Skocz do zawartości

szymek_maniak

Użytkownicy
  • Postów

    85
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

-2 Zła

Kontakt

  • GG:
    20618325

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Zainteresowania:
    gry (ps3)
  • PSN ID:
    szymus

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. szymek_maniak

    Dark Souls

    mam pytanie, co otwieram kluczami cage key ? i jak moge zrobic bron elektyczna ?
  2. elo, mam pytanie w tej grze dialogi są tak samo wazne jak np w skyrim bo za dobry z anglika nie jestem i nie wiem czy se dam rade
  3. spoko, a dialogi są tak samo wazne jak np. w skyrim czy nie az tak ?
  4. elo, mam pytanie czyoplaca mi sie kupowac ta gre gdy nie znam za dobrze j angielskiego ?
  5. szymek_maniak

    Dark Souls

    spokojnie, w tej grze wlaśnie trza byc cierpliwym, i stalowe nerwy, spokojnie, w tej grze smierc ma byc jak przeladowanie magazynku w COD
  6. szymek_maniak

    Dark Souls

    elo, mam problem z bossem w demon ruins, mam 39 lv jak myslicie moze teraz bym poszedl gdzies indziej a potem z nim pomęczył sie ??
  7. napiszcie jaka i dlaczego.
  8. gra jest lepsza od dark souls ??
  9. szymek_maniak

    Dark Souls

    widmo, nie musisz wbijac lv pokonaj jakiegos mini bossa albo cos, mozesz tez spróbowac na obecnym lv ilu pokonales bossów ?
  10. szymek_maniak

    Dragon's Dogma

    Na dźwięk frazy „japońska gra role-playing osadzona w realiach fantasy” większości graczy z pewnością stają przed oczami baśniowe i egzotyczne, z punktu widzenia europejskiego odbiorcy, krainy rodem z serii Dragon Quest. Z góry przyjmuje się, że dalekowschodnia mentalność i uwarunkowania kulturowe muszą automatycznie oznaczać specyficzne, nie do końca przez nas – wychowanych na fantastyce Tolkiena – zrozumiałe podejście do tematu. Nadchodzące Dragon’s Dogma ma ambicję udowodnić, że nie tracąc w żaden sposób nic ze swojego stuprocentowo konsolowego wdzięku, także i japońska produkcja potrafi w udany sposób wziąć na warsztat realia klasycznego heroic fantasy. Choć Dragon’s Dogma nie zapowiada się na żadną rewolucję, to głównej idei stojącej za projektem (czyli przeniesieniu dynamiki systemu walki rodem z najpopularniejszych japońskich zręcznościówek na grunt wciągającego, otwartego role-playing) nie sposób odmówić ambicji. Tytuł zabierze nas do bliżej niezidentyfikowanego świata, nieodbiegającego raczej od przyjętych w popkulturze i innych grach wideo realiów fantasy. Co oczywiste, pełen jest on zatem wojujących ze sobą królestw, quasi-średniowiecznych miasteczek, złowrogich smoków, heroicznych wojowników i podstępnych magów. OpowieśćDragon’s Dogma rozpocznie się w momencie, gdy uniwersum to po wielu latach nieobecności smoków nawiedzi jeden z przedstawicieli tej pradawnej rasy. Pojawienie się dawno niewidzianego potwora spowoduje chaos, a spokojne życie mieszkańców licznych miast stanie na głowie. Smok ma jednak najwyraźniej nieco bardziej wyszukane plany niż strasznie plebsu i... skradnie serce naszemu bohaterowi (zdaniem samych twórców sformułowanie to należy rozumieć jak najbardziej dosłownie). Dzięki temu nasza postać zyska rodzaj specyficznej więzi komunikacyjnej z latającym gadem – kierowani przez głos smoka wyruszymy na misję, która odkryje przed nami intrygę zagrażającą losom całego świata. Jak doskonale widać, twórcy są wyjątkowo oszczędni w opisywaniu głównego wątku fabularnego i wolą skupić się na szczegółach dotyczących mechaniki produkcji. O tej zaś wiemy już całkiem sporo. Przed rozpoczęciem zabawy stworzymy od podstaw własną postać, określając jej płeć, aparycję i przynależność do jednej z trzech klas – są to kolejno Fighter, Mage i Strider. Pierwszy z nich to typowy wojownik; ciężki do pokonania w zwarciu, chociaż powolny. Mag stanowi znakomite uzupełnienie na drugiej linii pola bitwy, z kolei Strider jest kimś w rodzaju połączenia szybkiego wojownika z łucznikiem. Posiada dwa zestawy broni – krótkie miecze do walki z bliska i łuk do ostrzeliwania przeciwników. Wraz z postępami w rozgrywce rozwiniemy umiejętności naszego herosa i poprawimy jego bojową skuteczność, dokupując mu coraz lepsze elementy ekwipunku. Nie będziemy przy tym działać sami – nasza drużyna może liczyć nawet do trzech sterowanych przez sztuczną inteligencję pomocników. Także i oni będą się z czasem rozwijać, warto więc pilnować, by dotrwali cało do końca każdej misji, szczególnie że część oponentów może wymagać współpracy różnych typów bohaterów. Przykładowo w starciu z gryfem wojownik stanie się przydatny dopiero wtedy, gdy łucznik z powodzeniem „przybije” potwora strzałami do ziemi – wtedy ten pierwszy ma szansę błyskawicznie zadać mu śmiertelne obrażenia w zwarciu. By ułatwić grupową nawigację w ogniu walki, twórcy zaimplementują kilka prostych komend wydawanych drużynie, takich jak „atakuj”, „stop” czy „do przodu”. Cos jak by Monster Hunter ? Gra zapowiada sie SUPER czekam na nią !! A WY ??!!
  11. szymek_maniak

    Dark Souls

    hehe ja jestem w tym samym miejscu tylko 39 lv, w demon's ruins jest prawie na poczatku boss ktory jest dosyc ciezki, męcze sie z nim troszke co do sprzedazy mozna sprzedac u pewne stwora w firelink schrine, ale za smieszne dusze wiec ja nie sprzedaje a ile bossów juz rozwaliles ??
  12. szymek_maniak

    Dark Souls

    Covenants co to jest i co to daje ?
  13. szymek_maniak

    Dark Souls

    elo tarrant xd to ja szymus xdd zeby nie bylo offtop to mam pytanie, oplaca sie ulepszac drake sword ? Mam na +2 narazie i nie wiem czy jakąś inna moze ulepszyc czy jak ? Oczywiscie chodzi mi o ulepszanie dragon scale (czy jak to tam bylo xd )
  14. szymek_maniak

    Dark Souls

    a ta co pisalem ze jest kolo piekla to nie jest przypadkiem ta sama osoba ?? i co co mam jej dawac to humanity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...