Skocz do zawartości

tjery

Użytkownicy
  • Postów

    1 668
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana tjery w dniu 18 Listopada 2023

Użytkownicy przyznają tjery punkty reputacji!

Reputacja

946 Nie-random

O tjery

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Inowrocław
  • Zainteresowania:
    Gierki

Ostatnie wizyty

1 076 wyświetleń profilu
  1. tjery

    Grounded

    Nie do końca się zgodzę z takim podejściem, to że masz wyjebongo na framerate to Twoja sprawa, ale jak piszesz "Gierka chodzi mi płynnie na konsoli, śmiga elegancko i nie ma żadnych dropów." to możesz kogoś kto nie ma na to wyjebongo wprowadzić w błąd, bo z filmu powyżej jednoznacznie wynika, że dropy są i to nie jakieś delikatne.
  2. tjery

    Fallout 4

    Na konsole mogą dawać, na PC to głupota, więcej psują tymi swoimi "paczami" niż naprawiają, zapewne będą to super poprawki dostępne (i to w lepszej wersji) na PC od 100 lat.
  3. tjery

    Fallout 4

    Jak mody są 10x lepsze od bazowej gry to jak najbardziej.
  4. tjery

    Star Wars: Outlaws

    Tu jest trochę różnicy w stosunku do Forzy, bo grę robi to samo studio. Avatar na tym filmiku jest bez modów. Jeżeli jeszcze chodzi o ten gameplay to patrząc na momenty jak jeździ/biega po otwartym świecie nie ma tam nic co by wyglądało lepiej niż w Avatarze, więc nie widzę żadnych powodów do downgradeowania tego.
  5. tjery

    Fallout 4

    Jak widać po ilości grających w nie nawet do teraz ludzi fabuła i dialogi nie muszą być podstawą każdej gry, nawet RPGa. Wystarczy postać, systemy i świat, w którym sam szukasz przygód nie podążając za fabułą. Dlatego styl Beth albo się kocha albo się nienawidzi.
  6. tjery

    Star Wars: Outlaws

    Patrząc na to jak wygląda Avatar to SW (jest na tym samym silniku) na luzie będzie wyglądało tak jak na tym gameplayu co wkleiłeś.
  7. tjery

    Fallout 4

    Raczej nie będzie z tym problemu, jak coś namieszają to będzie downgrade do obecnej wersji, tak samo jak w Skyrimie.
  8. Wszystkie potrzebne kable masz razem z zasilaczem
  9. Od kilku lat prawie każda gra ma DLSS i to przeliczanie fpsów na złotówki jeżeli chodzi o praktykę, czyli to co widać ostatecznie na ekranie, nie ma najmniejszego sensu. DLSS w quality to jest obecnie no brainer, włączasz od razu w każdej grze, jakość obrazu natywnej rozdzielczości, więc mając Nvidię z miejsca zyskujesz kilkadziesiąt procent wydajności już na starcie nic nie tracąc. Więc te 3% przewagi RXa biorąc pod uwagę "jakość" FSR to jest nic.
  10. Ojj, nie rób sobie tego, dobry dźwięk>>>dobry obraz, szczególnie przy filmach. Jak nie ma miejsca na kino to chociaż soundbar, bo na głośnikach z TV jakie to by one nie były dźwięk jest po prostu płaski i hujowy
  11. tjery

    własnie ukonczyłem...

