McDrive 3040 Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 http://www.joystiq.com/2010/09/16/project-dark-is-the-next-ps3-game-from-demons-souls-team/ Od twórców Demons Souls, podobno celują z tą grą w fanów DS. Klimat ma być Dark Fantasy i... Ogólnie mało wiadomo, ale warto już założyć. Jeżeli gra nie będzie RPG-iem to przeniesie się temat Quote Link to comment
estel 806 Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Z otwartymi ramionami przyjąłbym większy nacisk na magię albo po prostu lepszy system magii. W DSie ten element lekko zasysał. Quote Link to comment
MaiorZero 1400 Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 To jest tytuł roboczy. Myślę, że mamy do czynienia z DS2. Quote Link to comment
wojciecham 1 Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 Pierwszy trailer Project Dark jaki widziałem: Oby tylko premiera w EU była niedługo po JPN. Quote Link to comment
xzdunx 7 Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 patrząc na trailer mozna być pewnym że mamy do czynienia z ds2:) Quote Link to comment
Dr.Czekolada 4332 Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 Ja pierdzielę. Toż to autentycznie DS2 - Bezdyskusyjnie to sequel, a miałem obawy btw Co to za śmieszny grubasek w dziwnej zbroi na 0:32 ? Quote Link to comment
xzdunx 7 Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 Pewnie wyjda z założenia bigger, better, more big badass:) Quote Link to comment
Yabollek007 314 Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 FUCK YEAH, teraz to juz wiemy na 100% ze ta gra to tak naprawde Demon's Souls 2. Sequel jednej z najlepszych gier tej generacji nadchodzi - nie moge sie doczekac. Miejmy nadzieje tylko, ze tym razem premiera w EU bedzie rownolegla. Quote Link to comment
McDrive 3040 Posted September 18, 2010 Author Share Posted September 18, 2010 Silnik DS. Może dodadzą nam grupę "przyjaciół" w czasie gry. Quote Link to comment
gkihdghdhj 354 Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 haha! platyna-mus! oby tylko nie cenega... Quote Link to comment
McDrive 3040 Posted September 18, 2010 Author Share Posted September 18, 2010 oby tylko nie cenega... Popieram i proszę o wersję podobną do BPE. Quote Link to comment
Dev1983 1 Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Już nie mogę się doczekać,oby jak najszybciej została wydana... Quote Link to comment
McDrive 3040 Posted September 30, 2010 Author Share Posted September 30, 2010 (edited) Fajny mógłby być motyw gdyby w ciemnościach przeciwnicy stawali się potężniejsi, a my aby ich osłabić lekko musielibyśmy rozświetlać pomieszczenie lub wywabiać ich na zewnątrz... Oczywiście gdyby na zewnątrz był dzień. Zmiana cyklu dzień-noc też mogłaby być ciekawa. Tak przynajmniej ja sądzę. Edited September 30, 2010 by McDrive Quote Link to comment
gkihdghdhj 354 Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 Fajny mógłby być motyw gdyby w ciemnościach przeciwnicy stawali się potężniejsi, a my aby ich osłabić lekko musielibyśmy rozświetlać pomieszczenie lub wywabiać ich na zewnątrz... Oczywiście gdyby na zewnątrz był dzień. Zmiana cyklu dzień-noc też mogłaby być ciekawa. Tak przynajmniej ja sądzę. to pachnie Alanem Wake'iem Quote Link to comment
McDrive 3040 Posted October 4, 2010 Author Share Posted October 4, 2010 (edited) Fajny mógłby być motyw gdyby w ciemnościach przeciwnicy stawali się potężniejsi, a my aby ich osłabić lekko musielibyśmy rozświetlać pomieszczenie lub wywabiać ich na zewnątrz... Oczywiście gdyby na zewnątrz był dzień. Zmiana cyklu dzień-noc też mogłaby być ciekawa. Tak przynajmniej ja sądzę. to pachnie Alanem Wake'iem Trochę, choć nigdy w to nie grałem i nie wiem dokładnie jak to tam działa. Mam na myśli to, że przeciwnicy w świetle częściej pudłowaliby swymi atakami chociażby, a my nie zadawalibyśmy im większych obrażeń. Takie baaardzo lekkie ułatwienie... Oczywiście o ile po drodze powiedzmy w czasie wywabiania bossa na światło nie byłoby żadnego przeciwnika mogącego nas zaatakować z drugiej strony. Edited October 4, 2010 by McDrive Quote Link to comment
szymek_maniak 2 Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 to jak ludzie ten DS 2 wyjdzie na 100% ? Quote Link to comment
Ins 5593 Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Gra wyjdzie na X360/PS3 i bedzie nazywac sie Dark Souls. Premiera w tym roku. Nowy trailer Quote Link to comment
