are only visible on air radar - hmm to dosyc dziwne, moze i radar sporo pokazywal, czasem tak duzo ze bylo nackane i nie bylo widac nic, ale z tego co rozumiem teraz juz nie ebdzie pokazywał pojazdów naziemnych, bo te "heatsignature above threshold" brzmi jak zrodła ciepła powyzej gracza, czyli tylko heli/jety latajace powyzej, to dosyc spora zmiana, a fajnie bylo sobie zobaczyc czołgi na ziemi zeby szybko zawrococ i zniszczyc

 

Fixed a problem where you could get green flashes on screen - mialem tak prawie zawsze gdy używałem mava i go zostawialem żeby pobiegac, wtedy przed oczami snajpera migał mi zielony ekran

 

Increased the number of additional 40mm grenades from Frag spec. - to fajne :D zwlaszcza ze jakos kiepsko mi sie gra assaultem ostatnio

 

Fixed so AT mines only live for 20 seconds after a player dies to prevent infinite mines. - to to chamstwo jest, nie dosc ze widac je na mapie to jeszcze beda znikac, a to byla ich najwieksza zaleta, po polozeniu nie trzeba bylo sie kitrać żeby nie umrzec, mozna bylo polozyc , zmienic klase i czekac na punkty , a teraz naprawde trudno bedzie cokowliek zabic

 

 

Increased the Time to Live on sniper caliber rounds to allow extreme distance shots. - to mi sie podoba! wg rozpiski podawanej tutaj pociski ze snajperki maja podobny lub nawet mniejszy dystans niż karabiny assaulta, max to 975m dla B98 tyle samo co m16 wiec lol. inne snajperki maja jeszcze mniej. oczywiscie nie mowie ze ktoś m16 zabija na 900 metrów , ale jednak jakos glupio to zrobili, niech M98 ma grubo ponad 1000m i bedzie spokoj, czasem wpadnie kill pewnie. (swoja droga powinni na battlelogu skasować wszystkie headshoty powuyzej 975m bo wiadomo że są zrobione nielegalnie skoro z najmocniejszej snajpery pocisk znika po 975 metrach.)

 

Fixed Laser Guided Missiles missing their targets if the target is moving too fast. - to moze dotyczyc zarowno samolotow ktore uciekały rakietom ale też naziemnych pojazdów, sami wiecie ze javelin czesto nie trafia jak czołg jedzie :/

 

Reduced the damage done to Armored Vehicles and Infantry from AA guns. - ciekawe czy chodzi o stacjonarki w bazach czy o tunguske, bo jesli tunguska przestanie kosic inne pojazdy i ludzie to bedzie przykre

 

Increased the range and FOV for designating targets with the SOFLAM and vehicle Laser Designators. - to bardzo dobrze, powinni jeszcze kilka zmian wprowadzic zeby soflam byl chociaz troche urzyteczny , moze tez powinni dac mozliwosc wyboru i soflamu i mava jednoczesnie, zeby soflam był na slocie radyjka , bo radyjko nie zawsze jest potrzbne

 

Increased the power of Stingers against Jets. - to jest smieszne bo w poprzednim patchu to zmniejszali a teraz znowu zmieniaja, oczywiscie słusznie bo teraz sa bardzo slabe, ale smieszne ze jak baby sie nie moga zdecydowac

 

Flares reload times for Jets and Helicopter Gunners have been increased. - tak jak ktos mowil - jak sie wali ze stingera to po strzale heli/jet zdąży przeładowac flary i wystarzelic drugie gdy my strzelamy drugi pocisk co bylo ostra przesadą , bo prawie niemozliwiwało zestrzelenie czegokolwiek przez jedną osobe

 

 

ogolnie koeljny ciekawy patch, oby nie narobił nowych bugów, bo oficjalne zmiany sa raczej pozytywne, moze z 2 wyjątkami, ale da sie rpzezyc (tyle ze nie bedzie sie juz uzywac min :/)

Odnośnik do komentarza

Fajnie, że uwalili inżyniera... Nie mam pojęcia czemu. Ta klasa nie była jakaś przegięta. Za to latarki nie osłabili i dalej w biały dzień ktoś może mnie nią oślepiać z odległości ponad 20 metrów...

Inżynier to one man army w porównaniu do innych klas.

 

Fajnie że obniżyli celność broni na daleką odległość, może co niektórzy nauczą się że mają w broni zmiane trybu strzelania :)

Odnośnik do komentarza

Czy Dice nie widzi problemu ze sterowaniem? Aiming lag jest niemilosiernie wkurzajacy. Nie wiem, moze wy sie przyzwyczailiscie na juz do tego, ale granie na X360 jest o wiele wygodniejsze, jesli chodzo o ten aspekt... Stara milosc nie rdzewieje, i PC BF3 to dla nich oczko w glowie. Niech sie w koncu obudza, to konsolowy BFBC2 spopularyzowal ich marke, to dzieki niej moga komercyjnie rywalizowac z CoD. Niech wypuszcza patcha naprawiajacego laga, bo to dla mnie to obecnie gamebreaker.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...