    Przecież Ty nie lubisz wysokiego poziomu trudności w grach, więc nie bardzo wiem po co to kupowałeś jak te gry polegają w 99% na sprawdzaniu samego siebie
  12. A w temacie fizyki jazdy i ffb to tu jest dobry materiał odnośnie rFactor2/Le Mans Ultimate (bo to ten sam silnik). Bez dwóch zdań najbardziej rzeczowy koleś na YT jeżeli chodzi o simracing, bo w przeciwieństwie do innych (też rzeczowych, ale jednak na innym poziomie) on od lat jest profesjonalnym kierowcą, który lubi simracing, a nie simracerem, który coś tam w życiu pojeździł prawdziwymi wyścigowymi autami. Ściga się autami GT3, teraz Mercedesem AMG GT3, wygrał m.in. Daytone 24H, więc nie byle leszcz. Koleś ogólnie mega szczegółowy, często mówi o rzeczach, których zwykły śmiertelnik nawet nie poczuje, bo nie ma porównania. No i co najważniejsze, nie jest fanbojem żadnego sima, szuka najlepszego do treningów. I okazuje się, że jednak coś tam wyczucie mam , bo potwierdza to co pisałem o RF2/LMU (zresztą nie tylko ja, bo to raczej powszechna opinia patrząc po necie), najlepiej oddaje uczucie jazdy prawdziwym autem ze wszystkich simów, jak to określił czujesz, że rzeczywiście jedziesz po nawierzchni, a nie "nad" nią. I dokładnie tak jest, tak jak inne simy są świetne, czy to iRacing, czy ACC czy AMS2, to RF2 przenosi feeling jazdy wyścigowym autem na jeszcze inny poziom dzięki niesamowitemu wręcz oddaniu tej "więzi" z autem i nawierzchnią. Narzeka jedynie na możliwość zbyt agresywnej jazdy jak już się wejdzie na ten najwyższy poziom, wg niego za bardzo można wtedy "nadużywać" slip angle. Chociaż IMO z drugiej strony to raczej wina tego, że to jest po prostu gra i jak się jest dobrym można jeździć mega agresywnie, bo nie ma żadnych konsekwencji z prawdziwego życia, nie rozjebiesz auta, nie zabijesz się itd., po prostu restart jak nie wyjdzie na którymś zakręcie. A w prawdziwym ściganiu tak jeździć potrafią tylko wybitne jednostki, tu jest fajny film, który pokazuje jak jeździł Schumacher, mega agresywnie, dosłownie rzucał bolid w zakręty, późne hamowanie, potem nakierowywał przód i pozwalał tyłowi go "obejść" w poślizgu, także też mega "nadużywał" slip angle i to w bolidzie F1. No ale to był Schumacher i tylko on na tamte czasy tak potrafił jeździć przez cały wyścig zakręt po zakręcie nie popełniając błędów i mając świadomość prawdziwych konsekwencji, jak coś się nie uda. Moment gdzie pokazuje jak Schumi jeździł od 6 minuty
  13. Tutaj rusek zrobił to naprawdę fajnie, odpowiedni FOV i prawie cały czas w równym tempie. No mistrzowsko tego Norda Kunosi zmajstrowali Poza kilkoma miejscami, gdzie można by jeszcze bardziej dopracować układ drzew to dosłownie ideolo. Feeling Norda oddany w 100%.
  14. Że też komuś się chce tyle czasu sklecać takie porównania, a na początku nie zrobić tak podstawowej rzeczy jak ustawić taki sam FOV (już pomijam nie zgranie obrazu, bo wiadomo, że pokonanie trasy innym autem w tym samym tempie co real life to mega żmudne zadanie). No ale FOV to podstawa, a tu koleś ma w ACC zupełnie inny FOV, o wiele węższy niż na nagraniu real life i potem mu piszą komentarze, że roślinność w ACC jest zbyt przytłaczająca, zbyt "wysoka", zbyt blisko ekranu, ma złe wymiary itp. A wystarczy na początku poświęcić chwilę na ustawienie mniej więcej odpowiadającego nagraniu real life FOV i już jest to (odległość do głośnika po lewej i ilość widocznych przęseł płotu po prawej mniej więcej się zgadza) zamiast tego (tu mimo, że jest autem o wiele bliżej zakrętu niż na nagraniu to i tak drzewa są o wiele większe i "bliższe" u niego, tak samo głośnik po lewej czy widoczna ilość przęseł płotu po prawej) Nie mówiąc już o tym, że jak ktoś ogląda to porównanie to wygląda to tak (nie dość, że zupełnie inny FOV to jeszcze dodatkowo jest jeszcze bliżej zakrętu niż na nagraniu real life)
  15. Przecież te pasy to nie są od tak wrzucone, tylko zrobili wymuszone 21:9 zamiast 16:9. Widać to po screenach i proporcjach obrazu, widać o wiele więcej po bokach postaci tak jak w UW. No ale pewnie myśl przewodnia to przyoszczędzenie na rozdzielczości. Na PC raczej oczywiste, że tych pasów nie będzie jak się gra w UW, bo po prostu obraz od razu się wyświetli w tych proporcjach bez żadnych pasów. No chyba, że są tak zjebani, że zrobią UW do kwadratu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...