Crying_Wolf 56 Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 (edited) Oby to 2011 było dla wszystkich regionów. Nowi przeciwnicy ciekawie wyglądają, grafika też ładniejsza. Mogliby jeszcze w tej części dodać fabułę i byłoby elegancko.. The official title is now Dark Souls. - This is the official title of what was previously Project Dark - This time they want to increase the amount of field exploration in the game. - All fields are seamless, so whatever you can see, you can reach and explore. If you see a fortress or castle walls in the distance, you can eventually get there. - There will be no map display in the game, just a position display marker. - They aim to make the game just as challenging than Demon's Souls, but also just as rewarding when you succeed. The sense of achievement is important. - The gameplay will be similar to Demon's Souls in concept, where it's about trial and error and learning from your mistakes to play better. - The game does not share the same world and story as Demon's Souls. - The game will not use the same format as Demon's Souls in terms of having 5 worlds connected via a hub. - Instead all maps in the game will be linked seamlessly in a connected world. The pace of the game will feel more about exploration and discovering locations, which you can then go inside into a dungeon or whatever and explore the interior further. - There will be more complex level designs in the game using more vertical design in areas and such. - The world setting is based on medieval dark fantasy, and will contain themes like "high fantasy of kings and knights", "death and the depths of the earth", and "the flames of chaos". - The character creation process will not be class based. - The play style of the player character will have much more freedom this time. - There will be many more spells and items, and the animation and uniqueness of weapons will also be increased. - The online elements are very similar to Demon's Souls. There is cooperative and PvP. - You can still leave messages, and see players who died at various places. - There will be no Soul Tendency this time because they don't want to have to use dedicated servers to handle that shit again. - Instead this time there will be more features allowing players to engage in "mutual role playing" which they say are still under wraps. They'll reveal more when it's time. Edited February 2, 2011 by Crying_Wolf Quote Link to comment
McDrive 3040 Posted February 2, 2011 Author Share Posted February 2, 2011 Gra mnie ma. Trailer świetny, a zapowiedzi są do spełnienia. P.S. Niech jakiś mod lub kto inny zmieni nazwę tematu, bo ja nie mogę <_< Quote Link to comment
Yano 3697 Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 trailer fajny, oby gra byla conajmniej tak dobra jak demons slouls, boje sie troszke o syndrom DMC2, czyli jedynka kopie dupe a dwojka ... nie:/ ale mam nadzieje ze to tylko bezpodstawne urojenia Quote Link to comment
stoodio 2065 Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Bez ściemy - dla tej gry przed chwilą kupiłem nowe PS3 (wcześniej zdążę wbić 3 raz platynę w Demon's Souls, po azjatyckiej i amerykńskiej wersji, przyszedł czas na europejską) Quote Link to comment
Paliodor 1749 Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Zapowiada się genialnie, taki Demon Souls II co mnie osobiście niezmiernie cieszy. Niech tylko dadzą większą liczbę pancerzy i broni a będzie dobrze. Szykuje się kolejny genialny tytuł dla ludzi lubiących wyzwania. Quote Link to comment
TheAceOfSpades 482 Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 (edited) Następca genialnego Demons Souls potrzebuje przed wszystkim jakiejś sprytnie ułożonej fabuły, która będzie dobrym tłem dla wydarzeń, i zatrzęsienia przedmiotów znanego chociażby z takiego Diablo (najlepiej jakieś losowe enchanty i losowy sprzęt lecący z potworków). To mi chyba najbardziej doskwierało w DS, że było mało wariantów pancerzy i uzbrojenia. Jeśli chodzi o kooperację, to moim zdaniem najlepiej jak by zastosowano coś na wzór instancji z gier MMO - czyli np. z poziomu menu kompletujemy kilkuosobowy team i wybieramy się do jakiegoś lochu z konkretnymi przeciwnikami. Ale jakkolwiek zrealizują następcę DS, jestem kupiony już na etapie trailerków Edited February 3, 2011 by TheAceOfSpades Quote Link to comment
Bllu-Man 0 Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Czytałem że w pierwszej części trzeba było dużo czasu poświecić na platynę.. może ktoś uśrednić o jakiej wartości mowa ? Quote Link to comment
stoodio 2065 Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 (edited) Czytałem że w pierwszej części trzeba było dużo czasu poświecić na platynę.. może ktoś uśrednić o jakiej wartości mowa ? Ciężko uśrednić, gdyż ostateczny sukces i tak zależny jest od losowego czynnika - Pure Baldestone ^_^ W azjatyckiej wersji, miałem ~130h... W amerykańskiej, mądrzejszy o wiedzę z chińskiej wersji, niecałe 40 - z tym, że blisko połowę tego czasu zmarnowałem na poszukiwania rzeczonego Bladestone'a (ostatecznie kamień zdobyłem dzięki uprzejmości pewnego forumowicza). Na deser, parę obrazków: Edited February 3, 2011 by stoodio Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.