Skocz do zawartości


Krzysztof Tomczak

Użytkownicy
  • Zawartość

    1470
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Krzysztof Tomczak w dniu 15 Marzec 2016

Użytkownicy przyznają Krzysztof Tomczak punkty reputacji!

Reputacja

853 Nie-random

O Krzysztof Tomczak

  • Urodziny 25.02.1993

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Poznań
  • GamerTag:
    ProNoobSkilz
  • PSN ID:
    ProNoobSkilzPL
  • Steam ID:
    ProNoobSkilz

Kontakt

  • GG:
    6469702

Ostatnie wizyty

4176 wyświetleń profilu
  1. Aha, czyli jednak po prostu bardziej Ci się nie chciało tego robic niż nie miałeś na to czasu ? Po prostu jak obiecujesz ze zrobisz Rayos to następnym razem to zrob, albo nie obiecuj i wtedy nikogo nie rozczarujesz. Nie chodzi o to żeby Cie teraz pietnowac, bo to nie był Twój obowiązek to robic, ale skoro wszystkim powiedziales ze się tym zajmiesz i tego nie zrobiles to mam nadzieje ze rozumiesz dlaczego ludzie sa zli. No coz taka decyzja została podjeta i tyle, przynajmniej na koniec byles szczerzy
  2. Krzysztof Tomczak

    Wrzuć screena

    Rogue Legacy swietny rogal chociaż mnie denerwowal mocno grind, ale no niestety dla mnie krol jest tylko jeden czyli Binding of Isaac. Swoja droga wkrecilem dziewczyne w gierke, i cisne bardzo ostro już w jakies 30h zrobila The Lamb i Victory Lap grając Lilith na Afterbirth+, gramy w sumie razem bo ja stwierdziłem ze zrobie po raz kolejny wszystkie osiagniecia w gierce ( platynka na ps4 ). Aktualnie 120h na zegarku i wskaźnik osiagniec na steam pokazuje 55%, wiec mysle ze przy 300h się zamkniemy
  3. Nie chce żeby to była jakas fala nienawiwsci na Rayosa, bo akcja miała być piekna forumkowa okazja do dania milosci innym itp. , i ciesze się Rayos ze prezenty sprawily Ci przyjemność, ale czy nie mogles poswiecic paru godzin z tych 28h żeby zrobić obiecane i wyczekiwane przez wszystkich podsumowanie? Troche mi smutno Tak w temacie to ja już troche tytulow ograne, Nier, Crash, GTA5, Shenmue 1 i wlasnie koncze Shadow of War i zaraz po tym zabieram się za Shenmue 2 Dzieki Panowie!
  4. Rayos, Rayooos, RAAAYOOOOOSSSS.
  5. @Rayos prosze wez to ogarnij, przeciez to nie jest az tyle pracy chyba co? 2-3h posiedzisz i bedziesz mial to zrobione, a w nastepnym roku po prostu przekaz to komus innemu
  6. @Rayos po akcji uciekl do meksyku pewno.
  7. Krzysztof Tomczak

    Zakupy growe!

    Poluje dokladnie na ten sam model, dokladnie z tym samym zamyslem co Ty Moze mnie az tak bardzo ta generacja nie ominela, ale jest jeszcze wiele swietnych tytulow ktore bym chcial ukonczyc na tej konsoli Z ciekawosci ile dales?
  8. Krzysztof Tomczak

    Fallout 4

    Nadal zabugowany? Wbiłem platyne w tym kasztanie na premiere, ale ten pucharek mi sie snił po nocach...
  9. Ja mysle ze kolejny krok to edycje kolekcjonerskie xD
  10. Jak masz z kim to graj w coopie, najlepsza gra na coopa tej generacji. Dzieki Panowie ze moglem 3ci raz z rzedu uczestniczyc w tym pieknym Evencie, tyle za(pipi)istych reakcji i oczywistej radosci, ze ciezko to opisac slowami - zdecydowanie warto przezyc Mysle ze to jedno z lepszych community jakie krazy po sieci. Pomyslcie sobie, gdzie na jakims forum jest taka akcja, na taka skale Obstawiamy ile zostalo wydane? Ja daje 21k.
  11. Gdybym tylko mogl to bym dal duzo wiecej, ale niestety pare zlych rzeczy spowodowalo taka a nie inna sytuacje, dzieki za mozliwosc udzialu Panowie i w tym roku sie poprawie
  12. No i co mam powiedziec? Dziekuje ogromnie, nie zasluguje juz na to bo naprawde w tym roku nie mialem jak sie odwdzieczyc za to wszystko co mi daliscie .... Jestem bez slow po prostu, siedze w pracy znowu i nie wiem co powiedziec. Czlowiek myslal ze juz bezpieczny, a tu jednak bomba na twarz.
  13. @Velius cos sie zgliczowalo ? Bo nic nie mam Hellblade :o W sumie tyle gierek przez ta akcje poznalem ze to szok, taki Project Warlock o ktorym nie slyszalem wczesniej, rozwalil mnie na lopatki
  14. W zeszlym roku zona Blantmana brala udzial chyba ?
×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.